Ja hoiquote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:34 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Erg he dat pakket Mrien! Die kraamverbanden.
Doe maar een lekker kopje theequote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:05 schreef Five_Horizons het volgende:
Tickers toegevoegd, datum gewijzigd en Marie79 toegevoegd. Nog meer wensen?
ja een bevallingquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:05 schreef Five_Horizons het volgende:
Tof zegquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:46 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik ben vanmorgen nog eens voor een pretecho geweestze had een stagaire daar en vroeg of ik zin en tijd had om als proefkonijn mee te werken...natuurlijk, elk excuus om nog even naar mijn meisje te kijken is een oged excuus
Vandaag alweer 27 weken
Hihi dat gevoel heb ik zelf ookquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:50 schreef Reinhilde het volgende:
Jeetje Bla! Alweer 27 weken!
Voor mijn gevoel ben je echt pas net zwanger
(Ja, ik lurkte mee voordat ik 'Reinhilde' aanmaakte)
Ja toch viel dat volgens mij wel tegen want ik ben vorige week geweest en toen had ze nog plaats over voor deze week...snap je niet hequote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:28 schreef freecell het volgende:
Tof zegVoor zulke dingen wil iedereen wel proefkonijn zijn denk ik
Je hebt mij eruit gehaald....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:05 schreef Five_Horizons het volgende:
Doet hij eindelijk een keer een lijstjequote:
aan 3 pakken had ik niet genoegquote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:35 schreef mrien het volgende:
Gewoon 3 pakken verband totaal![]()
Heb 't kado'tje d'r uit gehaald en de rest toen toch maar snel weer dicht gedaan...
Ik ben wel benieuwd of de mensen die bv gaven echt minder kramaverband nodig hadden (Omdat dan de baarmoeder sneller zou inkrimpen ed)quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:55 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
aan 3 pakken had ik niet genoeg![]()
Nieuwe zwangeren, gefeliciteerd!!
Voor alle LLM; nog eventjes wachten......en dan
Nou die baarmoeder krimpte idd. snel in bij mij (op dag 3 was hij al niet meer te voelen...dus volgens mij stortte het ding gewoon in) maar dat kraamverbandquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:02 schreef FoN het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd of de mensen die bv gaven echt minder kramaverband nodig hadden (Omdat dan de baarmoeder sneller zou inkrimpen ed)
Beide kinderen bv gegeven (resp. 8 en 18 maanden) maar kan eigenlijk geen eerlijk antwoord geven op deze vraag, denk ik. Bij de 1e tientallen pakken versleten, maar toen na 5 weken nagecurreteerd. Bij de 2e stukken minder maar toen was ik meteen na de bevalling manueel gecurreteerd, dus denk dat ze het extra schoon'geveegd' hadden!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:02 schreef FoN het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd of de mensen die bv gaven echt minder kramaverband nodig hadden (Omdat dan de baarmoeder sneller zou inkrimpen ed)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |