Welke?quote:Op woensdag 2 april 2008 16:36 schreef Gamer_V het volgende:
Het is ook nooit goed he.Dan maar weer over de superieure pc-verise gaan praten?
De versie die binnen een jaar uitkomt!quote:
quote:Op woensdag 2 april 2008 16:47 schreef Sackboy het volgende:
Ik mis de keuze voor beide versies.
Het is te makkelijkquote:Op woensdag 2 april 2008 16:41 schreef Sackboy het volgende:
Oke, ik geef het op. Ga maar weer verder over de pc-versie
quote:Op woensdag 2 april 2008 16:49 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Het is te makkelijk![]()
Ik heb PS3 gestemd, ik ga m gewoon halen ondanks het feit dat ik nog steeds lig te balen van de gfxDe achterruitverwarming heeft me overgehaald
![]()
Die laatste pollvote resette mij!!!!!quote:Op woensdag 2 april 2008 16:49 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Poll: Welke ga je halen?PS3, alleen het spel 360, alleen het spel PS3, de SE 360, de SE Allebei de versies Ik haal over 3 jaar de PC versie.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? klik dan hier
Daarom moet je ook een console kopen.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:30 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die laatste pollvote resette mij!!!!!
wow, dat moet wel een mooie aanbieding zijn, is dat gewoon het xbox 360 pakket (die van ¤269,- met die 2 games) en Halo 3 los kopen? Of is er een speciaal pakket voor?quote:Op maandag 31 maart 2008 14:42 schreef Harmen1984 het volgende:
Bij Media Markt:
Nu een 360 + Halo 3 kopen, en volgende maand GTA4 gratis krijgen
http://www.mediamarkt.nl/webapp/wcs/stores/servlet/MediaNLFolderView?storeId=18152&catalogId=17605&langId=-11
Wel oude, non-HDMI, consoles (in Rotterdam i.i.g.)
Triest noem ik dit.quote:Op woensdag 2 april 2008 16:49 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Poll: Welke ga je halen?PS3, alleen het spel 360, alleen het spel PS3, de SE 360, de SE Allebei de versies Ik haal over 3 jaar de PC versie.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? klik dan hier
Gaan we weer...quote:Op woensdag 2 april 2008 21:16 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Triest noem ik dit.![]()
Maak dan een fatsoenlijke poll MET de optie van de PC versie.
Die komt overigens niet over 3 maar binnen 1 jaar.
Die is gisteren reeds op Xbox Live en PSN verschenen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |