quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:50 schreef Igraine het volgende:
[quote]Op donderdag 27 maart 2008 20:56 schreef freecell het volgende:
Oeh, spannend! Hoezo weet je de datum niet precies? Onregelmatige cyclus of net gestopt met de pil oid? In ieder geval welkom hier!
Op donderdag 27 maart 2008 21:10 schreef Lishe het volgende:
Igraine, ik had je nog niet gefeliciteerd! Van harte! En met recht een verrassing, jij hebt ook pco toch? Of zit ik er helemaal naast?
Bedankt allemaal.
Ik heb inderdaad PCO en heb ook 3 kuren Clomid achter de rug in de afgelopen maanden. Zonder succes overigens. Juist deze maand hadden we een 'pauze' ingelast en heb ik dus ook geen Clomid genomen. Daarom heb ik ook mijn cyclus niet meer bijgehouden....
Dus het was écht een verassing.
Erg he dat pakket Mrien! Die kraamverbanden.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:29 schreef mrien het volgende:
Fuente en Igraine, gefeliciteerd!
![]()
Ik hoop voor Macka dat d'r baby al geboren is!
Popples en Sjak, hopelijk hoeven jullie niet heel lang meer te wachten!
Hier gaat alles goed, nu 28 weken en 2 dagen.
Gisteren het kraampakket ontvangen, die gaat maar mooi snel in de kast![]()
Dinsdag wel heel veel last van m'n buik gehad, volgens de verloskundige was het waarschijnlijk een draaiende baby waardoor ik zo'n pijn had. Buik voelde echt als een enorme ballon aan, was heel hard en het ging pas na een paar uur over. Niet fijn![]()
Volgende dag de VK maar even gebeld om toch even gerustgesteld te worden, ik vond het ook niet ernstig genoeg voelen om als spoed gezien te worden.
Gisteren weer zwangerschapscursus gehad, toch wel heel leuk!
Hij staat bij ons in de logeerkamer en ik heb er een keer ingekeken. Was genoeg.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:35 schreef mrien het volgende:
Gewoon 3 pakken verband totaal![]()
Heb 't kado'tje d'r uit gehaald en de rest toen toch maar snel weer dicht gedaan...
Gaat hard he! En als je rekent tot 37 weken.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:38 schreef mrien het volgende:
Voor mij was die ene keer ook wel weer genoeg, maakte de doos open en d'r lag dus nog zo'n pak verband op
Die zit d'r nu weer mooi bij in en de bak gaat straks de kast maar in
Hoezo je kop nog in het zand steken![]()
Nog maar 12 weekjes
Ja inderdaad, dan gaat het ineens heel hard!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:39 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Gaat hard he! En als je rekent tot 37 weken.Woensdag zit ik alweer op 30 weken. De kraamverzorgster gisteren ook al "Ja binnen twee maanden kan het al gebeuren." de fysio had exact hetzelfde gezegd de dag ervoor.
Nee ik zie ze ook niet, ligt dus niet aan jou!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:45 schreef freecell het volgende:
Ik zie trouwens nog steeds geen tickertjes in de OP. Jullie wel? (mijn pc is wel vaker raar)
De verloskundige zei gisteren tegen mij: "de volgende keer dat je hier komt ben je over de helft!" ik echt![]()
!!!!
Ja hoiquote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:34 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Erg he dat pakket Mrien! Die kraamverbanden.
Doe maar een lekker kopje theequote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:05 schreef Five_Horizons het volgende:
Tickers toegevoegd, datum gewijzigd en Marie79 toegevoegd. Nog meer wensen?
ja een bevallingquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:05 schreef Five_Horizons het volgende:
Tof zegquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:46 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik ben vanmorgen nog eens voor een pretecho geweestze had een stagaire daar en vroeg of ik zin en tijd had om als proefkonijn mee te werken...natuurlijk, elk excuus om nog even naar mijn meisje te kijken is een oged excuus
Vandaag alweer 27 weken
Hihi dat gevoel heb ik zelf ookquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:50 schreef Reinhilde het volgende:
Jeetje Bla! Alweer 27 weken!
Voor mijn gevoel ben je echt pas net zwanger
(Ja, ik lurkte mee voordat ik 'Reinhilde' aanmaakte)
Ja toch viel dat volgens mij wel tegen want ik ben vorige week geweest en toen had ze nog plaats over voor deze week...snap je niet hequote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:28 schreef freecell het volgende:
Tof zegVoor zulke dingen wil iedereen wel proefkonijn zijn denk ik
Je hebt mij eruit gehaald....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:05 schreef Five_Horizons het volgende:
Doet hij eindelijk een keer een lijstjequote:
aan 3 pakken had ik niet genoegquote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:35 schreef mrien het volgende:
Gewoon 3 pakken verband totaal![]()
Heb 't kado'tje d'r uit gehaald en de rest toen toch maar snel weer dicht gedaan...
Ik ben wel benieuwd of de mensen die bv gaven echt minder kramaverband nodig hadden (Omdat dan de baarmoeder sneller zou inkrimpen ed)quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:55 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
aan 3 pakken had ik niet genoeg![]()
Nieuwe zwangeren, gefeliciteerd!!
Voor alle LLM; nog eventjes wachten......en dan
Nou die baarmoeder krimpte idd. snel in bij mij (op dag 3 was hij al niet meer te voelen...dus volgens mij stortte het ding gewoon in) maar dat kraamverbandquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:02 schreef FoN het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd of de mensen die bv gaven echt minder kramaverband nodig hadden (Omdat dan de baarmoeder sneller zou inkrimpen ed)
Beide kinderen bv gegeven (resp. 8 en 18 maanden) maar kan eigenlijk geen eerlijk antwoord geven op deze vraag, denk ik. Bij de 1e tientallen pakken versleten, maar toen na 5 weken nagecurreteerd. Bij de 2e stukken minder maar toen was ik meteen na de bevalling manueel gecurreteerd, dus denk dat ze het extra schoon'geveegd' hadden!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:02 schreef FoN het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd of de mensen die bv gaven echt minder kramaverband nodig hadden (Omdat dan de baarmoeder sneller zou inkrimpen ed)
Ik heb nog een paar pakken bij moeten kopen. Heeft dat bloeden met BV te maken dan? Je bloed toch omdat de placenta heeft losgelaten en dat een wond achter laat?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:02 schreef FoN het volgende:
[..]
jeps, het gaat om de wondquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:43 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar pakken bij moeten kopen. Heeft dat bloeden met BV te maken dan? Je bloed toch omdat de placenta heeft losgelaten en dat een wond achter laat?
omg, ik heb mijn hersenen ook uitgebaard vrees ik...
ik denk dat ze snel wel iets zal postenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:59 schreef Popples het volgende:
pinquit wat spannend![]()
ik ga maar even niet terug lezen want dat is een onderwerp die je voor de bevalling niet wil lezenlalala.
niemand iets van macka gehoord? ik ben zo benieuwd.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:54 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik denk dat ze snel wel iets zal posten
dat doe ik ook. wij gaan gewoon mooi naar de open verloskamer.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:49 schreef Jambo het volgende:
Tsss, wat een raar mens Popples. Niks van aantrekken hoor. Gewoon bevallen waar jij je het prettigst voelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |