abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57647884
Fok!Dieetclub #239 Met fondue en wondersponzen

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door Levitation op 27-03-2008 15:00:09 ]
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 27 maart 2008 @ 14:54:12 #2
95752 crew  Chell
Kluns
pi_57647996
Ik zat door het slotje heen te posten net

Anyway:

Welkom Joyce

En meiden, jullie geklets over de psych heeft in ieder geval wel één iemand gemotiveerd om eens contact op te nemen Ik wil wel eens van dat emo-eten en eten uit verveling en automatisme af, dus ik heb me gister aangemeld bij de eetstoornissen afdeling bij PsyQ.

Ik weet nog niet helemaal zeker of ik het ook écht ga doen, eerst even zien wat ze te bieden hebben enzo.

En verder: de eerste 2,5kg zijn weg! Zonder al te veel moeite. Woei!
pi_57648001

J1981, goed dat je al op weg bent! Het werkt dus wel.
pi_57648004
Laat ik je eerst maar bedanken voor het aanmaken van een nieuwe topic. (al gaat het wat ver om mijn naam erin te verwerken)
Was al aan het zoeken hoe ik dat voor elkaar ging krijgen.... Ga ik vast nog eens leren hier
pi_57648076
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 14:54 schreef Yoni het volgende:
Ik zat door het slotje heen te posten net

Anyway:

Welkom Joyce

En meiden, jullie geklets over de psych heeft in ieder geval wel één iemand gemotiveerd om eens contact op te nemen Ik wil wel eens van dat emo-eten en eten uit verveling en automatisme af, dus ik heb me gister aangemeld bij de eetstoornissen afdeling bij PsyQ.

Ik weet nog niet helemaal zeker of ik het ook écht ga doen, eerst even zien wat ze te bieden hebben enzo.

En verder: de eerste 2,5kg zijn weg! Zonder al te veel moeite. Woei!

Laat je ons weten hoe het verder gaat?

En fijn dat de eerst 2,5 kilo weg zijn
pi_57648101
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 14:54 schreef J1981 het volgende:
Laat ik je eerst maar bedanken voor het aanmaken van een nieuwe topic. (al gaat het wat ver om mijn naam erin te verwerken)
Was al aan het zoeken hoe ik dat voor elkaar ging krijgen.... Ga ik vast nog eens leren hier
Ik vermoedde al dat je nog moest uitvinden hoe dat moest, vandaar dat ik 't even heb gedaan, zo lullig om na je 2de post al een topic te moeten openen. Vond het wel vrolijk staan om je meteen te verwelkomen in de TT. Als je dat liever niet hebt, kunnen we anders wel ff aan een modje vragen om het te wijzigen?
***Levi was here***
pi_57648110
Yoni, wat goed En als dat niets is kun je t ook proberen bij een gewone psycholoog, natuurlijk.
pi_57648143
welkom Joyce
en een topic met je username

nou ik ga zo richting werk... bijna zonder stem
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_57648199
Mja.. Schoot al bijna in de stress.

Het mag wat mij betreft wel blijven staan hoor, stoor me er niet zo aan
pi_57648312
tvp
goedemiddag,
zag de topic bij het browsen.ik ben op het werk.zal vanavond mijn gegevens toevoegen op de dieet site om ook aangemeld te worden.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_57648496
Goed gedaan Yoni, je kunt altijd kijken wat ze hebben. Mooi begin ook.

Welkom Joyce, meteen al een naamtopic, is nog niemand eerder gelukt geloof ik.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_57648877
Goedemorgen ik heb weer even geslapen en er is meteen een nieuweling bij

Welkom Joyce! En voor Yoni

Het kan vast gezonder, maar daar had ik geen zin in: zit nu lekker met een pakje crackers en een bakje 48+ smeerkaas en een bak thee wéér wakker te worden.. katers zijn niet mijn ding, ik weet meteen weer waarom de laatste kater een héle tijd geleden is

Zodadelijk even naar de AH, even frisse lucht happen, en dan ga ik lekker een currygerecht maken denk ik, groene curry met kip en groente denk ik kan zo weer omslaan als ik in de supermarkt ben, maargoed..
Ja doei.
  donderdag 27 maart 2008 @ 15:42:16 #13
159662 J1981
Supermama!
pi_57649043
Dank voor alle welkomstwoorden

Ik ga zo maar eens naar de winkel, zodat ik strakjes snijboontjes kan koken en wat aardappelen in de oven kan gooien. En nog wat vlees voor .
pi_57649202
Welkom Joyce!
En goed aangepakt Yoni!

Ik heb rooibosthee met honing gekocht. Als ik die verkoudheid nu niet versla, weet ik het niet meer.
pi_57649365
dubbel is ook een beetje overdreven...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_57649398
Welkom Joyce!

Yoni, goed gedaan joh!!
ik neem aan dat het wel ongeveer hetzelfde is als wat ik gehad heb, misschien wat minder intensief, en ik ben er wel beter van geworden....

Ik heb vandaag een drukke dag gehad, vanmorgen een brugklas, voor de eerste keer, en die zijn eigenlijk best schattig.. En zo enorm direct
Morgen heb ik ze weer 2 uur achter elkaar, dus dat zal wel wat lastiger worden, vooral omdat ik het systeem in het boek nog niet helemaal doorheb(ik geef ze science, en ze zijn nu met houding, en bloed en dergelijke bezig..)
Daarna een uurtje vrij, toen nog 3 uur les geven, waarbij ik mezelf wel wat heb ontzien, en nu net weer thuis..

Ik heb er wel even goed op gelet dat ik genoeg at en dronk tussen de bedrijven door, en zo ben ik de dag weer doorgekomen...
Nu nog even wat dingen voorbereiden voor morgen maar..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_57649745
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 14:54 schreef Yoni het volgende:

Ik heb ook even op de site gekeken. Ga het ook nog ff verder bestuderen, maar het ziet er wel heel prettig en laagdrempelig uit.
Thanks fot the tip .
***Levi was here***
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 27 maart 2008 @ 16:16:27 #18
95752 crew  Chell
Kluns
pi_57649771
Sja, ik ben eigenlijk helemaal niet zo van de psychen en ogen en zo, maar ik weet niet of ik in mijn eentje die knop ooit echt helemaal omkrijg, ik heb echt al zolang als ik me kan herinneren eetbuien gehad. Vroeger als kind kocht ik altijd al stiekem bergen snoep en verstopte dan de lege zakken en papiertjes achter mijn bed of in kastjes De echte vreetbuien zoals ik voornamelijk in mijn pubertijd had heb ik niet meer, maar ik eet bijvoorbeeld nog steeds rustig een hele bak chocolademousse leeg zonder erbij na te denken en zonder er van te genieten.

Dus ben ik wel benieuwd wat ze me kunnen bieden daar.
pi_57649849
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 16:16 schreef Yoni het volgende:
Sja, ik ben eigenlijk helemaal niet zo van de psychen en ogen en zo, maar ik weet niet of ik in mijn eentje die knop ooit echt helemaal omkrijg, ik heb echt al zolang als ik me kan herinneren eetbuien gehad. Vroeger als kind kocht ik altijd al stiekem bergen snoep en verstopte dan de lege zakken en papiertjes achter mijn bed of in kastjes De echte vreetbuien zoals ik voornamelijk in mijn pubertijd had heb ik niet meer, maar ik eet bijvoorbeeld nog steeds rustig een hele bak chocolademousse leeg zonder erbij na te denken en zonder er van te genieten.

Dus ben ik wel benieuwd wat ze me kunnen bieden daar.
Herkenbaar... ik had ook overal snoep verstop liggen als kind. En ik "vreet" nu ook minder dan als tiener, maar ik eet regelmatig zonder dat ik honger/trek heb, ga soms zelfs door als ik misselijk ben. Denk dus wel dat ik een probleem heb.
***Levi was here***
  donderdag 27 maart 2008 @ 16:20:21 #20
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_57649852
Yoni wat goed!

En welkom Joyce

En Ymme, ben je geslaagd???

Vandaag weer voor het eerst stage, vanochtend gesprekken gevoerd in Meppel. Was erg leuk! Bij terugkomst op kantoor heb ik welgeteld een uurtje m'n mail kunnen lezen enzo, waarop de server crashte Dus nu maar thuis typen

Hoe is iedereen zijn dag?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  donderdag 27 maart 2008 @ 16:21:31 #21
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_57649883
Oh, en om me nog even aan te sluiten op het psych verhaal: ook hier iemand die een psych bezoekt (al bijna 3 jaar )
pi_57649886
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 16:20 schreef Marijkezwolle het volgende:

Hoe is iedereen zijn dag?
ik geloof dat ik zojuist tot de conclusie gekomen ben dat ik écht een psych nodig heb.
***Levi was here***
  donderdag 27 maart 2008 @ 16:27:12 #23
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_57649989
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 16:21 schreef Levitation het volgende:

[..]

ik geloof dat ik zojuist tot de conclusie gekomen ben dat ik écht een psych nodig heb.
Hahahaha, das niet goed! (of juist wel ) Door iets specifieks? Of gewoon door al het geleuter hier?
pi_57650025
ik ben nu eigenlijk sinds een paar maanden helemaal therapieloos, en het bevalt me nu eigenlijk ook best wel..
Maar daarvoor heb ik verschillende dingen geprobeerd en gedaan, met wisselend succes
  Licht Ontvlambaar donderdag 27 maart 2008 @ 16:29:32 #25
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57650026
Vertel Levi...

Welkom Joyce Je bent ook al goed op weg

Hier een nieuwe stok achter de deur, ik kan mijn overlijdensrisicoverzekeringspremie (drie x woordwaarde ) verlagen als ik een herkeuring laat doen en lichter zou zijn. Nu ben ik 5 jaar geleden gekeurd en was ik toen zwaarder, ik wil een herkeuring gaan aanvragen als ik weer onder de 80 zit.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_57650062
Nou, weer een min-punt dr bij in mijn leven
Gezakt... En waarom??? Ik deed te lang over, het denken en doen

Ik reedt hartstikke goed gewoon. Echt, de eerste keer na de vorige keren, dat ik nu echt goed reed.
En nu, tja theorie overnieuw doen, en ik moet nu met de tom tom gaan oefenen omdat er tegenwoordig met tom tom afgereden wordt. Fijn hoor...

Morgen sollicitatiegesprek hopen dat dit allemaal wat beter uitloopt. Maar goed, we laten de kop niet hangen.

Dieettechnisch gaat het goed.
Zo dadleijk zalmpje in de pan, en lekker groente erbij (moet nog ff kijken wat), en wat aardappeltjes
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 27 maart 2008 @ 16:32:57 #27
95752 crew  Chell
Kluns
pi_57650091
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 16:20 schreef Levitation het volgende:

[..]

Herkenbaar... ik had ook overal snoep verstop liggen als kind. En ik "vreet" nu ook minder dan als tiener, maar ik eet regelmatig zonder dat ik honger/trek heb, ga soms zelfs door als ik misselijk ben. Denk dus wel dat ik een probleem heb.
Héél herkenbaar!
pi_57650101
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 16:31 schreef ymme het volgende:
Nou, weer een min-punt dr bij in mijn leven
Gezakt... En waarom??? Ik deed te lang over, het denken en doen

Ik reedt hartstikke goed gewoon. Echt, de eerste keer na de vorige keren, dat ik nu echt goed reed.
En nu, tja theorie overnieuw doen, en ik moet nu met de tom tom gaan oefenen omdat er tegenwoordig met tom tom afgereden wordt. Fijn hoor...
ze laten je niet voor niets zakken dus misschien nog iets zekerder worden in de auto
pi_57650118
ik vond mezelf afgrijselijk altijd op foto's, vind, eigenlijk, maar

we hebben gisteren flink geoefend voor de trouwfoto's volgens mij

hierna nog maar één keer een fotospam denk ik, en dat is als de fotograaf OP het feest de foto's online heeft
Ja doei.
  donderdag 27 maart 2008 @ 16:35:17 #30
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_57650135
Wat balen Ymme!!!
En succes morgen, komt vast goed, gewoon lekker jezelf zijn

Ik ga vandaag dimsummetjes eten (marijke is bij de toko geweest ) Mjum!
  donderdag 27 maart 2008 @ 16:36:24 #31
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_57650159
Wat een leuke foto's MB! Heb even niet meegekregen naar wat voor feestje was, gewoon een gala?
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 27 maart 2008 @ 16:38:49 #32
95752 crew  Chell
Kluns
pi_57650219
He wat klote Ymme!

En afrijden met TomTom???? Echt! Hoef je tegenwoordig dan écht niet meer zelf na te denken?

Ik bedoel, ik vind TomTom ideaal hoor. Maar ik ben wel blij dat ik ook zónder Tom rijden kan...
pi_57650233
Tof! En ik vind jou er ook heel erg mooi opstaan hoor!

Ik heb trouwens weer eens iets mafs bij mezelf ontdekt. Gisteren echt zo'n eetdag gehad. De hele dag zin in alles en vooral in ongezonde dingen. Behoorlijk aan toegegeven af en toe.

Vandaag denk ik af en toe: "hoe laat is het eigenlijk" en dan: ow, ik moet ook maar weer eens wat gaan eten. En dan eet ik een appeltje of lunch oid. Maar eigenlijk heb ik geen behoefte van binnenuit aan dat eten.
Vreemd fenomeen dat je de ene dag zo'n krijsende zin in eten hebt en de dag of dagen daarna helemaal niet.
pi_57650246
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 16:33 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ze laten je niet voor niets zakken dus misschien nog iets zekerder worden in de auto
Ik heb geen zin in weer die discussie van laats.
De vorige 2 keer, was het inderdaad niets voor niets. Dat waren beide duidelijke twijfel gevallen.
Maar vandaag zeer zeker niet. Dat vind ik, en mijn instructeur.
Dus zo laten je wel zeker, zo nu en dan voor niets zakken.
Anders had ik hem vandaag gehaald.

En nee, ik geef niet een ander de schuld, normaal. De schuld ligt in iedergeval dit keer niet bij mij!!!!!!!!!!!
pi_57650257
@Marijke: gala van de Bèta-faculteit van de Radboud Universiteit allemaal studieverenigingen enzo

@Yoni: yup.. mijn zusje moet ook met tomtom rijden

vorige week voor 't eerst zelf met zo'n ding gereden. Best handig hoor, maar blijf toch 't liefst zelf nadenken, en zet m pas aan als 't echt lastig wordt
Ja doei.
pi_57650267
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 16:38 schreef Yoni het volgende:
He wat klote Ymme!

En afrijden met TomTom???? Echt! Hoef je tegenwoordig dan écht niet meer zelf na te denken?

Ik bedoel, ik vind TomTom ideaal hoor. Maar ik ben wel blij dat ik ook zónder Tom rijden kan...
Volgens mij doen ze het juist om meer zelfstandig te laten rijden
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 27 maart 2008 @ 16:40:58 #37
95752 crew  Chell
Kluns
pi_57650268
Oh MB wat een leuke foto's En Rene ziet er ook goed uit in pak zeg!
pi_57650290
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 16:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hahahaha, das niet goed! (of juist wel ) Door iets specifieks? Of gewoon door al het geleuter hier?
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 16:29 schreef Sjeen het volgende:
Vertel Levi...
Eigenlijk wat ik eerder postte...
Ik dacht redelijk de baas te zijn over mijn lijf en psyche, maar kom -door dit geleuter- wederom tot de conclusie dat ik er nog niet helemaal ben. Ik ben al enorm veranderd in de laaste paar jaar, maar ik denk dat ik nog een duwtje nodig heb om mezelf écht helemaal op de rit te krijgen.
***Levi was here***
pi_57650297
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 16:38 schreef Yoni het volgende:
He wat klote Ymme!

Inderdaad, ik vind het ook raar dat het tegenwoordig dus met TomTom gaat.
Maar goed, gelukkig kan ik ooit zonder rijden. Maar ja, moet nu wel eerst omschakelen.
En moet theorie opnieuw gaan doen, dit wordt pas mei. Dus tja, zijn we weer paar maanden verder
pi_57650301
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 16:40 schreef ymme het volgende:

[..]

Ik heb geen zin in weer die discussie van laats.
De vorige 2 keer, was het inderdaad niets voor niets. Dat waren beide duidelijke twijfel gevallen.
Maar vandaag zeer zeker niet. Dat vind ik, en mijn instructeur.
Dus zo laten je wel zeker, zo nu en dan voor niets zakken.
Anders had ik hem vandaag gehaald.

En nee, ik geef niet een ander de schuld, normaal. De schuld ligt in iedergeval dit keer niet bij mij!!!!!!!!!!!
Maar waarom denk je dan dat hij je heeft laten zakken?
pi_57650315
Mannen in pak zal toch altijd een fetish blijven alleen jammer dat de vorig jaar nog matchende stropdas dit jaar niet matchte maar het vloekte niet, dus ach

dank je

vond 't echt heel leuk om eens een foto van mezelf te zien en te denken: wow! da's leuk!
Ja doei.
pi_57650327
*negeer*
  Licht Ontvlambaar donderdag 27 maart 2008 @ 16:44:48 #43
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57650345
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 16:40 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Volgens mij doen ze het juist om meer zelfstandig te laten rijden
Dat vind ik dan best apart, want met een TomTom rij je volgens mij veel minder zelfstandig

Ymme, balen dat het mis ging... Wat nu? Opnieuw op voor theorie en dan gewoon weer examen of staatexamen?

Mooie foto's Moblo!!!
pi_57650348
MB, lieve foto's, maar wat een uber-stijlloze locatie!
Ymme, jammer zeg

Marijke, vertel eens wat meer over de dimsummetjes? Mmmm.
Ik heb niet zo best gegeten de afgelopen week, teveel stress. Vaak te weinig, gsiteravond teveel. In het kader van de goede voornemens: ik ga vanavond weer pilatessen en minilot's thaise rosbiefsalade eten
En ik denk dat ik morgen stiekem een klein rondje ga rennen
pi_57650351
Inderdaad, mannen in pak
Ik wordt ook helemaal verliefd en gek, als ik mijn vriend in pak zie. Helaas komt dit te weing voor

En MB, jouw jurk is echt in 1 woord, geweldig
pi_57650379
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 16:44 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Dat vind ik dan best apart, want met een TomTom rij je volgens mij veel minder zelfstandig
Ik weet het ook niet zeker hoor maar dat dacht ik....

Ik heb een Garmin en heb hem toch nu veel gebruikt maar het is toch fijner als je het zelf kan
pi_57650392
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 16:44 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ymme, balen dat het mis ging... Wat nu? Opnieuw op voor theorie en dan gewoon weer examen of staatexamen?

Mooie foto's Moblo!!!
Staatsexamen mag toch pas na de 4de keer?
Ach ik ga het nog een keer zeker gewoon proberen.
Daarna ga ik inderdaad maar eens vragen na het staatsexamen.
Maar hopelijk zal dit niet nodig zijn
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 27 maart 2008 @ 16:47:12 #48
95752 crew  Chell
Kluns
pi_57650406
Sja, ik vind dus niet dat je met je TomTom zelfstandiger gaat rijden. Ik wist vroeger na één keer de weg ergens heen (als ik het van een routebeschrijving deed), nu weet ik na vier of vijf keer nog steeds de weg niet helemaal.

Ik vind het ideaal hoor, want laatst moest ik een objectief ophalen ergens in Amersfoort en dat is dan wel erg makkelijk met Tom erbij, maar je wordt er wel dom van
pi_57650432
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 16:47 schreef Yoni het volgende:
Sja, ik vind dus niet dat je met je TomTom zelfstandiger gaat rijden. Ik wist vroeger na één keer de weg ergens heen (als ik het van een routebeschrijving deed), nu weet ik na vier of vijf keer nog steeds de weg niet helemaal.

Ik vind het ideaal hoor, want laatst moest ik een objectief ophalen ergens in Amersfoort en dat is dan wel erg makkelijk met Tom erbij, maar je wordt er wel dom van
Nu met mijn vriendje moet ik opeens naar de andere kant van het land dus ik vind het ook echt wel handig maar wil na een paar keer toch wel zonder rijden (dan heb ik hem nog wel bij voor het geval dat het ergens fout gaat of omleiding of iets is)
  Licht Ontvlambaar donderdag 27 maart 2008 @ 16:50:09 #50
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57650461
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 16:46 schreef ymme het volgende:

[..]

Staatsexamen mag toch pas na de 4de keer?
Ach ik ga het nog een keer zeker gewoon proberen.
Daarna ga ik inderdaad maar eens vragen na het staatsexamen.
Maar hopelijk zal dit niet nodig zijn
Ow ik dacht 'de' vierde keer... Dan gewoon nog een keer proberen joh Ik zakte de eerste keer omdat ik ruzie kreeg met de examinator Hij gaf iets te laat aan, ik reageerde volgens hem verkeerd en hij zat aan het stuur. Toen heb ik 'm gezegd dat hij met z'n fikken van mijn stuur af moest blijven... Mijn instructeur schrok helemaal
pi_57650467
MoBlo, wat een leuke foto's! Leuke vriend heb je

Mannen in pak zijn
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_57650526
Mijn ervaring is dat je bij Tom wel moet blijven nadenken hoor. Soms stuurt ie je een weg in waar je niet mag inrijden of het fietspad op . In Nieuw-Zeeland hebben we Tom ook gebruikt, was erg handig. Toch blijven nadenken want met een 1e kaartuitgave kan er wel eens een weg opstaan die er in werkelijkheid niet is of dat Tom de satelliet kwijt is (en je dus in het ravijn zit)

Ymme: ik dacht dat je staatsexamen na 3 keer afrijden al mag aanvragen? Denk eraan dat je theorie en praktijk dan tegelijk moet doen. Ze houden daar rekening mee dat je erg zenuwachtig kan zijn. Mijn 5e keer afrijden was een staatsexamen en toen ben ik geslaagd
pi_57650546
O, en MB: leuke foto's. Jullie stralen allebei!
  donderdag 27 maart 2008 @ 16:56:22 #54
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_57650585
@MB: leuk zeg! Je zag er in ieder geval super uit!!

@Sjeen: volgens mij lag het dan aan de "stand van de maan" ofzo, same here... Vandaag gewoon weer met een schone lij begonnen en inderdaad ook bijna geen trek (ik zit denk ik nog vol van gisteren )
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 16:44 schreef ColdFeet het volgende:
Marijke, vertel eens wat meer over de dimsummetjes? Mmmm.
Het zijn kleine hapjes, van een soort rijstdeeg met vlees-, vis- of groentevulling. Je kunt ze stomen in een stoommandje en ze zijn relatief mager (het past prima binnen mijn punten van de Weight Watchers ) Ik vind ze echt heeeeerlijk! Vooral met zoete chilisaus!
quote:
Ik heb niet zo best gegeten de afgelopen week, teveel stress. Vaak te weinig, gsiteravond teveel. In het kader van de goede voornemens: ik ga vanavond weer pilatessen en minilot's thaise rosbiefsalade eten
En ik denk dat ik morgen stiekem een klein rondje ga rennen
Vervelend! Wel goed dat je het weer goed oppakt!
Wat voor Thaise salade is dat? Want dat klinkt ook errug lekker!
Ik had besloten vanavond weer eens te steppen (heb zo'n stepbankje van m'n moeder, kan dus lekker thuis aan de slag ipv voor zo'n spiegel waarbij ik precies voor de spleet stond waardoor ik 2x zo dik was echt, trauma's )
  donderdag 27 maart 2008 @ 17:03:02 #55
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57650731
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 16:50 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ow ik dacht 'de' vierde keer... Dan gewoon nog een keer proberen joh Ik zakte de eerste keer omdat ik ruzie kreeg met de examinator Hij gaf iets te laat aan, ik reageerde volgens hem verkeerd en hij zat aan het stuur. Toen heb ik 'm gezegd dat hij met z'n fikken van mijn stuur af moest blijven... Mijn instructeur schrok helemaal
Haha .
Het hangt ook echt af van waar en wanneer je afrijdt . Ik reed om 10 uur af op het industrieterrein in Heerenveen. Er was geen hond te bekennen en ik was na 20 minuten alweer klaar. Zo simpel.

Jammer, Ymme.
En prachtige foto's moblo. Je ziet er très bien uit!! .
Niet meer actief op Fok!
pi_57650841
complimentjes zijn leuk en goed voor je ego ook als je er duidelijk naar vist

dank jullie wel allemaal

@CF: dat was in het studentencomplex waar we wat vrienden op gingen halen. Maar we moeten daar ook op de foto van hen de échte foto's komen wat later als 't goed is, gemaakt door de fotograaf op 't feest
Ja doei.
pi_57650905
tvp

moet alles nog nalezen, chaos in mijn hoofd, chaos in mijn huis, chaos op internet
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57650946
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 16:53 schreef Pandorah het volgende:
Mijn ervaring is dat je bij Tom wel moet blijven nadenken hoor. Soms stuurt ie je een weg in waar je niet mag inrijden of het fietspad op . In Nieuw-Zeeland hebben we Tom ook gebruikt, was erg handig. Toch blijven nadenken want met een 1e kaartuitgave kan er wel eens een weg opstaan die er in werkelijkheid niet is of dat Tom de satelliet kwijt is (en je dus in het ravijn zit)
Heb ik ook over gedacht in NZ, om dat met TT te doen. Maar toen ik de kaart had bekeken en zag hoe weinig wegen ze hebben (vooral zuidereiland) had ik gelijk al geen zin meer om geld uit te geven aan digitale kaarten.
We zijn nu bezig met het monteren van de video van NZ, eindelijk. Ik wil teru-hug!
***Levi was here***
pi_57650963
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 17:12 schreef Isabeau het volgende:
tvp

moet alles nog nalezen, chaos in mijn hoofd, chaos in mijn huis, chaos op internet
*kusknuf*
Ja doei.
pi_57650994
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 17:12 schreef Isabeau het volgende:
tvp

Dat vraagt om een positieve-cyber-energie-knuffel!
* Geeft Isa een dikke knuffel.
***Levi was here***
  donderdag 27 maart 2008 @ 17:16:28 #61
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_57651001
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 16:42 schreef Levitation het volgende:

[..]

[..]

Eigenlijk wat ik eerder postte...
Ik dacht redelijk de baas te zijn over mijn lijf en psyche, maar kom -door dit geleuter- wederom tot de conclusie dat ik er nog niet helemaal ben. Ik ben al enorm veranderd in de laaste paar jaar, maar ik denk dat ik nog een duwtje nodig heb om mezelf écht helemaal op de rit te krijgen.
Balen is dat! Heel veel succes in ieder geval
Ik heb zelf het gevoel dat mijn gewicht en mijn (nu gelukkig nog maar heel soms) emo-eten altijd een issue zal blijven Weet niet waarom, maar heb het idee dat ik erg veel moeite heb om mijn "overlevingstechniek" te veranderen...
pi_57651126
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 17:13 schreef Levitation het volgende:
Heb ik ook over gedacht in NZ, om dat met TT te doen. Maar toen ik de kaart had bekeken en zag hoe weinig wegen ze hebben (vooral zuidereiland) had ik gelijk al geen zin meer om geld uit te geven aan digitale kaarten.
We zijn nu bezig met het monteren van de video van NZ, eindelijk. Ik wil teru-hug!
De eerste kaart van Nieuw-Zeeland is onlangs (naja, december 07) uitgebracht. Ik vond het toch erg handig die Tom. Zo hebben we een herder met schapen en overstekende koeien gezien . Het voorkwam toch best wel wat ruzies
Ja, ik wil ook terug!

Dikke knuffel voor Isa!

Ik ga zo naar bodyshape... lekker sporten!
pi_57651171
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 17:22 schreef Pandorah het volgende:

[..]

De eerste kaart van Nieuw-Zeeland is onlangs (naja, december 07) uitgebracht. Ik vond het toch erg handig die Tom. Zo hebben we een herder met schapen en overstekende koeien gezien . Het voorkwam toch best wel wat ruzies
Ja, ik wil ook terug!
Er was idd geen TomTom kaart, maar wel van een andere kaartenmaker. Die software was iets van NZ$300,- voor beide eilanden.
***Levi was here***
pi_57651202
ymme, jammer, maar succes voor de volgende keer.. Maareh, als jouw instructeur er zo van overtuigd is dat dit onterecht is, dan dient hij toch gewoon een klacht in?

Isa,
pi_57651228
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 17:24 schreef Levitation het volgende:
Er was idd geen TomTom kaart, maar wel van een andere kaartenmaker. Die software was iets van NZ$300,- voor beide eilanden.
Die TomTom kaart hebben we hier gekocht. En goedkoper dan NZ 300 dollar!
  donderdag 27 maart 2008 @ 18:01:16 #66
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_57651922
Je ziet er goed uit moblo!!

Welkom Joyce!!
pi_57652296
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 16:29 schreef teigan het volgende:
ik ben nu eigenlijk sinds een paar maanden helemaal therapieloos, en het bevalt me nu eigenlijk ook best wel..
Maar daarvoor heb ik verschillende dingen geprobeerd en gedaan, met wisselend succes
Ah, eindelijk iets waar ik me bij aan kan sluiten, in die hele discussie . Ik ben wel heel benieuwd naar Yoni's ervaringen bij PsyQ, want ik heb overwogen terug het 'traject' in te gaan, maar ga het nu eerst 's zelf proberen. Ik heb veel problemen al achter me gelaten, en ben nu sinds een paar weken pas actief bezig met het eetprobleem. Daarvoor wees iedereen me er wel op en wist ik het ook wel, maar kon er niet mee aan de slag, was met veel andere, belangrijkere problemen bezig. En eigenlijk gaat het best goed. Ik kan m'n tijd niet goed indelen waardoor sporten ed er nog vaak inschiet, maar ik zit dan ook in een tussenfase van niets te doen naar eindelijk een vol leven, dus zo gek is dat niet. Ik ga de diëtiste erbij betrekken, en dan ben ik voor nu wel weer even klaar met begeleiding.

Ik ga vanavond eindelijk de zalm met boursin en tagiatelle maken en ben heul benieuwd . Was alleen de zalm uit de vriezer vergeten te halen, dus moet nog even wachten .
pi_57652321
Oh, ik moet echt nog even leren de juiste houding aan te nemen op de weegschaal, hij zegt iedere keer iets anders . Maar vanochtend was hij vrij consequent in zeggen dat ik anderhalve kilo lichter was . Dat is anderhalve kilo in 8 weken, en het mooie is: dat maakt me helemaal geen flikker uit . Ik ga de juiste kant op, dat telt.
  donderdag 27 maart 2008 @ 18:22:37 #69
149959 SQ
snelle trees
pi_57652389
tvp.

Mijn darmen zijn genadeloos aan het rommelen, heb er ook al minstens 5 liter lucht rectaal uitgeperst vandaag
disclaimer
  donderdag 27 maart 2008 @ 18:23:00 #70
149959 SQ
snelle trees
pi_57652399
En da's niet handig als je 4 uur moet vergaderen
disclaimer
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 27 maart 2008 @ 18:35:53 #71
95752 crew  Chell
Kluns
pi_57652658
Nu het net over Dim Sum ging. Is een Dim Sum meet geen leuk idee? Lekker met z'n allen bij de Chinees rond de tafel een beetje gekke hapjes eten en thee leuten

Wij deden het bij een vorige baan altijd als iemand jarig was en dat was zo leuk! Sindsdien nooit meer gedaan, omdat ik echt vind dat het iets is voor met een groep (vooral omdat je dan lekker veel verschillende dingen kunt bestellen omdat het toch wel opgaat)
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 27 maart 2008 @ 18:39:41 #72
95752 crew  Chell
Kluns
pi_57652757
Ik werd vanmiddag overigens gebeld door PsyQ, volgende week woensdag heb ik een telefonische intake. Ben wel benieuwd. Ik zag ze allerlei intensieve trajecten hebben, compleet met danstherapie enzo, maar dat lijkt me niet zo aan mij besteed
  donderdag 27 maart 2008 @ 18:40:39 #73
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57652773
welkom joyce en ehm nog een nieuw iemand met ook een clown als avatar die ik daarom voor SQ aanzag :$.

net een frustrerende beha passessie gehad. ik had 12 kilo geleden een goed gevulde 85D. nu heb ik een twijfelachtige 80E of een uitpuilende 80D en uiteraard gaan alle ooie beha's tot 85D/80D en de voorgevormde heb je ook niet in cup E. verdorie! ik wil gewoon 80D en dan strak 75C naar uiteindelijk 70C ofzo. grrrrrr frustrerend!!

ymme: jammer van je rij-examen! balen zeg. ik heb eht ooit in1 keer gehaald tot grote verbazing van mijn rij-instructeur (hij zei: je rijdt goed, maar als er iets mis gaat kun je nog steeds in een hysterisch vogeltje veranderen en dan haal je het niet). maar ik rij al 4 jaar niet meer...voel me niet vertrouwd. achteraf had ik misschien liever 60 lessen en een herexamen gehad ofzo...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_57652819
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 16:56 schreef Marijkezwolle het volgende:

Het zijn kleine hapjes, van een soort rijstdeeg met vlees-, vis- of groentevulling. Je kunt ze stomen in een stoommandje en ze zijn relatief mager (het past prima binnen mijn punten van de Weight Watchers ) Ik vind ze echt heeeeerlijk! Vooral met zoete chilisaus!
[..]

Vervelend! Wel goed dat je het weer goed oppakt!
Wat voor Thaise salade is dat? Want dat klinkt ook errug lekker!
Ik had besloten vanavond weer eens te steppen (heb zo'n stepbankje van m'n moeder, kan dus lekker thuis aan de slag ipv voor zo'n spiegel waarbij ik precies voor de spleet stond waardoor ik 2x zo dik was echt, trauma's )
Ik weet wel wat dim sum is hoor, ik ben benieuwd naar wat voor dimsummetjes jij nou precies hebt gekocht
De thaise salade is een berg groenvoer met daardoor o.a. mango, waterkers, bamboespruiten en veel koriander, gerserveerd met gegrilde rosblieflapjes en een dark-soydressing. Super lekker en je kunt er echt een waanzinnige berg van wegwerken, er zitten erg weinig calorieen in.

Thuis steppen? Hoe doe je dat, gewoon een beetje op- en afstappen?

Sporten goed oppikken lukt nu even niet - combi van stress en blessures. Wel jammer, want ik zat net in een lekker ritme.
  donderdag 27 maart 2008 @ 18:42:48 #75
149959 SQ
snelle trees
pi_57652828
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 15:08 schreef TheClown1 het volgende:
tvp
goedemiddag,
zag de topic bij het browsen.ik ben op het werk.zal vanavond mijn gegevens toevoegen op de dieet site om ook aangemeld te worden.
Goeie avatar
disclaimer
pi_57653060
Welkom Joyce!

Ik zou vanavond eigenlijk naar het theater gaan, maar ben zo moe dat ik mijn kaartje maar heb weggegeven en me nu lekker op de bank heb geïnstalleerd met de laptop.
  donderdag 27 maart 2008 @ 19:14:21 #77
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57653650
Welkom Joyce!

Ymme, wat klote van je examen, pfff kan me goed voorstellen dat je daar giga van baalt.

Moblo, je kan nog een andere nick aanmaken, mooiblo ofzo

Oh, dat psychische daar ben ik niet zo goed in dus iedereen succes daarmee en dat meen ik zeer zeker oprecht
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_57655442
dank je wel voor de warme welkom. ik heet ermin. ben actief op de sport afdeling van fok. helaas sport ik niet meer zo fanatiek zoals vroeger.moet weer terug op gewicht na jaren problemen. mag eindelijk weer van de doctor.daarom vandaag meteen met de crosstrainer begonnen. eerst ff alles meten. doe ik iedere donderdag vanaf nu. hoop tot zomer tot streefgewicht van 90kg te komen.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_57656217
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 18:35 schreef Yoni het volgende:
Nu het net over Dim Sum ging. Is een Dim Sum meet geen leuk idee? Lekker met z'n allen bij de Chinees rond de tafel een beetje gekke hapjes eten en thee leuten

Wij deden het bij een vorige baan altijd als iemand jarig was en dat was zo leuk! Sindsdien nooit meer gedaan, omdat ik echt vind dat het iets is voor met een groep (vooral omdat je dan lekker veel verschillende dingen kunt bestellen omdat het toch wel opgaat)
wat een goed idee

heb dat een keer erg lekker gedaan in een restaurant in Rotterdam

ik meld me aan
Ja doei.
pi_57656611
Dim summen is leuk
Ik ging tijdens met studie vaak met een Chinees vriendinnetje dim summen. We lieten haar maar bestellen omdat zij wel weet wat lekker is
pi_57657301
Mooie foto's MoBlo

Welkom Clown en Joyce

Ik heb nog nooit Dim Sum gehad, dus ben ook wel voor zo'n meet
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 27 maart 2008 @ 21:09:14 #82
95752 crew  Chell
Kluns
pi_57657332
Wij deden het idd ook altijd in Rotterdam Geen idee alleen of ik dat restaurant nog terug kan vinden Maar goed in elke grote stad zitten wel restaurants die het hebben denk ik

Wij hadden altijd een Chinese collega mee Maar soms als hij er niet was dan wezen we gewoon een paar plaatjes aan van de dingen die we lekker vonden en per se wilden en voor de rest lieten we het restaurant kiezen. Kan verrassende dingen opleveren
pi_57657427
ik kan wel 's even aan die vriend met wie ik toen was vragen welk restaurant dat was, want daar waren we 'speciaal heengegaan' omdat het daar zo lekker was

en er was geen woord van gelogen

kleine hapjes, mèn verjaardag volgende week wordt ook weer tapassen..
Ja doei.
pi_57657441
welkom nieuwe mensen
pi_57657693
welkom nieuwelingen en cyberhug voor isa

(onbeschofte tvp dus )
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_57657808
Dim Sum, dan zou ik ook nog bijna mee gaan
pi_57657996
Dim Sum is leuk en lekker.

Je kunt ook thuis steppen met een ministepper waarvan de pendalen op en neer bewegen. Die heb ik ook, is echt vermoeiend.

Isa. Ben je thuis?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_57658134
Ik wil ook wel mee Dimsummen... maar volgens mij hoor je dat als brunch te eten.
Althans, in China, hier zal het wel al diner aangeboden worden.
Kan ik mijn stokjes-vaardigheden weer wat oppoetsen.
***Levi was here***
pi_57658187
Welkom nieuwelingen! En heel veel succes!
Yoni, dapper dat je gebeld hebt met PsyQ.
Ymme, jammer dat je gezakt ben joh, maar ze laten je echt niet zomaar zakken.

Isa krijgt gewoon nog een extra knuffel!
  donderdag 27 maart 2008 @ 21:35:44 #90
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57658292
Niemand, maar dan ook niemand zit aan mij dat ik uberhaupt wat doe... Ik ben 8 kg lichter, mijn taille is 3 cm smaller.. Alleen mijn moeder heeft vorige week gezegd, goh je lijkt wel smaller in je gezicht.
Nee, als ik al opmerkingen krijg is het: je moet toch echt wat afvallen, Goh de kilo's van het stoppen met roken blijven wel komen enz...
??? Ik ben 2 kg lichter als voor het stoppen met roken, ik kan ook kleding aan van voor het stoppen met roken.. Waar komt dit dan vandaan?
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 27 maart 2008 @ 21:41:48 #91
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_57658523
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 18:42 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik weet wel wat dim sum is hoor, ik ben benieuwd naar wat voor dimsummetjes jij nou precies hebt gekocht
De thaise salade is een berg groenvoer met daardoor o.a. mango, waterkers, bamboespruiten en veel koriander, gerserveerd met gegrilde rosblieflapjes en een dark-soydressing. Super lekker en je kunt er echt een waanzinnige berg van wegwerken, er zitten erg weinig calorieen in.

Thuis steppen? Hoe doe je dat, gewoon een beetje op- en afstappen?

Sporten goed oppikken lukt nu even niet - combi van stress en blessures. Wel jammer, want ik zat net in een lekker ritme.
Hihihi Ik had wel 7 verschillende met de meest verrassende Chinese namen gekocht En ze waren heerlijk!

En jouw salade klinkt goed!

M'n moeder had er en een instructie-video bij en vroeger werden training-programma's uitgezonden op Eurosport. Deze heeft ze opgenomen en gebruik ik nog steeds

Balen is dat... Hopen dat je snel weer dat ritme kan herpakken!

@allemaal: Dimsummen lijkt me fantastisch leuk en gezellig!! Laatst nog met een vriendin gedaan in de Haagse China Town, betaalbaar en heerlijk! (en de eerste pot thee gratis )
  donderdag 27 maart 2008 @ 21:46:08 #92
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_57658710
En welkom Ermin

En balen is dat he Uniekhoorn!! Ik herken dat zo! Gelukkig niet de "jij mag wel afvallen" opmerkingen, die vind ik trouwens echt schandalig bot maar dat niemand het ziet! Ik ben gewoon ook al veel kwijt, pas weer in broeken van 4 jaar terug, en alleen mijn onderbuurvrouw die ik 2 keer eerder had gesproken zei dat ze inderdaad ook zag dat m'n gezicht smaller was Op m'n stage en thuis zien ze niets, alleen m'n vriendje zei dat ie het merkte en een vriendin die me masseert (ze doet een massage cursus, en om examen te mogen doen moet ze 50 mensen masseren, dus ik ben heel vervelend proefkonijn ) zei dat ze naast het zien het ook voelde aan overtollig vel
pi_57658817
Of de "jij mag in jouw situatie wel wat extra's, meid" opmerking als je net 8kg kwijt bent.
Gevolgd door een liefdevol: "hoe lang moet je nu nog?".
***Levi was here***
  donderdag 27 maart 2008 @ 21:53:03 #94
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57658977
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
En welkom Ermin

En balen is dat he Uniekhoorn!! Ik herken dat zo! Gelukkig niet de "jij mag wel afvallen" opmerkingen, die vind ik trouwens echt schandalig bot maar dat niemand het ziet! Ik ben gewoon ook al veel kwijt, pas weer in broeken van 4 jaar terug, en alleen mijn onderbuurvrouw die ik 2 keer eerder had gesproken zei dat ze inderdaad ook zag dat m'n gezicht smaller was Op m'n stage en thuis zien ze niets, alleen m'n vriendje zei dat ie het merkte en een vriendin die me masseert (ze doet een massage cursus, en om examen te mogen doen moet ze 50 mensen masseren, dus ik ben heel vervelend proefkonijn ) zei dat ze naast het zien het ook voelde aan overtollig vel
Ja precies!! toch wel frustie maar ik merk aan broeken dat ik gewoon 1 jaar geleden broeken aan kan dat betekend voor mij toch al wat (stoppen met roken heeft ook 7 kg gekost)
Nou ja je weet hoe het is
pi_57658986
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Niemand, maar dan ook niemand zit aan mij dat ik uberhaupt wat doe... Ik ben 8 kg lichter, mijn taille is 3 cm smaller.. Alleen mijn moeder heeft vorige week gezegd, goh je lijkt wel smaller in je gezicht.
Nee, als ik al opmerkingen krijg is het: je moet toch echt wat afvallen, Goh de kilo's van het stoppen met roken blijven wel komen enz...
??? Ik ben 2 kg lichter als voor het stoppen met roken, ik kan ook kleding aan van voor het stoppen met roken.. Waar komt dit dan vandaan?
Hier ook weinig over gehoord, maar nou draag ik ook vaak ruime broeken en truien, dus moeten ze het idd van mijn gezicht kunnen zien. Tot nu toe was dat 1x En een keer dat ze bij mijn koor zeiden dat de koorkleding me heel mooi slank stond (alsof het aan de kleding lag en niet aan het feit dat ik tussen 2 concerten 10kg was afgevallen )
Mensen die je elke dag zien zien het verschil niet omdat ze geleidelijk wennen aan je nieuwe uiterlijk. Vaak zijn het de mensen die je een hele tijd niet hebt gezien wie het opvallen dat je er anders uitziet (al kan het zijn dat ze dan weer niet weten te duiden wat er nou anders is )
pi_57659208
Heeft iemand hier tips voor leuke spijkerbroeken voor vrouwen met een taille en brede heupen?
Ik heb momenteel nog maar 3 broeken, dus wil nieuwe erbij gaan kopen, maar dan wel flatterende broeken, en het liefst zonder dat ze openstaan op de rug enzo.
  donderdag 27 maart 2008 @ 21:59:22 #97
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57659209
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:48 schreef Levitation het volgende:
Of de "jij mag in jouw situatie wel wat extra's, meid" opmerking als je net 8kg kwijt bent.
Gevolgd door een liefdevol: "hoe lang moet je nu nog?".
Ja die komen ook nog steeds (ben 31 en al 8 jaar getrouwd, heel gelukkig)
Maar aangezien de 'zwangerschap' (lees rokerskilo's) geen zwangerschap bleek te zijn word ik nu 'liefkozend" 'de buik' genoemd
pi_57659634
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:53 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja precies!! toch wel frustie maar ik merk aan broeken dat ik gewoon 1 jaar geleden broeken aan kan dat betekend voor mij toch al wat (stoppen met roken heeft ook 7 kg gekost)
Nou ja je weet hoe het is
Lieve uniekhoorn, laat je niet van de wijs brengen, je doet het echt heel erg goed 8 kilo is best veel en wij dieetdames zijn heel trots op je omdat je het zo verstandig aanpakt ECht!
pi_57659803
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:59 schreef uniekhoorn het volgende:

........ word ik nu 'liefkozend" 'de buik' genoemd
En dát is ongeveer het moment dat ik zou gaan slaan!
Door wie in hemelsnaam?
pi_57659849
watzijzei

mijn vriend zag 't ook niet en hoorde af en toe alleen dat er daling zat in mn gewicht.

Pas toen mijn moeder me 4 weken niet gezien had, schrok ze bijna met 'kind, wat ben je afgevallen! je kijkt toch wel uit dat 't niet te erg wordt? '

maar mijn omgeving zag het ook pas na 10 kilo, dus bij jou komt dat ook nog wel
Ja doei.
pi_57659957
Bij mij zag ook niemand het de eerste 10 kilo. Pas op het einde begon iedereen tegelijk te toeteren dat ik zo afgevallen was.
pi_57660059
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Niemand, maar dan ook niemand zit aan mij dat ik uberhaupt wat doe... Ik ben 8 kg lichter, mijn taille is 3 cm smaller..
Bij mij duurde het 15 kg. Maar daarna kwamen de reacties heel vaak ineens. En bleven ze komen, ook als ik al weken stil stond. Niks aantrekken van anderen, het gaat om jezelf.
*OUD heilige*
  donderdag 27 maart 2008 @ 22:43:48 #103
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57660841
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 22:21 schreef YPPY het volgende:

[..]

Bij mij duurde het 15 kg. Maar daarna kwamen de reacties heel vaak ineens. En bleven ze komen, ook als ik al weken stil stond. Niks aantrekken van anderen, het gaat om jezelf.
Ja dat klopt... Fijn dat ik het van jullie hoor dat het niet abnormaal is.
Heb er al 80 uur trainen in en dan is het NOG je moeder dat je smal wordt in je gezicht
  donderdag 27 maart 2008 @ 23:06:21 #104
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57661636
Ow hartslag... mijn hartslag gaat van ong 70 nu ineens naar de 60 in rust?
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 27 maart 2008 @ 23:16:34 #105
95752 crew  Chell
Kluns
pi_57662035
Dim Sum is idd lunch of brunch Maar dat kan toch wel op een zaterdag of zondag een keertje dan
pi_57663074
ik heb even een nieuw topic gemist zie ik.

Ik heb vanavond jurken gepast en 1 cute jurkje gekocht en in maat 42 en een zomerjas maat 42

oh man, ik heb zooooooo veel leuke kleding gezien in de winkels en heel veel daarvan wat ik ook echt zou passen. Als ik toch eens genoeg geld zou hebben
  vrijdag 28 maart 2008 @ 00:14:26 #107
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57663733
haha dat is mijn afval angst: dat ik straks alles pas en niet meer kan stoppen met kopen. of, mezefl kennende, helemaal niks meer koop omdat ik niet kan kiezen en met stapels passende spullen sta... (die situatie heb ik nu alleen bij boekenwinkels en klassieke muziek winkels...)
pi_57664058
mijn vriend viel het na een kilo of 15 aankomen pas écht op toen hij een foto van 'before' zag . Dat soort dingen hoor je sowieso niet van de mensen om je heen, want die 'wennen' aan je nieuwe uiterlijk.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 00:40:17 #109
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57664306
Ik ben nu bijna 8 kg kwijt dus ik zaterdag wiebelen wat moet ik dan doen met mijn haar, sluik tot aan mijn kont.
en dus camodingus van de kruitvat?
  vrijdag 28 maart 2008 @ 06:40:52 #110
35189 Troel
scherp en bot
pi_57665983
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 00:28 schreef clumsy_clown het volgende:
mijn vriend viel het na een kilo of 15 aankomen pas écht op toen hij een foto van 'before' zag . Dat soort dingen hoor je sowieso niet van de mensen om je heen, want die 'wennen' aan je nieuwe uiterlijk.
Bij mij kwam het tijdens het voorstelgesprek op mijn nieuwe werk ter sprake. Toen vielen er ook wat monden open inderdaad. Niemand kan het zich voorstellen (maarja, de mensen die me van vroeger kennen en me nog niet weer gezien hebben wellicht ook niet )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 28 maart 2008 @ 07:33:20 #111
149959 SQ
snelle trees
pi_57666094
Uniekhoorn, 8 kilo is vaak ook wat lastiger te zien, de meeste mensen reageren pas als je minstens 3 maten kwijt bent. Kan heel frustrerend zijn! Maar ik weet ook dat er een dag komt waarop je er ineens veel lichter uit ziet dan de dag er voor (hoe bizar) en dan gaat het complimentjes regenen
disclaimer
pi_57666136
Ik kreeg de eerste opmerkingen na een kilo of 6, van de buurvrouw..

Maar nu hoor ik er eigenlijk niet vaak wat over, soms nog eens een collega die vraagt of ik wat kwijt ben..
pi_57666166
goedemorgen

ik ben moe, heb geen stem meer en moet nu eigenlijk al weg zijn naar m'n werk.
Tegen beter weten in eet ik toch yoghurt met muesli, en ik wil terug naar m'n bed...

ik voel me een béétje zielig..
Ja doei.
pi_57666351
werk ze moblo

ik ben ook best moe, en ik heb een drukke dag voor de boeg, 2,5 uur bijles geven, en nog een blokuur met de brugklas, en dat kon ook nog wel eens pittig worden..
pi_57666606
Doei.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 08:43:43 #116
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57666651
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 08:39 schreef Faithy het volgende:
Je zit dus iig nu op je werk. Misschien knap je in de loop van de dag wel op (heb ik vaak).

Ik ging vanmorgen op de weegschaal staan:
En ging er maar weer snel vanaf.
Morgen weer een dag.
***Levi was here***
pi_57666887
ik zelf doe het niet voor de anderen. voor mij gaat het om het feit dat ik gewoon weer 'vrij' kan ademen en lekker kan bewegen. het zou ook fijn zijn om een keer van die xxl maat af te komen. wordt wel lastig met mijn 1m95
pi_57667104
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 09:02 schreef TheClown1 het volgende:
ik zelf doe het niet voor de anderen. voor mij gaat het om het feit dat ik gewoon weer 'vrij' kan ademen en lekker kan bewegen. het zou ook fijn zijn om een keer van die xxl maat af te komen. wordt wel lastig met mijn 1m95
Kijk! En zo hoort het. Je moet het idd doen voor jezelf.
Ik merk zelf ook dat het gewoon lekker beweegt met een paar kilo minder. Als was het alleen maar de illusie dat ik nu harder kan hardlopen.
pi_57667180
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 08:43 schreef Levitation het volgende:

[..]

Je zit dus iig nu op je werk. Misschien knap je in de loop van de dag wel op (heb ik vaak).

Ik ging vanmorgen op de weegschaal staan:
En ging er maar weer snel vanaf.
Morgen weer een dag.
yup..

en écht motivatie.. kan ik dat ergens downloaden?
Doei.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 28 maart 2008 @ 09:29:03 #120
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57667198
Goedemorgen het is vrijdag!

Klopt wat Liejannuh zegt Voor jezelf doen is de allerbeste reden! Welkom Clown

Hier op kantoor trouwens een afvaltechnische prettige verandering De baas wil ook graag wat gewicht kwijt en heeft dus naast de standaard Goudband koffiemelk nu ook Halvamel in huis gehaald. Dus nu krijg ik Halvamel in mijn koffie Ik probeerde dat zelf wel eens (Balance) maar hij vergat dat steeds en dan had ik toch Goudband erin. Nu let hij er op
pi_57667279
uit onderzoek is gebleke dat koffie je 'apetite' zoals engelsen zeggen open gooit dus probeer het te vermijden. 1 kopje in de ochtend voor mij.

wat ik zelf vanaf maandag mee begonnen ben is de cross trainer.het is koud om naar buiten te gaan en binnen ziet niemand me bezig. iedere dag 45min en merk nu al (na vier dagen) verschil. ik vind het heerlijk.
pi_57667411
mooi dat je het lekker vindt gaan TheClown! Met het weer van gisteren was het anders wel lekker buiten. Ik heb ondanks mijn verkoudheid een lekker stuk gelopen (met een zonnebril op )

Ik heb véél meer trek de rest van de dag als ik stevig ontbijt. Waarschijnlijk omdat ik dan mijn stofwisseling aangeslingerd heb.
pi_57667888
Welkom Clown

enneh, 1 kop koffie?

dat overleef ik niet

moet er ook vooral van poepen dus ik blijf lekker doordrinken
Doei.
pi_57667925
Als het lekker weer blijft dan ga ik na mijn werk lopend naar de AH en sushi halen voor de lunch
  vrijdag 28 maart 2008 @ 10:17:35 #125
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57667999
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 10:14 schreef Miss_S het volgende:
Als het lekker weer blijft dan ga ik na mijn werk lopend naar de AH en sushi halen voor de lunch
Was supermarkt-sushi niet ontzettend slecht? Smaaktechnisch en qua hygiëne, bedoel ik. Was volgens mij laatst onderzoek naar gedaan.
***Levi was here***
pi_57668031
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 10:17 schreef Levitation het volgende:

[..]

Was supermarkt-sushi niet ontzettend slecht? Smaaktechnisch en qua hygiëne, bedoel ik. Was volgens mij laatst onderzoek naar gedaan.
Smaaktechnisch is ie erg lekker, hebben we al eerder een discussie gehad in het slanke topic
En hygiene zal vast ook wel goed zitten ik ben er nog niet ziek van geworden
  vrijdag 28 maart 2008 @ 10:20:37 #127
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57668061
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 10:19 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Smaaktechnisch is ie erg lekker, hebben we al eerder een discussie gehad in het slanke topic
En hygiene zal vast ook wel goed zitten ik ben er nog niet ziek van geworden
Dan is het goed.
***Levi was here***
pi_57668613
hé! M'n stem is terug
Doei.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 11:04:24 #129
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57668969
zoek je die van mij ook ff op?
  vrijdag 28 maart 2008 @ 11:05:57 #130
149959 SQ
snelle trees
pi_57669012
Ik vind supermarktsushi persoonlijk een beetje klef, er gaat toch echt niks boven verse sushi van de sushitrain
disclaimer
  vrijdag 28 maart 2008 @ 11:08:07 #131
30252 Soempie
Procreating
pi_57669057
Twee keer die enge clown in een topicreeks. Brrrr.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  Licht Ontvlambaar vrijdag 28 maart 2008 @ 11:13:53 #132
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57669184
quote:
BEEP BEEP Richie! They ALL float down here. When you're down here with us, you'll float too!
Ik vind Pennywise ook eng...
pi_57669219
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind supermarktsushi persoonlijk een beetje klef, er gaat toch echt niks boven verse sushi van de sushitrain
Verse sushi is natuurlijk geweldig, maar supermarktsushi kan er zeker mee door (beter dan boterhammen )
pi_57669287
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind supermarktsushi persoonlijk een beetje klef, er gaat toch echt niks boven verse sushi, zelfgemaakt van de sushitrain

sushitrain ken ik niet waar is da?
Doei.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 11:20:30 #135
149959 SQ
snelle trees
pi_57669328
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 11:08 schreef Soempie het volgende:
Twee keer die enge clown in een topicreeks. Brrrr.
Dankzij mijn avatar denken mensen ook altijd dat ik een vent ben. Het toevoegsel "Queen" in mijn username lijkt daarbij gans over het hoofd te worden gezien
disclaimer
  vrijdag 28 maart 2008 @ 11:21:57 #136
149959 SQ
snelle trees
pi_57669352
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 11:18 schreef Faithy het volgende:

[..]

sushitrain ken ik niet waar is da?
Wij noemen het de sushitrain, het is de zolderetage van een Japans restaurant in Eindhoven waar je kraakverse sushi over een lopende band geserveerd krijgt. De koks maken het voor je neus klaar en ze spreken alleen Japans

Sushi is overigens hot in Eindhoven, ik geloof dat we al 7 sushirestaurants hebben nu
disclaimer
  vrijdag 28 maart 2008 @ 11:23:21 #137
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57669379
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 11:20 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dankzij mijn avatar denken mensen ook altijd dat ik een vent ben. Het toevoegsel "Queen" in mijn username lijkt daarbij gans over het hoofd te worden gezien
drag queen
***Levi was here***
  vrijdag 28 maart 2008 @ 11:24:03 #138
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57669396
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 11:21 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Wij noemen het de sushitrain, het is de zolderetage van een Japans restaurant in Eindhoven waar je kraakverse sushi over een lopende band geserveerd krijgt. De koks maken het voor je neus klaar en ze spreken alleen Japans

Sushi is overigens hot in Eindhoven, ik geloof dat we al 7 sushirestaurants hebben nu
Lijkt me niet zo handig bij sushi.
***Levi was here***
  vrijdag 28 maart 2008 @ 11:24:22 #139
149959 SQ
snelle trees
pi_57669406
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 11:24 schreef Levitation het volgende:

[..]

wasabi
disclaimer
pi_57669411
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 11:21 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

hm.. toch maar 's proberen

maar éigenlijk wil ik binnenkort naar een japans restaurant met wat mensen

meeting??
Doei.
pi_57669470
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 11:24 schreef Levitation het volgende:

[..]

+1 flauw
Doei.
pi_57669482
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 11:24 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

wasabi
+2 scherp (scherp, snap je'm? )
Doei.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 11:28:44 #143
149959 SQ
snelle trees
pi_57669487
Voor sushi ben ik altijd te porren
We hebben trouwens een nieuwe in Eindhoven, die heet Sensei, en daar kun je voor 20 euro p.p. onbeperkt sushi en teppanyaki eten, met soep en toetjes etc. Da's met een grote groep wel handiger
disclaimer
  vrijdag 28 maart 2008 @ 11:29:41 #144
149959 SQ
snelle trees
pi_57669508
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 11:28 schreef Faithy het volgende:

[..]

l0lz0r
disclaimer
  vrijdag 28 maart 2008 @ 11:30:06 #145
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57669519
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 11:28 schreef Faithy het volgende:

[..]

- 1 uitleggen van een goeie grap.
***Levi was here***
pi_57669676
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
We hebben trouwens een nieuwe in Eindhoven, die heet Sensei, en daar kun je voor 20 euro p.p. onbeperkt sushi en teppanyaki eten, met soep en toetjes etc. Da's met een grote groep wel handiger
ok, wanneer gaan we?
Doei.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 28 maart 2008 @ 11:43:06 #147
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57669786
*inhaakt!
pi_57670019
Sushi
Doei.
pi_57670243
moet het helaas gewoon doen met een broodje kaas zo meteen bij lunch. geen sushi voor mij
  vrijdag 28 maart 2008 @ 12:08:54 #150
35189 Troel
scherp en bot
pi_57670280
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
hebben ze daar ook visloze dingen?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 28 maart 2008 @ 12:10:03 #151
149959 SQ
snelle trees
pi_57670301
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 12:08 schreef Troel het volgende:

[..]

hebben ze daar ook visloze dingen?
Tuurlijk, biefstuk van de plaat, nasi, salades, dimsum achtige happies, genoeg keuze
disclaimer
  vrijdag 28 maart 2008 @ 12:11:28 #152
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57670332
*negeert het woord nasi*
Klinkt lekker!
***Levi was here***
pi_57670719
nasi

gisteren gegeten
Doei.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 28 maart 2008 @ 12:33:58 #154
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57670782
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 12:30 schreef Faithy het volgende:
nasi

gisteren gegeten
Vandaag staat hier bami op het menu
  vrijdag 28 maart 2008 @ 12:35:14 #155
159662 J1981
Supermama!
pi_57670809
@ Stormqueen. Sensei? Waar zit die dan ergens? Klinkt inderdaad leuk om met een groep heen te gaan. En sushi is

*Joyce woont ook in de buurt van Eindhoven*
  vrijdag 28 maart 2008 @ 12:53:53 #156
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_57671158
Ik moet meer gaan eten een hele lieve diëtiste. Als het niet lukt om meer te gaan eten moet ik aan de drink voeding. Omdat ze toch wel bang is voor mijn voedingstoestand. Nu vaker iets paperigs eten .

24 april weer een afspraak 23 april is de uiterste datum dat ik weet hoe het er vanbinnen weer uitziet .
  vrijdag 28 maart 2008 @ 12:55:43 #157
149959 SQ
snelle trees
pi_57671202
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 12:35 schreef J1981 het volgende:
@ Stormqueen. Sensei? Waar zit die dan ergens? Klinkt inderdaad leuk om met een groep heen te gaan. En sushi is

*Joyce woont ook in de buurt van Eindhoven*
Op de smalle haven, vlak achter het WW-kantoor
disclaimer
pi_57671344
Veel succes met meer eten bubseltje. klinkt niet als een makkelijke opgave...

Hier is het erg gezellig met mijn oppasukkie Hij lijkt al aardig gewend. En de kat heeft besloten dat hij raar is en negeert hem totaal. Ook wel handig.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 13:05:53 #159
159662 J1981
Supermama!
pi_57671388
Hmm... Eens een kijkje gaan nemen (en wat proeven natuurlijk).

Ik herken dat Bubseltje. Ik moest ook meer gaan eten van de dietist. Mijn reactie; Meer eten? Ik wil juist AFvallen
Heb toch maar naar haar geluisterd en door meer groente en fruit te eten heb ik minder zin in andere tussendoortjes. Het helpt dus wel. Al mis ik al die lekkere dingen wel nog steeds
  vrijdag 28 maart 2008 @ 13:12:10 #160
149959 SQ
snelle trees
pi_57671514
Ik moet wel zeggen dat de sushitrain van Yokohama vèruit de beste en lekkerste sushibar van Eindhoven is hoor
disclaimer
pi_57671521
Ja, Emmy heeft een baan. voor veertig uur per week! bij GIBO groep accountent en adviseurs in zevenaar. en over ongeveer twee maanden waarschijnlijk een avond opleiding accountent junior. Ben zo blij gewoon. weer een lichtpuntje in mijn leven. lijnen gaat ook nog steeds super. nog geen zwakke momenten gehad! ik ga d'r tegenaan. geef alles wat ik heb om deze kans qua baan te laten slagen!
  vrijdag 28 maart 2008 @ 13:17:18 #162
35189 Troel
scherp en bot
pi_57671604
ymme, het heet accountant
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 28 maart 2008 @ 13:17:31 #163
149959 SQ
snelle trees
pi_57671613
Ymme, wat goed! Gefeliciteerd!!
disclaimer
  vrijdag 28 maart 2008 @ 13:23:06 #164
159662 J1981
Supermama!
pi_57671724
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moet wel zeggen dat de sushitrain van Yokohama vèruit de beste en lekkerste sushibar van Eindhoven is hoor
Die zit op het Stationsplein of niet?

Super Ymme! Gefeliciteerd!
  vrijdag 28 maart 2008 @ 13:27:13 #165
149959 SQ
snelle trees
pi_57671820
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 13:23 schreef J1981 het volgende:

[..]

Die zit op het Stationsplein of niet?

Super Ymme! Gefeliciteerd!
Yep!
We krijgen wel een Eindhovense kliek hier trouwens
disclaimer
pi_57671854
e is a. haha. ach ja wat maakt 't ook allemaal uit. heb nog twee maanden om mijn cursus loi af te ronden daarna ga ik pas naar de avondopleiding van de HAN voor accountant. Jeetje wat kan eens mens blij worden in één dag zeg. zit nu bij mijn moeder, handig telefoon met internet, zo dadelijk lekker naar de stad met mams.
pi_57671856
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 13:17 schreef Troel het volgende:
ymme, het heet accountant
met vriendelijke groet,

ymme bla bla
Accountent

ik zie het al voor me

sorry

Gefeliciteerd
Doei.
pi_57671942
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 13:28 schreef Faithy het volgende:

[..]

met vriendelijke groet,

ymme bla bla
Accountent

ik zie het al voor me

sorry

Gefeliciteerd
Ach ja. hier typ ik alles snel zonder echt na te denken. Tijdens 't werk let ik echt wel op stijl en grammatica. Voor fok! vind ik dat niet echt nodig.
pi_57671973
Gefeli Ymme
Hier aan de lunch met brood, mosterd, 30+kaas en appels
Appel los uiteraard, niet bij dat broodje op
pi_57672020
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 13:32 schreef ymme het volgende:

[..]

Ach ja. hier typ ik alles snel zonder echt na te denken. Tijdens 't werk let ik echt wel op stijl en grammatica. Voor fok! vind ik dat niet echt nodig.

ok, whatever floats your boat
Doei.
pi_57672093
pi_57672111
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 13:36 schreef Faithy het volgende:

[..]

He Faithy, doe 's wat aardiger Zoveel mensen typen niet netjes op Fok!

Fijn voor je, ymme Hoe lang duurt die opleiding?

Het is officieel: ik ben ziek. Yihaa, nog 5 dagen tot mijn afstuderen
  vrijdag 28 maart 2008 @ 13:41:39 #173
159662 J1981
Supermama!
pi_57672152
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
We krijgen wel een Eindhovense kliek hier trouwens
Ik woon niet IN Eindhoven hoor, gewoon in de buurt van.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 13:42:37 #174
149959 SQ
snelle trees
pi_57672171
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 13:41 schreef J1981 het volgende:

[..]

Ik woon niet IN Eindhoven hoor, gewoon in de buurt van.
Levi woont ook in Waalre, maar die telt ook gewoon mee hoor
disclaimer
  Licht Ontvlambaar vrijdag 28 maart 2008 @ 13:46:10 #175
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57672250
Hagelslag en frambozenjam op brood... Toch niet mijn favoriet eigenlijk, maar er was niks anders meer op kantoor
pi_57672306
ik zei toch sorry
Doei.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 13:48:36 #177
159662 J1981
Supermama!
pi_57672308
Yeah! Nog maar net hier en ik hoor al in een groepje. De Eindhoven kliek
pi_57672382
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 13:48 schreef Faithy het volgende:
ik zei toch sorry
NM
  vrijdag 28 maart 2008 @ 13:59:05 #179
149959 SQ
snelle trees
pi_57672534
het topje van mijn rechterwijsvinger is paars en klopt als een onrijpe puist
Zou ik wegrotten?
disclaimer
pi_57672552
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
het topje van mijn rechterwijsvinger is paars en klopt als een onrijpe puist
Zou ik wegrotten?
Alleen als je middenkootje ook mee gaat doen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57672570
Wat vinden jullie eigenlijk écht lekkere appels?

Ik heb nu braeburn, die zijn op zich wel lekker, maar er zitten snel plekken op en in en dan smaakt meteen de hele appel naar gist.

Pink Lady is GENIAAL zoet, knapperig, sappig.... en idioot duur.

Fuji is ook heerlijk, maar alleen in een bepaald gedeelte van het jaar. Op een gegeven moment worden ze melig, ik ben alleen vergeten wanneer ze ongeveer melig worden Dus als iemand dat weet heb ik ook een oplossing
Ik zoek dus een lekkere zoete knapperige en sappige appel. Melige appels zijn een absolute no-go.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 14:01:50 #182
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57672586
Ik vind de ordinaire Elstars heerlijke appels
  vrijdag 28 maart 2008 @ 14:02:52 #183
149959 SQ
snelle trees
pi_57672608
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 14:00 schreef freecell het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk écht lekkere appels?

Ik heb nu braeburn, die zijn op zich wel lekker, maar er zitten snel plekken op en in en dan smaakt meteen de hele appel naar gist.

Pink Lady is GENIAAL zoet, knapperig, sappig.... en idioot duur.

Fuji is ook heerlijk, maar alleen in een bepaald gedeelte van het jaar. Op een gegeven moment worden ze melig, ik ben alleen vergeten wanneer ze ongeveer melig worden Dus als iemand dat weet heb ik ook een oplossing
Ik zoek dus een lekkere zoete knapperige en sappige appel. Melige appels zijn een absolute no-go.
Pink Lady, Fuji en Royal Gala zijn favoriet. Braeburns kunnen inderdaad wat melig zijn.
disclaimer
  Licht Ontvlambaar vrijdag 28 maart 2008 @ 14:04:22 #184
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57672634
Sinds mijn zwangerschap verslaafd aan Jonagold...
pi_57672841
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 13:36 schreef Faithy het volgende:

Je ken er ook gewoon over ophouden en accepteren dat iemand even snel iets heeft getypt
pi_57672862
YMMY, gefeliciteerd met je baan
  vrijdag 28 maart 2008 @ 14:15:06 #187
149959 SQ
snelle trees
pi_57672864
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 14:04 schreef Sjeen het volgende:
Sinds mijn zwangerschap verslaafd aan Jonagold...
Bleh, saai
disclaimer
  Licht Ontvlambaar vrijdag 28 maart 2008 @ 14:18:19 #188
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57672929
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 14:15 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Bleh, saai
Het is inderdaad wel een heel truttige verslaving eigenlijk he
  vrijdag 28 maart 2008 @ 14:18:25 #189
35189 Troel
scherp en bot
pi_57672930
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 13:46 schreef Sjeen het volgende:
Hagelslag en frambozenjam op brood... Toch niet mijn favoriet eigenlijk, maar er was niks anders meer op kantoor
Dat lijkt me nou geen combinatie
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 28 maart 2008 @ 14:20:05 #190
35189 Troel
scherp en bot
pi_57672971
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 14:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je ken er ook gewoon over ophouden en accepteren dat iemand even snel iets heeft getypt
Daar is het wel een iets te hardnekkige fout voor hoor

Maar maakt ook niet uit, het is namelijk wel hartstikke fijn dat ymme werk heeft!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 28 maart 2008 @ 14:21:01 #191
149959 SQ
snelle trees
pi_57673003
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 14:18 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Het is inderdaad wel een heel truttige verslaving eigenlijk he
Inderdaad, ga gewoon aan de crystal meth ofzo, burgermuts
disclaimer
  Licht Ontvlambaar vrijdag 28 maart 2008 @ 14:24:44 #192
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57673085
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 14:21 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Inderdaad, ga gewoon aan de crystal meth ofzo, burgermuts
Daar schijn je wel goed mee af te vallen

@Troel, probeer het eens
pi_57673185
De sushi was weer heerlijk
Maar wel bijna voor niets 1,5 uur gewerkt als je daarna sushi gaat kopen
pi_57673231
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 14:24 schreef Sjeen het volgende:

Daar schijn je wel goed mee af te vallen

@Troel, probeer het eens
Ik zal wel in een chagrijnige en serieuze bui zijn, maar dit kan ik even niet plaatsen. Staat echt heel raar deze opmerking.
pi_57673258
@Isa, volgens mij ging het over de combi frambozenjam-hagelslag en niet over de meth

Ik heb Sjeen weleens boos meegemaakt op Fok!, maar extreem vals is ze niet, geloof ik...
pi_57673274
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 14:32 schreef ColdFeet het volgende:
@Isa, volgens mij ging het over de combi frambozenjam-hagelslag en niet over de meth
Dat hoopte ik al
  vrijdag 28 maart 2008 @ 14:33:36 #197
149959 SQ
snelle trees
pi_57673275
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 14:32 schreef ColdFeet het volgende:
disclaimer
  vrijdag 28 maart 2008 @ 14:33:53 #198
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57673280
Dat lijkt mij ook, al ga ik die combinatie niet proberen.
*OUD heilige*
  vrijdag 28 maart 2008 @ 14:37:40 #199
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57673365
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 12:55 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Op de smalle haven, vlak achter het WW-kantoor
Vandaar dat jij het weet te vinden.
***Levi was here***
  vrijdag 28 maart 2008 @ 14:42:42 #200
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57673455
frambozenjam meth hagelslag
***Levi was here***
pi_57673643
en wéér staat er een grote doos Merci naast me en is er al 3 keer taart aangeboden... lekkere...

máár, geweigerd
Doei.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 28 maart 2008 @ 14:53:38 #202
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57673712
Dabedoeldeikheulnietzo...

Levi Pestkop!
pi_57673729
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 14:42 schreef Levitation het volgende:
frambozenjam meth hagelslag
  vrijdag 28 maart 2008 @ 15:02:03 #204
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57673912
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 14:53 schreef Sjeen het volgende:
Dabedoeldeikheulnietzo...

Levi Pestkop!
Wie... ik??
***Levi was here***
  vrijdag 28 maart 2008 @ 15:18:05 #205
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57674178
zo toch maar ff uit bed gekropen en even gedoucht, maar voel me nog steeds slecht.....

niet leuk

ow ja en de bikini was te groot, en geloof niet dat ze mijn maat nog hebben.... (en ik vond hem zooooo mooi) echt heel erg jammer....

en gelukkig wel 1 positief puntje vandaag:
de weegschaal: 88,8

en mijn BMI is nu 25,9
pi_57674245
gaat de goede kant op BJ
Doei.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 15:32:09 #207
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57674473
yeps gelukkig wel, hoop dat ik die 9 inmiddels vaarwel kan zeggen...
(net als al eerder de 10, 11 en 12 )
  vrijdag 28 maart 2008 @ 15:45:07 #208
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57674764
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 15:18 schreef Beessie-Jen het volgende:

en gelukkig wel 1 positief puntje vandaag:
de weegschaal: 88,8

en mijn BMI is nu 25,9
Dat woog ik vanmorgen ook.
Alleen is dat bij mij minder positief, ben maar 1.70m.
***Levi was here***
  vrijdag 28 maart 2008 @ 15:48:56 #209
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57674850
komt ook vanzelf weer Levi, ik heb ook een dik jaar tussendoor op een vast gewicht gezeten.. (nadat ik 30 kg was afgevallen) en toen zelfs een paar kg aangekomen en nu gaat het eindelijk weer goed en heb ik de knop weer om kunnen zetten

ben trouwens 1.85 cm best lang idd haha
  vrijdag 28 maart 2008 @ 15:53:06 #210
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57674930
halloooo allemaal

he ik word helemaal blij van dit topic, met alle foute woordgrapjes, misverstandjes en kleine kibbelaties.... nu begint mijn post dus met deze blije groet in plaats van met de zin die in mijn hoofd zat:

"anders stort je op kantoor even in al msn-end met een vriendinnetje...janken om precies dezelfde redenen als waar je een paar maanden geleden voor naar de psych ging... en ik maar denken dat ik progressie had geboekt..."

huilie dat ik ben en nu maar hopen dat mn ogen opgeklaard zijn als ik me zo richting mn collega ga omdraaien...
  vrijdag 28 maart 2008 @ 15:55:15 #211
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57674979
soms lucht even flink janken onwijs op kwakveense ennuh niet teveel aantrekken van wat die collega van je mocht denken anders maak je er een grapje van
sterk spul he?

in elk geval een dikke knuffel voor je
  vrijdag 28 maart 2008 @ 15:58:45 #212
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57675055
dankjewel BJ

ik weet t ook wel... ben meer teleurgesteld dat ik dit bepaalde issue nog steeds niet heb aangapakt blijkbaar...

maar de knuffel is fijn en ik ga zo lekker zingen in de pianokelder hier...word ik vast ook blij van
  vrijdag 28 maart 2008 @ 15:59:51 #213
149959 SQ
snelle trees
pi_57675085
kwakveense, vermoeidheid doet ook gekke dingen met een mens... gelukkig is het bijna weekend
disclaimer
  vrijdag 28 maart 2008 @ 16:13:34 #214
35189 Troel
scherp en bot
pi_57675394
Isa, je bent een schat. Nu heb ik in mijn broek gepiest van het lachen

Ik zag pas echt goed wat Sjeen zei toen jij erover begon
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Licht Ontvlambaar vrijdag 28 maart 2008 @ 16:17:16 #215
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57675484
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 15:53 schreef kwakveense het volgende:
halloooo allemaal

he ik word helemaal blij van dit topic, met alle foute woordgrapjes, misverstandjes en kleine kibbelaties.... nu begint mijn post dus met deze blije groet in plaats van met de zin die in mijn hoofd zat:

"anders stort je op kantoor even in al msn-end met een vriendinnetje...janken om precies dezelfde redenen als waar je een paar maanden geleden voor naar de psych ging... en ik maar denken dat ik progressie had geboekt..."

huilie dat ik ben en nu maar hopen dat mn ogen opgeklaard zijn als ik me zo richting mn collega ga omdraaien...
Lieffie, ik heb ook van die momenten hoor en even grienen lucht dan gewoon op...

Wat bij mij op het moment heel erg speelt is (weer) het bewustzijn dat je mensen zo snel kunt verliezen. Vriendje gaat regelmatig op zakenreis ver weg, mijn ouders en schoonvader zijn of worden 60, mijn schoonmoeder is 8 jaar geleden overleden... Met als gevolg dat ik van de week in bed lag te grienen bij een aflvering van '8 Simple Rules' waarin de vader plotseling overlijdt (acteur was ook echt overleden plotseling)... Het idee dat mijn vader/moeder/schoonvader zomaar ineens zou kunnen wegvallen, maar ook bijvoorbeeld mijn vriend... Dat maakt me met vlagen gewoon bang...
  vrijdag 28 maart 2008 @ 16:17:30 #216
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57675490
* uniekhoorn knuffelt kwakveense

ymme, van harte gefeliciteerd met je baan!

Ik heb leuke kleren gekocht net, een witte broek en een leuk zwart bloesje.. Dit allemaal in maat 42
Heb zo geen zin in Evy lopen
  vrijdag 28 maart 2008 @ 16:19:26 #217
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57675541
Ow en ook nog nieuwe make-up inclusief lipgloss en mousse wat je op je gezicht moet plamuren. En van die krulspelden want ik wil morgen slag in mijn haar.

Gaat dit vanavond eten, heb er zo'n zin in, lijkt me erg lekker

500 g kipfilet
1 theel kerriepoeder
4 lente/bosuitjes
200 g peultjes
150 g groene asperges
1 blikje maïskolfjes (ca. 180 g)
75 g rucola
2 eetl. roerbakolie of zonnebloemolie
1 dl kippenbouillon (van tablet)
zout en versgemalen peper
Voorbereiden:
Snijd de kipfilet in blokjes en bestrooi ze met kerriepoeder. Verdeel de uitjes in schuine stukjes van 2 cm. Haal de peultjes af. Snijd een stukje van de onderkant van de asperges en verdeel ze in stukken van 3 cm. Giet de maïskolfjes af en laat ze goed uitlekken. Snijd de rucola iets kleiner. Kook de peultjes en asperges 2 minuten, giet ze af en spoel er koud water over.

Bereiden:
Verhit de olie in een wok. Roerbak hierin de kipfilet 5 minuten. Schep de kipblokjes uit de wok. Voeg de uitjes, peultjes en asperges bij het bakvet en bak ze al omscheppend 4 minuten. Meng de maïskolfjes, kipblokjes en bouillon erdoor en verwarm 3 minuten. Voeg peper en zout naar smaak toe. Schep de rucola vlak voor het serveren door de schotel.

Tip:
Vervang kerriepoeder, peper en zout eens door 1 eetl. currypasta.

Variatie:
Lekker met pasta of gekookte krieltjes.
pi_57675602
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 16:17 schreef Sjeen het volgende:

[..]
Het idee dat mijn vader/moeder/schoonvader zomaar ineens zou kunnen wegvallen, maar ook bijvoorbeeld mijn vriend... Dat maakt me met vlagen gewoon bang...
erg herkenbaar....
Doei.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 16:35:56 #219
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57675919
zo ik heb ff foto's gemaakt in de nieuwe bikini, waarvan ik het bovenstukje dus nog ga ruilen voor een kleinere cup...
*schaamt zich nog wel een beetje voor lichaam*
voor/zij

achter:

dichtbij
  vrijdag 28 maart 2008 @ 16:37:14 #220
149959 SQ
snelle trees
pi_57675948
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 16:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
zo ik heb ff foto's gemaakt in de nieuwe bikini, waarvan ik het bovenstukje dus nog ga ruilen voor een kleinere cup...
voor/zij
[ afbeelding ]
achter:
[ afbeelding ]
dichtbij
[ afbeelding ]
Niks om je voor te schamen Je ziet er geweldig uit

Goed kapsel ook
disclaimer
pi_57676005
ik wou dat ik er zo uitzag BJ! netjes
Doei.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 16:39:57 #222
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57676011
uh kapsel? staat dr amper op haha
maar thanx SQ
  vrijdag 28 maart 2008 @ 16:41:16 #223
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57676030
maar ik vind wel dat ik een enorm grote kont heb in vergelijking met mijn bovenlichaam.....:(
  vrijdag 28 maart 2008 @ 16:44:16 #224
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57676084
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 16:41 schreef Beessie-Jen het volgende:
maar ik vind wel dat ik een enorm grote kont heb in vergelijking met mijn bovenlichaam.....:(
Zo is er altijd wel wat te verzinnen. Ik vind eigenlijk dat je er heel goed uit ziet! Mooie meid.
***Levi was here***
  vrijdag 28 maart 2008 @ 16:51:12 #225
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57676283
thanx levi .. lief van je...:)
en ach na de laatste 10 kg is die kont misschien ook wel wat kleiner haha
  Licht Ontvlambaar vrijdag 28 maart 2008 @ 16:52:22 #226
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57676307
Beessie!!! Wauw!!!!!!!! *sjeen herinnert zich een volleybalfoto in actie
pi_57676321
Ja, dat ziet er beduidend beter uit dan mijn lijf in badpak, hoor

Uniekhoorn, ik heb het vast gemist, maar wat is er morgen te doen?
  vrijdag 28 maart 2008 @ 16:54:21 #228
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57676348
haha owwwww ja die foto die waar ik ongeveer 118 kg was ofzo denk ik......die wilde ik eigenlijk vergeten haha
pi_57676361
BTW, BJ, welk merk bikini is dat? Ziet er nl ook wel uit als het soort bikini dat er gewoon goed uitziet bij vrouwen die nog wat steviger zijn dan jij
  vrijdag 28 maart 2008 @ 17:00:22 #230
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57676470
is van Freya en gaat ook nog tot grotere maten... zelf tot cupmaten tot H ofzo...
je kunt ze bekijken of www.freyalingerie.com

dr staan er nog een paar op die ik erg leuk vind, en in de winkel wil gaan passen binnenkort hele leuke vlotte bikini's
  vrijdag 28 maart 2008 @ 17:12:05 #231
149959 SQ
snelle trees
pi_57676691
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 16:39 schreef Beessie-Jen het volgende:
uh kapsel? staat dr amper op haha
maar thanx SQ
Genoeg om te zien dat ik hetzelfde kapsel heb
Of eigenlijk hoor te hebben, ik ben al een paar maanden te lui om naar de kapper te gaan
disclaimer
  vrijdag 28 maart 2008 @ 17:17:14 #232
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57676802
ow ja heb je ook een korte pony dan? haha
nu ben ik erg nieuwsgierig naar jouw coupe eigenlijk...
en mijn haar groeit ook veel te snel...
  Licht Ontvlambaar vrijdag 28 maart 2008 @ 17:23:17 #233
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57676925
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 16:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
haha owwwww ja die foto die waar ik ongeveer 118 kg was ofzo denk ik......die wilde ik eigenlijk vergeten haha
Ik vind het een prestatie om trots op te zijn
  vrijdag 28 maart 2008 @ 17:28:57 #234
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57677057
bedankt Sjeen
nog 10 kg en dan ben ik helemaal tevreden, maar ben ook al superblij met deze gezondheidswinst
op naar een gezond gewicht
(maaaaar ik wil wel ook hier blijven posten...mag dat??)
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 28 maart 2008 @ 18:06:33 #235
95752 crew  Chell
Kluns
pi_57677698
Ik ga dit weekend naar Antwerpen..volgens mij zit die 2,5kilo er acuut weer aan na die twee dagen Hopelijk lopen we veel, dat compenseert het 2x uit eten gaan wel weer
  vrijdag 28 maart 2008 @ 18:11:54 #236
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57677792
@ BJ: niks om je voor te schamen! moie bikini ook!

@ alle lieve mensen: dankjulliewel voor de knuffels. heb huis nog net droog gehaald vanaf kantoor en daarna even heel heel erg hard gehuild en nu voelt het al een stuk beter. en ik moet niet te had roepen dat de therapie niet geholpen heeft, want ik weet nu wél precies welke gevoelens er spelen en ook dat ze niet terecht zijn... (ik voelde me vandaag echt extreem afgewezen op meerdere fronten...en daar klopt echt heulemaal niks van). dus in plaats van nu in een depressie te storten heb ik in elkgeval door welke factoren tot die rare gedachten hebben geleid...

@ sjeen: die vergankelijkheid speelt ook nog een beetje...de tweelingbroer van mijn vader is ernstig ziek (kanker die ze niet gaan behandelen omdat t geen zin heeft) en dan komt t tch wel heel dichtbij ineens...
pi_57677880
Kwakveense, het is een misverstand om te denken dat een psycholoog de problemen oplost. Enige wat hij/zij kan doen is je helpen er goed mee om te gaan!

Sterkte meid. Laat je niet helemaal van de wijs brengen.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 18:20:11 #238
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57677956
oh ja, nee ik verwacht ook niet dat ze ze oplost. maar het durde even voor ik besefte dat ik alsnog wel in de bonen kan zijn óndanks dat ik beter weet hoe ik er mee om moet gaan...
pi_57678278
kwakveense, goed dat je het in ieder geval allemaal al inziet, en de confrontatie ook aan lijkt te gaan, geeft in ieder geval aan dat je op de goede weg zit..

Ik heb vanmorgen na 1,5 uur mijn brugklasje eens gevraagd wat er nou mis ging... En dat hielp, de rest van de les waren ze een stuk beter te pruimen..

Nu net even wat gegeten, en zo nog even een paar uurtjes bijles geven..
  vrijdag 28 maart 2008 @ 18:45:13 #240
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57678437
Wow BJ, dat ziet er goed uit!

Ik zit hier nu met van papilotten schuimrubberen dingen op mijn hoofd, niet nodig om te zeggen dat het nu best wel even belachelijk staat
CF we hebben een bedrijfsfeestje.

[ Bericht 6% gewijzigd door uniekhoorn op 28-03-2008 18:51:23 ]
pi_57678472
Ik wist dat ik wat vergat, BJ, ziet er goed uit hoor!!

Ik ben vanmiddag naar de kapper geweest, maar ik ben nie thelemaal tevreden... Ze heeft een soort van coupe soleil gedaan, alleen het is veel minder mooi dan de vorige keer...
  vrijdag 28 maart 2008 @ 18:48:43 #242
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_57678505
quote:
voor/zij
[ afbeelding ]
achter:
[ afbeelding ]
dichtbij
[ afbeelding ]
Leuke bikini, staat je goed

Vandaag dezelfde aangehad tijdens het passen, maar toch een ander genomen. Freya

Trouwens, de bikinicollectie staat ergens anders: http://www.freyaswimwear.com Ander merk van dezelfde toko: Fantasie Swimwear

[ Bericht 5% gewijzigd door Ewelina op 28-03-2008 18:57:44 ]
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 28 maart 2008 @ 18:58:53 #243
95752 crew  Chell
Kluns
pi_57678713
Leuk die bikini inderdaad! Ben benieuwd of ik óóit nog in bikini durf
pi_57678757
Uniekhoorn: leuk. Post s een foto van je hoofd?
Idem voor Teigan, meestal vinden anderen het minder erg dan jij.
pi_57678796
m'n zuurkool ding is door file in het water gevallen, maar wel verplaatst naar donderdag

dus wraps gegeten, was wel snel klaar , en nu snel naar de sportschool fitnessen
Ja doei.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 19:32:13 #246
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_57679480
Fitnessen, dat ga ik zo ook doen Have fun MoBlo.

Mooie bikini BJ. En niets mis met je lichaam hoor, dat mag best gezien worden.

En ik weet ook niet of ik ooit nog in bikini durf na 2 zwangerschappen. Misschien in mei als we op vakantie gaan en m'n buik lekker strak staat, maar daarna.... Denk dat dat dan nog minstens 10 kilo en een heleboel buikspieroefeningen gaat kosten
  vrijdag 28 maart 2008 @ 19:34:48 #247
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57679535
bedankt allemaal voor de complimentjes, doet mij goed om te horen

ik wil nog graag een andere bikini van freya, maar die heb ik nog nergens gezien, dus ga volgende week eens ff naar wat goede lingeriezaken

en net een bak salade op en tnt blijft het erin... met wat pijnstillers
  vrijdag 28 maart 2008 @ 20:22:29 #248
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57680585
OMG, ik doe de papilloten eruit, krul het nog even leuk op met mijn handen, laat ik het aan mijn man zien...... doet ie een schaap na

Maar na wat proberen wordt het een staart met plukjes eruit ofzo..
  vrijdag 28 maart 2008 @ 20:46:39 #249
30252 Soempie
Procreating
pi_57681276
Ik ga zo patat eten.

@ BJ. Ik vind die brede rand van je bikinibroekje gaaf.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_57684764
hier staat m'n verhaaltje over de fitness-les van daarnet: Slank de zomer in #142 Waar MB haar gala kapsel showt

was érg tof heb echt zin om lekker wanneer ik wil, na m'n lessen, of er voor, te kunnen sporten
Ja doei.
pi_57685859
Beessie-Jen, leuke bikini en het bovenstukje ziet er eigenlijk niet te groot uit. Broekje zit ook mooi.

Wat me overigens een beetje dwars zit is dat als je eenmaal obees bent geweest, je voor altijd getekend bent ook al ben je slank. Striae krijg je nooit meer echt weg, een platte buik kan alleen nog maar met ingrijpende operaties, borsten reizen onheroepelijk naar het zuiden en gewrichten kunnen permanent beschadigd zijn. En dan heb ik het nog niet eens over de psychologische kant ervan.
Heel frustrerend als je meiden om je heen ziet van eigen leeftijd die er helemaal ongeschonden uitzien

maar duzzzz.....

ik was vanochtend wel 83,9 kilo
  vrijdag 28 maart 2008 @ 23:29:05 #252
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57685932
OMG die katten van jullie Octo, echt te lief
  vrijdag 28 maart 2008 @ 23:33:32 #253
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57686033
ik vond t juist bij BJ zo opvallend dat ik die "tekenen van obesitas" helemaal niet zag. ik vind je hartstikke strak BJ! hoop dat t bij mij ook zo netjes wordt.

enneh, cellulitis hou ik toch wel...maar dat heeft elke vrouw en t is een stom verzinsel dat dat nie hoort en lelijk is...
pi_57686226
Oh ik bedoelde het ook niet zo kwakveense Bij BJ zie je inderdaad niets (maar ik neem dat de hand op de buik er niet voor niets is).

Maar bij mij is het in ieder geval heel duidelijk. En dan heb ik eigenlijk het minste problemen met de cellulitis. Vooral gewrichten vind ik erg want die moeten nog een heel leven mee.
pi_57686375
maar octo, jouw operatie is nog niet zolang geleden, het zal heus nog wel wat bijtrekken neem ik aan.. Ik snap wel dat je ongeduldig bent hoor, maar hopelijk trekt het nog wat bij joh..
pi_57691072
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 23:25 schreef octopussy het volgende:

Wat me overigens een beetje dwars zit is dat als je eenmaal obees bent geweest, je voor altijd getekend bent ook al ben je slank. Striae krijg je nooit meer echt weg, een platte buik kan alleen nog maar met ingrijpende operaties, borsten reizen onheroepelijk naar het zuiden en gewrichten kunnen permanent beschadigd zijn. En dan heb ik het nog niet eens over de psychologische kant ervan.
Heel frustrerend als je meiden om je heen ziet van eigen leeftijd die er helemaal ongeschonden uitzien
Ik heb hier ook menig traan om gelaten. Als kind heb ik verkeerde eetgewoontes aangeleerd, die ik als volwassene met veel pijn en moeite heb geprobeerd te corrigeren. Maar het was al te laat. En precies zo voel ik me ook: getekend. Je kunt er weinig meer aan doen. Het is heel lief wat mensen zeggen over dat ´bijtrekken´, maar ik geloof er weinig van. Tja, misschien als je maar 10 kg af hoeft te vallen...

Overigens krijg ik van andere mensen juist te horen dat ze helemaal niet zien dat ik ooit heel dik ben geweest. Klaarblijkelijk ben ik beter geslonken dan ik zelf door heb. Een paar jaar geleden heb ik een BWC gehad (als 25-jarige ) waar ik nog steeds héél blij mee ben. Niet dat je daar een perfecte, platte buik van krijgt. Dat soort dingen zie je alleen op televisie. En daar erger ik me mateloos aan, want dat is gewoon niet de realiteit.

Overigens vind ik ook dat je er fantastisch uitziet, BJ!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_57691093
claudia, ik ben nu 20 kilo kwijt, en ik begin nu pas te merken dat ik echt losser in mijn vel kom te zitten..
Juist omdat het bij mij langzaam is gegaan, heeft mijn huid het tot nu toe redelijk bij kunnen benen...
Volgens mij krijgt je lijf best op zijn sodemieter als je in minder dan een jaar bijna 40 kilo afvalt, en is het niet raar dat het dan nog heel erg lijkt..
Natuurlijk zal het niet helemaal bijtrekken, maar het zal vast nog wel beter worden dan dat het nu is..
pi_57691160
Ergens ben ik juist trots op mijn striae, omdat ik er dus zo niet meer uit ziet
Goed, je ziet het nog en daar kan je niets aan doen, maar ik ben er wel op eigen kracht van die kilo's die ik als kind had afgekomen
pi_57691375
intens verdrietig...

Gevonden! Twee lieve kittens...

Sushi is overleden vannacht
Ja doei.
pi_57691385
wat verdrietig moblo...

pi_57691417
ben echt helemaal kapot

had ik maar dit, of had ik maar dat.. hadden we gisteren maar de dierenambu gebeld, hadden we maar wakker gebleven, hadden we maar.. hadden we maar, hadden we maar... etc..
Ja doei.
pi_57691497
dierenambulance had ws. ook niet veel meer kunnen doen, volgens mij hebben jullie genoeg gedaan om hem te helpen hoor...

het is misschien nog wel een idee om even het asiel op de hoogte te brengen, aangezien hij vanaf het begin ziek was..
pi_57691508
ja.. we gaan straks even rondbellen....

asiel hier in de buurt voor ophalen/brengen en cremeren, asiel in Doetinchem om op de hoogte te stellen...
Ja doei.
pi_57691527
Ik denk dat jullie genoeg voor 'm gedaan hebben Ik denk dat het beestje geluk heeft gehad dat hij nog een mooie paar laatste liefdevolle maanden heeft meegemaakt
pi_57691675
dank... voel me gewoon zo hopeloos nu.. zoals 't beestje daar in mn armen lag gisteravond/vannacht...
Ja doei.
pi_57691837
pff jeetje moblo dikke knuffel.

en vergeet niet, je hebt alles gedaan wat je kon, je hebt hem zelfs een mooi fijn thuis gegeven waar hij zich de laatste tijd goed voelde.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  zaterdag 29 maart 2008 @ 10:54:11 #267
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57692256
Jeetje Moblo, wat erg. Sterkte
pi_57692398
jullie zijn lief
Ja doei.
pi_57692429
* Liejannuh rent binnen om MoBlo een knuffel te geven!
pi_57693133
awww Moblo wat ongelooflijk rot zeg. Hele dikke knuffel
ik weet zo goed hoe dat voelt he, als zo'n diertje waar je zo van houdt er ineens niet meer is moest gisteren zelfs nog een beetje huilen om linky

Sterkte
pi_57693204
dank je Liejannuh en octo ook

zit nu te wachten tot de asiels open gaan en ik kan bellen...

wil 'm eigenlijk ook niet meer zien.. was zo een naar gezicht hoop dat we snel terecht kunnen..

dan even de bankkussenslopen even helemaal wassen enzo..
Ja doei.
pi_57693287
ben ik weer eens even, pff ben hier niet meer zoveel geweest omdat het gewoon zo snel gaat deze topics hield het niet meer echt bij.

Maar even een updateje...ben inmiddels klein tikje bijgekomen denk tot 93 kg, maar ben nu begonnen om het weer op te pakken en doe nu aan hardlopen, 2 keer in de week volgens een schema (ongeveer half uurtje) en zaterdags om 9.15 begint de training tot 11.15 ongeveer. Dus gaat lekker en voel me ook goed bij het hardlopen dus dat is wel fijn. Hopelijk gaat het weer lekker beetje de goede kant op door het hardlopen ook.

Verders ga ik mijzelf als doel stellen dat ik over 3 maanden de 10 km kan hardlopen, dus daar kan ik mijzelf op richten. Alles goed met iedereen verders?!
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_57693662
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 11:57 schreef rene90 het volgende:
ben ik weer eens even, pff ben hier niet meer zoveel geweest omdat het gewoon zo snel gaat deze topics hield het niet meer echt bij.

Maar even een updateje...ben inmiddels klein tikje bijgekomen denk tot 93 kg, maar ben nu begonnen om het weer op te pakken en doe nu aan hardlopen, 2 keer in de week volgens een schema (ongeveer half uurtje) en zaterdags om 9.15 begint de training tot 11.15 ongeveer. Dus gaat lekker en voel me ook goed bij het hardlopen dus dat is wel fijn. Hopelijk gaat het weer lekker beetje de goede kant op door het hardlopen ook.

Verders ga ik mijzelf als doel stellen dat ik over 3 maanden de 10 km kan hardlopen, dus daar kan ik mijzelf op richten. Alles goed met iedereen verders?!
Dat is een voortvarend doel! Kijk uit voor blessures iig! Blessures zijn kut, voldoende geblesseerden hier.

Gaat het ook goed met eten?
pi_57693805
gaat goed met blessures, heb zo'n 1,5 jaar amper iets sportiefs gedaan naast de trap op naar me pc. Maar het lopen is gewoon op zachte ondergrond (gras) dus is vrij lastig blessures te krijgen. Goede opwarming en cooling down gebeurd altijd dus komt goed:) Ook gewoon een dagje rust tussen de trainingen door.

Het eten tja, ben nu wel iets "makkelijker" geworden met soms een snoepje maar in die tijd dat ik even in de pauze zat wel weer eerder een kaasbroodje of iets dergelijks. Dus wil dat ook weer gaan afbouwen en weer gewoon brood van huis meenemen, en weer richting de eierkoeken. Hoewel ik niet geheel teruggevallen ben naar elke avond 2 zakken chips. En de spa drink ik nog steeds vollop, hoewel geen 2 flessen per dag meer, nu zo'n 1 nog maar per dag.
Top 5 China producten
pi_57694123
Iedereen die ik morgen eventueel zou kunnen zien, ik ben benieuwd wat jullie van mijn voorstel op dieetweb vinden. Misschien een beetje ten overvloede om dat hier te melden, maar ik ga straks al weg naar Arnhem en er moet dan wel worden gereserveerd.

Van te weinig slaap werd je toch ook dik? Dan plak ik er nog maar een uurtje bij aan.
  zaterdag 29 maart 2008 @ 12:50:36 #276
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57694306
@moblo: wat naar....heel veel sterkte!

ik heb zojuist twee prachtige beha's gekocht (rib uit mn lijf) maar het voelt zoveel fijner om iets goed zittends en mois te dragen dan die afgeragde hunkemuller dingetjes die ik nog had...
pi_57694383
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 12:23 schreef rene90 het volgende:
gaat goed met blessures, heb zo'n 1,5 jaar amper iets sportiefs gedaan naast de trap op naar me pc. Maar het lopen is gewoon op zachte ondergrond (gras) dus is vrij lastig blessures te krijgen. Goede opwarming en cooling down gebeurd altijd dus komt goed:) Ook gewoon een dagje rust tussen de trainingen door.

Het eten tja, ben nu wel iets "makkelijker" geworden met soms een snoepje maar in die tijd dat ik even in de pauze zat wel weer eerder een kaasbroodje of iets dergelijks. Dus wil dat ook weer gaan afbouwen en weer gewoon brood van huis meenemen, en weer richting de eierkoeken. Hoewel ik niet geheel teruggevallen ben naar elke avond 2 zakken chips. En de spa drink ik nog steeds vollop, hoewel geen 2 flessen per dag meer, nu zo'n 1 nog maar per dag.
Niets mis met af en toe een snoepje, maar kijk uit met de kaasbroodjes. Die dingen zijn echte calorieenbommen.
2 zakken chips per avond is wel heel bizar veel hoor! Deed je dat vaak?
pi_57694492
naja vroeger wel, wegeten van stress en verdriet was het voor mij, en het was natuurlijk ook lekker maar ook tja het werd een vast patroon, en dat heb ik er nu gelukkig uit gekregen. Maar ik deed elke avond bijna wel sowieso een zak chips, daarnaast nog pizza broodjes en bagger.
Top 5 China producten
  zaterdag 29 maart 2008 @ 13:10:10 #279
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57694601
Doe ik mijn trouwring na 6 jaar ofzo weer eens om, is ie veels te groot??? No way dat ik slanker ben dan toen!
Ow, ik heb mijn ring niet om omdat ik geen sieraden op het werk mag dus daarom, niet dat we ruzie hebben ofzo
  zaterdag 29 maart 2008 @ 13:15:43 #280
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57694666
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 23:41 schreef octopussy het volgende:
Oh ik bedoelde het ook niet zo kwakveense Bij BJ zie je inderdaad niets (maar ik neem dat de hand op de buik er niet voor niets is).

nou van dichtbij zie je het heeeeel goed hoor. en ik heb echt onwijs veel striae, op mijn buik, eigenlijk vanaf een paar cm onder mijn borsten, tot helemaal onderaan (schaamstreek zeg maar).
en natuurlijk wat op mijn bovenbenen, borsten (gelukkig maar ietsje en aan de zijkant) en zelfs mijn bovenarmen.....ben dus net een zebra.. . gelukkig zijn ze wel allemaal wit en niet roze/rood.

ow ja over dat topje, ik heb gemaild met de webwinkel, en ze raden aan om mijn 80F te ruilen voor een 75F, (dan schijnt de cup ook iets kleiner en aan de hand van de maten leek hen dat de beste optie.) en ik ga dan toch maar voor een beugeltop. die is minder belastend voor mijn schouders en nek.
dus ik ben benieuwd

@MoBlo wat vreselijk! ik heb zelf ook 3 kattenbeesten (waarvan drie uit het asiel) en ik weet hoe vreselijk is om zo'n beestje te verliezen.. (heb het in het verleden 3 keer mee moeten maken....)
hele dikke van mij......

verder was de weegschaal wederom lief vandaag..... maar gister ook minder gegeten door algeheel ziek zijn.....
pi_57694682
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 13:02 schreef rene90 het volgende:
naja vroeger wel, wegeten van stress en verdriet was het voor mij, en het was natuurlijk ook lekker maar ook tja het werd een vast patroon, en dat heb ik er nu gelukkig uit gekregen. Maar ik deed elke avond bijna wel sowieso een zak chips, daarnaast nog pizza broodjes en bagger.
Kijk, dan heb je al heel veel bereikt!
Hoeveel ben je afgevallen tot nu toe? En hoeveel wil je er nog af? heb je vast al eens gepost, maar is mij volledig ontschoten
pi_57695008
* Pandorah geeft Moblo een dikke knuf
pi_57695132
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 13:16 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Kijk, dan heb je al heel veel bereikt!
Hoeveel ben je afgevallen tot nu toe? En hoeveel wil je er nog af? heb je vast al eens gepost, maar is mij volledig ontschoten
uhm me top was 109.6, toen afgevallen tot 91.6, nu weer op 94.2 of iets. en ben vanaf deze week begonnen met fanatiek hardlopen, dus hopelijk gaat het de betere kant weer op.
Wil toch wel naar de 80 sowieso, vanaf 85 ben ik al tevreden, maar sowieso onder die 90
Top 5 China producten
  zaterdag 29 maart 2008 @ 14:20:54 #284
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57695440
Arme poes. Sterkte MoBlo. Moet er niet aan denken dat er iets met die van ons gebeurd.
*OUD heilige*
pi_57695558
wat klote moblo, had even teruggelezen.

Moet er niet aan denken dat mijn kat weg is. En niet gaan twijfelen aan jezelf, Sushi heeft een mooie tijd bij je gehad en dat weet je zelf ook, onthoud dat.
Top 5 China producten
pi_57695738
quote:
voor/zij
[ afbeelding ]
achter:
[ afbeelding ]
dichtbij
[ afbeelding ]
Mooie bikini en mooi lijf
  Licht Ontvlambaar zaterdag 29 maart 2008 @ 16:10:51 #287
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57697361
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 23:25 schreef octopussy het volgende:
Beessie-Jen, leuke bikini en het bovenstukje ziet er eigenlijk niet te groot uit. Broekje zit ook mooi.

maar duzzzz.....

ik was vanochtend wel 83,9 kilo
Mooi gewicht Octo...

Overigens, ik herken je relaas, maar dan met als reden zwangerschap...
  zaterdag 29 maart 2008 @ 19:47:04 #288
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57701542
brrr ik hebgeleerd om nooit met mn bovenbenen te schudden voor een spiegel...echt te walgelijk voor woorden... voor de rest van mn lijf, behalve mn bovenarmen bij mn oksels, heb ik redelijk goede hoop....oh ja, behalve voor mn borsten dan.

conclusie: me mn buik komt het misschien wel goed hihi
  zaterdag 29 maart 2008 @ 20:35:31 #289
4177 Jojogirl
pi_57702787
Wat sneu MoBlo
  zaterdag 29 maart 2008 @ 21:04:32 #290
159662 J1981
Supermama!
pi_57703723
Beessie-Jen, je ziet er echt super uit Mooie bikini ook.

Motorbloempje, dat is echt k*t. Probeer een beetje te genieten van de tijd dat ze wel bij jullie was. En natuurlijk alle leuke herinneringen die je aan haar hebt
  zaterdag 29 maart 2008 @ 22:40:15 #291
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_57706235
MoBlo sterkte
pi_57707005
Wat verdrietig, MoBlo...

Ik kom net terug van mijn vrijgezellenfeest. Het was érg gezellig!
pi_57707251
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 23:30 schreef Fannetje het volgende:
Wat verdrietig, MoBlo...

Ik kom net terug van mijn vrijgezellenfeest. Het was érg gezellig!
Tof! Wat hebben jullie gedaan?
pi_57707285
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 23:44 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Tof! Wat hebben jullie gedaan?
Zie het trouwtopic of chocoforum

Maar in het kort: bossche bollen gegeten, steptocht door de stad, bonbonworkshop (maar wel heel anders dan bij de Bonte Koe) en lekker gegourmet. Oh, en nog veel cadeautjes gehad en nageborreld.
  zondag 30 maart 2008 @ 01:05:30 #296
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57708293
Jaah terug van feestje, het was supergezellig. Ook mijn man heeft zich erg vermaakt...
  Licht Ontvlambaar zondag 30 maart 2008 @ 01:15:02 #297
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57708437
Net terug van soort van reunie van mijn klas van de lagere school, ook heel leuk geweest! Nu eens kijken of vriendje echt slaapt
pi_57710654
Terug van een half weekendje familiebezoek. Ik lees zo even weer bij!
  zondag 30 maart 2008 @ 10:42:30 #299
4177 Jojogirl
pi_57711176
'k Weet dat ik er niet al te blij om hoef te zijn, maar stiekem toch: vanochtend woog ik weer 81 kilo.

Zodadelijk naar Schiphol, wegbrengen die een week naar Canada gaat en dan vanavond bij schoonfamilie eten.
  zondag 30 maart 2008 @ 11:34:10 #300
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_57711657
Ha meiden (en heren, mocht ik die over het hoofd gezien hebben), mag ik weer zachtjesaan met jullie mee gaan posten?

Heel (heeeel ) lang geleden deed ik dat ook. Toen kwam ik dichtbij m'n streefgewicht, toen zwangerschap # 2 zich aandiende. De zwangerschap ging perfect, de dag nadat ik was bevallen was ik terug op m'n pre-zwangerschap gewicht, maar het jaar daarna was moeilijk, met chronisch slaapgebrek (ja Isa, daar kom je van aan) en bekkenpijn. Toch ging het niet slecht, ik kreeg de boel (en dan met name het sporten) weer op de rit, tot we gingen verhuizen.

Ik ben er ondertussen grondig achter dat ik slecht tegen veranderingen kan. Heel vervelend, aangezien we niet in Nederland wonen, en iedere paar jaar verhuizen. 's Kijken of we daar volgende keer wat aan kunnen doen.

Maar goed, we hebben nog een jaar of twee tegaan tot de volgende verhuizing, na nog meer veranderingen vorig jaar ben ik zwaarder dan ooit, daar erg ongelukkig onder, en het is tijd voor "De Knop". Ik ben al een paar weken bezig meer te bewegen, hoop vanaf komende week weer te gaan rennen, en heb er gisteren een Weightwatchers-online-abbo aan toegevoegd. Game on.....

Gelukkig (uhm... voor mij ja ) zijn er hier nog een heleboel bekende gezichten
  zondag 30 maart 2008 @ 11:44:19 #301
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57711771
Hoi Gaoxing! welkom (terug) ... ben ook net weer terug na lange afwezigheid...

zooo net uit bed na een verjaardags/afstudeer/huisfeestje van gisteravond. lang geleden dat ik zó heb staan dansen in iemands keuken...*brakheid zonder kater want geen drank*

edit: oh jeee.... laatste post.... nou eens kijken of ik dat kan een nieuw topic openen....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')