abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 maart 2008 @ 12:40:43 #226
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_57734988
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 08:11 schreef Silmarwen het volgende:
Auw auw auw.

Ik heb het gevoel alsof ik een knietje in mijn kruis heb gekregen en elke keer als ik mij omdraai of opsta dan auw.
zalig gevoel hé "not" heb het ook al tijdje.. zeker tegen de avond na lang zitten.. blijkt volgens gyn het schaambot te zijn dat dus verweekt is en over elkaar schuift en daardoor die pijn....
  maandag 31 maart 2008 @ 12:46:57 #227
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_57735113
Gefeliciteerd Popples en Prowl met jullie meisje

Macka ook jullie gefeliciteerd met jullie meisje,
  maandag 31 maart 2008 @ 12:48:14 #228
133767 Libel
Mama van Aiken, Iben en Junah
pi_57735153
Nogmaals bedankt voor jullie reacties!

Na een verschrikkelijke nacht, ik kon heel slecht slapen, werd voortdurend wakker en had veel last van hartkloppingen, is deze dag toch goed begonnen!
Aiken is de hele ochtend al een heel lief mannetje.
Nu heeft hij mij gisteren wel zien huilen toen het mij (weer eens) allemaal te veel werd en hij is daar behoorlijk van geschrokken, denk ik. Toen mijn vriend hem naar bed bracht, heeft hij aan Aiken gevraagd of hij morgen een beetje rustiger wilde zijn want dat het mama verdrietig maakt als hij zo druk is en daar heeft hij 'ja' op geantwoord.
Hij is vandaag (redelijk ) rustig en zegt na elke vraag 'alsjeblieft, mama'

@Mammietje: ik heb ook al veel herkenbaars gelezen in jouw verhalen!
Aiken slaapt toch nog eventjes over de middag (is nu het geval), dus ik ga daar nu ook van profiteren om ff mijn ogen dicht te doen. Iben slaapt ook. Ik heb hem expres samen met Aiken in bed gelegd zodat ik nu wat rust heb. Hij was eigenlijk al ff moe, maar hij moest maar wachten

Dus al bij al, redelijk goede dag vandaag! Straks nog profiteren van het zonnetje buiten!
  maandag 31 maart 2008 @ 12:48:35 #229
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_57735161
quote:
Op maandag 31 maart 2008 12:40 schreef lunastar het volgende:

[..]

zalig gevoel hé "not" heb het ook al tijdje.. zeker tegen de avond na lang zitten.. blijkt volgens gyn het schaambot te zijn dat dus verweekt is en over elkaar schuift en daardoor die pijn....
Zoiets vermoedde ik al ja.

Ik heb trouwens sinds een paar dagen een beetje een kramperig gevoel onder in mijn buik. Voelt soms een beetje las menstruatiepijn maar ik krijg niet echt harde buiken. Het gebeurt ook maar iets van 2 a 3 keer per dag eigenlijk. Zijn dat nou voorweeen ofzo? Doet geen pijn en houdt maximaal een paar minuutjes aan.
  maandag 31 maart 2008 @ 12:49:33 #230
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_57735179
Popples en Macka, gefeliciteerd met jullie dochters!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  maandag 31 maart 2008 @ 12:51:32 #231
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_57735215
harde buiken silmarwen.. heb het ook al 2 keer gehad... en kan geen kwaad zolang het niet te vaak op een uur is.. maar lees dat je het maar 2 - 3 keer per dag hebt
  maandag 31 maart 2008 @ 12:52:11 #232
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_57735227
Ja maar mijn buik wordt niet echt hard. Alleen kramperig.
  maandag 31 maart 2008 @ 12:54:36 #233
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_57735339
Groeipijnen misschien Silmarwen. Je buik die een beetje oprekt. Zo klinkt het mij in de oren eigenlijk en vooral omdat je geen harde buiken hebt.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_57735563
Popples en Prowl, Macka, proficiat met jullie meiden! Wat hebben jullie dat goed gedaan!!!

Libel, ik hoop dat je wat rust kan vinden met die bengels in huis . Anders misschien even een babysit zoeken voor een dagje in de week of poetshulp of ...? Dat middagdutje lijkt me ook wel wat . Wel heel lief dat Aikin nu iets meer rekening met je houdt. Hopelijk doet hij dat iets langer dan enkel vandaag .

Ik zie er ondertussen echt zwanger uit. Niet meer "beetje verdikt of zwanger"? Neenee, een echt buikje, jippie !
  maandag 31 maart 2008 @ 14:37:49 #236
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_57737196
proficiat popples met je dame en macka na een pittige zwangerschap zo;n mooi grietje weer
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_57738665
Macka gefeliciteerd met Maja!!! En Lucie is grote zus!!

Libel
Forever yours, forever mine, forever ours...
  † In Memoriam † maandag 31 maart 2008 @ 19:25:48 #238
43556 miss_dynastie
pi_57743222
Twee dames met prachtige namen
Welkom Annika en Maja
pi_57747926
Wow, kun je ook harde buiken hebben zonder dat je er iets van voelt?

Stond net onder de douche en merkte dat ik een harde buik had toen ik over m'n buik ging, maar ik had zelf niets gevoeld ervan.
Vaag...

Dit is trouwens welgeteld de 3e harde buik die ik opmerk, de vorige 2 voelde ik wel.

Heb me trouwens wel weer vanavond uit staan slofen, dus wellicht dat het daardoor komt
(Nog even laatste verflaag over de kozijnen).

Verder heeft beeb een leuk truukje uitgevonden sinds gisteren, lekker veel druk op de blaas zetten

En Libel; veel sterkte!
We zijn even ver, maar zo'n schril contrast! Ik ben net een diesel-locomotief die op gang aan het komen is, ik ga steeds meer door, terwijl ik de eerste 20 weken echt, echt moe was, nu nog steeds niet bruisend van de energie, maar de nesteldrang heeft me over genomen
Maar ik heb een makkie, ik hoef geen kleine kinderen in de gaten te houden.
Dus ik heb wel een paar keer aan je gedacht vandaag nadat ik het gelezen had!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_57749275
Libel, fijn dat het vandaag zo goed ging. Geeft je ook weer wat moed voor de rest van de week. Ik trek Tinka ook altijd rond 11.00 even over een dipje heen, zodat ik ze om 13.00 tegelijk op bed kan brengen. Ook al omdat je anders de hele dag aan huis gekluisterd zit. En gek genoeg werkt dat steeds beter. Als baby sliep ze maar 2 keer een half uur per dag en nu maar liefst tot 16.15. Heerlijk!

LIewella, harde buiken voel je over het algemeen wel. Ze geven een zwaar ongemakkelijk gevoel (logisch als je bedenkt dat ze bedoeld zijn om je lichaam wat tot rust te laten komen). Ik denk dat in het geval van je 3e 'harde buik' misschien de baby heel erg aan de buikwand lag, zodat je buik daardoor hard aanvoelde? Heb ik de laatste tijd -naast de echt harde buiken- ook steeds vaker. Volgende keer dus even naar ledematen grabbelen?!

Ukkie had disco vannacht... Hij is meestal van 20.00 tot 1.00 actief, maar dit sloeg echt alles. Tot 2.00 vannacht werd ik echt in elkaar geschopt. Hoop maar dat ie een jubileumfeestje aan het vieren was, zo eentje van 'nog-vijf-weken-en-dan-kom-ik-er-aan'fuif... Maar hoop niet dat ie nog al te vaak zo'n feestje gaat houden, want dan krijgt ie toch een pak voor zijn kont als ie eruit komt... Vind trouwens ook dat ie vreemd hoog al zit, kan er nu eigenlijk al niet lekker meer rechtop van zitten. En dat moet nog 8 weken?!
pi_57753963
Mammietje; dat dacht ik dus aanvankelijk ook; dus heb goed gevoeld; maar m'n buik voelde groter aan dan dat de baby helemaal in beslag kan nemen; echt een hele grote ronde harde voetbal in m'n buik, en ook tot hoog.
Ik kon er geen baby in terugvinden. Toen ik naar beneden ging onder de douche vandaan was het ook weer weggetrokken.

Daarom vond ik het zelf ook zo raar.
De vorige 2 waren idd ongemakkelijk, maar te doen (niet heel pijnlijk, eerder ongemakkelijk).

Disco
Die beeb van ons is vooralsnog dan nog erg rustig snachts; voel weleens een schopje als ik al wakker lig, maar verder niets; meer het avond ritueel wordt steeds heftiger (papa's speelkwartier ), en overdag veel.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_57754285
Zo, wij zijn ook weer terug van onze wintersportvakantie
En wat is hier veel te feliciteren!! Allen van harte!!
We hebben een fijne week gehad, 1 dag slecht (veel sneeuw), 1 dag kou, maar de rest was prima, lekker zon en goede sneeuw (jaja, en dat eind maart!) dus zowel papa, Elise als mama (de laatste dag voorzichtig) hebben geskied.
Jammer dat het weer voorbij is, maar nu kan ik wel weer meelurken hier

In de vakantie heeft mamaBright wel een beetje last van haar buik gehad, maar dat komt door een stukje eigenwijzigheid (toch koffers sjouwen!!) en door het lopen van trappen (48 treden naar onze kamer!) Gelukkig was dat na een tijdje weer weg.

En precies op Goede Vrijdag was het een half jaar geleden dat de zus van MamaBright is overleden. Ja, het gaat wel erg snel. Toch hebben we er niet de hele dag bij stilgestaan. Wel fijn dat we met z'n allen die dag bij elkaar waren (ook mijn en haar ouders waren erbij)
  dinsdag 1 april 2008 @ 08:19:16 #243
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_57754381
Llewella, ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap helemaal nooit harde buiken gevoeld, behalve vanaf de buitenkant

Pas bij de zwangerschap van Tijn leerde ik het 'nare' gevoel van een harde buik kennen, dat was toen nieuw voor me
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_57754483
Ik heb wel vaker een gevoel alsof mjn buik te krap is voor wat erin zit zeg maag...dan heb ik echt het gevoel je kleding aan hebt die veeeel te strak zit, dat is echt rottig
Ook heb ik wel eens dat mijn buik helemaal hard aanvoelt, maar of 1 van de 2 nou een zogenaamde harde buik is weet ik eigenlijk ook niet

Gister bij de VK geweest, ze kon nu voelen hoe de baby lag en ik kon t nu zelf ook voelen
Bloeddruk was prima en ik mag nu om de 3 weken terugkomen.

Volgende week moet mijn vriend voor 9 dagen naar amerika voor zijn werk en buiten dat ik t zowiezo niet leuk vind als hij zolang weg is word ik er ook wel een beetje zenuwachtig van
Ik vind het echt stom van mezelf want ik heb op 1x na nergens last van gehad in de mijn zwangerschap tot nu toe dus er is geen reden om dat aan te nemen, ik ben pas 29/30 weken dus nog lang geen spannende tijd.....maar toch, stom he?!
pi_57755540
2 nieuwe meisjes welkom Annika en Maja
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_57755732
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 08:06 schreef Bright het volgende:

En precies op Goede Vrijdag was het een half jaar geleden dat de zus van MamaBright is overleden. Ja, het gaat wel erg snel. Toch hebben we er niet de hele dag bij stilgestaan. Wel fijn dat we met z'n allen die dag bij elkaar waren (ook mijn en haar ouders waren erbij)
Wat naar Bright, erg moeilijk lijkt me. Wel fijn dat jullie een goede vakantie hebben gehad!
  dinsdag 1 april 2008 @ 11:42:11 #247
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_57757429
2 meisjes erbij!! Maja en Annika, wat een mooie namen!

(Wat een mooi koppie heeft Maja Macka! )

Popples & Prowl en Macka & man, gefeliciteerd!
pi_57757859
Mammietje, op een gegeven moment kunnen ze niet meer hoger he, je zult zien dat je dan ineens heel hard naar voren gaat groeien Volgens mijn verlos heeft dat emt sterke buikspieren te maken, die houden de baby meer binnen, maar op een gegeven moment kunnen ze dan nog maar 1 kant op
pi_57757928
Als alles goed gaat mag ik in December ook papa worden.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_57757958
Gefeliciteerd Mr. B...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')