10 min geleden dus lekker wel thuis bevallenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:46 schreef Popples het volgende:
de vk is weer weg had nu 3cm.
brrrr wat een stomme ..... vk zeg.![]()
probeert ze me om te praten om thuis te bevallen.
ze heeft gewoon geen zin om even naar het ziekenhuis te rijden.
jaja.quote:Op zondag 30 maart 2008 04:41 schreef Prowl het volgende:
[..]
10 min geleden dus lekker wel thuis bevallen![]()
zet hem op sjakquote:Op zondag 30 maart 2008 09:05 schreef sjak het volgende:
Wauw popples, dat klinkt alsof het heel snel gegaan is allemaal![]()
Gefeliciteerd metAnnika
![]()
en nu sta ik bovenaan, brrrr
Helemaal mee eensquote:Op zondag 30 maart 2008 12:42 schreef amaranta het volgende:
Ow, een novemberbaby! Dat zijn de leukste, wat anderen ook zeggen
Vicky heeft zich voorbeeldig weten te beheersenquote:Op zondag 30 maart 2008 01:30 schreef Brighteyes het volgende:
Popples! Zet hem op he!
Enneh Macka! Kom eens snel vertellen!
Vicky... mijn PM-box staat open hoor!![]()
![]()
En daar kwam bij mij het brokje in de keel en de waterige oogjesquote:
Getver Libel wat moeilijk!quote:Op zondag 30 maart 2008 18:35 schreef Libel het volgende:
Even een updateje van het front hierzo.
Het gaat hier niet zo heel goed.
Met de zwangerschap zelf is alles gelukkig in orde voor zover we weten, maar emotioneel zit ik er een beetje helemaal door.
Aiken is zoooooooooooooooo druk en vermoeiend en Iben imiteert hem natuurlijk maar al te graag en er zijn zo veel momenten op een dag dat ik het gewoon niet meer zie zitten![]()
Net hadden we bezoek en ik schaamde me gewoon voor mijn rommelhuis en mijn twee 'out of control' kinderen.
Mijn minder mobiele lijf zit er natuurlijk wel voor iets tussen, maar vooral de drukte van mijn oudste is het ergste. Ik heb hem soms echt niet meer onder controle, heb ik het gevoel. En hij is nog niet eens drie.
Nee, van mij mag die derde baby nog wel even blijven zitten.
quote:Op zondag 30 maart 2008 19:17 schreef freecell het volgende:
Macka gefeliciteerd
Misschien een onwerkbaar idee, maar is het mogelijk om in de OP nummertjes voor de namen te zetten? Dan kan je in één oogopslag zien op welke plaats je staat
Het is maar een ideetje, als jullie het niets vinden, dan niet.
Ik vind het de hele tijd wel leuke info eigenlijkquote:Op zondag 30 maart 2008 19:19 schreef marit1978 het volgende:
ehm..tegen de tijd dat het spannend wordt op welke plek je staat heb je verlof, en alle tijd om zelf te tellen ?
Haha, dat is waar, niet aan gedachtquote:Op zondag 30 maart 2008 19:19 schreef Lois het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan blijven wij, de mods, omnummeren als iemand bevallen is
Het is geen wedstrijd toch?
Niet echt eigenlijk. Nu is het dan nog weekend en is vriendlief thuis die gelukkig wat dingen kan overnemen en toch blijft het moeilijk.quote:Op zondag 30 maart 2008 19:16 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Getver Libel wat moeilijk!
Is er niemand in de buurt die je af en toe even kan helpen met je huishouden of de jongens even kan meenemen?
voor alle mama's die het moeilijk hebben
Fijn om van je te horen, het klinkt heel heftig. Nu maar snel weer opknappenquote:We zijn zo moe en gelukkig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |