Hij heeft een onuitwisbare indruk achter gelatenquote:Op zondag 30 maart 2008 23:37 schreef avonne het volgende:
o, de dj (wiens naam niemand kent) gaat weg.
Dollen en lol rond pizzatijd? Dat levert wel weer wat tv-beelden en fans op?quote:Op zondag 30 maart 2008 23:36 schreef avonne het volgende:
wat ontzettend niet interessant, de streams.
truste danquote:Op zondag 30 maart 2008 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb vandaag hier ergens gelezen dat hij de intentie daartoe had. Weet niet wanneer
![]()
Maar ik ben er nu weg van om om 4 uur mijn busje te laten ronken![]()
ik moet je wat PM-en maar dat gaat niet, wat nu?quote:Op zondag 30 maart 2008 23:39 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dollen en lol rond pizzatijd? Dat levert wel weer wat tv-beelden op.
http://www.clipser.com/watch_video/138941&mvpageno=1
quote:Op zondag 30 maart 2008 23:39 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
truste dan![]()
en alvast gefeliciteerd met nena dr verjaardag
ST z'n achternaam is Timmermans of zoiets. Bij de TV-uitzending staat z'n naam bij uitvoerend producent. Stijn heeft die functie nooit gehad, hij zat immers bij 'de spelleiding', de FEBO kortweg. De taak van producent is veel meer omvattend, dan praat je ook over camera's, geluid, techniek, logistiek. De rol van Stephan is 1e man na Flens (Zij is Directeur Talpa Productions)quote:Op zondag 30 maart 2008 23:20 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dus ST is Stephan , is hij de opvolger van Stijn, uitvoerend producent?
(Huub : Vreemd allemaal, Lieke 2 uren op visite, dag later Nadia, Amanda mocht mee met spullen kopen
voor Mike zijn huis en Brian brengt Dilana en Mike weg naar het nieuwe huis..........
Jaap : En allemaal goed gekeurd door ST.
Huub: Wat is er wel niet allemaal afgedeald, 4 freebees?
Claire : Huubje, Amanda heeft hier gewoon contactpunten voor betaald.)
"intentie" hmmmquote:Op zondag 30 maart 2008 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb vandaag hier ergens gelezen dat hij de intentie daartoe had. Weet niet wanneer
![]()
Maar ik ben er nu weg van om om 4 uur mijn busje te laten ronken![]()
bovenaan op de pagina op dit klikkenquote:Op zondag 30 maart 2008 23:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik dat moet starten? Ik heb 5 berichten van modjes las ik elders,
maar weet niet hoe ik moet openen.
kan dat niet via de envelopje helemaal bovenaan de pagina?quote:Op zondag 30 maart 2008 23:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik dat moet starten? Ik heb 5 berichten van modjes las ik elders,
Bedankt, ik had meer dit soort vragen , maar zag je minder, weet je of het klopt wat Jaap en Amandaquote:Op zondag 30 maart 2008 23:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
ST z'n achternaam is Timmermans of zoiets.
De rol van Stephan is 1e man na Flens (Zij is Directeur Talpa Productions)
Bedankt, ach wat leuk, Gelukt, modje Paddy die schrijft dat ze de streamverslagen waardeert .quote:Op zondag 30 maart 2008 23:45 schreef avonne het volgende:
kan dat niet via de envelopje helemaal bovenaan de pagina?
Gewoon in haken zal ik maar zeggenquote:Op zondag 30 maart 2008 23:49 schreef petraa het volgende:
Moet ik teruglezen! offe zeggen jullie haak maar in!
Goeieavond allemaal.
Klopt, ik ben wat minder hier omdat DGK vaak saai is. Maar je mag me altijd een PM sturen (PM moet je wel eerst op een of andere manier aanzetten)quote:Op zondag 30 maart 2008 23:47 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Bedankt, ik had meer dit soort vragen , maar zag je minder, weet je of het klopt wat Jaap en Amanda
zeggen dat er een halve finale komt , daarna nog een tv-uitzending en dan een 2 uur durende op 29 mei?
Lief Fluitertjequote:Op zondag 30 maart 2008 23:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 maart 2008 23:51 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Bedankt, ach wat leuk, Gelukt, modje Paddy die schrijft dat ze de streamverslagen waardeert .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |