quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:35 schreef Yoni het volgende:
Nu het net over Dim Sum ging. Is een Dim Sum meet geen leuk idee? Lekker met z'n allen bij de Chinees rond de tafel een beetje gekke hapjes eten en thee leuten![]()
Wij deden het bij een vorige baan altijd als iemand jarig was en dat was zo leuk! Sindsdien nooit meer gedaan, omdat ik echt vind dat het iets is voor met een groep (vooral omdat je dan lekker veel verschillende dingen kunt bestellen omdat het toch wel opgaat)
Hihihiquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Ik weet wel wat dim sum is hoor, ik ben benieuwd naar wat voor dimsummetjes jij nou precies hebt gekocht
De thaise salade is een berg groenvoer met daardoor o.a. mango, waterkers, bamboespruiten en veel koriander, gerserveerd met gegrilde rosblieflapjes en een dark-soydressing. Super lekker en je kunt er echt een waanzinnige berg van wegwerken, er zitten erg weinig calorieen in.
Thuis steppen? Hoe doe je dat, gewoon een beetje op- en afstappen?
Sporten goed oppikken lukt nu even niet - combi van stress en blessures. Wel jammer, want ik zat net in een lekker ritme.
Ja precies!! toch wel frustie maar ik merk aan broeken dat ik gewoon 1 jaar geleden broeken aan kan dat betekend voor mij toch al wat (stoppen met roken heeft ook 7 kg gekost)quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
En welkom Ermin![]()
En balen is dat he Uniekhoorn!! Ik herken dat zo! Gelukkig niet de "jij mag wel afvallen" opmerkingen, die vind ik trouwens echt schandalig botmaar dat niemand het ziet! Ik ben gewoon ook al veel kwijt, pas weer in broeken van 4 jaar terug, en alleen mijn onderbuurvrouw die ik 2 keer eerder had gesproken zei dat ze inderdaad ook zag dat m'n gezicht smaller was
Op m'n stage en thuis zien ze niets, alleen m'n vriendje zei dat ie het merkte en een vriendin die me masseert (ze doet een massage cursus, en om examen te mogen doen moet ze 50 mensen masseren, dus ik ben heel vervelend proefkonijn
) zei dat ze naast het zien het ook voelde aan overtollig vel
Hier ook weinig over gehoord, maar nou draag ik ook vaak ruime broeken en truien, dus moeten ze het idd van mijn gezicht kunnen zien. Tot nu toe was dat 1xquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Niemand, maar dan ook niemand zit aan mij dat ik uberhaupt wat doe... Ik ben 8 kg lichter, mijn taille is 3 cm smaller.. Alleen mijn moeder heeft vorige week gezegd, goh je lijkt wel smaller in je gezicht.
Nee, als ik al opmerkingen krijg is het: je moet toch echt wat afvallen, Goh de kilo's van het stoppen met roken blijven wel komen enz...
??? Ik ben 2 kg lichter als voor het stoppen met roken, ik kan ook kleding aan van voor het stoppen met roken.. Waar komt dit dan vandaan?
Ja die komen ook nog steeds (ben 31 en al 8 jaar getrouwd, heel gelukkig)quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:48 schreef Levitation het volgende:
Of de "jij mag in jouw situatie wel wat extra's, meid" opmerking als je net 8kg kwijt bent.
Gevolgd door een liefdevol: "hoe lang moet je nu nog?".![]()
Lieve uniekhoorn, laat je niet van de wijs brengen, je doet het echt heel erg goedquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja precies!! toch wel frustie maar ik merk aan broeken dat ik gewoon 1 jaar geleden broeken aan kan dat betekend voor mij toch al wat (stoppen met roken heeft ook 7 kg gekost)
Nou ja je weet hoe het is
En dát is ongeveer het moment dat ik zou gaan slaan!quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:59 schreef uniekhoorn het volgende:
........ word ik nu 'liefkozend" 'de buik' genoemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |