Welke discussie?quote:Op zondag 3 februari 2008 21:01 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik had net een discussie met Gaurav, Gamer_V en MazzelTov over GTA op de console of op de PC.
quote:Op zondag 3 februari 2008 21:17 schreef murp het volgende:
ik heb een gamepad voor op mn pc die ik gebruik met gta SA
Behalve dat ik het spel ook speel voor het verhaal en dat ik hem zeker uit ga spelen, ben ik het hier mee eens.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:05 schreef Jovatov het volgende:
GTA is voor mij een game waar ik relaxt een beetje rond kan karren. Ik speel het verder niet voor het verhaal en al zeker niet voor de missies. De radiostations en Odd Jobs vind ik wel weer leuk. Dat relaxte spelen doe ik liever op de bank voor m'n hdtv dan krampachtig achter m'n pctje. Dus eerste poll is console.
Tweede poll is muis, want die is gewoon veel sneller en preciezer. Maar op zich kan ik ook met een pookje overweg.
Hacks!quote:Op zondag 3 februari 2008 21:17 schreef murp het volgende:
ik heb een gamepad voor op mn pc die ik gebruik met gta SA
Dat kan met zowel een console als met een PCquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:07 schreef EvilMarc het volgende:
GTA hoor je relaxed te spelen op de bank![]()
GTA op console met een muis spelen? Da's knap!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:42 schreef SuperFruitig het volgende:
Zinloze discussie aangezien beide platforms zowel muis+tobo als gamepads ondersteunen, alsmede HDTV en monitoren, dus la la la, het is maar net wat je in huis hebt staan .
Wakey wakey, Ps3 + Xbox360 ondersteunen muis+tobo.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:50 schreef Jovatov het volgende:
[..]
GTA op console met een muis spelen? Da's knap!
Dat de PS3 het ondersteunt wil nog niet zeggen dat GTA IV het daadwerkelijk ondersteunt.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:57 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wakey wakey, Ps3 + Xbox360 ondersteunen muis+tobo.
quote:Op zondag 10 februari 2008 04:14 schreef piet_pelle het volgende:
Alle games behalve RTS en sim dingen spelen lekkerder op de console dus einde topic, slotje.
gaafquote:Op zondag 10 februari 2008 01:16 schreef murp het volgende:
die kan je trouwens ook kopen
http://www.shirtshop.nl/xcart/customer/product.php?productid=1375&partner=jayfok
Nee dat klopt. Ik heb FPS'ers gespeeld op PS3 en XBOX360 maar het komt niet eens in de buurt, ik vind het ook gelijk niet meer leuk omdat je mikt als een kleuter. Nee geef mij maar racers op een console, ideaal!!quote:Op zondag 10 februari 2008 11:18 schreef rakotto het volgende:
FPS kan wel gespeeld worden op een console, maar het biedt absoluut niet hetzelfde ervaring als op de PC. Dus in principe FPS for M+K!
quote:Op zondag 10 februari 2008 08:58 schreef McGilles het volgende:
[..]
Weer zo'n iemand die denkt een FPS te kunnen spelen op een console, als ik dat altijd mee kijk ziet het er zo amateuristisch uit net alsof er een mongool met een muis zit te spelen, maar dan realiseer ik me dat de controller gewoon kut is en dan is het weer leuk.
Dus ook mijn mening: PC + MUIS natuurlijk
mijn pc zit aan mn hd tv vastquote:Op zondag 10 februari 2008 16:02 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
'denkt?' ik doe het zelfs. Kijk met een TB en muis is natuurlijk preciezer en sneller maar het kost ook veel meer enrgie, je bent de hele tijd met je hele arm aan het bewegen itt tot een analoge stickje. Veel relaxter dus, en je tegenstander heeft ook een analoge stick dus je speelt met dezelfde 'beperking' wat het voor mij veel relaxter maakt.
Maar veel plezier op je bureaustoel en je ini mini speakertjes en klein beeldschermpje
Waarom zou je als pc gamer standaard kleine speakers hebben en een klein beeldscherm? Kan toch net zo goed als console gamer op je mini tvtje met kut speakers? Een goede vergelijking van FPS'ers spelen op een console vind ik als je gaat tennissen met je linkerarm als je rechtshandig bent, het kan wel maar het gaat voor geen meter.quote:Op zondag 10 februari 2008 16:02 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
'denkt?' ik doe het zelfs. Kijk met een TB en muis is natuurlijk preciezer en sneller maar het kost ook veel meer enrgie, je bent de hele tijd met je hele arm aan het bewegen itt tot een analoge stickje. Veel relaxter dus, en je tegenstander heeft ook een analoge stick dus je speelt met dezelfde 'beperking' wat het voor mij veel relaxter maakt.
Maar veel plezier op je bureaustoel en je ini mini speakertjes en klein beeldschermpje
Ik kan er wel van jankenquote:Op zondag 10 februari 2008 17:02 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik las ergens dat GTAIV heulemaal niet op pc uitkwam
Ik denk dat die uiteindelijk wel een keer naar de pc komt. Maar dat gaat wel heel lang duren!quote:
Daar heeft het niks mee te maken. Ik vind dit concept gewoon leuker met 2 dimensies net als bijvoorbeeld Mario games.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:16 schreef Gamer_V het volgende:
Sommige mensen kunnen er gewoon niet mee omgaan, die derde dimensie.
Kan toch niet? 3d is voor GTA games wel beter toch!quote:Op zondag 10 februari 2008 20:21 schreef McGilles het volgende:
[..]
Daar heeft het niks mee te maken. Ik vind dit concept gewoon leuker met 2 dimensies net als bijvoorbeeld Mario games.
Precies. Eerst was het echt een sublieme game!quote:Op maandag 11 februari 2008 03:00 schreef piet_pelle het volgende:
Nee 2D was echt veel vetter, vond ik. De game was gewoon puur het concept en het werkte perfect, toen het 3D werd kwam er veel meer bij kijken en werd het een heel andere game.
Ik vind de 3D versies zelfs helemaal niet leuk, het kan me gewoon niet boeien terwijl ik de 2D versie uren achter mekaar kon spelen.
Jammer dat de game mee is gegaan met de vraag van de massa dat alles maar 3D moest toendertijd.
GTA 3 was ook geweldig hoor, heb ik persoonlijk meer uurtjes aan besteed dan het mi magere GTA IIquote:Op maandag 11 februari 2008 08:53 schreef McGilles het volgende:
[..]
Precies. Eerst was het echt een sublieme game!
Hoe lang ik wel niet GTA 1 en 2 multiplayer heb gespeeld. Echt te leuk! Fantastisch gewoon! Ook de singleplayer vond ik heel goed. Bij mij was het precies andersom, ik heb GTA 3 maar een fractie gespeeld van de tijd die ik aan de vorige delen had besteed.quote:Op maandag 11 februari 2008 09:07 schreef Jovatov het volgende:
[..]
GTA 3 was ook geweldig hoor, heb ik persoonlijk meer uurtjes aan besteed dan het mi magere GTA II
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |