quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:18 schreef Beessie-Jen het volgende:
en gelukkig wel 1 positief puntje vandaag:
de weegschaal: 88,8![]()
en mijn BMI is nu 25,9
Lieffie, ik heb ook van die momenten hoor en even grienen lucht dan gewoon op...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:53 schreef kwakveense het volgende:
halloooo allemaal
he ik word helemaal blij van dit topic, met alle foute woordgrapjes, misverstandjes en kleine kibbelaties.... nu begint mijn post dus met deze blije groet in plaats van met de zin die in mijn hoofd zat:
"anders stort je op kantoor even in al msn-end met een vriendinnetje...janken om precies dezelfde redenen als waar je een paar maanden geleden voor naar de psych ging... en ik maar denken dat ik progressie had geboekt..."
huilie dat ik benen nu maar hopen dat mn ogen opgeklaard zijn als ik me zo richting mn collega ga omdraaien...
erg herkenbaar....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:17 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Het idee dat mijn vader/moeder/schoonvader zomaar ineens zou kunnen wegvallen, maar ook bijvoorbeeld mijn vriend... Dat maakt me met vlagen gewoon bang...
Niks om je voor te schamenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
zo ik heb ff foto's gemaakt in de nieuwe bikini, waarvan ik het bovenstukje dus nog ga ruilen voor een kleinere cup...
*schaamt zich nog wel een beetje voor lichaam*
voor/zij
[ afbeelding ]
achter:
[ afbeelding ]
dichtbij
[ afbeelding ]
Zo is er altijd wel wat te verzinnen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:41 schreef Beessie-Jen het volgende:
maar ik vind wel dat ik een enorm grote kont heb in vergelijking met mijn bovenlichaam.....:(
Genoeg om te zien dat ik hetzelfde kapsel hebquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:39 schreef Beessie-Jen het volgende:
uh kapsel? staat dr amper ophaha
maar thanx SQ
Ik vind het een prestatie om trots op te zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
haha owwwww ja die fotodie waar ik ongeveer 118 kg was ofzo denk ik......die wilde ik eigenlijk vergeten haha
Leuke bikini, staat je goedquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
zo ik heb ff foto's gemaakt in de nieuwe bikini, waarvan ik het bovenstukje dus nog ga ruilen voor een kleinere cup...
*schaamt zich nog wel een beetje voor lichaam*
voor/zij
[ afbeelding ]
achter:
[ afbeelding ]
dichtbij
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |