Welke discussie?quote:Op zondag 3 februari 2008 21:01 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik had net een discussie met Gaurav, Gamer_V en MazzelTov over GTA op de console of op de PC.
quote:Op zondag 3 februari 2008 21:17 schreef murp het volgende:
ik heb een gamepad voor op mn pc die ik gebruik met gta SA
Behalve dat ik het spel ook speel voor het verhaal en dat ik hem zeker uit ga spelen, ben ik het hier mee eens.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:05 schreef Jovatov het volgende:
GTA is voor mij een game waar ik relaxt een beetje rond kan karren. Ik speel het verder niet voor het verhaal en al zeker niet voor de missies. De radiostations en Odd Jobs vind ik wel weer leuk. Dat relaxte spelen doe ik liever op de bank voor m'n hdtv dan krampachtig achter m'n pctje. Dus eerste poll is console.
Tweede poll is muis, want die is gewoon veel sneller en preciezer. Maar op zich kan ik ook met een pookje overweg.
Hacks!quote:Op zondag 3 februari 2008 21:17 schreef murp het volgende:
ik heb een gamepad voor op mn pc die ik gebruik met gta SA
Dat kan met zowel een console als met een PCquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:07 schreef EvilMarc het volgende:
GTA hoor je relaxed te spelen op de bank![]()
GTA op console met een muis spelen? Da's knap!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:42 schreef SuperFruitig het volgende:
Zinloze discussie aangezien beide platforms zowel muis+tobo als gamepads ondersteunen, alsmede HDTV en monitoren, dus la la la, het is maar net wat je in huis hebt staan .
Wakey wakey, Ps3 + Xbox360 ondersteunen muis+tobo.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:50 schreef Jovatov het volgende:
[..]
GTA op console met een muis spelen? Da's knap!
Dat de PS3 het ondersteunt wil nog niet zeggen dat GTA IV het daadwerkelijk ondersteunt.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:57 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wakey wakey, Ps3 + Xbox360 ondersteunen muis+tobo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |