Mr_Belvedere; gefeliciteerd en welkom!!!
Mammietje; ik heb soms weleens het idee van dat dat zometeen iets te goed gaat tussen die twee

, dan voel ik me echt even puur het coconnetje van die kleine, dat m'n vriend even quality time heeft met die kleine, maargoed, ik heb dat immers al vrijwel de hele dag

Ik vind het inderdaad zelf wel erg fijn dat ie zo betrokken is (alhoewel die veel dingen ook aan mij overlaat, wat er allemaal in huis moet komen etc, maar betrek hem er wel in).
Het was bij ons ook in het begin ff twijfel, omdat steeds als ik zei voel dan, dan dook die kleine weer weg. Maar nu wordt ze dus actief tijdens het eerste kwartier dat we op bed liggen. M'n vriend geeft dan kleine klopjes met z'n vingers op de buik of aait, en daar wordt op gereageerd.
En, tadaa.... De kledingkast staat inmiddels in elkaar op de babykamer.
Morgen het bedje maar en de commode.
En dan morgen nog even shoppen, en boenen, en donderdag komt de kraamzorg op intake (echt vroeg dus! met ruim 27 weken).
Wel vanavond weer veel last gehad met bewegingen en geduw naar beneden, dat ik echt even in elkaar krimp tijdens het lopen (de ikea is gewoon te groot

) omdat er weer veel druk in het gebied van de blaas gezet wordt.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae