abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57653060
Welkom Joyce!

Ik zou vanavond eigenlijk naar het theater gaan, maar ben zo moe dat ik mijn kaartje maar heb weggegeven en me nu lekker op de bank heb geïnstalleerd met de laptop.
  donderdag 27 maart 2008 @ 19:14:21 #77
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57653650
Welkom Joyce!

Ymme, wat klote van je examen, pfff kan me goed voorstellen dat je daar giga van baalt.

Moblo, je kan nog een andere nick aanmaken, mooiblo ofzo

Oh, dat psychische daar ben ik niet zo goed in dus iedereen succes daarmee en dat meen ik zeer zeker oprecht
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_57655442
dank je wel voor de warme welkom. ik heet ermin. ben actief op de sport afdeling van fok. helaas sport ik niet meer zo fanatiek zoals vroeger.moet weer terug op gewicht na jaren problemen. mag eindelijk weer van de doctor.daarom vandaag meteen met de crosstrainer begonnen. eerst ff alles meten. doe ik iedere donderdag vanaf nu. hoop tot zomer tot streefgewicht van 90kg te komen.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_57656217
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 18:35 schreef Yoni het volgende:
Nu het net over Dim Sum ging. Is een Dim Sum meet geen leuk idee? Lekker met z'n allen bij de Chinees rond de tafel een beetje gekke hapjes eten en thee leuten

Wij deden het bij een vorige baan altijd als iemand jarig was en dat was zo leuk! Sindsdien nooit meer gedaan, omdat ik echt vind dat het iets is voor met een groep (vooral omdat je dan lekker veel verschillende dingen kunt bestellen omdat het toch wel opgaat)
wat een goed idee

heb dat een keer erg lekker gedaan in een restaurant in Rotterdam

ik meld me aan
Ja doei.
pi_57656611
Dim summen is leuk
Ik ging tijdens met studie vaak met een Chinees vriendinnetje dim summen. We lieten haar maar bestellen omdat zij wel weet wat lekker is
pi_57657301
Mooie foto's MoBlo

Welkom Clown en Joyce

Ik heb nog nooit Dim Sum gehad, dus ben ook wel voor zo'n meet
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 27 maart 2008 @ 21:09:14 #82
95752 crew  Chell
Kluns
pi_57657332
Wij deden het idd ook altijd in Rotterdam Geen idee alleen of ik dat restaurant nog terug kan vinden Maar goed in elke grote stad zitten wel restaurants die het hebben denk ik

Wij hadden altijd een Chinese collega mee Maar soms als hij er niet was dan wezen we gewoon een paar plaatjes aan van de dingen die we lekker vonden en per se wilden en voor de rest lieten we het restaurant kiezen. Kan verrassende dingen opleveren
pi_57657427
ik kan wel 's even aan die vriend met wie ik toen was vragen welk restaurant dat was, want daar waren we 'speciaal heengegaan' omdat het daar zo lekker was

en er was geen woord van gelogen

kleine hapjes, mèn verjaardag volgende week wordt ook weer tapassen..
Ja doei.
pi_57657441
welkom nieuwe mensen
pi_57657693
welkom nieuwelingen en cyberhug voor isa

(onbeschofte tvp dus )
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_57657808
Dim Sum, dan zou ik ook nog bijna mee gaan
pi_57657996
Dim Sum is leuk en lekker.

Je kunt ook thuis steppen met een ministepper waarvan de pendalen op en neer bewegen. Die heb ik ook, is echt vermoeiend.

Isa. Ben je thuis?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_57658134
Ik wil ook wel mee Dimsummen... maar volgens mij hoor je dat als brunch te eten.
Althans, in China, hier zal het wel al diner aangeboden worden.
Kan ik mijn stokjes-vaardigheden weer wat oppoetsen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_57658187
Welkom nieuwelingen! En heel veel succes!
Yoni, dapper dat je gebeld hebt met PsyQ.
Ymme, jammer dat je gezakt ben joh, maar ze laten je echt niet zomaar zakken.

Isa krijgt gewoon nog een extra knuffel!
  donderdag 27 maart 2008 @ 21:35:44 #90
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57658292
Niemand, maar dan ook niemand zit aan mij dat ik uberhaupt wat doe... Ik ben 8 kg lichter, mijn taille is 3 cm smaller.. Alleen mijn moeder heeft vorige week gezegd, goh je lijkt wel smaller in je gezicht.
Nee, als ik al opmerkingen krijg is het: je moet toch echt wat afvallen, Goh de kilo's van het stoppen met roken blijven wel komen enz...
??? Ik ben 2 kg lichter als voor het stoppen met roken, ik kan ook kleding aan van voor het stoppen met roken.. Waar komt dit dan vandaan?
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 27 maart 2008 @ 21:41:48 #91
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_57658523
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 18:42 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik weet wel wat dim sum is hoor, ik ben benieuwd naar wat voor dimsummetjes jij nou precies hebt gekocht
De thaise salade is een berg groenvoer met daardoor o.a. mango, waterkers, bamboespruiten en veel koriander, gerserveerd met gegrilde rosblieflapjes en een dark-soydressing. Super lekker en je kunt er echt een waanzinnige berg van wegwerken, er zitten erg weinig calorieen in.

Thuis steppen? Hoe doe je dat, gewoon een beetje op- en afstappen?

Sporten goed oppikken lukt nu even niet - combi van stress en blessures. Wel jammer, want ik zat net in een lekker ritme.
Hihihi Ik had wel 7 verschillende met de meest verrassende Chinese namen gekocht En ze waren heerlijk!

En jouw salade klinkt goed!

M'n moeder had er en een instructie-video bij en vroeger werden training-programma's uitgezonden op Eurosport. Deze heeft ze opgenomen en gebruik ik nog steeds

Balen is dat... Hopen dat je snel weer dat ritme kan herpakken!

@allemaal: Dimsummen lijkt me fantastisch leuk en gezellig!! Laatst nog met een vriendin gedaan in de Haagse China Town, betaalbaar en heerlijk! (en de eerste pot thee gratis )
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  donderdag 27 maart 2008 @ 21:46:08 #92
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_57658710
En welkom Ermin

En balen is dat he Uniekhoorn!! Ik herken dat zo! Gelukkig niet de "jij mag wel afvallen" opmerkingen, die vind ik trouwens echt schandalig bot maar dat niemand het ziet! Ik ben gewoon ook al veel kwijt, pas weer in broeken van 4 jaar terug, en alleen mijn onderbuurvrouw die ik 2 keer eerder had gesproken zei dat ze inderdaad ook zag dat m'n gezicht smaller was Op m'n stage en thuis zien ze niets, alleen m'n vriendje zei dat ie het merkte en een vriendin die me masseert (ze doet een massage cursus, en om examen te mogen doen moet ze 50 mensen masseren, dus ik ben heel vervelend proefkonijn ) zei dat ze naast het zien het ook voelde aan overtollig vel
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_57658817
Of de "jij mag in jouw situatie wel wat extra's, meid" opmerking als je net 8kg kwijt bent.
Gevolgd door een liefdevol: "hoe lang moet je nu nog?".
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  donderdag 27 maart 2008 @ 21:53:03 #94
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57658977
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
En welkom Ermin

En balen is dat he Uniekhoorn!! Ik herken dat zo! Gelukkig niet de "jij mag wel afvallen" opmerkingen, die vind ik trouwens echt schandalig bot maar dat niemand het ziet! Ik ben gewoon ook al veel kwijt, pas weer in broeken van 4 jaar terug, en alleen mijn onderbuurvrouw die ik 2 keer eerder had gesproken zei dat ze inderdaad ook zag dat m'n gezicht smaller was Op m'n stage en thuis zien ze niets, alleen m'n vriendje zei dat ie het merkte en een vriendin die me masseert (ze doet een massage cursus, en om examen te mogen doen moet ze 50 mensen masseren, dus ik ben heel vervelend proefkonijn ) zei dat ze naast het zien het ook voelde aan overtollig vel
Ja precies!! toch wel frustie maar ik merk aan broeken dat ik gewoon 1 jaar geleden broeken aan kan dat betekend voor mij toch al wat (stoppen met roken heeft ook 7 kg gekost)
Nou ja je weet hoe het is
pi_57658986
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Niemand, maar dan ook niemand zit aan mij dat ik uberhaupt wat doe... Ik ben 8 kg lichter, mijn taille is 3 cm smaller.. Alleen mijn moeder heeft vorige week gezegd, goh je lijkt wel smaller in je gezicht.
Nee, als ik al opmerkingen krijg is het: je moet toch echt wat afvallen, Goh de kilo's van het stoppen met roken blijven wel komen enz...
??? Ik ben 2 kg lichter als voor het stoppen met roken, ik kan ook kleding aan van voor het stoppen met roken.. Waar komt dit dan vandaan?
Hier ook weinig over gehoord, maar nou draag ik ook vaak ruime broeken en truien, dus moeten ze het idd van mijn gezicht kunnen zien. Tot nu toe was dat 1x En een keer dat ze bij mijn koor zeiden dat de koorkleding me heel mooi slank stond (alsof het aan de kleding lag en niet aan het feit dat ik tussen 2 concerten 10kg was afgevallen )
Mensen die je elke dag zien zien het verschil niet omdat ze geleidelijk wennen aan je nieuwe uiterlijk. Vaak zijn het de mensen die je een hele tijd niet hebt gezien wie het opvallen dat je er anders uitziet (al kan het zijn dat ze dan weer niet weten te duiden wat er nou anders is )
pi_57659208
Heeft iemand hier tips voor leuke spijkerbroeken voor vrouwen met een taille en brede heupen?
Ik heb momenteel nog maar 3 broeken, dus wil nieuwe erbij gaan kopen, maar dan wel flatterende broeken, en het liefst zonder dat ze openstaan op de rug enzo.
  donderdag 27 maart 2008 @ 21:59:22 #97
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57659209
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:48 schreef Levitation het volgende:
Of de "jij mag in jouw situatie wel wat extra's, meid" opmerking als je net 8kg kwijt bent.
Gevolgd door een liefdevol: "hoe lang moet je nu nog?".
Ja die komen ook nog steeds (ben 31 en al 8 jaar getrouwd, heel gelukkig)
Maar aangezien de 'zwangerschap' (lees rokerskilo's) geen zwangerschap bleek te zijn word ik nu 'liefkozend" 'de buik' genoemd
pi_57659634
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:53 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja precies!! toch wel frustie maar ik merk aan broeken dat ik gewoon 1 jaar geleden broeken aan kan dat betekend voor mij toch al wat (stoppen met roken heeft ook 7 kg gekost)
Nou ja je weet hoe het is
Lieve uniekhoorn, laat je niet van de wijs brengen, je doet het echt heel erg goed 8 kilo is best veel en wij dieetdames zijn heel trots op je omdat je het zo verstandig aanpakt ECht!
pi_57659803
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:59 schreef uniekhoorn het volgende:

........ word ik nu 'liefkozend" 'de buik' genoemd
En dát is ongeveer het moment dat ik zou gaan slaan!
Door wie in hemelsnaam?
pi_57659849
watzijzei

mijn vriend zag 't ook niet en hoorde af en toe alleen dat er daling zat in mn gewicht.

Pas toen mijn moeder me 4 weken niet gezien had, schrok ze bijna met 'kind, wat ben je afgevallen! je kijkt toch wel uit dat 't niet te erg wordt? '

maar mijn omgeving zag het ook pas na 10 kilo, dus bij jou komt dat ook nog wel
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')