quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:08 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Als alles goed gaat mag ik in December ook papa worden.
Ja de tijd vliegt idd Frups...sta er soms echt van te kijken hoe snel alles gaat!quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:25 schreef Fruppel het volgende:
Bla, dat jij alweer zolang zwanger bent haha! De tijd vliegt echt!
Nog meer naar voren groeien?!quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:04 schreef FoN het volgende:
Mammietje, op een gegeven moment kunnen ze niet meer hoger he, je zult zien dat je dan ineens heel hard naar voren gaat groeienVolgens mijn verlos heeft dat emt sterke buikspieren te maken, die houden de baby meer binnen, maar op een gegeven moment kunnen ze dan nog maar 1 kant op
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:08 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Als alles goed gaat mag ik in December ook papa worden.
Je bent liefquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:05 schreef Mammietje het volgende:
Blabla, niets geks aan dat je dat zo voelt. Mijn schatje kan het wel vergeten om ook nog maar 1 nacht weg te gaan!En dan is 9 dagen een akelig lang eind. Al is het een schrale troost; gelukkig heb je ons nog!
![]()
Nou, da's dan mooi meegenomen. Je 'baldadigheid', daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Alleen je hébt er zo weinig aan he?quote:Op woensdag 2 april 2008 09:48 schreef sjak het volgende:
Aan de andere kant ook wel prettig, ik kom niets meer aan terwijl de baby rustig doorgroeit, allemaal kilo's die er straks niet meer afhoeven...
Die heb ik gewonnen met zo'n bel&win actie in de 9 maanden magazine.quote:Op woensdag 2 april 2008 10:07 schreef freecell het volgende:
Kaar: waarmee heb je die dan gewonnen?Tof zeg! En wat voor één?
Haha, leuk dat je dan opeens happy kunt zijn met dingen als moe en misselijk zijn hè?quote:Op woensdag 2 april 2008 18:18 schreef Fuente het volgende:
Hele dagen doodmoe, cup maatje lolo, misselijk en niets smaakt me.. jeps, ik geloof steeds meer dat ik echt zwanger benWat heerlijk!
Ha, je voelt 't dus echt al.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:18 schreef Fuente het volgende:
Hele dagen doodmoe, cup maatje lolo, misselijk en niets smaakt me.. jeps, ik geloof steeds meer dat ik echt zwanger benWat heerlijk!
het is echt wel balen want én je slaapt niet goed, én ik houd dus vaak de hele dag dat vervelende pijnlijke zware gevoel in mijn benen.quote:Op donderdag 3 april 2008 07:02 schreef Fuente het volgende:
Ik weet eigenlijk niet waarom dat is Freecell, ik heb het bij Sara echt enorm veel gehad!
Nadeel dat als je 's avonds meer drinkt, je er tig keer uit moet, wat ook niet bevorderend werkt met betrekking tot kramp.quote:Op donderdag 3 april 2008 08:52 schreef Jojogirl het volgende:
Toevallig dat jullie het nu over kramp hebben. Ik had er dus vannacht ook weer voor het eerst last vanToch maar weer proberen iets meer te drinken, kijken of dat wat helpt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |