quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:54 schreef Yoni het volgende:
Ik zat door het slotje heen te posten net![]()
Anyway:
Welkom Joyce![]()
En meiden, jullie geklets over de psych heeft in ieder geval wel één iemand gemotiveerd om eens contact op te nemenIk wil wel eens van dat emo-eten en eten uit verveling en automatisme af, dus ik heb me gister aangemeld bij de eetstoornissen afdeling bij PsyQ.
Ik weet nog niet helemaal zeker of ik het ook écht ga doen, eerst even zien wat ze te bieden hebben enzo.
En verder: de eerste 2,5kg zijn weg! Zonder al te veel moeite. Woei!
Ik vermoedde al dat je nog moest uitvinden hoe dat moest, vandaar dat ik 't even heb gedaan, zo lullig om na je 2de post al een topic te moeten openen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:54 schreef J1981 het volgende:
Laat ik je eerst maar bedanken voor het aanmaken van een nieuwe topic. (al gaat het wat ver om mijn naam erin te verwerken)
Was al aan het zoeken hoe ik dat voor elkaar ging krijgen.... Ga ik vast nog eens leren hier
Ik heb ook even op de site gekeken. Ga het ook nog ff verder bestuderen, maar het ziet er wel heel prettig en laagdrempelig uit.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:54 schreef Yoni het volgende:
En meiden, jullie geklets over de psych heeft in ieder geval wel één iemand gemotiveerd om eens contact op te nemenIk wil wel eens van dat emo-eten en eten uit verveling en automatisme af, dus ik heb me gister aangemeld bij de eetstoornissen afdeling bij PsyQ.
Ik weet nog niet helemaal zeker of ik het ook écht ga doen, eerst even zien wat ze te bieden hebben enzo.
Herkenbaar... ik had ook overal snoep verstop liggen als kind. En ik "vreet" nu ook minder dan als tiener, maar ik eet regelmatig zonder dat ik honger/trek heb, ga soms zelfs door als ik misselijk ben. Denk dus wel dat ik een probleem heb.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:16 schreef Yoni het volgende:
Sja, ik ben eigenlijk helemaal niet zo van de psychen en ogen en zo, maar ik weet niet of ik in mijn eentje die knop ooit echt helemaal omkrijg, ik heb echt al zolang als ik me kan herinneren eetbuien gehad. Vroeger als kind kocht ik altijd al stiekem bergen snoep en verstopte dan de lege zakken en papiertjes achter mijn bed of in kastjesDe echte vreetbuien zoals ik voornamelijk in mijn pubertijd had heb ik niet meer, maar ik eet bijvoorbeeld nog steeds rustig een hele bak chocolademousse leeg zonder erbij na te denken en zonder er van te genieten.
Dus ben ik wel benieuwd wat ze me kunnen bieden daar.
ik geloof dat ik zojuist tot de conclusie gekomen ben dat ik écht een psych nodig heb.quote:
Hahahaha, das niet goed! (of juist welquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
ik geloof dat ik zojuist tot de conclusie gekomen ben dat ik écht een psych nodig heb.![]()
Héél herkenbaar!quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Herkenbaar... ik had ook overal snoep verstop liggen als kind. En ik "vreet" nu ook minder dan als tiener, maar ik eet regelmatig zonder dat ik honger/trek heb, ga soms zelfs door als ik misselijk ben. Denk dus wel dat ik een probleem heb.![]()
ze laten je niet voor niets zakken dus misschien nog iets zekerder worden in de autoquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:31 schreef ymme het volgende:
Nou, weer een min-punt dr bij in mijn leven![]()
Gezakt... En waarom??? Ik deed te lang over, het denken en doen![]()
Ik reedt hartstikke goed gewoon. Echt, de eerste keer na de vorige keren, dat ik nu echt goed reed.
En nu, tja theorie overnieuw doen, en ik moet nu met de tom tom gaan oefenen omdat er tegenwoordig met tom tom afgereden wordt. Fijn hoor...
Ik heb geen zin in weer die discussie van laats.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ze laten je niet voor niets zakken dus misschien nog iets zekerder worden in de auto
Volgens mij doen ze het juist om meer zelfstandig te laten rijdenquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:38 schreef Yoni het volgende:
He wat klote Ymme!
En afrijden met TomTom???? Echt! Hoef je tegenwoordig dan écht niet meer zelf na te denken?![]()
Ik bedoel, ik vind TomTom ideaal hoor. Maar ik ben wel blij dat ik ook zónder Tom rijden kan...
quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hahahaha, das niet goed! (of juist wel) Door iets specifieks? Of gewoon door al het geleuter hier?
Eigenlijk wat ik eerder postte...quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:29 schreef Sjeen het volgende:
Vertel Levi...
Inderdaad, ik vind het ook raar dat het tegenwoordig dus met TomTom gaat.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:38 schreef Yoni het volgende:
He wat klote Ymme!
En afrijden met TomTom???? Echt! Hoef je tegenwoordig dan écht niet meer zelf na te denken?![]()
Ik bedoel, ik vind TomTom ideaal hoor. Maar ik ben wel blij dat ik ook zónder Tom rijden kan...
Maar waarom denk je dan dat hij je heeft laten zakken?quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:40 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in weer die discussie van laats.
De vorige 2 keer, was het inderdaad niets voor niets. Dat waren beide duidelijke twijfel gevallen.
Maar vandaag zeer zeker niet. Dat vind ik, en mijn instructeur.
Dus zo laten je wel zeker, zo nu en dan voor niets zakken.
Anders had ik hem vandaag gehaald.
En nee, ik geef niet een ander de schuld, normaal. De schuld ligt in iedergeval dit keer niet bij mij!!!!!!!!!!!
Dat vind ik dan best apart, want met een TomTom rij je volgens mij veel minder zelfstandigquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze het juist om meer zelfstandig te laten rijden
Ik weet het ook niet zeker hoor maar dat dacht ik....quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:44 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat vind ik dan best apart, want met een TomTom rij je volgens mij veel minder zelfstandig
Staatsexamen mag toch pas na de 4de keer?quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:44 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat vind ik dan best apart, want met een TomTom rij je volgens mij veel minder zelfstandig
Ymme, balen dat het mis ging... Wat nu? Opnieuw op voor theorie en dan gewoon weer examen of staatexamen?
Mooie foto's Moblo!!!
Nu met mijn vriendje moet ik opeens naar de andere kant van het land dus ik vind het ook echt wel handig maar wil na een paar keer toch wel zonder rijden (dan heb ik hem nog wel bij voor het geval dat het ergens fout gaat of omleiding of iets is)quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:47 schreef Yoni het volgende:
Sja, ik vind dus niet dat je met je TomTom zelfstandiger gaat rijden. Ik wist vroeger na één keer de weg ergens heen (als ik het van een routebeschrijving deed), nu weet ik na vier of vijf keer nog steeds de weg niet helemaal.
Ik vind het ideaal hoor, want laatst moest ik een objectief ophalen ergens in Amersfoort en dat is dan wel erg makkelijk met Tom erbij, maar je wordt er wel dom van
Ow ik dacht 'de' vierde keer... Dan gewoon nog een keer proberen johquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:46 schreef ymme het volgende:
[..]
Staatsexamen mag toch pas na de 4de keer?
Ach ik ga het nog een keer zeker gewoon proberen.
Daarna ga ik inderdaad maar eens vragen na het staatsexamen.
Maar hopelijk zal dit niet nodig zijn
Het zijn kleine hapjes, van een soort rijstdeeg met vlees-, vis- of groentevulling. Je kunt ze stomen in een stoommandje en ze zijn relatief mager (het past prima binnen mijn punten van de Weight Watchersquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:44 schreef ColdFeet het volgende:
Marijke, vertel eens wat meer over de dimsummetjes? Mmmm.
Vervelend! Wel goed dat je het weer goed oppakt!quote:Ik heb niet zo best gegeten de afgelopen week, teveel stress. Vaak te weinig, gsiteravond teveel. In het kader van de goede voornemens: ik ga vanavond weer pilatessen en minilot's thaise rosbiefsalade eten
En ik denk dat ik morgen stiekem een klein rondje ga rennen
Hahaquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:50 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ow ik dacht 'de' vierde keer... Dan gewoon nog een keer proberen johIk zakte de eerste keer omdat ik ruzie kreeg met de examinator
Hij gaf iets te laat aan, ik reageerde volgens hem verkeerd en hij zat aan het stuur. Toen heb ik 'm gezegd dat hij met z'n fikken van mijn stuur af moest blijven... Mijn instructeur schrok helemaal
Heb ik ook over gedacht in NZ, om dat met TT te doen. Maar toen ik de kaart had bekeken en zag hoe weinig wegen ze hebben (vooral zuidereiland) had ik gelijk al geen zin meer om geld uit te geven aan digitale kaarten.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:53 schreef Pandorah het volgende:
Mijn ervaring is dat je bij Tom wel moet blijven nadenken hoor. Soms stuurt ie je een weg in waar je niet mag inrijden of het fietspad op. In Nieuw-Zeeland hebben we Tom ook gebruikt, was erg handig. Toch blijven nadenken want met een 1e kaartuitgave kan er wel eens een weg opstaan die er in werkelijkheid niet is of dat Tom de satelliet kwijt is (en je dus in het ravijn zit)
![]()
*kusknuf*quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:12 schreef Isabeau het volgende:
tvp
moet alles nog nalezen, chaos in mijn hoofd, chaos in mijn huis, chaos op internet
Dat vraagt om een positieve-cyber-energie-knuffel!quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:12 schreef Isabeau het volgende:
tvp
moet alles nog nalezen, chaos in mijn hoofd, chaos in mijn huis, chaos op internet
Balen is dat! Heel veel succes in ieder gevalquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:42 schreef Levitation het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk wat ik eerder postte...
Ik dacht redelijk de baas te zijn over mijn lijf en psyche, maar kom -door dit geleuter- wederom tot de conclusie dat ik er nog niet helemaal ben. Ik ben al enorm veranderd in de laaste paar jaar, maar ik denk dat ik nog een duwtje nodig heb om mezelf écht helemaal op de rit te krijgen.
De eerste kaart van Nieuw-Zeeland is onlangs (naja, december 07) uitgebracht. Ik vond het toch erg handig die Tom. Zo hebben we een herder met schapen en overstekende koeien gezienquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:13 schreef Levitation het volgende:
Heb ik ook over gedacht in NZ, om dat met TT te doen. Maar toen ik de kaart had bekeken en zag hoe weinig wegen ze hebben (vooral zuidereiland) had ik gelijk al geen zin meer om geld uit te geven aan digitale kaarten.![]()
![]()
We zijn nu bezig met het monteren van de video van NZ, eindelijk. Ik wil teru-hug!![]()
![]()
Er was idd geen TomTom kaart, maar wel van een andere kaartenmaker. Die software was iets van NZ$300,- voor beide eilanden.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:22 schreef Pandorah het volgende:
[..]
De eerste kaart van Nieuw-Zeeland is onlangs (naja, december 07) uitgebracht. Ik vond het toch erg handig die Tom. Zo hebben we een herder met schapen en overstekende koeien gezien. Het voorkwam toch best wel wat ruzies
![]()
Ja, ik wil ook terug!
Die TomTom kaart hebben we hier gekocht. En goedkoper dan NZ 300 dollar!quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:24 schreef Levitation het volgende:
Er was idd geen TomTom kaart, maar wel van een andere kaartenmaker. Die software was iets van NZ$300,- voor beide eilanden.
Ah, eindelijk iets waar ik me bij aan kan sluiten, in die hele discussiequote:Op donderdag 27 maart 2008 16:29 schreef teigan het volgende:
ik ben nu eigenlijk sinds een paar maanden helemaal therapieloos, en het bevalt me nu eigenlijk ook best wel..
Maar daarvoor heb ik verschillende dingen geprobeerd en gedaan, met wisselend succes
quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het zijn kleine hapjes, van een soort rijstdeeg met vlees-, vis- of groentevulling. Je kunt ze stomen in een stoommandje en ze zijn relatief mager (het past prima binnen mijn punten van de Weight Watchers) Ik vind ze echt heeeeerlijk! Vooral met zoete chilisaus!
![]()
[..]
Vervelend! Wel goed dat je het weer goed oppakt!
Wat voor Thaise salade is dat? Want dat klinkt ook errug lekker!![]()
Ik had besloten vanavond weer eens te steppen (heb zo'n stepbankje van m'n moeder, kan dus lekker thuis aan de slag ipv voor zo'n spiegel waarbij ik precies voor de spleet stond waardoor ik 2x zo dik wasecht, trauma's
)
Goeie avatarquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:08 schreef TheClown1 het volgende:
tvp
goedemiddag,
zag de topic bij het browsen.ik ben op het werk.zal vanavond mijn gegevens toevoegen op de dieet site om ook aangemeld te worden.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:35 schreef Yoni het volgende:
Nu het net over Dim Sum ging. Is een Dim Sum meet geen leuk idee? Lekker met z'n allen bij de Chinees rond de tafel een beetje gekke hapjes eten en thee leuten![]()
Wij deden het bij een vorige baan altijd als iemand jarig was en dat was zo leuk! Sindsdien nooit meer gedaan, omdat ik echt vind dat het iets is voor met een groep (vooral omdat je dan lekker veel verschillende dingen kunt bestellen omdat het toch wel opgaat)
Hihihiquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Ik weet wel wat dim sum is hoor, ik ben benieuwd naar wat voor dimsummetjes jij nou precies hebt gekocht
De thaise salade is een berg groenvoer met daardoor o.a. mango, waterkers, bamboespruiten en veel koriander, gerserveerd met gegrilde rosblieflapjes en een dark-soydressing. Super lekker en je kunt er echt een waanzinnige berg van wegwerken, er zitten erg weinig calorieen in.
Thuis steppen? Hoe doe je dat, gewoon een beetje op- en afstappen?
Sporten goed oppikken lukt nu even niet - combi van stress en blessures. Wel jammer, want ik zat net in een lekker ritme.
Ja precies!! toch wel frustie maar ik merk aan broeken dat ik gewoon 1 jaar geleden broeken aan kan dat betekend voor mij toch al wat (stoppen met roken heeft ook 7 kg gekost)quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
En welkom Ermin![]()
En balen is dat he Uniekhoorn!! Ik herken dat zo! Gelukkig niet de "jij mag wel afvallen" opmerkingen, die vind ik trouwens echt schandalig botmaar dat niemand het ziet! Ik ben gewoon ook al veel kwijt, pas weer in broeken van 4 jaar terug, en alleen mijn onderbuurvrouw die ik 2 keer eerder had gesproken zei dat ze inderdaad ook zag dat m'n gezicht smaller was
Op m'n stage en thuis zien ze niets, alleen m'n vriendje zei dat ie het merkte en een vriendin die me masseert (ze doet een massage cursus, en om examen te mogen doen moet ze 50 mensen masseren, dus ik ben heel vervelend proefkonijn
) zei dat ze naast het zien het ook voelde aan overtollig vel
Hier ook weinig over gehoord, maar nou draag ik ook vaak ruime broeken en truien, dus moeten ze het idd van mijn gezicht kunnen zien. Tot nu toe was dat 1xquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Niemand, maar dan ook niemand zit aan mij dat ik uberhaupt wat doe... Ik ben 8 kg lichter, mijn taille is 3 cm smaller.. Alleen mijn moeder heeft vorige week gezegd, goh je lijkt wel smaller in je gezicht.
Nee, als ik al opmerkingen krijg is het: je moet toch echt wat afvallen, Goh de kilo's van het stoppen met roken blijven wel komen enz...
??? Ik ben 2 kg lichter als voor het stoppen met roken, ik kan ook kleding aan van voor het stoppen met roken.. Waar komt dit dan vandaan?
Ja die komen ook nog steeds (ben 31 en al 8 jaar getrouwd, heel gelukkig)quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:48 schreef Levitation het volgende:
Of de "jij mag in jouw situatie wel wat extra's, meid" opmerking als je net 8kg kwijt bent.
Gevolgd door een liefdevol: "hoe lang moet je nu nog?".![]()
Lieve uniekhoorn, laat je niet van de wijs brengen, je doet het echt heel erg goedquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja precies!! toch wel frustie maar ik merk aan broeken dat ik gewoon 1 jaar geleden broeken aan kan dat betekend voor mij toch al wat (stoppen met roken heeft ook 7 kg gekost)
Nou ja je weet hoe het is
En dát is ongeveer het moment dat ik zou gaan slaan!quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:59 schreef uniekhoorn het volgende:
........ word ik nu 'liefkozend" 'de buik' genoemd
Bij mij duurde het 15 kg. Maar daarna kwamen de reacties heel vaak ineens. En bleven ze komen, ook als ik al weken stil stond. Niks aantrekken van anderen, het gaat om jezelf.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Niemand, maar dan ook niemand zit aan mij dat ik uberhaupt wat doe... Ik ben 8 kg lichter, mijn taille is 3 cm smaller..
Ja dat klopt... Fijn dat ik het van jullie hoor dat het niet abnormaal is.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:21 schreef YPPY het volgende:
[..]
Bij mij duurde het 15 kg. Maar daarna kwamen de reacties heel vaak ineens. En bleven ze komen, ook als ik al weken stil stond. Niks aantrekken van anderen, het gaat om jezelf.
Bij mij kwam het tijdens het voorstelgesprek op mijn nieuwe werk ter sprake. Toen vielen er ook wat monden open inderdaad. Niemand kan het zich voorstellen (maarja, de mensen die me van vroeger kennen en me nog niet weer gezien hebben wellicht ook nietquote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:28 schreef clumsy_clown het volgende:
mijn vriend viel het na een kilo of 15 aankomen pas écht op toen hij een foto van 'before' zag. Dat soort dingen hoor je sowieso niet van de mensen om je heen, want die 'wennen' aan je nieuwe uiterlijk.
quote:
Kijk! En zo hoort het. Je moet het idd doen voor jezelf.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:02 schreef TheClown1 het volgende:
ik zelf doe het niet voor de anderen. voor mij gaat het om het feit dat ik gewoon weer 'vrij' kan ademen en lekker kan bewegen. het zou ook fijn zijn om een keer van die xxl maat af te komen. wordt wel lastig met mijn 1m95
yup..quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je zit dus iig nu op je werk. Misschien knap je in de loop van de dag wel op (heb ik vaak).
![]()
Ik ging vanmorgen op de weegschaal staan:![]()
![]()
En ging er maar weer snel vanaf.![]()
Morgen weer een dag.
Was supermarkt-sushi niet ontzettend slecht? Smaaktechnisch en qua hygiëne, bedoel ik. Was volgens mij laatst onderzoek naar gedaan.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:14 schreef Miss_S het volgende:
Als het lekker weer blijft dan ga ik na mijn werk lopend naar de AH en sushi halen voor de lunch
Smaaktechnisch is ie erg lekker, hebben we al eerder een discussie gehad in het slanke topicquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
Was supermarkt-sushi niet ontzettend slecht? Smaaktechnisch en qua hygiëne, bedoel ik. Was volgens mij laatst onderzoek naar gedaan.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Smaaktechnisch is ie erg lekker, hebben we al eerder een discussie gehad in het slanke topic
En hygiene zal vast ook wel goed zittenik ben er nog niet ziek van geworden
Ik vind Pennywise ook eng...quote:BEEP BEEP Richie! They ALL float down here. When you're down here with us, you'll float too!
Verse sushi is natuurlijk geweldig, maar supermarktsushi kan er zeker mee door (beter dan boterhammenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind supermarktsushi persoonlijk een beetje klef, er gaat toch echt niks boven verse sushi van de sushitrain
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind supermarktsushi persoonlijk een beetje klef, er gaat toch echt niks boven verse sushi, zelfgemaakt van de sushitrain
Dankzij mijn avatar denken mensen ook altijd dat ik een vent ben. Het toevoegsel "Queen" in mijn username lijkt daarbij gans over het hoofd te worden gezienquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:08 schreef Soempie het volgende:
Twee keer die enge clown in een topicreeks. Brrrr.![]()
Wij noemen het de sushitrain, het is de zolderetage van een Japans restaurant in Eindhoven waar je kraakverse sushi over een lopende band geserveerd krijgt. De koks maken het voor je neus klaar en ze spreken alleen Japansquote:
drag queenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dankzij mijn avatar denken mensen ook altijd dat ik een vent ben. Het toevoegsel "Queen" in mijn username lijkt daarbij gans over het hoofd te worden gezien
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wij noemen het de sushitrain, het is de zolderetage van een Japans restaurant in Eindhoven waar je kraakverse sushi over een lopende band geserveerd krijgt. De koks maken het voor je neus klaar en ze spreken alleen Japans![]()
Sushi is overigens hot in Eindhoven, ik geloof dat we al 7 sushirestaurants hebben nu
wasabiquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo handig bij sushi.
hm.. toch maar 's proberenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wij noemen het de sushitrain, het is de zolderetage van een Japans restaurant in Eindhoven waar je kraakverse sushi over een lopende band geserveerd krijgt. De koks maken het voor je neus klaar en ze spreken alleen Japans![]()
Sushi is overigens hot in Eindhoven, ik geloof dat we al 7 sushirestaurants hebben nu
+1 flauwquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo handig bij sushi.
- 1 uitleggen van een goeie grap.quote:
ok, wanneer gaan we?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
Voor sushi ben ik altijd te porren
We hebben trouwens een nieuwe in Eindhoven, die heet Sensei, en daar kun je voor 20 euro p.p. onbeperkt sushi en teppanyaki eten, met soep en toetjes etc. Da's met een grote groep wel handiger
hebben ze daar ook visloze dingen?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
Voor sushi ben ik altijd te porren
We hebben trouwens een nieuwe in Eindhoven, die heet Sensei, en daar kun je voor 20 euro p.p. onbeperkt sushi en teppanyaki eten, met soep en toetjes etc. Da's met een grote groep wel handiger
Tuurlijk, biefstuk van de plaat, nasi, salades, dimsum achtige happies, genoeg keuzequote:
Vandaag staat hier bami op het menuquote:
Op de smalle haven, vlak achter het WW-kantoorquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:35 schreef J1981 het volgende:
@ Stormqueen. Sensei? Waar zit die dan ergens? Klinkt inderdaad leuk om met een groep heen te gaan. En sushi is![]()
*Joyce woont ook in de buurt van Eindhoven*
Die zit op het Stationsplein of niet?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moet wel zeggen dat de sushitrain van Yokohama vèruit de beste en lekkerste sushibar van Eindhoven is hoor
Yep!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:23 schreef J1981 het volgende:
[..]
Die zit op het Stationsplein of niet?
Super Ymme! Gefeliciteerd!
Ach ja. hier typ ik alles snel zonder echt na te denken. Tijdens 't werk let ik echt wel op stijl en grammatica. Voor fok! vind ik dat niet echt nodig.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:28 schreef Faithy het volgende:
[..]
met vriendelijke groet,
ymme bla bla
Accountent
ik zie het al voor me
sorry![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:32 schreef ymme het volgende:
[..]
Ach ja. hier typ ik alles snel zonder echt na te denken. Tijdens 't werk let ik echt wel op stijl en grammatica. Voor fok! vind ik dat niet echt nodig.![]()
![]()
He Faithy, doe 's wat aardigerquote:
Ik woon niet IN Eindhoven hoor, gewoon in de buurt van.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
We krijgen wel een Eindhovense kliek hier trouwens![]()
Levi woont ook in Waalre, maar die telt ook gewoon mee hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:41 schreef J1981 het volgende:
[..]
Ik woon niet IN Eindhoven hoor, gewoon in de buurt van.
Alleen als je middenkootje ook mee gaat doen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
het topje van mijn rechterwijsvinger is paars en klopt als een onrijpe puist
Zou ik wegrotten?
Pink Lady, Fuji en Royal Gala zijn favoriet. Braeburns kunnen inderdaad wat melig zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:00 schreef freecell het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk écht lekkere appels?
Ik heb nu braeburn, die zijn op zich wel lekker, maar er zitten snel plekken op en in en dan smaakt meteen de hele appel naar gist.
Pink Lady is GENIAAL zoet, knapperig, sappig.... en idioot duur.
Fuji is ook heerlijk, maar alleen in een bepaald gedeelte van het jaar. Op een gegeven moment worden ze melig, ik ben alleen vergeten wanneer ze ongeveer melig wordenDus als iemand dat weet heb ik ook een oplossing
Ik zoek dus een lekkere zoete knapperige en sappige appel. Melige appels zijn een absolute no-go.
Je ken er ook gewoon over ophouden en accepteren dat iemand even snel iets heeft getyptquote:
Bleh, saaiquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:04 schreef Sjeen het volgende:
Sinds mijn zwangerschap verslaafd aan Jonagold...
Het is inderdaad wel een heel truttige verslaving eigenlijk hequote:
Dat lijkt me nou geen combinatiequote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:46 schreef Sjeen het volgende:
Hagelslag en frambozenjam op brood... Toch niet mijn favoriet eigenlijk, maar er was niks anders meer op kantoor
Daar is het wel een iets te hardnekkige fout voor hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je ken er ook gewoon over ophouden en accepteren dat iemand even snel iets heeft getypt
Inderdaad, ga gewoon aan de crystal meth ofzo, burgermutsquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:18 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel een heel truttige verslaving eigenlijk he
Daar schijn je wel goed mee af te vallenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Inderdaad, ga gewoon aan de crystal meth ofzo, burgermuts
Ik zal wel in een chagrijnige en serieuze bui zijn, maar dit kan ik even niet plaatsen. Staat echt heel raar deze opmerking.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:24 schreef Sjeen het volgende:
Daar schijn je wel goed mee af te vallen
@Troel, probeer het eens
Dat hoopte ik alquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:32 schreef ColdFeet het volgende:
@Isa, volgens mij ging het over de combi frambozenjam-hagelslag en niet over de meth
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:32 schreef ColdFeet het volgende:
@Isa, volgens mij ging het over de combi frambozenjam-hagelslag en niet over de meth
Vandaar dat jij het weet te vinden.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Op de smalle haven, vlak achter het WW-kantoor
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:18 schreef Beessie-Jen het volgende:
en gelukkig wel 1 positief puntje vandaag:
de weegschaal: 88,8![]()
en mijn BMI is nu 25,9
Lieffie, ik heb ook van die momenten hoor en even grienen lucht dan gewoon op...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:53 schreef kwakveense het volgende:
halloooo allemaal
he ik word helemaal blij van dit topic, met alle foute woordgrapjes, misverstandjes en kleine kibbelaties.... nu begint mijn post dus met deze blije groet in plaats van met de zin die in mijn hoofd zat:
"anders stort je op kantoor even in al msn-end met een vriendinnetje...janken om precies dezelfde redenen als waar je een paar maanden geleden voor naar de psych ging... en ik maar denken dat ik progressie had geboekt..."
huilie dat ik benen nu maar hopen dat mn ogen opgeklaard zijn als ik me zo richting mn collega ga omdraaien...
erg herkenbaar....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:17 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Het idee dat mijn vader/moeder/schoonvader zomaar ineens zou kunnen wegvallen, maar ook bijvoorbeeld mijn vriend... Dat maakt me met vlagen gewoon bang...
Niks om je voor te schamenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
zo ik heb ff foto's gemaakt in de nieuwe bikini, waarvan ik het bovenstukje dus nog ga ruilen voor een kleinere cup...
*schaamt zich nog wel een beetje voor lichaam*
voor/zij
[ afbeelding ]
achter:
[ afbeelding ]
dichtbij
[ afbeelding ]
Zo is er altijd wel wat te verzinnen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:41 schreef Beessie-Jen het volgende:
maar ik vind wel dat ik een enorm grote kont heb in vergelijking met mijn bovenlichaam.....:(
Genoeg om te zien dat ik hetzelfde kapsel hebquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:39 schreef Beessie-Jen het volgende:
uh kapsel? staat dr amper ophaha
maar thanx SQ
Ik vind het een prestatie om trots op te zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
haha owwwww ja die fotodie waar ik ongeveer 118 kg was ofzo denk ik......die wilde ik eigenlijk vergeten haha
Leuke bikini, staat je goedquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
zo ik heb ff foto's gemaakt in de nieuwe bikini, waarvan ik het bovenstukje dus nog ga ruilen voor een kleinere cup...
voor/zij
[ afbeelding ]
achter:
[ afbeelding ]
dichtbij
[ afbeelding ]
Ik heb hier ook menig traan om gelaten. Als kind heb ik verkeerde eetgewoontes aangeleerd, die ik als volwassene met veel pijn en moeite heb geprobeerd te corrigeren. Maar het was al te laat. En precies zo voel ik me ook: getekend. Je kunt er weinig meer aan doen. Het is heel lief wat mensen zeggen over dat ´bijtrekken´, maar ik geloof er weinig van. Tja, misschien als je maar 10 kg af hoeft te vallen...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:25 schreef octopussy het volgende:
Wat me overigens een beetje dwars zit is dat als je eenmaal obees bent geweest, je voor altijd getekend bent ook al ben je slank. Striae krijg je nooit meer echt weg, een platte buik kan alleen nog maar met ingrijpende operaties, borsten reizen onheroepelijk naar het zuiden en gewrichten kunnen permanent beschadigd zijn. En dan heb ik het nog niet eens over de psychologische kant ervan.
Heel frustrerend als je meiden om je heen ziet van eigen leeftijd die er helemaal ongeschonden uitzien![]()
Dat is een voortvarend doel! Kijk uit voor blessures iig! Blessures zijn kut, voldoende geblesseerden hier.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:57 schreef rene90 het volgende:
ben ik weer eens even, pff ben hier niet meer zoveel geweest omdat het gewoon zo snel gaat deze topics hield het niet meer echt bij.
Maar even een updateje...ben inmiddels klein tikje bijgekomen denk tot 93 kg, maar ben nu begonnen om het weer op te pakken en doe nu aan hardlopen, 2 keer in de week volgens een schema (ongeveer half uurtje) en zaterdags om 9.15 begint de training tot 11.15 ongeveer. Dus gaat lekker en voel me ook goed bij het hardlopen dus dat is wel fijn. Hopelijk gaat het weer lekker beetje de goede kant op door het hardlopen ook.
Verders ga ik mijzelf als doel stellen dat ik over 3 maanden de 10 km kan hardlopen, dus daar kan ik mijzelf op richten. Alles goed met iedereen verders?!
Niets mis met af en toe een snoepje, maar kijk uit met de kaasbroodjes. Die dingen zijn echte calorieenbommen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:23 schreef rene90 het volgende:
gaat goed met blessures, heb zo'n 1,5 jaar amper iets sportiefs gedaan naast de trap op naar me pc. Maar het lopen is gewoon op zachte ondergrond (gras) dus is vrij lastig blessures te krijgen. Goede opwarming en cooling down gebeurd altijd dus komt goed:) Ook gewoon een dagje rust tussen de trainingen door.
Het eten tja, ben nu wel iets "makkelijker" geworden met soms een snoepje maar in die tijd dat ik even in de pauze zat wel weer eerder een kaasbroodje of iets dergelijks. Dus wil dat ook weer gaan afbouwen en weer gewoon brood van huis meenemen, en weer richting de eierkoeken. Hoewel ik niet geheel teruggevallen ben naar elke avond 2 zakken chips. En de spa drink ik nog steeds vollop, hoewel geen 2 flessen per dag meer, nu zo'n 1 nog maar per dag.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:41 schreef octopussy het volgende:
Oh ik bedoelde het ook niet zo kwakveenseBij BJ zie je inderdaad niets (maar ik neem dat de hand op de buik er niet voor niets is).
Kijk, dan heb je al heel veel bereikt!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:02 schreef rene90 het volgende:
naja vroeger wel, wegeten van stress en verdriet was het voor mij, en het was natuurlijk ook lekker maar ook tja het werd een vast patroon, en dat heb ik er nu gelukkig uit gekregen. Maar ik deed elke avond bijna wel sowieso een zak chips, daarnaast nog pizza broodjes en bagger.
uhm me top was 109.6, toen afgevallen tot 91.6, nu weer op 94.2 of iets. en ben vanaf deze week begonnen met fanatiek hardlopen, dus hopelijk gaat het de betere kant weer op.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:16 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Kijk, dan heb je al heel veel bereikt!
Hoeveel ben je afgevallen tot nu toe? En hoeveel wil je er nog af? heb je vast al eens gepost, maar is mij volledig ontschoten
Mooie bikini en mooi lijfquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
voor/zij
[ afbeelding ]
achter:
[ afbeelding ]
dichtbij
[ afbeelding ]
Mooi gewicht Octo...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:25 schreef octopussy het volgende:
Beessie-Jen, leuke bikinien het bovenstukje ziet er eigenlijk niet te groot uit. Broekje zit ook mooi.
Wat me overigens een beetje dwars zit is dat als je eenmaal obees bent geweest, je voor altijd getekend bent ook al ben je slank. Striae krijg je nooit meer echt weg, een platte buik kan alleen nog maar met ingrijpende operaties, borsten reizen onheroepelijk naar het zuiden en gewrichten kunnen permanent beschadigd zijn. En dan heb ik het nog niet eens over de psychologische kant ervan.
Heel frustrerend als je meiden om je heen ziet van eigen leeftijd die er helemaal ongeschonden uitzien![]()
maar duzzzz.....
ik was vanochtend wel 83,9 kilo
Tof!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:30 schreef Fannetje het volgende:
Wat verdrietig, MoBlo...
Ik kom net terug van mijn vrijgezellenfeest. Het was érg gezellig!
Zie het trouwtopic of chocoforumquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |