abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 maart 2008 @ 12:50:36 #276
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57694306
@moblo: wat naar....heel veel sterkte!

ik heb zojuist twee prachtige beha's gekocht (rib uit mn lijf) maar het voelt zoveel fijner om iets goed zittends en mois te dragen dan die afgeragde hunkemuller dingetjes die ik nog had...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_57694383
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 12:23 schreef rene90 het volgende:
gaat goed met blessures, heb zo'n 1,5 jaar amper iets sportiefs gedaan naast de trap op naar me pc. Maar het lopen is gewoon op zachte ondergrond (gras) dus is vrij lastig blessures te krijgen. Goede opwarming en cooling down gebeurd altijd dus komt goed:) Ook gewoon een dagje rust tussen de trainingen door.

Het eten tja, ben nu wel iets "makkelijker" geworden met soms een snoepje maar in die tijd dat ik even in de pauze zat wel weer eerder een kaasbroodje of iets dergelijks. Dus wil dat ook weer gaan afbouwen en weer gewoon brood van huis meenemen, en weer richting de eierkoeken. Hoewel ik niet geheel teruggevallen ben naar elke avond 2 zakken chips. En de spa drink ik nog steeds vollop, hoewel geen 2 flessen per dag meer, nu zo'n 1 nog maar per dag.
Niets mis met af en toe een snoepje, maar kijk uit met de kaasbroodjes. Die dingen zijn echte calorieenbommen.
2 zakken chips per avond is wel heel bizar veel hoor! Deed je dat vaak?
pi_57694492
naja vroeger wel, wegeten van stress en verdriet was het voor mij, en het was natuurlijk ook lekker maar ook tja het werd een vast patroon, en dat heb ik er nu gelukkig uit gekregen. Maar ik deed elke avond bijna wel sowieso een zak chips, daarnaast nog pizza broodjes en bagger.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 29 maart 2008 @ 13:10:10 #279
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57694601
Doe ik mijn trouwring na 6 jaar ofzo weer eens om, is ie veels te groot??? No way dat ik slanker ben dan toen!
Ow, ik heb mijn ring niet om omdat ik geen sieraden op het werk mag dus daarom, niet dat we ruzie hebben ofzo
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 29 maart 2008 @ 13:15:43 #280
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57694666
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 23:41 schreef octopussy het volgende:
Oh ik bedoelde het ook niet zo kwakveense Bij BJ zie je inderdaad niets (maar ik neem dat de hand op de buik er niet voor niets is).

nou van dichtbij zie je het heeeeel goed hoor. en ik heb echt onwijs veel striae, op mijn buik, eigenlijk vanaf een paar cm onder mijn borsten, tot helemaal onderaan (schaamstreek zeg maar).
en natuurlijk wat op mijn bovenbenen, borsten (gelukkig maar ietsje en aan de zijkant) en zelfs mijn bovenarmen.....ben dus net een zebra.. . gelukkig zijn ze wel allemaal wit en niet roze/rood.

ow ja over dat topje, ik heb gemaild met de webwinkel, en ze raden aan om mijn 80F te ruilen voor een 75F, (dan schijnt de cup ook iets kleiner en aan de hand van de maten leek hen dat de beste optie.) en ik ga dan toch maar voor een beugeltop. die is minder belastend voor mijn schouders en nek.
dus ik ben benieuwd

@MoBlo wat vreselijk! ik heb zelf ook 3 kattenbeesten (waarvan drie uit het asiel) en ik weet hoe vreselijk is om zo'n beestje te verliezen.. (heb het in het verleden 3 keer mee moeten maken....)
hele dikke van mij......

verder was de weegschaal wederom lief vandaag..... maar gister ook minder gegeten door algeheel ziek zijn.....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_57694682
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 13:02 schreef rene90 het volgende:
naja vroeger wel, wegeten van stress en verdriet was het voor mij, en het was natuurlijk ook lekker maar ook tja het werd een vast patroon, en dat heb ik er nu gelukkig uit gekregen. Maar ik deed elke avond bijna wel sowieso een zak chips, daarnaast nog pizza broodjes en bagger.
Kijk, dan heb je al heel veel bereikt!
Hoeveel ben je afgevallen tot nu toe? En hoeveel wil je er nog af? heb je vast al eens gepost, maar is mij volledig ontschoten
pi_57695008
* Pandorah geeft Moblo een dikke knuf
pi_57695132
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 13:16 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Kijk, dan heb je al heel veel bereikt!
Hoeveel ben je afgevallen tot nu toe? En hoeveel wil je er nog af? heb je vast al eens gepost, maar is mij volledig ontschoten
uhm me top was 109.6, toen afgevallen tot 91.6, nu weer op 94.2 of iets. en ben vanaf deze week begonnen met fanatiek hardlopen, dus hopelijk gaat het de betere kant weer op.
Wil toch wel naar de 80 sowieso, vanaf 85 ben ik al tevreden, maar sowieso onder die 90
Top 5 China producten
  zaterdag 29 maart 2008 @ 14:20:54 #284
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57695440
Arme poes. Sterkte MoBlo. Moet er niet aan denken dat er iets met die van ons gebeurd.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_57695558
wat klote moblo, had even teruggelezen.

Moet er niet aan denken dat mijn kat weg is. En niet gaan twijfelen aan jezelf, Sushi heeft een mooie tijd bij je gehad en dat weet je zelf ook, onthoud dat.
Top 5 China producten
pi_57695738
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 16:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
zo ik heb ff foto's gemaakt in de nieuwe bikini, waarvan ik het bovenstukje dus nog ga ruilen voor een kleinere cup...
*schaamt zich nog wel een beetje voor lichaam*
voor/zij
[ afbeelding ]
achter:
[ afbeelding ]
dichtbij
[ afbeelding ]
Mooie bikini en mooi lijf
  Licht Ontvlambaar zaterdag 29 maart 2008 @ 16:10:51 #287
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57697361
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 23:25 schreef octopussy het volgende:
Beessie-Jen, leuke bikini en het bovenstukje ziet er eigenlijk niet te groot uit. Broekje zit ook mooi.

Wat me overigens een beetje dwars zit is dat als je eenmaal obees bent geweest, je voor altijd getekend bent ook al ben je slank. Striae krijg je nooit meer echt weg, een platte buik kan alleen nog maar met ingrijpende operaties, borsten reizen onheroepelijk naar het zuiden en gewrichten kunnen permanent beschadigd zijn. En dan heb ik het nog niet eens over de psychologische kant ervan.
Heel frustrerend als je meiden om je heen ziet van eigen leeftijd die er helemaal ongeschonden uitzien

maar duzzzz.....

ik was vanochtend wel 83,9 kilo
Mooi gewicht Octo...

Overigens, ik herken je relaas, maar dan met als reden zwangerschap...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zaterdag 29 maart 2008 @ 19:47:04 #288
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57701542
brrr ik hebgeleerd om nooit met mn bovenbenen te schudden voor een spiegel...echt te walgelijk voor woorden... voor de rest van mn lijf, behalve mn bovenarmen bij mn oksels, heb ik redelijk goede hoop....oh ja, behalve voor mn borsten dan.

conclusie: me mn buik komt het misschien wel goed hihi
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  zaterdag 29 maart 2008 @ 20:35:31 #289
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_57702787
Wat sneu MoBlo
  zaterdag 29 maart 2008 @ 21:04:32 #290
159662 J1981
Supermama!
pi_57703723
Beessie-Jen, je ziet er echt super uit Mooie bikini ook.

Motorbloempje, dat is echt k*t. Probeer een beetje te genieten van de tijd dat ze wel bij jullie was. En natuurlijk alle leuke herinneringen die je aan haar hebt
  zaterdag 29 maart 2008 @ 22:40:15 #291
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_57706235
MoBlo sterkte
pi_57707005
Wat verdrietig, MoBlo...

Ik kom net terug van mijn vrijgezellenfeest. Het was érg gezellig!
pi_57707251
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 23:30 schreef Fannetje het volgende:
Wat verdrietig, MoBlo...

Ik kom net terug van mijn vrijgezellenfeest. Het was érg gezellig!
Tof! Wat hebben jullie gedaan?
pi_57707285
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 23:44 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Tof! Wat hebben jullie gedaan?
Zie het trouwtopic of chocoforum

Maar in het kort: bossche bollen gegeten, steptocht door de stad, bonbonworkshop (maar wel heel anders dan bij de Bonte Koe) en lekker gegourmet. Oh, en nog veel cadeautjes gehad en nageborreld.
  zondag 30 maart 2008 @ 01:05:30 #296
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57708293
Jaah terug van feestje, het was supergezellig. Ook mijn man heeft zich erg vermaakt...
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Licht Ontvlambaar zondag 30 maart 2008 @ 01:15:02 #297
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57708437
Net terug van soort van reunie van mijn klas van de lagere school, ook heel leuk geweest! Nu eens kijken of vriendje echt slaapt
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_57710654
Terug van een half weekendje familiebezoek. Ik lees zo even weer bij!
  zondag 30 maart 2008 @ 10:42:30 #299
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_57711176
'k Weet dat ik er niet al te blij om hoef te zijn, maar stiekem toch: vanochtend woog ik weer 81 kilo.

Zodadelijk naar Schiphol, wegbrengen die een week naar Canada gaat en dan vanavond bij schoonfamilie eten.
  zondag 30 maart 2008 @ 11:34:10 #300
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_57711657
Ha meiden (en heren, mocht ik die over het hoofd gezien hebben), mag ik weer zachtjesaan met jullie mee gaan posten?

Heel (heeeel ) lang geleden deed ik dat ook. Toen kwam ik dichtbij m'n streefgewicht, toen zwangerschap # 2 zich aandiende. De zwangerschap ging perfect, de dag nadat ik was bevallen was ik terug op m'n pre-zwangerschap gewicht, maar het jaar daarna was moeilijk, met chronisch slaapgebrek (ja Isa, daar kom je van aan) en bekkenpijn. Toch ging het niet slecht, ik kreeg de boel (en dan met name het sporten) weer op de rit, tot we gingen verhuizen.

Ik ben er ondertussen grondig achter dat ik slecht tegen veranderingen kan. Heel vervelend, aangezien we niet in Nederland wonen, en iedere paar jaar verhuizen. 's Kijken of we daar volgende keer wat aan kunnen doen.

Maar goed, we hebben nog een jaar of twee tegaan tot de volgende verhuizing, na nog meer veranderingen vorig jaar ben ik zwaarder dan ooit, daar erg ongelukkig onder, en het is tijd voor "De Knop". Ik ben al een paar weken bezig meer te bewegen, hoop vanaf komende week weer te gaan rennen, en heb er gisteren een Weightwatchers-online-abbo aan toegevoegd. Game on.....

Gelukkig (uhm... voor mij ja ) zijn er hier nog een heleboel bekende gezichten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')