quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:50 schreef Igraine het volgende:
[quote]Op donderdag 27 maart 2008 20:56 schreef freecell het volgende:
Oeh, spannend! Hoezo weet je de datum niet precies? Onregelmatige cyclus of net gestopt met de pil oid? In ieder geval welkom hier!
Op donderdag 27 maart 2008 21:10 schreef Lishe het volgende:
Igraine, ik had je nog niet gefeliciteerd! Van harte! En met recht een verrassing, jij hebt ook pco toch? Of zit ik er helemaal naast?
Bedankt allemaal.
Ik heb inderdaad PCO en heb ook 3 kuren Clomid achter de rug in de afgelopen maanden. Zonder succes overigens. Juist deze maand hadden we een 'pauze' ingelast en heb ik dus ook geen Clomid genomen. Daarom heb ik ook mijn cyclus niet meer bijgehouden....
Dus het was écht een verassing.
Erg he dat pakket Mrien! Die kraamverbanden.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:29 schreef mrien het volgende:
Fuente en Igraine, gefeliciteerd!
![]()
Ik hoop voor Macka dat d'r baby al geboren is!
Popples en Sjak, hopelijk hoeven jullie niet heel lang meer te wachten!
Hier gaat alles goed, nu 28 weken en 2 dagen.
Gisteren het kraampakket ontvangen, die gaat maar mooi snel in de kast![]()
Dinsdag wel heel veel last van m'n buik gehad, volgens de verloskundige was het waarschijnlijk een draaiende baby waardoor ik zo'n pijn had. Buik voelde echt als een enorme ballon aan, was heel hard en het ging pas na een paar uur over. Niet fijn![]()
Volgende dag de VK maar even gebeld om toch even gerustgesteld te worden, ik vond het ook niet ernstig genoeg voelen om als spoed gezien te worden.
Gisteren weer zwangerschapscursus gehad, toch wel heel leuk!
Hij staat bij ons in de logeerkamer en ik heb er een keer ingekeken. Was genoeg.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:35 schreef mrien het volgende:
Gewoon 3 pakken verband totaal![]()
Heb 't kado'tje d'r uit gehaald en de rest toen toch maar snel weer dicht gedaan...
Gaat hard he! En als je rekent tot 37 weken.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:38 schreef mrien het volgende:
Voor mij was die ene keer ook wel weer genoeg, maakte de doos open en d'r lag dus nog zo'n pak verband op
Die zit d'r nu weer mooi bij in en de bak gaat straks de kast maar in
Hoezo je kop nog in het zand steken![]()
Nog maar 12 weekjes
Ja inderdaad, dan gaat het ineens heel hard!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:39 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Gaat hard he! En als je rekent tot 37 weken.Woensdag zit ik alweer op 30 weken. De kraamverzorgster gisteren ook al "Ja binnen twee maanden kan het al gebeuren." de fysio had exact hetzelfde gezegd de dag ervoor.
Nee ik zie ze ook niet, ligt dus niet aan jou!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:45 schreef freecell het volgende:
Ik zie trouwens nog steeds geen tickertjes in de OP. Jullie wel? (mijn pc is wel vaker raar)
De verloskundige zei gisteren tegen mij: "de volgende keer dat je hier komt ben je over de helft!" ik echt![]()
!!!!
Ja hoiquote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:34 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Erg he dat pakket Mrien! Die kraamverbanden.
Doe maar een lekker kopje theequote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:05 schreef Five_Horizons het volgende:
Tickers toegevoegd, datum gewijzigd en Marie79 toegevoegd. Nog meer wensen?
ja een bevallingquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:05 schreef Five_Horizons het volgende:
Tof zegquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:46 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik ben vanmorgen nog eens voor een pretecho geweestze had een stagaire daar en vroeg of ik zin en tijd had om als proefkonijn mee te werken...natuurlijk, elk excuus om nog even naar mijn meisje te kijken is een oged excuus
Vandaag alweer 27 weken
Hihi dat gevoel heb ik zelf ookquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:50 schreef Reinhilde het volgende:
Jeetje Bla! Alweer 27 weken!
Voor mijn gevoel ben je echt pas net zwanger
(Ja, ik lurkte mee voordat ik 'Reinhilde' aanmaakte)
Ja toch viel dat volgens mij wel tegen want ik ben vorige week geweest en toen had ze nog plaats over voor deze week...snap je niet hequote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:28 schreef freecell het volgende:
Tof zegVoor zulke dingen wil iedereen wel proefkonijn zijn denk ik
Je hebt mij eruit gehaald....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:05 schreef Five_Horizons het volgende:
Doet hij eindelijk een keer een lijstjequote:
aan 3 pakken had ik niet genoegquote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:35 schreef mrien het volgende:
Gewoon 3 pakken verband totaal![]()
Heb 't kado'tje d'r uit gehaald en de rest toen toch maar snel weer dicht gedaan...
Ik ben wel benieuwd of de mensen die bv gaven echt minder kramaverband nodig hadden (Omdat dan de baarmoeder sneller zou inkrimpen ed)quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:55 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
aan 3 pakken had ik niet genoeg![]()
Nieuwe zwangeren, gefeliciteerd!!
Voor alle LLM; nog eventjes wachten......en dan
Nou die baarmoeder krimpte idd. snel in bij mij (op dag 3 was hij al niet meer te voelen...dus volgens mij stortte het ding gewoon in) maar dat kraamverbandquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:02 schreef FoN het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd of de mensen die bv gaven echt minder kramaverband nodig hadden (Omdat dan de baarmoeder sneller zou inkrimpen ed)
Beide kinderen bv gegeven (resp. 8 en 18 maanden) maar kan eigenlijk geen eerlijk antwoord geven op deze vraag, denk ik. Bij de 1e tientallen pakken versleten, maar toen na 5 weken nagecurreteerd. Bij de 2e stukken minder maar toen was ik meteen na de bevalling manueel gecurreteerd, dus denk dat ze het extra schoon'geveegd' hadden!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:02 schreef FoN het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd of de mensen die bv gaven echt minder kramaverband nodig hadden (Omdat dan de baarmoeder sneller zou inkrimpen ed)
Ik heb nog een paar pakken bij moeten kopen. Heeft dat bloeden met BV te maken dan? Je bloed toch omdat de placenta heeft losgelaten en dat een wond achter laat?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:02 schreef FoN het volgende:
[..]
jeps, het gaat om de wondquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:43 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar pakken bij moeten kopen. Heeft dat bloeden met BV te maken dan? Je bloed toch omdat de placenta heeft losgelaten en dat een wond achter laat?
omg, ik heb mijn hersenen ook uitgebaard vrees ik...
ik denk dat ze snel wel iets zal postenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:59 schreef Popples het volgende:
pinquit wat spannend![]()
ik ga maar even niet terug lezen want dat is een onderwerp die je voor de bevalling niet wil lezenlalala.
niemand iets van macka gehoord? ik ben zo benieuwd.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:54 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik denk dat ze snel wel iets zal posten
dat doe ik ook. wij gaan gewoon mooi naar de open verloskamer.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:49 schreef Jambo het volgende:
Tsss, wat een raar mens Popples. Niks van aantrekken hoor. Gewoon bevallen waar jij je het prettigst voelt.
10 min geleden dus lekker wel thuis bevallenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:46 schreef Popples het volgende:
de vk is weer weg had nu 3cm.
brrrr wat een stomme ..... vk zeg.![]()
probeert ze me om te praten om thuis te bevallen.
ze heeft gewoon geen zin om even naar het ziekenhuis te rijden.
jaja.quote:Op zondag 30 maart 2008 04:41 schreef Prowl het volgende:
[..]
10 min geleden dus lekker wel thuis bevallen![]()
zet hem op sjakquote:Op zondag 30 maart 2008 09:05 schreef sjak het volgende:
Wauw popples, dat klinkt alsof het heel snel gegaan is allemaal![]()
Gefeliciteerd metAnnika
![]()
en nu sta ik bovenaan, brrrr
Helemaal mee eensquote:Op zondag 30 maart 2008 12:42 schreef amaranta het volgende:
Ow, een novemberbaby! Dat zijn de leukste, wat anderen ook zeggen
Vicky heeft zich voorbeeldig weten te beheersenquote:Op zondag 30 maart 2008 01:30 schreef Brighteyes het volgende:
Popples! Zet hem op he!
Enneh Macka! Kom eens snel vertellen!
Vicky... mijn PM-box staat open hoor!![]()
![]()
En daar kwam bij mij het brokje in de keel en de waterige oogjesquote:
Getver Libel wat moeilijk!quote:Op zondag 30 maart 2008 18:35 schreef Libel het volgende:
Even een updateje van het front hierzo.
Het gaat hier niet zo heel goed.
Met de zwangerschap zelf is alles gelukkig in orde voor zover we weten, maar emotioneel zit ik er een beetje helemaal door.
Aiken is zoooooooooooooooo druk en vermoeiend en Iben imiteert hem natuurlijk maar al te graag en er zijn zo veel momenten op een dag dat ik het gewoon niet meer zie zitten![]()
Net hadden we bezoek en ik schaamde me gewoon voor mijn rommelhuis en mijn twee 'out of control' kinderen.
Mijn minder mobiele lijf zit er natuurlijk wel voor iets tussen, maar vooral de drukte van mijn oudste is het ergste. Ik heb hem soms echt niet meer onder controle, heb ik het gevoel. En hij is nog niet eens drie.
Nee, van mij mag die derde baby nog wel even blijven zitten.
quote:Op zondag 30 maart 2008 19:17 schreef freecell het volgende:
Macka gefeliciteerd
Misschien een onwerkbaar idee, maar is het mogelijk om in de OP nummertjes voor de namen te zetten? Dan kan je in één oogopslag zien op welke plaats je staat
Het is maar een ideetje, als jullie het niets vinden, dan niet.
Ik vind het de hele tijd wel leuke info eigenlijkquote:Op zondag 30 maart 2008 19:19 schreef marit1978 het volgende:
ehm..tegen de tijd dat het spannend wordt op welke plek je staat heb je verlof, en alle tijd om zelf te tellen ?
Haha, dat is waar, niet aan gedachtquote:Op zondag 30 maart 2008 19:19 schreef Lois het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan blijven wij, de mods, omnummeren als iemand bevallen is
Het is geen wedstrijd toch?
Niet echt eigenlijk. Nu is het dan nog weekend en is vriendlief thuis die gelukkig wat dingen kan overnemen en toch blijft het moeilijk.quote:Op zondag 30 maart 2008 19:16 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Getver Libel wat moeilijk!
Is er niemand in de buurt die je af en toe even kan helpen met je huishouden of de jongens even kan meenemen?
voor alle mama's die het moeilijk hebben
Fijn om van je te horen, het klinkt heel heftig. Nu maar snel weer opknappenquote:We zijn zo moe en gelukkig!
zalig gevoel hé "not" heb het ook al tijdje.. zeker tegen de avond na lang zitten.. blijkt volgens gyn het schaambot te zijn dat dus verweekt is en over elkaar schuift en daardoor die pijn....quote:Op zaterdag 29 maart 2008 08:11 schreef Silmarwen het volgende:
Auw auw auw.
Ik heb het gevoel alsof ik een knietje in mijn kruis heb gekregen en elke keer als ik mij omdraai of opsta dan auw.
Zoiets vermoedde ik al ja.quote:Op maandag 31 maart 2008 12:40 schreef lunastar het volgende:
[..]
zalig gevoel hé "not" heb het ook al tijdje.. zeker tegen de avond na lang zitten.. blijkt volgens gyn het schaambot te zijn dat dus verweekt is en over elkaar schuift en daardoor die pijn....
Wat naar Bright, erg moeilijk lijkt me. Wel fijn dat jullie een goede vakantie hebben gehad!quote:Op dinsdag 1 april 2008 08:06 schreef Bright het volgende:
En precies op Goede Vrijdag was het een half jaar geleden dat de zus van MamaBright is overleden. Ja, het gaat wel erg snel. Toch hebben we er niet de hele dag bij stilgestaan. Wel fijn dat we met z'n allen die dag bij elkaar waren (ook mijn en haar ouders waren erbij)
quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:08 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Als alles goed gaat mag ik in December ook papa worden.
Ja de tijd vliegt idd Frups...sta er soms echt van te kijken hoe snel alles gaat!quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:25 schreef Fruppel het volgende:
Bla, dat jij alweer zolang zwanger bent haha! De tijd vliegt echt!
Nog meer naar voren groeien?!quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:04 schreef FoN het volgende:
Mammietje, op een gegeven moment kunnen ze niet meer hoger he, je zult zien dat je dan ineens heel hard naar voren gaat groeienVolgens mijn verlos heeft dat emt sterke buikspieren te maken, die houden de baby meer binnen, maar op een gegeven moment kunnen ze dan nog maar 1 kant op
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:08 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Als alles goed gaat mag ik in December ook papa worden.
Je bent liefquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:05 schreef Mammietje het volgende:
Blabla, niets geks aan dat je dat zo voelt. Mijn schatje kan het wel vergeten om ook nog maar 1 nacht weg te gaan!En dan is 9 dagen een akelig lang eind. Al is het een schrale troost; gelukkig heb je ons nog!
![]()
Nou, da's dan mooi meegenomen. Je 'baldadigheid', daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Alleen je hébt er zo weinig aan he?quote:Op woensdag 2 april 2008 09:48 schreef sjak het volgende:
Aan de andere kant ook wel prettig, ik kom niets meer aan terwijl de baby rustig doorgroeit, allemaal kilo's die er straks niet meer afhoeven...
Die heb ik gewonnen met zo'n bel&win actie in de 9 maanden magazine.quote:Op woensdag 2 april 2008 10:07 schreef freecell het volgende:
Kaar: waarmee heb je die dan gewonnen?Tof zeg! En wat voor één?
Haha, leuk dat je dan opeens happy kunt zijn met dingen als moe en misselijk zijn hè?quote:Op woensdag 2 april 2008 18:18 schreef Fuente het volgende:
Hele dagen doodmoe, cup maatje lolo, misselijk en niets smaakt me.. jeps, ik geloof steeds meer dat ik echt zwanger benWat heerlijk!
Ha, je voelt 't dus echt al.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:18 schreef Fuente het volgende:
Hele dagen doodmoe, cup maatje lolo, misselijk en niets smaakt me.. jeps, ik geloof steeds meer dat ik echt zwanger benWat heerlijk!
het is echt wel balen want én je slaapt niet goed, én ik houd dus vaak de hele dag dat vervelende pijnlijke zware gevoel in mijn benen.quote:Op donderdag 3 april 2008 07:02 schreef Fuente het volgende:
Ik weet eigenlijk niet waarom dat is Freecell, ik heb het bij Sara echt enorm veel gehad!
Nadeel dat als je 's avonds meer drinkt, je er tig keer uit moet, wat ook niet bevorderend werkt met betrekking tot kramp.quote:Op donderdag 3 april 2008 08:52 schreef Jojogirl het volgende:
Toevallig dat jullie het nu over kramp hebben. Ik had er dus vannacht ook weer voor het eerst last vanToch maar weer proberen iets meer te drinken, kijken of dat wat helpt.
Banaan was geloof ik om de magnesium inderdaad.quote:Op donderdag 3 april 2008 09:52 schreef Randa_v het volgende:
Calcium/magnesium tabletten hebben toen op aanraden van de yogajuffrouw mij erg goed geholpen. Het opvullen van tekorten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |