abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57758317
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 12:08 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Als alles goed gaat mag ik in December ook papa worden.

Gefeliciteerd!
pi_57758481
Proficat Mr_Belvedere! Leuk, nog een papa erbij .
pi_57758574
Gefeliciteerd Mr_Belvedere
  dinsdag 1 april 2008 @ 12:52:07 #254
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_57758775
proficiat en welkom Mr belvedere
  dinsdag 1 april 2008 @ 13:00:54 #255
593 sjak
Juffie Bloem
pi_57758927
Gefeliciteerd Mr en Mrs Belvedere!
Lekker douchen!
pi_57759097
gefeliciteerd Mr_Belvedere!
pi_57759440
Dank jullie wel allemaal! Is wel wennen.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_57759490
En hoe gaat het met de as. papa en mama ook natuurlijk?
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_57759522
Welkom en gefeli
  dinsdag 1 april 2008 @ 13:37:45 #260
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_57759631
Ooooh, Macka! Een kleine mooie roodharige Maja geboren! Wat leuk! Hoe vindt Lucie het? Ik vind de ogen erg lijken op die van Lucie! Gefeliciteerd en geniet lekker!

Popples, proficiat met Annika! Erg leuke naam!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 1 april 2008 @ 14:04:17 #261
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_57760186
welkom Mr_Belvedere!!
  dinsdag 1 april 2008 @ 15:25:42 #262
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57761551
Bla, dat jij alweer zolang zwanger bent haha! De tijd vliegt echt!
pi_57762087
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 15:25 schreef Fruppel het volgende:
Bla, dat jij alweer zolang zwanger bent haha! De tijd vliegt echt!
Ja de tijd vliegt idd Frups...sta er soms echt van te kijken hoe snel alles gaat!
  dinsdag 1 april 2008 @ 17:00:12 #264
105850 Fuente
mamamuts
pi_57763018
Gefeliciteerd Mr_Belvedere
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_57764542
Mr_Belvedere gefeliciteerd

de oudste vind haar zusje kei leuk. ze werd na de bevalling wakker en lachde meteen en zei zusje.
maar wij komen hier officieel afscheid nemen van jullie want wij mogen verkassen
naar het babytjes topic
iedereen bedankt voor de felicitaties en voor alles.
iedereen nog een fijne zwangerschap en voor spoedige bevalling, ik hou jullie wel in de gaten hoor
ik ga nog even verder genieten van mijn 2 wereld meiden
mama van 3 kids!
  dinsdag 1 april 2008 @ 19:27:36 #266
593 sjak
Juffie Bloem
pi_57765326
Wat klink je blij Popples
Lekker douchen!
  dinsdag 1 april 2008 @ 20:09:23 #267
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_57766023
Gefeliciteerd en welkom Mr_Belvedere
pi_57766085
Ik voel soms kriebeltjes die ik normaal niet voel
Wel lollig, maar nog niet echt duidelijk oid.
pi_57768108
LIewella, wat schattig dat papa speelkwartier houdt met de kleine! Ik ben jaloers, wou dat die van mij dat ook deed! Hij doet wel alles voor me om het mij makkelijker te maken, maar met de baby's in mijn buik (ik doel ook op de vorige zwangerschappen, er zit nu maar 1 in>>> ff voor de duidelijkheid ) heeft ie zich nooit zo bezig gehouden. (Wat ik tijdens de ziekenhuisperiode van Tinka wel moeilijk vond omdat ik het gevoel had de enige te zijn die een band met de baby had.) Maar het is wel wederzijds trouwens, want als ik hem eens uitnodig te voelen omdat ze erg druk zijn, stellen ze zich prompt verdekt op!

Blabla, niets geks aan dat je dat zo voelt. Mijn schatje kan het wel vergeten om ook nog maar 1 nacht weg te gaan! En dan is 9 dagen een akelig lang eind. Al is het een schrale troost; gelukkig heb je ons nog!
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 12:04 schreef FoN het volgende:
Mammietje, op een gegeven moment kunnen ze niet meer hoger he, je zult zien dat je dan ineens heel hard naar voren gaat groeien Volgens mijn verlos heeft dat emt sterke buikspieren te maken, die houden de baby meer binnen, maar op een gegeven moment kunnen ze dan nog maar 1 kant op
Nog meer naar voren groeien?! Dan kukel ik voorover joh! Ik ben al bijna blij dat ik een bijbehorende kont gekweekt heb om me in evenwicht te houden! Mijn buikspieren zijn na inmiddels 4 jaar zwanger-8mnd bv-2mnd zwanger-18mnd bv-2mnd zwanger ook nooit meer goed hersteld. Maar... baby kan nog de breedte in gelukkig! Ik draag erg naar voren, dus die mogelijkheid is er nog! Ukkie moet zijn/haar beentjes maar in spagaat gooien dus!
pi_57770837
Mr_Belvedere; gefeliciteerd en welkom!!!

Mammietje; ik heb soms weleens het idee van dat dat zometeen iets te goed gaat tussen die twee , dan voel ik me echt even puur het coconnetje van die kleine, dat m'n vriend even quality time heeft met die kleine, maargoed, ik heb dat immers al vrijwel de hele dag Ik vind het inderdaad zelf wel erg fijn dat ie zo betrokken is (alhoewel die veel dingen ook aan mij overlaat, wat er allemaal in huis moet komen etc, maar betrek hem er wel in).
Het was bij ons ook in het begin ff twijfel, omdat steeds als ik zei voel dan, dan dook die kleine weer weg. Maar nu wordt ze dus actief tijdens het eerste kwartier dat we op bed liggen. M'n vriend geeft dan kleine klopjes met z'n vingers op de buik of aait, en daar wordt op gereageerd.

En, tadaa.... De kledingkast staat inmiddels in elkaar op de babykamer.
Morgen het bedje maar en de commode.
En dan morgen nog even shoppen, en boenen, en donderdag komt de kraamzorg op intake (echt vroeg dus! met ruim 27 weken).

Wel vanavond weer veel last gehad met bewegingen en geduw naar beneden, dat ik echt even in elkaar krimp tijdens het lopen (de ikea is gewoon te groot ) omdat er weer veel druk in het gebied van de blaas gezet wordt.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_57771916
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 12:08 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Als alles goed gaat mag ik in December ook papa worden.
Gefeliciteerd!!
Jeetje de decemberbaby'tjes alweer Overmorgen is t alweer een jaar geleden dat mijn zus terug kwam uit Thailand en vertelde dat ze zwanger was. Toen pas 6 weken. En nu is Lieke alweer bijna 4 maanden gaat hard

Trouwens ET, Macka en Popples nog gefeliciteerd met Nienke, Maja en Annika Echt onwijs leuke namen
En ook mooie meisjes
pi_57773663
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 22:05 schreef Mammietje het volgende:
Blabla, niets geks aan dat je dat zo voelt. Mijn schatje kan het wel vergeten om ook nog maar 1 nacht weg te gaan! En dan is 9 dagen een akelig lang eind. Al is het een schrale troost; gelukkig heb je ons nog!
Je bent lief

Freecell, leuk he, die beginnende kriebels

Hier ook een vriendje die met de baby speelt ik vind het echt schattig, gister wilde hij ook voelen hoe de baby lag en dat luktte m heel goed.

Vanacht voor t eerst echt super rottig gedroomd over dat er iets fout ging met de baby
ben al een paar uur wakker maar nog steeds een beetje uit mijn doen, stomme zwangerschapsdromen
pi_57773735
Ik ben zo benieuwd wanneer ik de kleine ga voelen. Dat lijkt me zo bijzonder.

Vandaag wordt de kinderwagen geleverd die ik in december heb gewonnen.
  woensdag 2 april 2008 @ 09:48:56 #274
593 sjak
Juffie Bloem
pi_57774492
Wat leuk Kaar, een gewonnen wagen! Ben benieuwd.

Oja, ik meld me weer, nog alles rustig hier aan het front. Vandaag even een goed gesprek gehad met de diabetesverpleegkundige. Als mijn suiker te hoog is, ligt dat niet aan mij. Ik moet dan dus vooral niet stoppen met eten. Het ligt gewoon aan de insuline. Daar kan ik niet zoveel aan doen. Dus ik ga weer meer spuiten. Leah zei het al, het gaat snel omhoog zo.
Wel goed hoor dat ze me dat zo zei, het is best moeilijk om te zoeken naar een evenwicht en toch te blijven eten wat je nodig hebt. Aan de andere kant ook wel prettig, ik kom niets meer aan terwijl de baby rustig doorgroeit, allemaal kilo's die er straks niet meer afhoeven...
Lekker douchen!
pi_57774775
Bla, dat is balen. Het kan na dromen soms zo achterlijk lang duren voordat het weer uit je hoofd is Afleiding helpt bij mij vaak wel.

Kaar: waarmee heb je die dan gewonnen? Tof zeg! En wat voor één?

Sjak: vervelend van dat suiker, maar zo te horen kan je er wel steeds beter mee omgaan, of niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')