idd, die geven ze nog weg bij de zegels tegenwoordigquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:42 schreef DrDentz het volgende:
Voor een hakkekrats heb je tegenwoordig een Xbox 360 en met een beetje geluk werkt dat ding nog wanneer GTA IV uitkomt
Ik koop ze gewoon allebeiquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:37 schreef Chocobo het volgende:
PS3 of 360 versie,... ben er nog niet uit
Ik zou soweiso voor de Xbox 360 versie gaan, die extra content zou ik niet willen missen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:55 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik koop ze gewoon allebeiOp de dag van de release krijg ik de PS3 versie binnen van Bol.com voor 30 euro (dmv cadeaubonnen) en een week later krijg ik de X360 versie binnen van Gamehubs voor 34 euro. Ik kijk gewoon welke versie me het meest bevalt en de ander zet ik op Marktplaats.
Zou de eerste keer zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:30 schreef rival het volgende:
[..]
en als zij een leveringsprobleem hebben kan je hem nergens anders halen. tenzij je dubbel gaat betalen!
en drom durf ik niet te pre orderen.. ik kan geen 2 dagen wachten na 29 april
Alsof al bekend is wat die extra content inhoudt.. ik ga echt niet voor een paar extra missies betalen. Bovendien: wat als je de RROD krijgt op 28 april?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik zou soweiso voor de Xbox 360 versie gaan, die extra content zou ik niet willen missen.
PS3 Gijs...denk na. Geen vastlopers, geen disk read errors, geen stofzuigergeluid dat door de radiostations (en merg en been) heen gaat. En die DC? Ach, ik heb eerlijk gezegd voorlopig meer dan genoeg aan het spel. GTA-games zijn al zo overcompleet om mee te beginnen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:37 schreef Chocobo het volgende:
zo een groot gemis zijn.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:39 schreef DrDentz het volgende:
Het is nog niet eens zeker OF hij wel uitkomt op de PC
(denk het wel, maarja)
samequote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik zou soweiso voor de Xbox 360 versie gaan, die extra content zou ik niet willen missen.
IGN: GTA IV: Building a Brave New Worldquote:IGN got an opportunity to interview Dan Houser (Rockstar's VP of Creative) and Aaron Garbut (Rockstar North's Art Director) about the making of Grand Theft Auto IV. You can read the first part of the feature now, which contains 11 pages in total. It discusses the origins of the storyline, the creation of Niko Bellic, the new dynamic relationship system, and lastly the setting - what went into building Liberty City.
Interessant. *leest*quote:The second half of the interview will be released on Monday and covers the gameplay aspects of GTA IV. Thanks to raooul_duke for the heads up.
Thats the way the cookie crumbles, en dat weet Rockstar ook. Als je tegenwoordig de term extra content laten vallen, kun je er vergif op innemen dat iedere puberende red-bull drinkende xbox eigenaar het als een ZOMGMUSTHAVE zietquote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:27 schreef Sackboy het volgende:
Waarom zweert iedereen bij die extra contentje weet toch nog helemaal waar dat uit bestaat? Er is nog niks inhoudelijks over bekend gemaakt.
Denk dat het meer gaat om het feit dat je het kan spelen mocht het uitkomen. Misschien wel een extra stuk stad erbij. De extra content zou overigens ook nog eens erg groot worden las ik ergens. Maar ik neig toch richting de PS3 versie,.... stabielere console,... en een stuk stiller tijdens het gamenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:27 schreef Sackboy het volgende:
Waarom zweert iedereen bij die extra contentje weet toch nog helemaal waar dat uit bestaat? Er is nog niks inhoudelijks over bekend gemaakt.
En gratis online knallenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Denk dat het meer gaat om het feit dat je het kan spelen mocht het uitkomen. Misschien wel een extra stuk stad erbij. De extra content zou overigens ook nog eens erg groot worden las ik ergens. Maar ik neig toch richting de PS3 versie,.... stabielere console,... en een stuk stiller tijdens het gamen
Mmm,... en geen kans op een RROD met de PS3 versiequote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:50 schreef Evil_Koekje het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.gtaforums.com/index.php?s=cdbe11f3e07693fec77d73c07f5411ab&showtopic=321346
.
Timed exclusive klinkt niet eens zo heel vreemd.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:50 schreef Evil_Koekje het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.gtaforums.com/index.php?s=cdbe11f3e07693fec77d73c07f5411ab&showtopic=321346
.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:50 schreef Evil_Koekje het volgende:
[ afbeelding ]
.
De meeste reacties zijn nou niet echt, eh. Positief.quote:Op zondag 30 maart 2008 15:06 schreef Edwinuss het volgende:
Weet niet of het al gepost is , maar bij deze :
GTA 4 achievements gelekt.
En ook hierquote:Op zondag 30 maart 2008 15:06 schreef Edwinuss het volgende:
Weet niet of het al gepost is , maar bij deze :
GTA 4 achievements gelekt.
Idd, ze gaan allemaal in m'n carebox.quote:Op zondag 30 maart 2008 15:20 schreef Sackboy het volgende:
Ach, achievements is wel het laatste waar ik me druk om kan maken.
Die achievement van GTAIV overtuigt me trouwens wel in mijn keuze om het spel op de PS3 te halen. Als het al bijzonder is om de story missions in minder dan 30 uur te spelen, hoe lang moet het volledige spel dan wel niet duren? Zou me niks verbazen als je tegen de 100 uur gameplay aankomt!quote:Op zondag 30 maart 2008 15:16 schreef Chocobo het volgende:
En ook hier
Liberty City Minute 30G
Complete the story missions in less than 30 hours.
Proestquote:Op zondag 30 maart 2008 16:07 schreef DrDentz het volgende:
Als je hem uitspeelt krijg je vast een Niko Bellic pop in je Home-huis, en een Rockstar poster als troffee
quote:Op zondag 30 maart 2008 16:17 schreef RickoKun het volgende:
Godverdomme, kunnen jullie nou echt niet met die lompe kut console vs pc discussies naar dat andere topic?
Hmmm, of consoles vs consoles discussie?quote:Op zondag 30 maart 2008 16:23 schreef DrDentz het volgende:
Console vs pc discussie?
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:37 schreef Chocobo het volgende:
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:55 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik koop ze gewoon allebeiOp de dag van de release krijg ik de PS3 versie binnen van Bol.com voor 30 euro (dmv cadeaubonnen) en een week later krijg ik de X360 versie binnen van Gamehubs voor 34 euro. Ik kijk gewoon welke versie me het meest bevalt en de ander zet ik op Marktplaats.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:42 schreef DrDentz het volgende:
Voor een hakkekrats heb je tegenwoordig een Xbox 360 en met een beetje geluk werkt dat ding nog wanneer GTA IV uitkomt
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:37 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Thats the way the cookie crumbles, en dat weet Rockstar ook. Als je tegenwoordig de term extra content laten vallen, kun je er vergif op innemen dat iedere puberende red-bull drinkende xbox eigenaar het als een ZOMGMUSTHAVE ziet
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Denk dat het meer gaat om het feit dat je het kan spelen mocht het uitkomen. Misschien wel een extra stuk stad erbij. De extra content zou overigens ook nog eens erg groot worden las ik ergens. Maar ik neig toch richting de PS3 versie,.... stabielere console,... en een stuk stiller tijdens het gamen
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:50 schreef Evil_Koekje het volgende:
[ afbeelding ]
.
Reserveer alvast Grand Theft Auto IV voor de Xbox 360, en je bent een van de eersten die deze game in bezit krijgt, plus exclusieve Xbox 360 gamerpics en 500 Microsoft points.quote:Op zondag 30 maart 2008 16:48 schreef kepler het volgende:
weet iemand waar je GTAIV kunt preorderen en dan die 500 punten krijgt?
quote:Xbox 360 ownt de PS3!
quote:De PS3 heeft mooiere graphics!
Verwijs ik U naar het volgende topic:quote:De Xbox krijgt lekker content!
Zeg druktemaker, post zelf eens een screen dan ofzo!! Doe me een lol zeg.quote:Op zondag 30 maart 2008 16:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hmmm, of consoles vs consoles discussie?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
ja, maar is dat bij elke pre-order die je plaatst? Of moet je nog een speciale winkel hebben?quote:Op zondag 30 maart 2008 16:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Reserveer alvast Grand Theft Auto IV voor de Xbox 360, en je bent een van de eersten die deze game in bezit krijgt, plus exclusieve Xbox 360 gamerpics en 500 Microsoft points.
Nu reserveren »
Omdat er gvd niks inhoudelijks door die andere paupers wordt gemeld, alleen maar console praat? Zie wat Talpa zegt.quote:Op zondag 30 maart 2008 16:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zeg druktemaker, post zelf eens een screen dan ofzo!! Doe me een lol zeg.
Eens, hier mag alleen gepraat worden over het beste spel van 2008 en nergens anders over!quote:Op zondag 30 maart 2008 17:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Omdat er gvd niks inhoudelijks door die andere paupers wordt gemeld, alleen maar console praat? Zie wat Talpa zegt.
Je ziet toch de lijst met winkels,... directe link uit de nieuwsbrief,... lijkt me sterk dat M$ je dit nu nog kan ontzeggen,... deze omkoopactie zal misschien nog werken ook bij de meeste stenenquote:Op zondag 30 maart 2008 16:59 schreef kepler het volgende:
[..]
ja, maar is dat bij elke pre-order die je plaatst? Of moet je nog een speciale winkel hebben?
Inderdaad! Alleen over de inhoud!quote:Op zondag 30 maart 2008 17:14 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Eens, hier mag alleen gepraat worden over het beste spel van 2008 en nergens anders over!
quote:Volgens het magazine PSW zal de PS3 versie van GTA IV exclusieve content gaan krijgen, dit was inmiddels al bekend gemaakt, wat wel een nieuwtje is, is dat de game Home support biedt.
In hun laatste editie vermelden ze namelijk dat er een GTA Home space gaat komen waar allerlei goodies te krijgen zijn zoals T-shirts, Rockstar thema's en nog veel meer andere goodies gerelateerd aan Rockstar of GTA IV.
Het zal voornamelijk gaan om allerlei items waar mee je, je avatar zal kunnen customizen. Tevens zal de mogelijkheid bestaan om vrienden uit te nodigen voor een chat in Home en vanuit daar een co-op missie te gaan doen.
A.u.b. Gijsquote:Op zondag 30 maart 2008 16:06 schreef Chocobo het volgende:
Ze hoeven alleen maar te zeggen,... 'ja we doen iets met Home' en hop ik neem de PS3 versie.
zover ik lees zijn het nog steeds geruchten. Vooral dat stukje over dat de exclusieve content voor de 360 ook naar de PS3 komt, dat is volgens mij door Rockstar zelf al regelmatig ontkend?quote:Op zondag 30 maart 2008 17:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
A.u.b. Gijs
http://frag-cast.blogspot(...)-items-for-your.html
[ afbeelding ]
Thanks Gijs,... ik ben overquote:Op zondag 30 maart 2008 17:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
A.u.b. Gijs
http://frag-cast.blogspot(...)-items-for-your.html
[ afbeelding ]
Vooruit dan.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:11 schreef Wessiej het volgende:
Behalve het toffe dan.
Hopelijk wel, waarschijnlijk niet..quote:Op zondag 30 maart 2008 23:54 schreef Gkhn het volgende:
Kan je deze met zen 2en achter 1 console spelen?
Met 2 consoles is veel leuker natuurlijk.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:54 schreef Gkhn het volgende:
Kan je deze met zen 2en achter 1 console spelen?
En superrealistisch geluid als je in een helicopter vliegt.quote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 08:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En superrealistisch geluid als je in een helicopter vliegt.
Minimalistische HUB. Hou ik wel van. Alleen tonen wat je nodig hebt.quote:Op maandag 31 maart 2008 09:16 schreef Sackboy het volgende:
Eerste (scans van) ingame shots
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HUD?quote:Op maandag 31 maart 2008 09:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Minimalistische HUB. Hou ik wel van. Alleen tonen wat je nodig hebt.
Downloadable Content contentquote:
Neenee, deze keer mogen we duiven schieten (benoemd als flying rats) en het zijn er 200quote:Op maandag 31 maart 2008 11:00 schreef -Dries- het volgende:
Weet iemand of je weer huizen of ander vastgoed kan kopen? Was wel leuk met VC en SA. En heb je weer hidden packages die je kan verzamelen? Of oesters of horse shoes?
Aha. Moet ik dan denken aan duiven die in de lucht vliegen of gewoon hidden packages maar dan in de vorm van duiven. Die dus gewoon stil ronddraaien zeg maar.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:35 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Neenee, deze keer mogen we duiven schieten (benoemd als flying rats) en het zijn er 200
het is toevallig naar buiten gelekt maar die duif vloog toen gewoon langsquote:Op maandag 31 maart 2008 11:41 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Aha. Moet ik dan denken aan duiven die in de lucht vliegen of gewoon hidden packages maar dan in de vorm van duiven. Die dus gewoon stil ronddraaien zeg maar.
OPM zegt:quote:Op maandag 31 maart 2008 11:41 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Aha. Moet ik dan denken aan duiven die in de lucht vliegen of gewoon hidden packages maar dan in de vorm van duiven. Die dus gewoon stil ronddraaien zeg maar.
Dat is dus helemaal niet waar, niks over bekend, alleen wat hierboven staat is alles wat we weten, hij kon dus net zo goed op een bankje gezeten hebben. Niet dingen gaan verzinnen he!quote:Op maandag 31 maart 2008 11:43 schreef Paxlie het volgende:
[..]
het is toevallig naar buiten gelekt maar die duif vloog toen gewoon langs
Nee hoor, ze doen het nog gewoon..quote:
volgens mij betekend kapot heel erg en spang leuk ofzo, zijn er nou echt mensen die zo praten?quote:
Zulks een mensen:quote:Op maandag 31 maart 2008 13:48 schreef ryangozer het volgende:
[..]
volgens mij betekend kapot heel erg en spang leuk ofzo, zijn er nou echt mensen die zo praten?
heb ik net geen geld meerquote:Op maandag 31 maart 2008 14:42 schreef Harmen1984 het volgende:
Bij Media Markt:
Nu een 360 + Halo 3 kopen, en volgende maand GTA4 gratis krijgen
http://www.mediamarkt.nl/webapp/wcs/stores/servlet/MediaNLFolderView?storeId=18152&catalogId=17605&langId=-11
Wel oude, non-HDMI, consoles (in Rotterdam i.i.g.)
Dat wordt een karwei danquote:Op maandag 31 maart 2008 11:43 schreef Paxlie het volgende:
[..]
het is toevallig naar buiten gelekt maar die duif vloog toen gewoon langs
Thijs Bosma is gangsta, jeweets.....quote:
quote:Geachte heer,
Dit is pas net bekend geworden. Wij horen op korte termijn meer hierover, en lichten al onze klanten dan direct in. Waarschijnlijk krijgt u dit ook gewoon. Wij sturen u deze of volgende week nog een mail, afhankelijk van het moment wanneer wij meer duidelijkheid krijgen.
Que?quote:
hoaxquote:Op dinsdag 1 april 2008 08:04 schreef J.Clarkson het volgende:
Reclame campagne is gestart!
[ afbeelding ]
is 1 april grapquote:
Dus er is naast de singeplayer en de multiplayer een aparte (gelimiteerde) co-op mode? Misschien met splitscreen?quote:IGN: Why isn't there's co-op throughout the campaign? Is that something were co-op is too much of a limitation to the story?
Houser: Yeah. We toyed with it and we felt we came to a compromise by putting in a separate mode that was designed and scripted and driven with more elements than the main multiplayer but less than the main story. Off-story elements that gave you both, but if you were saying that you would have to run around, make the whole game co-op, then the single-player game would be massively compromised. And I haven't yet played a game where that wasn't the case
Ze hebben het eruit gelaten omdat ze teveel compromissen moesten sluiten om 't speelbaar te houden.quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:45 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dus er is naast de singeplayer en de multiplayer een aparte (gelimiteerde) co-op mode? Misschien met splitscreen?
Begrijpt iemand dit antwoord?
En hoe verklaar je dit dan:quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:04 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ze hebben het eruit gelaten omdat ze teveel compromissen moesten sluiten om 't speelbaar te houden.
quote:we came to a compromise by putting in a separate mode that was designed and scripted and driven with more elements than the main multiplayer but less than the main story
Nou, in de vraag van IGN vragen ze zich al waarom het er niet in zit. Dat is één. En daarnaast begint Houser met "we toyed with it". Dus ze hebben het wel geprobeerd (wat 'ie daarna dus verder beschrijft) , en het werkte ook, maar was niet zo'n succes om erin te houden.quote:
De vraag van IGN gaat over co-op in de campaign/main story. Dat dat er niet inzit is duidelijk. Maar zoals ik het lees zit er een soort van extra mode in die je met zn tweeen kan spelen. Maarja het zal wel wishful thinking van mijn kant zijnquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:09 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Nou, in de vraag van IGN vragen ze zich al waarom het er niet in zit. Dat is één. En daarnaast begint Houser met "we toyed with it". Dus ze hebben het wel geprobeerd (wat 'ie daarna dus verder beschrijft) , en het werkte ook, maar was niet zo'n succes om erin te houden.
ik vond in SA de steden saai, teveel open ruimte. Ik lees overal dat hier veel meer chaos kan ontstaan dus dan is het al bruut om samen chaos te creerenquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:25 schreef -Dries- het volgende:
Cool, hopelijk is het leuker en beter uitgewerkt dan die co-op in SA. Dat was een beetje van ''ach laten we ook maar even snel een co-op mode erin gooien waar we 10 minuten aan hebben gewerkt''
tis al langer bekend dat je bepaalde missies in co-op kunt spelenquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:10 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hm, IGN vraagt inderdaad "Why isn't there's co-op throughout the campaign?"
Dus 't zou wel kunnen kloppen ja, heb ik het verkeerd begrepen.
O...quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:15 schreef kepler het volgende:
[..]
tis al langer bekend dat je bepaalde missies in co-op kunt spelen
Hoe tel jij?quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:15 schreef Snever het volgende:
Nog 2 weken, 28 dagen, 672 uur
29 April naar de tandarts. Maar GTA zal de pijn vast verzachten
I dunno.. Het lijkt op een stoplicht. Kijk nog es goed.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:14 schreef Platina het volgende:
waarschijnlijk licht
Denk dat ik gewoon volle mep betaal voor deze game bij de plaatselijke Music Store heb ik hem zeker voor het weekend. In tegenstelling tot wanneer ik bij GCshop.nl bestel (waar ik normaal wel koop).
Nou, dat strookt dan niet bepaald met wat die interviewer vraagt he. Er zitten sowieso geen co-op elementen in de campaign van GTA IV. Als er al enige vorm van co-op in het spel zit dan is dit een aparte mode. Althans dat zou je aan de hand van dit interview kunnen concluderen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:15 schreef kepler het volgende:
[..]
tis al langer bekend dat je bepaalde missies in co-op kunt spelen
Waar ik op doel is ook een aparte mode. Volgens mij hebben ze ooit gezegd dat er bepaalde (dus misschien/waarschijnlijk totaal los van de SP) missies zijn die in co-op gespeeld kunnen worden. Het is niks nieuws voor mij in ieder gevalquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:34 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nou, dat strookt dan niet bepaald met wat die interviewer vraagt he. Er zitten sowieso geen co-op elementen in de campaign van GTA IV. Als er al enige vorm van co-op in het spel zit dan is dit een aparte mode. Althans dat zou je aan de hand van dit interview kunnen concluderen.
Dat zouquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:44 schreef kepler het volgende:
[..]
Anders kan je in free-mode ook gewoon co-op spelen, alleen dan zonder missies![]()
Wat nou hoaxquote:
Moet je eerst nog een jaar wachtenquote:Op dinsdag 1 april 2008 20:51 schreef HL_Dog43 het volgende:
Wat een screens weer. Dat totaalshot van de heli en het stadsbeeld. Oh god wat lijkt het me heerlijk om deze game in mijn handen te hebben als ik aan de balie sta om hem te spelen.
Of dat moment wanneer ik de disc in mn PC stop.
En als ie uiteindelijk gvd op mn HD staat ik eindelijk dat icoontje aanklik. Het beeld opstart.. de eerste filmpjes. Dan ineens in de stad zelf sta en gaan en staan waar ik wil.
Ow nondenonde ik HOU VAN GTA!
Koop nou maar een console (een ps3 natuurlijk, want alle 360 games verschijnen toch op de pc), heb ik ook vorige week gedaan, voornamelijk voor deze game.quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:51 schreef HL_Dog43 het volgende:
Wat een screens weer. Dat totaalshot van de heli en het stadsbeeld. Oh god wat lijkt het me heerlijk om deze game in mijn handen te hebben als ik aan de balie sta om hem te spelen.
Of dat moment wanneer ik de disc in mn PC stop.
En als ie uiteindelijk gvd op mn HD staat ik eindelijk dat icoontje aanklik. Het beeld opstart.. de eerste filmpjes. Dan ineens in de stad zelf sta en gaan en staan waar ik wil.
Ow nondenonde ik HOU VAN GTA!
PWND!quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:47 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Moet je eerst nog een jaar wachten
PC gamingquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:47 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Moet je eerst nog een jaar wachten
Cyberia18quote:
Meer submitten dan ik in totaal post.quote:
Een user die meer werk levert dan een redacteur.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:42 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Meer submitten dan ik in totaal post.
VET!quote:Op woensdag 2 april 2008 08:15 schreef DrDentz het volgende:
Check deze shizzle uit
http://www.gta4.net/news/index.php
Jeremy St.Ives filmpje
29ste krijg ik een wortelkanaalbehandeling!quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:15 schreef Snever het volgende:
Nog 2 weken, 28 dagen, 672 uur
quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:15 schreef Snever het volgende:
Ik zie dat de smoesjes om die dag thuis te blijven al reeds verzonnen zijnquote:Op woensdag 2 april 2008 09:53 schreef rival het volgende:
29ste krijg ik een wortelkanaalbehandeling!
denken ze op me werk dat ik vanwege de pijn niet op kom dagen, zit ik met een grote glimlach (en kwijl uit de mond vanwege de verdoving) gta4 te spelen thuis
quote:Op woensdag 2 april 2008 10:14 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[..]
Ik zie dat de smoesjes om die dag thuis te blijven al reeds verzonnen zijn
Heerlijk... werken op een school, MEIVAKANTIE!quote:Op woensdag 2 april 2008 10:14 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[..]
Bij de 45 seconden zie je de achterkant van een 5-0 car.quote:Op woensdag 2 april 2008 08:15 schreef DrDentz het volgende:
Check deze shizzle uit
Jeremy St.Ives filmpje
ik had wel iets leukers kunnen bedenken hoorquote:Op woensdag 2 april 2008 10:14 schreef Sackboy het volgende:
Ik vanaf 29-4.quote:Op woensdag 2 april 2008 11:54 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben 24-4 tot en met 6 mei op vakantie.
Dat nou ook weer niet, wij mogen het weer allemaal vertalen en herschrijven.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een user die meer werk levert dan een redacteur.![]()
27 dagen
En het is niet duur voor een altijd geldige ticket naar "America"quote:Op woensdag 2 april 2008 12:50 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik vanaf 29-4.
Naar Liberty City!!!!1
Ja , dat zeker. Waarschijnlijk heb ik em maandag al!quote:Op woensdag 2 april 2008 12:53 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Dat nou ook weer niet, wij mogen het weer allemaal vertalen en herschrijven.
26 dagen(er is vast iemand die de verkoopdatum breekt)
Er is nog niet eens bekend of die komt.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:08 schreef SimtekF1 het volgende:
Is het weer zo dat de pc versie een jaar later komt?
en veel masturberen als er al niet geneukt wordt!quote:Op woensdag 2 april 2008 14:16 schreef J.Herrer het volgende:
Het begint bij mij nu toch wel te kriebelen hoor![]()
Gvd en dan is de maand nog maar net begonnen![]()
Week voor de release elke avond vroeg slapen, dan is het eerder dag
quote:Op woensdag 2 april 2008 14:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Er is nog niet eens bekend of die komt.
Tja, pc-gamers worden nou eenmaal flink gepwned tegenwoordig!quote:
Zoiets?quote:Op woensdag 2 april 2008 14:40 schreef Paxlie het volgende:
KAN IEDEREEN NIET EENS STOPPEN MET DAT EEUWIGE GEJANK VAN HIJ KOMT WEL/NIET OP DE PC????
jezus fucking christ man. Als je verder niks te melden hebt dan daarover te janken flikker dan lekker op of open een "GTA IV op de PC" topic of iets dergelijks waar jullie lekker samen kunnen knuffelen hierover.
Terecht. Met al dat gedownload valt er voor ontwikkelaars geen kont meer te verdienen op die markt.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:25 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Tja, pc-gamers worden nou eenmaal flink gepwned tegenwoordig!
dat is meer een discussie over de controls maar komt al een stuk beter in de richting idd. Het begint echt vervelend te worden om hier alleen maar mensen te zien die weinig te melden hebben behalve het feit dat ze hopen dat ie op de pc komt, vast wel op de pc komt, hij zal wel op de pc komen toch?quote:
Wat loop je nou te janken mongooltje, ik vraag alleen of het al bekend is of hij ook voor de pc uitkomt, vuile wanker.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:40 schreef Paxlie het volgende:
KAN IEDEREEN NIET EENS STOPPEN MET DAT EEUWIGE GEJANK VAN HIJ KOMT WEL/NIET OP DE PC????
jezus fucking christ man. Als je verder niks te melden hebt dan daarover te janken flikker dan lekker op of open een "GTA IV op de PC" topic of iets dergelijks waar jullie lekker samen kunnen knuffelen hierover.
Dat komt dan ook al 17 deeltjes een keer of 20 langs.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:52 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Wat loop je nou te janken mongooltje, ik vraag alleen of het al bekend is of hij ook voor de pc uitkomt, vuile wanker.
Alsof ik alle 17 delen even heb gelezen.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat komt dan ook al 17 deeltjes een keer of 20 langs.
Vandaar dat het bij velen gaat irriteren. Als het bekend is komt het vast in de OP.
je was sneller geweest als je gewoon naar de site van Rockstar was gegaan. Heeft niks met gefrustreerde gamertjes te maken. Eerder met luie idioten die te beroerd zijn iets zelf uit te zoeken.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:56 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Alsof ik alle 17 delen even heb gelezen.
Ik zag dit topic en las dat hij bijna uit kwam, daarom vroeg ik het.
Maar ik zal niks meer zeggen hoor.
gefrustreerde gamertjes damn.
Er is niks mis met wanken hoor.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:52 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Wat loop je nou te janken mongooltje, ik vraag alleen of het al bekend is of hij ook voor de pc uitkomt, vuile wanker.
Moet je luisteren, je zit hier op een forum, een forum waar iedereen gewoon mag reageren.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:59 schreef Paxlie het volgende:
[..]
je was sneller geweest als je gewoon naar de site van Rockstar was gegaan. Heeft niks met gefrustreerde gamertjes te maken. Eerder met luie idioten die te beroerd zijn iets zelf uit te zoeken.
Waarom ga jij er dan ook op in? Je spreekt jezelf nu compleet tegenquote:Op woensdag 2 april 2008 15:02 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
een forum waar iedereen gewoon mag reageren.
Dat klopt, maar vragen naar de bekende weg als die al honderden keren gevraagd is wordt zowel op een forum als in het echte leven over het algemeen niet zo heel erg gewaardeerd. Er is niks bekend over een pc versie. Geen enkele site die ook maar een hint heeft van een pc versie (waar je dus na 2 tellen achter bent als je even iets meer moeite doet dan een triangel-josti) dus ik zie niet in waarom het hier dan wel zo vaak gevraagd moet worden.quote:Op woensdag 2 april 2008 15:02 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Moet je luisteren, je zit hier op een forum, een forum waar iedereen gewoon mag reageren.
Als iemand daar niet tegen kan moet hij gewoon wat anders gaan doen.
Nee hoor, ik zeg alleen maar dat iedereen mag reageren.quote:Op woensdag 2 april 2008 15:04 schreef disjfa het volgende:
[..]
Waarom ga jij er dan ook op in? Je spreekt jezelf nu compleet tegen
Wang carquote:Op woensdag 2 april 2008 14:52 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
goed plan, was ook niet specifiek tegen jou, maar eerder tegen de massa die hetzelfde keer op keer vraagtquote:Op woensdag 2 april 2008 15:14 schreef SimtekF1 het volgende:
Nogmaals, hoe moet ik weten dat zo'n vraag al 20 keer gesteld is, ik zit hier bijna nooit.
En ik loop niet te flamen, ik reageer misschien niet tof maar kijk even hoe er op mijn vraag werd gereageerd, dan is zo'n reactie toch niet vreemd of wel.
Anyway, laten we er maar over op houden.
De kritiek van Paxlie was niet echt opbouwend te noemen.quote:Op woensdag 2 april 2008 15:12 schreef disjfa het volgende:
Mischien proberen andere mensen het topic wel ontopic en informatief te houdenHersendode vragen die keer op keer gesteld worden voegen nou eenmaal zo weinig toe. En dat geflame erna laat iig zien hoe volwasen je met je opbouwende kritiek omgaat
Op de zelfde dag als de release van Duke Nukem Foreverquote:Op woensdag 2 april 2008 15:31 schreef Gamer_V het volgende:
Trouwens, wanneer komt de game op de pc?
DNF komt uitquote:Op woensdag 2 april 2008 15:32 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Op de zelfde dag als de release van Duke Nukem Forever
de pc versie komt gewoon iets minder dan een jaar later dan de andere versies...quote:Op woensdag 2 april 2008 15:33 schreef disjfa het volgende:
[..]
DNF komt uitBelieve. GTA4 komt nniet op de pc
PC is geen gamemachine. Is voor teksverwerken
Duke nukem forever komt met kerst al!quote:Op woensdag 2 april 2008 15:32 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Op de zelfde dag als de release van Duke Nukem Forever
Troll.quote:Op woensdag 2 april 2008 15:33 schreef disjfa het volgende:
[..]
DNF komt uitBelieve. GTA4 komt nniet op de pc
PC is geen gamemachine. Is voor teksverwerken
Dat duurt nog wel ffkesquote:Op woensdag 2 april 2008 15:39 schreef SuperFruitig het volgende:
Heb net een nieuwe PC gekocht voor deze game29 April laat maar komen
quote:Op woensdag 2 april 2008 15:39 schreef SuperFruitig het volgende:
Heb net een nieuwe PC gekocht voor deze game29 April laat maar komen
Boehoe, ze vervuilen mijn topic?quote:Op woensdag 2 april 2008 15:59 schreef Sackboy het volgende:
Hier kan wel een slotje op inmiddels.
quote:
Welke?quote:Op woensdag 2 april 2008 16:36 schreef Gamer_V het volgende:
Het is ook nooit goed he.Dan maar weer over de superieure pc-verise gaan praten?
De versie die binnen een jaar uitkomt!quote:
quote:Op woensdag 2 april 2008 16:47 schreef Sackboy het volgende:
Ik mis de keuze voor beide versies.
Het is te makkelijkquote:Op woensdag 2 april 2008 16:41 schreef Sackboy het volgende:
Oke, ik geef het op. Ga maar weer verder over de pc-versie
quote:Op woensdag 2 april 2008 16:49 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Het is te makkelijk![]()
Ik heb PS3 gestemd, ik ga m gewoon halen ondanks het feit dat ik nog steeds lig te balen van de gfxDe achterruitverwarming heeft me overgehaald
![]()
Die laatste pollvote resette mij!!!!!quote:Op woensdag 2 april 2008 16:49 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Poll: Welke ga je halen?PS3, alleen het spel 360, alleen het spel PS3, de SE 360, de SE Allebei de versies Ik haal over 3 jaar de PC versie.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? klik dan hier
Daarom moet je ook een console kopen.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:30 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die laatste pollvote resette mij!!!!!
wow, dat moet wel een mooie aanbieding zijn, is dat gewoon het xbox 360 pakket (die van ¤269,- met die 2 games) en Halo 3 los kopen? Of is er een speciaal pakket voor?quote:Op maandag 31 maart 2008 14:42 schreef Harmen1984 het volgende:
Bij Media Markt:
Nu een 360 + Halo 3 kopen, en volgende maand GTA4 gratis krijgen
http://www.mediamarkt.nl/webapp/wcs/stores/servlet/MediaNLFolderView?storeId=18152&catalogId=17605&langId=-11
Wel oude, non-HDMI, consoles (in Rotterdam i.i.g.)
Triest noem ik dit.quote:Op woensdag 2 april 2008 16:49 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Poll: Welke ga je halen?PS3, alleen het spel 360, alleen het spel PS3, de SE 360, de SE Allebei de versies Ik haal over 3 jaar de PC versie.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? klik dan hier
Gaan we weer...quote:Op woensdag 2 april 2008 21:16 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Triest noem ik dit.![]()
Maak dan een fatsoenlijke poll MET de optie van de PC versie.
Die komt overigens niet over 3 maar binnen 1 jaar.
Die is gisteren reeds op Xbox Live en PSN verschenen.quote:
heb je die nieuwsbrief nog? Want ik kom er net achter dat het foutje was van MS, maar als ik bewijs heb kan ik er misschien nog 500 punten uitslepenquote:Op zondag 30 maart 2008 17:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je ziet toch de lijst met winkels,... directe link uit de nieuwsbrief,... lijkt me sterk dat M$ je dit nu nog kan ontzeggen,... deze omkoopactie zal misschien nog werken ook bij de meeste stenen
quote:“During gameplay the character can pick up prostitutes… What follows is an un-detailed portrayal of masturbation, fellatio and intercourse.”
“Sex references also occur during cut scenes, including references to strong sexual behaviour,” states the BBFC classification. “During gameplay the character can pick up prostitutes… “
“What follows is an un-detailed portrayal of masturbation, fellatio and intercourse. The character can also visit lap dancing clubs and request a private dance. While the game contains sexualised dancing and the portrayal of sex, there is no sexualised nudity.”
I hate people like you!quote:Op woensdag 2 april 2008 21:51 schreef Sackboy het volgende:
Jammer dat je maar een klein deel van de stad tot je beschikking hebt, verder is ie
I know, beetje te flauw. Ik heb hem maar weer gewijzigdquote:
ik was net aan het inloggen op PSN toen dachtik nehh dat kan toch niet, volgens mij was het bevestigd dat er geen demo kwam. toen dachtik nee dOh anders had nu echt wel het topic volgestaan met info over hoe vet die demo wel was...quote:Op woensdag 2 april 2008 22:03 schreef Sackboy het volgende:
[..]
I know, beetje te flauw. Ik heb hem maar weer gewijzigd
ps. je hebt toch niet serieus gecheckt he?![]()
HEEEEJ!quote:
quote:
PC ownt alle consoles omdat alle kleine kinderen the sims kopen en de helft van de japs WOW spelen. Dat is het enige wat die zielige PC community nog heeft.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:01 schreef HL_Dog43 het volgende:
PC OWNT DE CONSOLES POVERDRIEJANVERDRUKTEKEUTELS!
Maar ach.. ik wacht momenteel het meest op al die reviews die ik ga doorspitten.
OKE EDWINNUS JIJ WINT!quote:Op woensdag 2 april 2008 23:05 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
PC ownt alle consoles omdat alle kleine kinderen the sims kopen en de helft van de japs WOW spelen. Dat is het enige wat die zielige PC community nog heeft.
quote:Op woensdag 2 april 2008 23:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
OKE EDWINNUS JIJ WINT!![]()
IK GEEF HET OP!!!! PC IS OVER!!!!!!
![]()
![]()
*Snijdt polsen door en cumt op de sneeën*
Niemand die hier meer over weet?quote:Op woensdag 2 april 2008 17:22 schreef Sackboy het volgende:
Komt er nu wel of geen dashboard view in GTA IV? Ik was in de veronderstelling van wel, maar ff gegoogelt en dan kom ik deze hands-on tegen waarin het wordt ontkracht
Een kleine plasser en een flinke plank voor je hoofd!quote:Op woensdag 2 april 2008 23:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Zeg even een vraagje. Ik wil op 29 april het spel ook voor de PC halen, alleen wat zijn de systemeisen?
I'm lovin itquote:Op woensdag 2 april 2008 23:47 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Een kleine plasser en een flinke plank voor je hoofd!
quote:
OMG!quote:
Hahaquote:
pic?quote:Op woensdag 2 april 2008 16:49 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
De achterruitverwarming heeft me overgehaald![]()
Bij de 45 seconden zie je de achterkant van een 5-0 car.quote:Op woensdag 2 april 2008 08:15 schreef DrDentz het volgende:
Check deze shizzle uit
Jeremy St.Ives filmpje
Das gewoon een artifactquote:Op donderdag 3 april 2008 10:38 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Bij de 45 seconden zie je de achterkant van een 5-0 car.
Die heeft achterruitverwarming.
Om mijn post te harhalen
Hmm gezien het verhoogde realisme misschien eerder in kratjes oid, of op tafels etc.quote:Op donderdag 3 april 2008 13:14 schreef -Dries- het volgende:
Vind je eigenlijk nog losse wapens op de grond? En dan niet van dooie ventjes, maar gewoon in de spelwereld. Misschien niet, omdat dat niet erg realistisch is... zou ik wel jammer vinden, dat vond ik eigenlijk altijd wel leuk in de voorgaande delen. Dat je ineens een AK-47 vond ofzoWat denken jullie?
Hrm, jammer, maar ook wel weer logisch als ze voor het hoge realisme niveau gaan!quote:Op donderdag 3 april 2008 13:22 schreef HL_Dog43 het volgende:
Je zou wapens alleen van dealers kunnen krijgen had ik gelezen.
Mwoah, volgens mij gaat dat niet zo makkelijk meer. Omdat dat niet zo makkelijk meer gaat, zul je dat ook minder gaan doen denk ik? Of iig.. 2x denken voordat je het probeert in een drukke weg.quote:Op donderdag 3 april 2008 13:34 schreef disjfa het volgende:
Je speelt iemand die op een dag 80 auto`s pikt door mensen eruit te slingerenLekker realistisch is dat
Inderdaad. Het gaat veel minder makkelijk dan voorheen en met het zomaar stelen van een stilstaande wagen is het ook moeilijker gemaakt.quote:Op donderdag 3 april 2008 13:40 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Mwoah, volgens mij gaat dat niet zo makkelijk meer. Omdat dat niet zo makkelijk meer gaat, zul je dat ook minder gaan doen denk ik? Of iig.. 2x denken voordat je het probeert in een drukke weg.
euhm, ik weet niet hoe dat met de anderen hier is maar als ze zoiets moeilijker hebben gemaakt doe ik het alleen maar vaker om er goed in te worden! (gta is toch het leukst met wanted stars aan je reet)quote:Op donderdag 3 april 2008 13:40 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Mwoah, volgens mij gaat dat niet zo makkelijk meer. Omdat dat niet zo makkelijk meer gaat, zul je dat ook minder gaan doen denk ik? Of iig.. 2x denken voordat je het probeert in een drukke weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |