Bij mij duurde het 15 kg. Maar daarna kwamen de reacties heel vaak ineens. En bleven ze komen, ook als ik al weken stil stond. Niks aantrekken van anderen, het gaat om jezelf.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Niemand, maar dan ook niemand zit aan mij dat ik uberhaupt wat doe... Ik ben 8 kg lichter, mijn taille is 3 cm smaller..
Ja dat klopt... Fijn dat ik het van jullie hoor dat het niet abnormaal is.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:21 schreef YPPY het volgende:
[..]
Bij mij duurde het 15 kg. Maar daarna kwamen de reacties heel vaak ineens. En bleven ze komen, ook als ik al weken stil stond. Niks aantrekken van anderen, het gaat om jezelf.
Bij mij kwam het tijdens het voorstelgesprek op mijn nieuwe werk ter sprake. Toen vielen er ook wat monden open inderdaad. Niemand kan het zich voorstellen (maarja, de mensen die me van vroeger kennen en me nog niet weer gezien hebben wellicht ook nietquote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:28 schreef clumsy_clown het volgende:
mijn vriend viel het na een kilo of 15 aankomen pas écht op toen hij een foto van 'before' zag. Dat soort dingen hoor je sowieso niet van de mensen om je heen, want die 'wennen' aan je nieuwe uiterlijk.
quote:
Kijk! En zo hoort het. Je moet het idd doen voor jezelf.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:02 schreef TheClown1 het volgende:
ik zelf doe het niet voor de anderen. voor mij gaat het om het feit dat ik gewoon weer 'vrij' kan ademen en lekker kan bewegen. het zou ook fijn zijn om een keer van die xxl maat af te komen. wordt wel lastig met mijn 1m95
yup..quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je zit dus iig nu op je werk. Misschien knap je in de loop van de dag wel op (heb ik vaak).
![]()
Ik ging vanmorgen op de weegschaal staan:![]()
![]()
En ging er maar weer snel vanaf.![]()
Morgen weer een dag.
Was supermarkt-sushi niet ontzettend slecht? Smaaktechnisch en qua hygiëne, bedoel ik. Was volgens mij laatst onderzoek naar gedaan.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:14 schreef Miss_S het volgende:
Als het lekker weer blijft dan ga ik na mijn werk lopend naar de AH en sushi halen voor de lunch
Smaaktechnisch is ie erg lekker, hebben we al eerder een discussie gehad in het slanke topicquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
Was supermarkt-sushi niet ontzettend slecht? Smaaktechnisch en qua hygiëne, bedoel ik. Was volgens mij laatst onderzoek naar gedaan.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Smaaktechnisch is ie erg lekker, hebben we al eerder een discussie gehad in het slanke topic
En hygiene zal vast ook wel goed zittenik ben er nog niet ziek van geworden
Ik vind Pennywise ook eng...quote:BEEP BEEP Richie! They ALL float down here. When you're down here with us, you'll float too!
Verse sushi is natuurlijk geweldig, maar supermarktsushi kan er zeker mee door (beter dan boterhammenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind supermarktsushi persoonlijk een beetje klef, er gaat toch echt niks boven verse sushi van de sushitrain
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind supermarktsushi persoonlijk een beetje klef, er gaat toch echt niks boven verse sushi, zelfgemaakt van de sushitrain
Dankzij mijn avatar denken mensen ook altijd dat ik een vent ben. Het toevoegsel "Queen" in mijn username lijkt daarbij gans over het hoofd te worden gezienquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:08 schreef Soempie het volgende:
Twee keer die enge clown in een topicreeks. Brrrr.![]()
Wij noemen het de sushitrain, het is de zolderetage van een Japans restaurant in Eindhoven waar je kraakverse sushi over een lopende band geserveerd krijgt. De koks maken het voor je neus klaar en ze spreken alleen Japansquote:
drag queenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dankzij mijn avatar denken mensen ook altijd dat ik een vent ben. Het toevoegsel "Queen" in mijn username lijkt daarbij gans over het hoofd te worden gezien
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wij noemen het de sushitrain, het is de zolderetage van een Japans restaurant in Eindhoven waar je kraakverse sushi over een lopende band geserveerd krijgt. De koks maken het voor je neus klaar en ze spreken alleen Japans![]()
Sushi is overigens hot in Eindhoven, ik geloof dat we al 7 sushirestaurants hebben nu
wasabiquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo handig bij sushi.
hm.. toch maar 's proberenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wij noemen het de sushitrain, het is de zolderetage van een Japans restaurant in Eindhoven waar je kraakverse sushi over een lopende band geserveerd krijgt. De koks maken het voor je neus klaar en ze spreken alleen Japans![]()
Sushi is overigens hot in Eindhoven, ik geloof dat we al 7 sushirestaurants hebben nu
+1 flauwquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo handig bij sushi.
- 1 uitleggen van een goeie grap.quote:
ok, wanneer gaan we?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
Voor sushi ben ik altijd te porren
We hebben trouwens een nieuwe in Eindhoven, die heet Sensei, en daar kun je voor 20 euro p.p. onbeperkt sushi en teppanyaki eten, met soep en toetjes etc. Da's met een grote groep wel handiger
hebben ze daar ook visloze dingen?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
Voor sushi ben ik altijd te porren
We hebben trouwens een nieuwe in Eindhoven, die heet Sensei, en daar kun je voor 20 euro p.p. onbeperkt sushi en teppanyaki eten, met soep en toetjes etc. Da's met een grote groep wel handiger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |