Op de smalle haven, vlak achter het WW-kantoorquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:35 schreef J1981 het volgende:
@ Stormqueen. Sensei? Waar zit die dan ergens? Klinkt inderdaad leuk om met een groep heen te gaan. En sushi is![]()
*Joyce woont ook in de buurt van Eindhoven*

Die zit op het Stationsplein of niet?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moet wel zeggen dat de sushitrain van Yokohama vèruit de beste en lekkerste sushibar van Eindhoven is hoor

Yep!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:23 schreef J1981 het volgende:
[..]
Die zit op het Stationsplein of niet?
Super Ymme! Gefeliciteerd!

Ach ja. hier typ ik alles snel zonder echt na te denken. Tijdens 't werk let ik echt wel op stijl en grammatica. Voor fok! vind ik dat niet echt nodig.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:28 schreef Faithy het volgende:
[..]
met vriendelijke groet,
ymme bla bla
Accountent
ik zie het al voor me
sorry![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd![]()

quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:32 schreef ymme het volgende:
[..]
Ach ja. hier typ ik alles snel zonder echt na te denken. Tijdens 't werk let ik echt wel op stijl en grammatica. Voor fok! vind ik dat niet echt nodig.![]()
![]()

He Faithy, doe 's wat aardigerquote:

Ik woon niet IN Eindhoven hoor, gewoon in de buurt van.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
We krijgen wel een Eindhovense kliek hier trouwens![]()

Levi woont ook in Waalre, maar die telt ook gewoon mee hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:41 schreef J1981 het volgende:
[..]
Ik woon niet IN Eindhoven hoor, gewoon in de buurt van.

Alleen als je middenkootje ook mee gaat doen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
het topje van mijn rechterwijsvinger is paars en klopt als een onrijpe puist
Zou ik wegrotten?

Pink Lady, Fuji en Royal Gala zijn favoriet. Braeburns kunnen inderdaad wat melig zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:00 schreef freecell het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk écht lekkere appels?
Ik heb nu braeburn, die zijn op zich wel lekker, maar er zitten snel plekken op en in en dan smaakt meteen de hele appel naar gist.
Pink Lady is GENIAAL zoet, knapperig, sappig.... en idioot duur.
Fuji is ook heerlijk, maar alleen in een bepaald gedeelte van het jaar. Op een gegeven moment worden ze melig, ik ben alleen vergeten wanneer ze ongeveer melig wordenDus als iemand dat weet heb ik ook een oplossing
Ik zoek dus een lekkere zoete knapperige en sappige appel. Melige appels zijn een absolute no-go.

Je ken er ook gewoon over ophouden en accepteren dat iemand even snel iets heeft getyptquote:

Bleh, saaiquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:04 schreef Sjeen het volgende:
Sinds mijn zwangerschap verslaafd aan Jonagold...

Het is inderdaad wel een heel truttige verslaving eigenlijk hequote:

Dat lijkt me nou geen combinatiequote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:46 schreef Sjeen het volgende:
Hagelslag en frambozenjam op brood... Toch niet mijn favoriet eigenlijk, maar er was niks anders meer op kantoor

Daar is het wel een iets te hardnekkige fout voor hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je ken er ook gewoon over ophouden en accepteren dat iemand even snel iets heeft getypt

Inderdaad, ga gewoon aan de crystal meth ofzo, burgermutsquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:18 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel een heel truttige verslaving eigenlijk he

Daar schijn je wel goed mee af te vallenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Inderdaad, ga gewoon aan de crystal meth ofzo, burgermuts

Ik zal wel in een chagrijnige en serieuze bui zijn, maar dit kan ik even niet plaatsen. Staat echt heel raar deze opmerking.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:24 schreef Sjeen het volgende:
Daar schijn je wel goed mee af te vallen
@Troel, probeer het eens

Dat hoopte ik alquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:32 schreef ColdFeet het volgende:
@Isa, volgens mij ging het over de combi frambozenjam-hagelslag en niet over de meth

quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:32 schreef ColdFeet het volgende:
@Isa, volgens mij ging het over de combi frambozenjam-hagelslag en niet over de meth

Vandaar dat jij het weet te vinden.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Op de smalle haven, vlak achter het WW-kantoor

quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:18 schreef Beessie-Jen het volgende:
en gelukkig wel 1 positief puntje vandaag:
de weegschaal: 88,8![]()
en mijn BMI is nu 25,9
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |