Waarvan?quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:53 schreef Copycat het volgende:
Brian is dus alweer op de hoogte?
Had niet anders verwacht.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:53 schreef Copycat het volgende:
Het voorgenomen huwelijk.quote:
Het zal ook niet!quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:53 schreef Copycat het volgende:
dit gevoel deel ik ten vollequote:Op donderdag 27 maart 2008 19:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wisten we toch al langer dat ze niet sporen bij de redactie en ik spoor nog minder ,dat ik kijk
Het is toch helemaal geen familie of nichtje?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:01 schreef Disana het volgende:
Nichtje van Brian meldt zich op de video. Dochter van Brians peetvader. Ze wil hem graag ontmoeten. Brian weet niet hoe het zit, zijn moeder zal het misschien wel snappen.
De reden voor de videoboodschap is mij totaal onduidelijk. Waarom? Waarom? Waarom?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:01 schreef Disana het volgende:
Nichtje van Brian meldt zich op de video. Dochter van Brians peetvader. Ze wil hem graag ontmoeten. Brian weet niet hoe het zit, zijn moeder zal het misschien wel snappen.
Ze zal toch niet denken dat zij een week in De Kooi mag als familie? Of dat de redactie zoiets heeft bedacht? Nah...quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:03 schreef akveor het volgende:
[..]
De reden voor de videoboodschap is mij totaal onduidelijk. Waarom? Waarom? Waarom?
Totale bullshit. Filmpjes van Joris worden afgekeurd en zo'n niets zeggend filmpje wel? Wat voegt dit toe? En waarom wil dit meisje zichzelf tentoonstellen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een onzin weer ............... gaap
dat doet het toch mooi in de reguliere.........quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:03 schreef akveor het volgende:
[..]
De reden voor de videoboodschap is mij totaal onduidelijk. Waarom? Waarom? Waarom?
Nah... gewoon voor TV ik hoor de voice over al....quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zal toch niet denken dat zij een week in De Kooi mag als familie? Of dat de redactie zoiets heeft bedacht? Nah...
Brian lijkt niet te weten wie zijn peetvader is.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
De peetvader van Brian is dus een oom van Brian.
Zo ingewikkeld is het toch allemaal niet?
Een willekeurige Brian-fan was niet meer te vinden, dus toen zijn ze het maar in de groep van familie en bekenden gaan zoeken... daar bleek nog wel een bleu tienertje te zijn wat wel ff in beeld wilde.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat Jaap zegt...volgens mij zit ze in een psychatrische inrichting. Ze zijn helemaal gek geworden bij de FEBO maar het is wel een B&A fan hè?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Totale bullshit. Filmpjes van Joris worden afgekeurd en zo'n niets zeggend filmpje wel? Wat voegt dit toe? En waarom wil dit meisje zichzelf tentoonstellen?
en wat is tie nu... 1. een oom 2. een peetvader 3. allebeiquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
De peetvader van Brian is dus een oom van Brian.
Zo ingewikkeld is het toch allemaal niet?
Oe! Dat wordt een week vrijnemen!quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:04 schreef Disana het volgende:
Ze zal toch niet denken dat zij een week in De Kooi mag als familie? Of dat de redactie zoiets heeft bedacht? Nah...
tuurlijk skattie..... bij Amanda moet dat zeker gaan lukken, die heeft niemandquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:07 schreef Copycat het volgende:
Ik ga me voordoen als de buurvrouw van de achtertante van Amanda. Mag ik misschien ook een videoboodschap opnemen.
Ben jij niet toevallig mijn achternicht, dan wil ik wel meedoen met de videoboodschap.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:07 schreef Copycat het volgende:
Ik ga me voordoen als de buurvrouw van de achtertante van Amanda. Mag ik misschien ook een videoboodschap opnemen.
Dat snap ik dus ook niet.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Brian lijkt niet te weten wie zijn peetvader is.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:09 schreef Desii het volgende:
[..]
tuurlijk skattie..... bij Amanda moet dat zeker gaan lukken, die heeft niemand
Het wordt echt tijd voor wat tegengas...quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kan mij niet voorstellen, dat hier niets achter zit ........ het kan toch niet zo zijn,
dat de FEBO zo losgeslagen is en al dit soort onzin erin moet gooien ter promotie
van de bosmongolen.
Als hij een oom aan vaders kant is dan verbaast het me niet zo, ik heb niet het idee dat er nog veel contact is geweest tussen vader een zoons Kubatz sinds de scheiding van de ouders, dan wel sinds de verhuizing naar Bonaire.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:08 schreef Desii het volgende:
[..]
en wat is tie nu... 1. een oom 2. een peetvader 3. allebei
mocht het optie 3 zijn is het wel vaag dat tie zijn nichtje/peetnichtje/peetzusje niet kent
Heerlijke biatch ben je ook.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:09 schreef Desii het volgende:
tuurlijk skattie..... bij Amanda moet dat zeker gaan lukken, die heeft niemand
Nou hebben ze twee keer gehad en dan worden ze weer geholpen door Huub.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Het wordt echt tijd voor wat tegengas...
Wat een bullshit.
Vaders kant is toch een Fintelman, rijke industieel of zoiets. Hij wilde niks meer te maken hebben met Netty, Brian of Kenneth, zelfs geen allimentatie betalen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:11 schreef Leandra het volgende:
Als hij een oom aan vaders kant is dan verbaast het me niet zo, ik heb niet het idee dat er nog veel contact is geweest tussen vader een zoons Kubatz sinds de scheiding van de ouders, dan wel sinds de verhuizing naar Bonaire.
Dit lijkt me nou niet echt promotie waarvan ze enorm gaan stijgen in de populariteitscijfers...quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kan mij niet voorstellen, dat hier niets achter zit ........ het kan toch niet zo zijn,
dat de FEBO zo losgeslagen is en al dit soort onzin erin moet gooien ter promotie
van de bosmongolen.
yep.... verstandige ventquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:15 schreef JEEtjuuh het volgende:
is de vader van rat er vandoor gegaan
Hmmz... dan zijn Brian en Kenneth dus ook buitenechtelijk?? En dan zou Kubatz de naam zijn die ze van hun moeder hebben, en dat zou dan niet de Poolse naam zijn die ze van hun vader hebben??quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vaders kant is toch een Fintelman, rijke industieel of zoiets. Hij wilde niks meer te maken hebben met Netty, Brian of Kenneth, zelfs geen allimentatie betalen.
Netty is de Fintelman toch? Pa is de Kubatz.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vaders kant is toch een Fintelman, rijke industieel of zoiets. Hij wilde niks meer te maken hebben met Netty, Brian of Kenneth, zelfs geen allimentatie betalen.
Ja, en brian is daar ooit weer eens aan de deur geweest voor contact, maar zijn vader wou niets met hem te maken hebben.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:15 schreef JEEtjuuh het volgende:
is de vader van rat er vandoor gegaan
Na de tip van Moots ga ik daar ook voor.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:18 schreef Leandra het volgende:
Ik gok dat Kubatz gewoon de naam van de (Poolse) vader van die jongens is en dat hij idd de boel heeft laten stikken.
en uhu wou ik nog uhu even toe uhu voegenquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:19 schreef JEEtjuuh het volgende:
uhhhhhhhhhhh uhhhhhhhhhhhhh uhhhhhhhhhhhhhhhh
Dat zeg ik, hij stond als laatste.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:20 schreef Shayndel het volgende:
De rat als eerste dat stond toch niet in de brief.
Ik denk dat de volgorde andersom is ..... dus Jaap als laatste ??quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zeg ik, hij stond als laatste.
die zit ook al in de uuhu mode die amandaquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:22 schreef JEEtjuuh het volgende:
de zuipschuit is aan de beurt
heeftie iets gezegd dan over het as aanzoek?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:21 schreef rooie3 het volgende:
Huub is eer niet blij mee dat Brian het weet,je kan het zien aan zijn blik.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:23 schreef thundernoom het volgende:
[..]
die zit ook al in de uuhu mode die amanda
Ja hij verwacht het.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:24 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
heeftie iets gezegd dan over het as aanzoek?
Ja dat klopt.... kan ie nog even een tv momentje pakken dat zijn DGK over is mekkerdemekker.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik denk dat de volgorde andersom is ..... dus Jaap als laatste ??
Yep, Claire heeft haar grime diploma nog niet.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:23 schreef JEEtjuuh het volgende:
ummmm wat wil die del nou zeggen ze heeft zelfs geen 1 diploma gehaald
*haalt snel stoffer & blik*quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, Claire heeft haar grime diploma nog niet.
Veeg me op.
dat was volgens mij de afspraak iddquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:27 schreef rooie3 het volgende:
Ik denk dat Jaap zogenaamd moet gaan flippen.
AUMMMMMMmmmmmmmmmquote:
Dat zeg ik!quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:26 schreef Desii het volgende:
toch wel leuk cossen, zonder streams..... geen ergenis, enkel lol
Heeft Huub links een soort van lui oog? ding zit steeds net ff minder open dan de andere kant.quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:29 schreef mootie het volgende:
Claire zegt ja en Huub stemt haar weg?
Ja nu staat Claire in de aandacht.Mooie jurk enzoquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:30 schreef JEEtjuuh het volgende:
whahaahhaah die del is jaloerssssssssssssssssss
Niet gehoord.... dus ik denk dat hij het niet gezegd heeftquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:32 schreef chufi het volgende:
Maar heeft Huub nu nog gezegd dat ie haar er niet uit zou stemmen ?
quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:32 schreef chufi het volgende:
Volgens mij heeft hij geen antwoord gegevenquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:32 schreef chufi het volgende:
Onbetaalbaarquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:33 schreef Desii het volgende:
Dat Amandel jaloers is natuurlijk wel gaaaaaff
Ze zei: Ik begrijp het, is zo .....quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:33 schreef akveor het volgende:
Zei Claire Ja of gewoon okay?
quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:33 schreef akveor het volgende:
Zei Claire Ja of gewoon okay?
Ik liep vanavond even door de stad na het gesprek tussen Huub en Ron.... toch liep ik met een grote smile rond mijn bek.... Het heeft weer veel mogelijkheden.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:33 schreef Carlaa het volgende:
Totaal belachelijk.. maar wel schattig!
quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja nu staat Claire in de aandacht.Mooie jurk enzo
ja een mooie roze barbie jurkquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja nu staat Claire in de aandacht.Mooie jurk enzo
wtf ..... ben jij de stiekeme, geheime liefde van Claire ???quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:34 schreef dieenebart het volgende:
tsjonge jonge....
(dat hadden we niet afgesproken!!!)
Hij kan haar toch ten huwelijk vragen maar wel naar huis sturen , zodat ze het huwelijk kan gaan regelen voor na 22 mei ..quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:33 schreef Borga het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij geen antwoord gegeven
Ik zeg..haal je pak maar uit de motteballen..quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:34 schreef dieenebart het volgende:
tsjonge jonge....
Prachtig!quote:
Oeh, valt tegen hè? Wat ga je hier tegen doen Bartje?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:34 schreef dieenebart het volgende:
tsjonge jonge....
Hij valt wel op: ''wah Lievvvvvvvvvv''quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:36 schreef Desii het volgende:
[..]
wtf ..... ben jij de stiekeme, geheime liefde van Claire ???
nou, spring op je witte paard en ga der redden.... nu het nog kan (straks is ze mevr. van Ballegooij)
Amanda heeft natuurlijk gewoon gelijk.....dit slaat simpelweg nergens op.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:31 schreef ericahysterica het volgende:
slabek vindt huub en claire nepmensen en ziet groen van jaloezie
Brian trouwt niet met del, die rent liever weg.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:38 schreef akveor het volgende:
Hiermee is een eventueel huwelijk tussen A en B in DGK redelijk onmogelijk geworden... Huub heeft ze hiermee wel de gras voor de voeten weggemaait.
Amanda heeft al een jurk in gedachte, mooi meegenomen toch?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:37 schreef Copycat het volgende:
Prachtig!
Amanda ziet groen van jaloezie en Brian doet of zijn neus bloedt.
ja die denkt trouwen is houwenquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Brian trouwt niet met del, die rent liever weg.
Daar sluit ik me bijna aanquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:39 schreef Desii het volgende:
@ Leandra.... thanx voor de korte samenvatting
Het slaat ook nergens op, maar een mooi side effect vind ik die onverholen jaloezie van Amanda dan weer welquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Amanda heeft natuurlijk gewoon gelijk.....dit slaat simpelweg nergens op.
kikkersquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:40 schreef akveor het volgende:
Ja Brian nu weten we het wel.... steek deze lekker in je reet.
[ afbeelding ]
Jaloezie speelt natuurlijk best wel. Voornamelijk om de TV minuten die ze mis gaat lopen (denk ik)quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het slaat ook nergens op, maar een mooi side effect vind ik die onverholen jaloezie van Amanda dan weer wel.
In Amanda's logica kan ze dat makkelijkquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:43 schreef Dementor het volgende:
Amanda denkt klote ik heb het net over power gehad, nu kan ik geen nee zeggen op het uitje van Claire.
geloof jij werkelijk dat het een echt huwelijk is ? ik geloof er geen moer van echt waar niet.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:36 schreef Desii het volgende:
[..]
wtf ..... ben jij de stiekeme, geheime liefde van Claire ???
nou, spring op je witte paard en ga der redden.... nu het nog kan (straks is ze mevr. van Ballegooij)
Ik vindt het toch wel leuk door die slabeks reactiequote:joep.t donderdag 27 maart 2008 @ 20:36 (#191)
Ik vindt het niet leuk
is dit waar blijft jaap met huub spelenquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:44 schreef Ziet het volgende:
jaap gaat weer ff lekker toneelstukje spelen beneden met brian en amanda
Om te beginnen gaat Bartje eerst maar een paniekjointje roken, haha!quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oeh, valt tegen hè? Wat ga je hier tegen doen Bartje?
Ik denk eigenlijk dat ze die TV-momenten minder erg vindt dan het feit dat Claire en niet zijzelf een trouwjurk aan mag en dat Brian geen aanstalten maakt om haar ten huwelijk te vragen. Zeker nu ze vandaag (?) al 10 maanden een relaasie hebben, steekt dat bij Amanda. Denk ik, dusquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaloezie speelt natuurlijk best wel. Voornamelijk om de TV minuten die ze mis gaat lopen (denk ik)
Dat zal ze heus wel weer vergeten zijn. Zover denkt ze niet eens.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:43 schreef Dementor het volgende:
Amanda denkt klote ik heb het net over power gehad, nu kan ik geen nee zeggen op het uitje van Claire.
de bartje hahahaahquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:47 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Om te beginnen gaat Bartje eerst maar een paniekjointje roken, haha!![]()
![]()
(of drie)
Claire houdt het op deze manier wel lang uit. Ik ken haar al een tijdje, had zelf niet verwacht dat ze het zo lang zou trekken met die bosmongolen. Maar ze is wel vrij stabiel. Als ze Amanda nog een beetje over de zeik krijgt, houdt ze er nog fans aan over ook!
Nogmaals, ik kom voor dat huwelijk niet naar DGK. Dat doen ze maar zonder mij.
edit: was dat jointje al bijna vergeten, tot ik m'n eigen post terug las. Pffffff![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:47 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
is dit waar blijft jaap met huub spelen
Dat is toch ook heel makkelijk, even een ring meten die ze vaker draagt.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:46 schreef coldstar het volgende:
En die ring past toevallig ook nog precies.......
Is ook echt zo moeilijk hè... om achter iemands ringmaat te komen....quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:46 schreef coldstar het volgende:
En die ring past toevallig ook nog precies.......
Tenzij de vader meer weet en ingelicht is over het feit dat het huwelijk niet zal gaan plaats vinden. Het dus enkel een showmomentje is....quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:45 schreef coldstar het volgende:
[..]
geloof jij werkelijk dat het een echt huwelijk is ? ik geloof er geen moer van echt waar niet.
Zowel haar vader en Claire zelf, stappen hier zo makkelijk overheen....ik kan me niet voor stellen dat dit allemaal echt is.
We zijn weer lekker bezig vanavondquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is toch ook heel makkelijk, even een ring meten die ze vaker draagt.
Als hij echt zwoel wil doen, moet hij zijn haar weer "net als Tommy" doen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:49 schreef Ziet het volgende:
brian heeft het idee om wat zwoels uit te nodigen als claire die stemming van morgen krijgt
Nee man, ze loert even naar de plasma, ze was vast woordeloosquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:51 schreef mazaru het volgende:
De jaloezie druipt er zo af
[ afbeelding ]
Ik vind het onzin te veronderstellen dat Amanda hier nu jaloers om moet zijn. Dit is toch de grootste onzin en maffe zooi die je mee maakt. Het is toch logische dat iedereen dit van de zotte vind.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Prachtig!
Amanda ziet groen van jaloezie en Brian doet of zijn neus bloedt.
GMTA enzoquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
We zijn weer lekker bezig vanavond
Maar juist als het kind een IQ onder de 80 heeft dan zal een ander toestemming moeten verlenen... daarboven is het lastig om iemand onder curatele te laten stellenquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tenzij de vader meer weet en ingelicht is over het feit dat het huwelijk niet zal gaan plaats vinden. Het dus enkel een showmomentje is....
Want....onder geen enkele omstandigheid zal een ouder akkoord gaan met zo'n huwelijk, tenzij het IQ onder de 80 zit. En Claires vader is gewoon niet echt dom.
Ja, ja......big shot.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:47 schreef dieenebart het volgende:
![]()
(of drie)
edit: was dat jointje al bijna vergeten, tot ik m'n eigen post terug las. Pffffff![]()
zouden ze dan plaatjes laten zien? Echt lezen lukt niet erg bij die bosmongoolquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee man, ze loert even naar de plasma, ze was vast woordeloos
Dat knuistje met dat glas wijn erinquote:
ohhh... kwijl, kwijl... die zijn gaaaafffffquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik voor jou geklikt heb
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het lijkt hier op een ander forum, je weet welquote:
Jij hebt ook niet echt veel vertrouwen in Claire.... het huwelijk is pas gesloten wanneer beide partijen ja hebben gezegd. Ondertussen heeft ze wel een stukje macht over Huub gekregen. Als d'r iets niet bevalt last ze gewoon de hele bende af. Of ze zewt hem gewoon voor schut door lachend nee te zeggen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:47 schreef dieenebart het volgende:
[..]
![]()
(of drie)
Claire houdt het op deze manier wel lang uit. Ik ken haar al een tijdje, had zelf niet verwacht dat ze het zo lang zou trekken met die bosmongolen. Maar ze is wel vrij stabiel. Als ze Amanda nog een beetje over de zeik krijgt, houdt ze er nog fans aan over ook!
Zou in een deuk liggenquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zou mooi zijn als de FEBO nog een bommetje achter de hand had,
videoboodschap dat dit de laatste ontslagronde was bijvoorbeeld
Je maakt vandaag een paar verkeerde aannames.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:53 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik vind het onzin te veronderstellen dat Amanda hier nu jaloers om moet zijn. Dit is toch de grootste onzin en maffe zooi die je mee maakt. Het is toch logische dat iedereen dit van de zotte vind.
Net als thuis.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:55 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Dat knuistje met dat glas wijn erin
Claire is volgens mij ook niet echt dom. Ze lijkt en doet wel naïef, ze speelt niet, niet geschikt voor DGK tot dusver. Maar ik schat Claire qua denkvermogen hoger in dan Amanda (streetwise).quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar juist als het kind een IQ onder de 80 heeft dan zal een ander toestemming moeten verlenen... daarboven is het lastig om iemand onder curatele te laten stellen
heerlijk je antwoordenquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
zouden ze dan plaatjes laten zien? Echt lezen lukt niet erg bij die bosmongool
Jaap is dan ook echt een van de slechtste acteurs. Je ziet en hoort aan alles van hem dat hij weer acteert.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:53 schreef rooie3 het volgende:
Jaap is nu echt aan het acteren,je hoort het aan zijn stem.
I luv deze achtergrondinfoquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:58 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Je maakt vandaag een paar verkeerde aannames.
1. De ouders van Claire zijn bloednerveus voor hun dochter. Als zij met zekerheid konden zeggen dat het nergens over ging, hadden ze dat huwelijk niet goedgekeurd. Zolang de kans er in zit dat hun dochter de liefde van haar leven tegen het lijf is gelopen, willen ze haar het voordeel van de twijfel geven. En papa Ron is op het moment supreme niet daadkrachtig genoeg geweest. Hij had bijvoorbeeld kunnen afdwingen dat ze pas na 22 mei mag trouwen, maar ik denk dat de zenuwen hem de das om hebben gedaan.
2. Amanda is te dom om niet jaloers te zijn als een andere vrouw gaat trouwen.
Nu weer verder met jointje, okee... laat me toch even allemaal
Nou denk het niet want wat er nu gebeurt lijkt me leuker voor TV.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zou mooi zijn als de FEBO nog een bommetje achter de hand had,
videoboodschap dat dit de laatste ontslagronde was bijvoorbeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |