Fix ik evenquote:Op zondag 30 maart 2008 19:15 schreef Bob-B het volgende:
tvp
Mijn naam staat verkeerd bij "moderators"
Zie je hier reclame?quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:37 schreef Tinkepink het volgende:
Wordt dit forum soms gesponserd door defensie?
Hippie!quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:37 schreef Tinkepink het volgende:
Niet? Ik dacht eerst aan een 1-aprilgrap en toen dacht ik aan de pr-afdeling van defensie. Ik zou er maar eens gaan praten, misschien hebben ze nog wel een potje met sponsorgeld.quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:37 schreef Tinkepink het volgende:
Omdat mensen dat fijn vinden?quote:Op woensdag 2 april 2008 23:43 schreef Cahir het volgende:
waarom dit?
Zie hoe het loopt, er zijn zat FOK!kers die het op prijs stellen.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:43 schreef Cahir het volgende:
waarom dit?
quote:
Serieuze topic? Oh ik zie het al, je topic om mensen te provoceren, helaas, daar doen we niet aan!quote:Op donderdag 3 april 2008 17:40 schreef Super7fighter het volgende:
Kan iemand troll skipp22 uit mijn serieuze topic trappen :
Trainen voor jihad - Hoe voor te bereiden ?
Het ging mij niet om de ideologie, maar om gevechtstechnieken en trainen met wapens. Puur uit interesse en nieuwsgierigheid.quote:Op donderdag 3 april 2008 17:50 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Serieuze topic? Oh ik zie het al, je topic om mensen te provoceren, helaas, daar doen we niet aan!
Als dat echt zo was had je niet een heel jihad topic gebouwd, maar was je meer begonnen over wat de beste vechttechnieken zijn in oorlog. Je hele jihad insteek bevalt mij voor geen meter, ok dat kan, maar overduidelijk dat je het doet om mensen te fucken. Het antwoord is dus nee.quote:Op donderdag 3 april 2008 17:52 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Het ging mij niet om de ideologie, maar om gevechtstechnieken en trainen met wapens. Puur uit interesse en nieuwsgierigheid.
Dus kan hij weer open?
en dat ik je posts lees en dan iets heb van, wtf, die vent is goed bezig?!?! Heeftie andere medicijnen gekregen ofzo?!?!quote:Op zondag 6 april 2008 14:17 schreef De_Ananas het volgende:
Dat ik in een forum post waar BoB eigenaar is
Er heerst hier geen KLB cultuur dus kan ik niet painten en zulksquote:Op zondag 6 april 2008 14:34 schreef Bob-B het volgende:
[..]
en dat ik je posts lees en dan iets heb van, wtf, die vent is goed bezig?!?! Heeftie andere medicijnen gekregen ofzo?!?!![]()
Vooral zo doorgaanquote:Op zondag 6 april 2008 14:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Er heerst hier geen KLB cultuur dus kan ik niet painten en zulks
Ik heb het topic hiervoor niet gezien, lees het even door en dit is mijn reactie:quote:Op maandag 14 april 2008 12:23 schreef Vandaag... het volgende:
Waarom is dit topic Defensie werft onder 16 jarigen dicht en niet bijvoorbeeld terug gezet naar POL, waar wél discussie mogelijk is? Ik wilde er net in reageren
OK, dat had ik zo snel niet gezienquote:Op maandag 14 april 2008 14:31 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik heb het topic hiervoor niet gezien, lees het even door en dit is mijn reactie:
TS opent een konttopic met suggestieve argumenten uit eigen doos (zijn bron is immers hetzelfde als zijn usernaam, goh ik zie een verband). Pumatje probeert nog een discussie gaande te houden, maar er wordt enkel kortzichtig gereageerd. Dan is het m.i. kansloos en ik had hem al meteen dicht gegooid.
Eerder hulde aan de Forum Admins die de Mods op hum plaats gezet hebben. Al is het nog steeds een Pro-army subforum, het lijkt het beste dat je in DEF met de pro's en con's can discussieren, helaas. Natuurlijk gebruiken de mods lekkere argumenten als 'zinloze one-liners mod ik weg', maar dat is dan wel selectief; one-liners als 'het leger is nodig, hippie' blijven natuurlijk wel staan.quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:18 schreef Cahir het volgende:
Hulde voor Pumatje die niet meer alle topics met negatieve kritiek op slot gooit.
Oh? Dus nu moet er opeens wel gemodereerd worden? En dan nog wel op iets wat LHO zelf constant lijkt uit te lokken? Wel eens van reciprociteit gehoord?quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:23 schreef Xith het volgende:
Zou een van de mods de persoonlijke aanvallen hier aan willen passen of de user waarschuwen, mochten ze vinden dat deze posts ongewenst zijn? Dit soort offtopic aggressiviteit terwijl er zo hard gewerkt wordt om persoonlijke aanvallen te weren: (1), (2).
Op zich begrijpelijk gezien de teneur in het topic, maar ik zou er wel even naar kijken.quote:Op woensdag 23 april 2008 07:46 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Oh? Dus nu moet er opeens wel gemodereerd worden? En dan nog wel op iets wat LHO zelf constant lijkt uit te lokken? Wel eens van reciprociteit gehoord?
Ik noem het liever hypocritie.quote:Op woensdag 23 april 2008 07:46 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Oh? Dus nu moet er opeens wel gemodereerd worden? En dan nog wel op iets wat LHO zelf constant lijkt uit te lokken? Wel eens van reciprociteit gehoord?
Nut van het leger?quote:Op woensdag 23 april 2008 00:46 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Kun je nu gloeiende gloeiende ophouden en een andere houding aannemen.. of hier niet meer posten
Ik weet niet of je het in de gaten hebt, maar je verneukt het gehele topic
Staat defensie je niet aan, of heb je er wat tegen post hier dan niet! vrij simpel.
Dit is geen PTA, of ONZ, weet ik wat. !
Laatste waarschuwing.
Nee.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Nut van het leger?
Kan iemand mij uitleggen of deze post van Pumatje de policy van DEF onderstreept?
Kritiek op Defensie/het leger is prima, mits onderbouwd.quote:In dat geval ga ik DEF namelijk maar uit mijn index halen.
Hoe interessant DEF ook kan zijn, discussies tussen gelijkgestemden vind ik persoonlijk niet zo boeiend.
Ik zie dit als een bevestiging dat mijn posts ondanks het "delete dreigement" van 1 van de mods alhier er morgen nog staan?quote:Op woensdag 23 april 2008 15:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Kritiek op Defensie/het leger is prima, mits onderbouwd.
Dit ook als antwoord op LHO.
Ja, wat mij betreft is er geen reden tot verwijdering van je posts.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik zie dit als een bevestiging dat mijn posts ondanks het "delete dreigement" van 1 van de mods alhier er morgen nog staan?
Deze had ik nog geen eens gezienquote:Op woensdag 23 april 2008 07:46 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Omdat zo'n "lollig" plaatje niks bijdraagt aan de discussie. Terechte edit.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:22 schreef GewoneMan het volgende:
De andere kant van KCT
WTF waarom moet een bekende en toffe aan defensie gerelateerde quote weg? en dan nog met een mededeling die echt nergens op slaat
haal dan het plaatje weg en herstel de quotequote:Op donderdag 24 april 2008 15:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat zo'n "lollig" plaatje niks bijdraagt aan de discussie. Terechte edit.
er reageerde iemand die hem leuk vond en kan me voorstellen dat er meer zijn die hem leuk vinden. verder heeft het een dieper liggende betekenis hopelijk hoef ik die niet uit te leggenquote:Op donderdag 24 april 2008 15:49 schreef remlof het volgende:
Zo'n oneliner voegt ook niks toe aan de discussie.
Denk je echt, echt dat we in elk topic zitten te wachten op dit soort geouwehoer?quote:Op donderdag 24 april 2008 15:51 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
er reageerde iemand die hem leuk vond en kan me voorstellen dat er meer zijn die hem leuk vinden. verder heeft het een dieper liggende betekenis hopelijk hoef ik die niet uit te leggen
Oh, ik was vergeten te zeggen dat de moderators van het andere forum hebben besloten dat het topic in het hobbyforum blijft.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:49 schreef Gewas het volgende:
Hoi allemaal.
Zou dit modelbouwtopic naar DEF verplaatst kunnen worden? Ik denk dat het hier beter op zijn plaats is in plaats van in dat drugsforum. Er worden sowieso bijna alleen maar oorlogsvoertuigen gepost in het modelbouwtopic dus het past denk ik goed in dit forum. Maar het topic raakt ondergesneeuwd tussen alle drugstopics en het bloed een beetje dood. Ik hoop dat jullie hem hierheen willen verplaatsen.
Het gaat om dit topic:
Modelbouw #2 Sink the Bismarck
<rant>quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:26 schreef Pumatje het volgende:
RonaldV wat loop je nu te jammeren.
Nukubu mag gewoon worden gebruikt, ik had mijn mening 300 pagina's geleden daarover al bijgesteld, wat is nu het probleem.
Iemand hier persoonlijk voor nukubu uitmaken is heel wat anders als bv. een burger die midden in een oefening hulzen staat te rapen een nukubu noemen. Hier iemand voor nukubu uitmaken omdat je het niet met hem eens wordt hier vanzelfsprekend niet getolereerd(neem ik tenminste aan)quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:25 schreef Xith het volgende:
Als soldaten 'ons' nutteloze kut burgers mogen noemen, mogen wij dan terugschelden?
quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:52 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
![]()
Daarom is nukubu ook zo'n mooie afkorting voor personen als jij.
Lang leve de nukubu.
quote:
Dankje voor je bericht, hier is er dus zo-een met ook nog wat geflame ervoor:quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:16 schreef Bob-B het volgende:
Flame wars zullen nooit onze intentie zijn, dus ja, als we het tegenkomen, of iemand meld het meteen dan zullen we er meteen op inspringen.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:52 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
![]()
Daarom is nukubu ook zo'n mooie afkorting voor personen als jij.
Lang leve de nukubu.
quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:48 schreef SunWu het volgende:
Ga toch eendjes voeren of ga bij de padvinders. Is tenminste nuttiger dan in het leger gaan.. en die kut burgers betalen wel jullie salaris. De meeste soldaatjes zijn gewoon een stelletje macho's die waarschijnlijk niet eens de pabo rekentoets halen. Ik speel tenminste Counterstrike, want dat is voor de echte mannen.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:12 schreef Bob-B het volgende:
[..]Ja dat is een wedstrijd die je niet aan wilt gaan. Ook niet met CS hoor. Je hoeft hier dan ook trouwens niet te reageren hoor.
Ah, kan je hier dan even inspringen Zou jij dienstplicht weigeren #3quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:16 schreef Bob-B het volgende:
Flame wars zullen nooit onze intentie zijn, dus ja, als we het tegenkomen, of iemand meld het meteen dan zullen we er meteen op inspringen.
in alle openheid mijn mening gegeven. Zowel inhoudelijk, als de reactie op jou. Ik hoop dat je er iets aan hebt.quote:
Helaas,quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:16 schreef Bob-B het volgende:
Helaas, een discussie over de timing was ok geweest, een discussie over de context i.v.m. reeds gebeurde incidenten met ambulance verpleegkundigen was ok geweest. Het spotje uit z'n verband rukken om zo totaal ongegrond defensie medewerkers af te janken is niet ok.
Ik zie je graag in het Foxtrot-Bravo topic als je nog wat hebt.
Groetjes
Prima allemaal, maar je zal het toch wel met me eens moeten zijn dat als je het topic leest, dat TS het zo wil verdraaien dat het niet om het spotje gaat, maar om meteen alle militairen voor oud vuil aan te maken. tis toch jammer dat elk topic met kritiek over defensie uitdraait op een topic om defensie personeel voor schut te zetten.quote:
Eens, maar dat gebeurt overal over het hele forum heen. Je zou haast denken dat soldaten 3 maten te grote kisten dragen om hun lange tenen veilig in weg te stoppenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:49 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Prima allemaal, maar je zal het toch wel met me eens moeten zijn dat als je het topic leest, dat TS het zo wil verdraaien dat het niet om het spotje gaat, maar om meteen alle militairen voor oud vuil aan te maken. tis toch jammer dat elk topic met kritiek over defensie uitdraait op een topic om defensie personeel voor schut te zetten.
dat valt echt wel mee hoor, maar ik denk gewoon dat het niet de bedoeling kan en mag zijn om elkaar te beledigen. maakt mij niet uit of ik dan def mod of een forum over iets anders. Weet van mezelf dat ik best in staat ben om hier neutraal tegenaan te kijken.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Eens, maar dat gebeurt overal over het hele forum heen. Je zou haast denken dat soldaten 3 maten te grote kisten dragen om hun lange tenen veilig in weg te stoppen
Plaats hier uitspraken die de kern van defensie rakenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:17 schreef Bob-B het volgende:
[..]
dat valt echt wel mee hoor, maar ik denk gewoon dat het niet de bedoeling kan en mag zijn om elkaar te beledigen. maakt mij niet uit of ik dan def mod of een forum over iets anders. Weet van mezelf dat ik best in staat ben om hier neutraal tegenaan te kijken.
Ja weet je wat het is, als ik ga modereren krijgen we weer een tweede topic in FB dat ik veels te veul een hippie ben voor DEF en dat ik moet opsouten. Dus ik kan niet kiezenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Plaats hier uitspraken die de kern van defensie raken
Ik zie dat je ook heel neutraal met die neutrale blik aan gaat. Of mag je alléén defensie staf niet beledigen?
Als je steekhoudende argumenten hebt, en dan bedoel ik: niet wereldvreemd/door een roze bril kijkend, dan denk ik niet dat er iemand bezwaar tegen heeft. Maar stellingen als "oorlog is verkeerd, laten wij maar beginnen met defensie afschaffen" is net zoiets als de vliegtax: leuk, maar als je buren/andere landen het nalaten naai je alleen jezelf maar een oor aan.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:32 schreef SingleCoil het volgende:
Er is toch niks tegen om tegen defensie te zijn? Het is wel wat lastig als je dat te pas en te onpas gaat posten natuurlijk, maar als iemand met argumenten onderbouwde stellingen heeft dan is daar op zich niks mee. Het opzetten van een DEF subforum trekt dat natuurlijk ook wel aan.
Zwaar overdreven in mijn ogen. Wat dat betreft zei mijn tweede post (en van Daniel...) genoeg.quote:
Je eerste post ging gewoon over de scheef en sloeg nergens op, wellicht moet je eens een post gaan lezen en de passende link erbij bekijken. Vervolgens kijken in welk subforum het staat en dan een reactie posten. Of niets als je niks te zeggen hebt natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zwaar overdreven in mijn ogen. Wat dat betreft zei mijn tweede post (en van Daniel...) genoeg.
Dit gaat natuurlijk nergens over.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
Spam!
[ ] Geschikt.
[x] Ongeschikt
Dus nieuwe users mogen geen vragen stellen? Hij had eerst een paar maanden moeten wacht "kwaliteitstopics" moeten openen en stoere reacties in KLB/ONZ of whateve,r voordat hij een vraag stelt in een topic die geenszins op te vatten is als werving. Ik denk dat je het idee wel snapt, hier laat ik het dan ook bij.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik heb gekeken naar de post-history van TS die dus niet bestond, en in de OP staat "wie o wie stappen nog meer over"? Als dat niet wervend bedoeld is weet ik het ook niet meer.
Dergelijke topics vind je overal op fok en dan krijg je ook altijd dergelijke reacties.
Dat je het een flauwe grap vindt oké, begrijp ik, maar om dat over de schreef te noemen vind ik nog overdreven.
En gezien mijn tweede post kortzichtig. Als je al niet meer mag ergeren aan spam!
Dat je het niet als spam beoordeelt en topic-waardig vindt is jouw zaak, dat boeit me verder niet.
Ik reageer er nog even op.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:32 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Dus nieuwe users mogen geen vragen stellen? Hij had eerst een paar maanden moeten wacht "kwaliteitstopics" moeten openen en stoere reacties in KLB/ONZ of whateve,r voordat hij een vraag stelt in een topic die geenszins op te vatten is als werving. Ik denk dat je het idee wel snapt, hier laat ik het dan ook bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |