quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:23 schreef thundernoom het volgende:
[..]
die zit ook al in de uuhu mode die amanda
Ja hij verwacht het.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:24 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
heeftie iets gezegd dan over het as aanzoek?
Ja dat klopt.... kan ie nog even een tv momentje pakken dat zijn DGK over is mekkerdemekker.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik denk dat de volgorde andersom is ..... dus Jaap als laatste ??
Yep, Claire heeft haar grime diploma nog niet.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:23 schreef JEEtjuuh het volgende:
ummmm wat wil die del nou zeggen ze heeft zelfs geen 1 diploma gehaald
*haalt snel stoffer & blik*quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, Claire heeft haar grime diploma nog niet.
Veeg me op.
dat was volgens mij de afspraak iddquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:27 schreef rooie3 het volgende:
Ik denk dat Jaap zogenaamd moet gaan flippen.
AUMMMMMMmmmmmmmmmquote:
Dat zeg ik!quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:26 schreef Desii het volgende:
toch wel leuk cossen, zonder streams..... geen ergenis, enkel lol
Heeft Huub links een soort van lui oog? ding zit steeds net ff minder open dan de andere kant.quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:29 schreef mootie het volgende:
Claire zegt ja en Huub stemt haar weg?
Ja nu staat Claire in de aandacht.Mooie jurk enzoquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:30 schreef JEEtjuuh het volgende:
whahaahhaah die del is jaloerssssssssssssssssss
Niet gehoord.... dus ik denk dat hij het niet gezegd heeftquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:32 schreef chufi het volgende:
Maar heeft Huub nu nog gezegd dat ie haar er niet uit zou stemmen ?
quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:32 schreef chufi het volgende:
Volgens mij heeft hij geen antwoord gegevenquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:32 schreef chufi het volgende:
Onbetaalbaarquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:33 schreef Desii het volgende:
Dat Amandel jaloers is natuurlijk wel gaaaaaff
Ze zei: Ik begrijp het, is zo .....quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:33 schreef akveor het volgende:
Zei Claire Ja of gewoon okay?
quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:33 schreef akveor het volgende:
Zei Claire Ja of gewoon okay?
Ik liep vanavond even door de stad na het gesprek tussen Huub en Ron.... toch liep ik met een grote smile rond mijn bek.... Het heeft weer veel mogelijkheden.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:33 schreef Carlaa het volgende:
Totaal belachelijk.. maar wel schattig!
quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja nu staat Claire in de aandacht.Mooie jurk enzo
ja een mooie roze barbie jurkquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja nu staat Claire in de aandacht.Mooie jurk enzo
wtf ..... ben jij de stiekeme, geheime liefde van Claire ???quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:34 schreef dieenebart het volgende:
tsjonge jonge....
(dat hadden we niet afgesproken!!!)
Hij kan haar toch ten huwelijk vragen maar wel naar huis sturen , zodat ze het huwelijk kan gaan regelen voor na 22 mei ..quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:33 schreef Borga het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij geen antwoord gegeven
Ik zeg..haal je pak maar uit de motteballen..quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:34 schreef dieenebart het volgende:
tsjonge jonge....
Prachtig!quote:
Oeh, valt tegen hè? Wat ga je hier tegen doen Bartje?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:34 schreef dieenebart het volgende:
tsjonge jonge....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |