Je hebt mij eruit gehaald....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:05 schreef Five_Horizons het volgende:
Tickers toegevoegd, datum gewijzigd en Marie79 toegevoegd. Nog meer wensen?
Doet hij eindelijk een keer een lijstjequote:
aan 3 pakken had ik niet genoegquote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:35 schreef mrien het volgende:
Gewoon 3 pakken verband totaal![]()
Heb 't kado'tje d'r uit gehaald en de rest toen toch maar snel weer dicht gedaan...
Ik ben wel benieuwd of de mensen die bv gaven echt minder kramaverband nodig hadden (Omdat dan de baarmoeder sneller zou inkrimpen ed)quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:55 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
aan 3 pakken had ik niet genoeg![]()
Nieuwe zwangeren, gefeliciteerd!!
Voor alle LLM; nog eventjes wachten......en dan
Nou die baarmoeder krimpte idd. snel in bij mij (op dag 3 was hij al niet meer te voelen...dus volgens mij stortte het ding gewoon in) maar dat kraamverbandquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:02 schreef FoN het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd of de mensen die bv gaven echt minder kramaverband nodig hadden (Omdat dan de baarmoeder sneller zou inkrimpen ed)
Beide kinderen bv gegeven (resp. 8 en 18 maanden) maar kan eigenlijk geen eerlijk antwoord geven op deze vraag, denk ik. Bij de 1e tientallen pakken versleten, maar toen na 5 weken nagecurreteerd. Bij de 2e stukken minder maar toen was ik meteen na de bevalling manueel gecurreteerd, dus denk dat ze het extra schoon'geveegd' hadden!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:02 schreef FoN het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd of de mensen die bv gaven echt minder kramaverband nodig hadden (Omdat dan de baarmoeder sneller zou inkrimpen ed)
Ik heb nog een paar pakken bij moeten kopen. Heeft dat bloeden met BV te maken dan? Je bloed toch omdat de placenta heeft losgelaten en dat een wond achter laat?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:02 schreef FoN het volgende:
[..]
jeps, het gaat om de wondquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:43 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar pakken bij moeten kopen. Heeft dat bloeden met BV te maken dan? Je bloed toch omdat de placenta heeft losgelaten en dat een wond achter laat?
omg, ik heb mijn hersenen ook uitgebaard vrees ik...
ik denk dat ze snel wel iets zal postenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:59 schreef Popples het volgende:
pinquit wat spannend![]()
ik ga maar even niet terug lezen want dat is een onderwerp die je voor de bevalling niet wil lezenlalala.
niemand iets van macka gehoord? ik ben zo benieuwd.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:54 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik denk dat ze snel wel iets zal posten
dat doe ik ook. wij gaan gewoon mooi naar de open verloskamer.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:49 schreef Jambo het volgende:
Tsss, wat een raar mens Popples. Niks van aantrekken hoor. Gewoon bevallen waar jij je het prettigst voelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |