thxquote:Op maandag 24 maart 2008 15:09 schreef Copycat het volgende:
Warhol. Niet Warhole ...
Ja, maar ik denk dat Andy zich omdraait in zijn grafquote:Op maandag 24 maart 2008 15:17 schreef Guuskeee het volgende:
thx![]()
Gelukkig wist je toch wie er bedoeld werd
het is .......Warholaquote:Op maandag 24 maart 2008 15:09 schreef Copycat het volgende:
Warhol. Niet Warhole ...
Dan ligt ie bottom up dus??quote:Op maandag 24 maart 2008 15:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat Andy zich omdraait in zijn graf.
quote:Op maandag 24 maart 2008 15:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan ligt ie bottom up dus??![]()
Das in Andy z'n geval wel zo makkelijk dan... zeker als hij al Warhole genoemd is....![]()
BTW: Geweldige OP Guuskeee![]()
![]()
voor m'n liefste kop(p)ij(n)katquote:Op maandag 24 maart 2008 15:38 schreef Copycat het volgende:
Zijn officiële naam is idd Warhola, Andrew Warhola. Maar zijn artiestennaam is uiteraard Warhol, Andy Warhol.
cheers luvquote:Op maandag 24 maart 2008 17:03 schreef Copycat het volgende:
Dan krijg je van mij:
Mét cameo van Andy.
Okee.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:53 schreef chufi het volgende:
Aangezien ik al vermeld sta met 2 plaatjes ben ik dus al een deelnemer. Tot hoelang gaat de strijd door ? Einde DGK ?
Wanneer er een wedstrijdje begint krijg je een minuut of 10-15 vantevoren een PM.quote:Op maandag 24 maart 2008 17:27 schreef Ziet het volgende:
Ik doe ook mee
wanneer moet het plaatje hier neergezet worden?
Ben en Miguelquote:Op maandag 24 maart 2008 17:03 schreef Copycat het volgende:
Dan krijg je van mij:
Mét cameo van Andy.
zover ik kan vinden, betekend blend mtb tot photoshop het samenvoegen van 2 plaatjesquote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:23 schreef Desii het volgende:
Nou Guuskee, zullen we maar beginnen dan..... dit zijn de regels (als jij het goed vind tenminste)
- Je artwerk mag maximaal 550 * 550 pix. (kleiner is uiteraard ook goed)
-- Het thema is de blend van alle miljonairs, die nu nog in het programma zijn (caps mag je zelf kiezen)
--- Je blend mag geen animaties bevatten
----- Je kan inleveren tot donderdag 19:00 (27-3)
Iedereen mag mee doen..... S7
er staat toch dat je een blend van de 5 miljonairs moet maken, in deze dus 5 plaatjesquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:55 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
zover ik kan vinden, betekend blend mtb tot photoshop het samenvoegen van 2 plaatjes
dus...
om mee te tellen voor de wedstrijd moet je minimaal 2 plaatjes gebruiken ?
nee, dat ken ik helemaal niet..... ga gelijk ff googlenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:24 schreef Copycat het volgende:
Heb je nu het logo van het magazine Blend erin verwerkt?
Mensen die niet meedoen toch?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:31 schreef Charmian het volgende:
Wie zitten er eigenlijk in de jury?
Maakt ook niet uit wie er in zit, maar het zou dan wel zo kunnen zijn dat er dan misschien maar één jurylid is (Guuske). En in hoeverre is hij beïnvloedbaarquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mensen die niet meedoen toch?
Maakt het uit wie er in de jury zitten, als niemand het weet dan kan de jury ook niet beïnvloed worden.
Ziet hij is gaaf ..... je hebt de eigenschappen van miljonairs er super in verwerktquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit wie er in zit, maar het zou dan wel zo kunnen zijn dat er dan misschien maar één jurylid is (Guuske). En in hoeverre is hij beïnvloedbaar
zou Amanda hem wel mooi vindenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:24 schreef Ziet het volgende:
die van jou vind ik mooi
die zouden ze zelf misschien ook wel willen hebben
quote:
leukquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:59 schreef mspoez het volgende:
Authentiek knip-plak-en-gum-frutsel:
[ afbeelding ]
We hebben er zin an !!quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:36 schreef Guuskeee het volgende:
ik heb een lijstje met mensen die zich aangemeld hebben als jury. Ik hoor daar natuurlijk zelf niet bij. Wanneer dit wedstrijdje afloopt PM ik hen om de inzendingen te komen bekijken en te oordelen. Tot dan is het niet nodig dat ik hier post wie dat zijn. Maar het zijn er genoeg om een gespreid oordeel te krijgen.
Dus bij deze opheldering daarover.
ghehehe ze lijken wel zombie's (waarbij Amanda de kroon spant)quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:30 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Claire zo groen als gras
Brian zo rood als bloed
Huub zo blauw als de knoop
Aman zo roze als Barbie
En ja Jaap .....
Commentaar altijdquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
ghehehe ze lijken wel zombie's (waarbij Amanda de kroon spant)
we mogen toch wel commentaar geven toch?
De wedstrijd liep toch tot donderdagavaond 1900 uur ? Of ben ik de tijd kwijt ?quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:01 schreef Guuskeee het volgende:
De inzendingen van het eerste wedstrijdje:
Desii
[ afbeelding ]
Ziet
[ afbeelding ]
mspoez
[ afbeelding ]
Guuskeee
[ afbeelding ]
chufi
[ afbeelding ]
Claire zo groen als gras
Brian zo rood als bloed
Huub zo blauw als de knoop
Aman zo roze als Barbie
En ja Jaap .....
En nu is het wachten op de beoordelingen van de jury
Ik kreeg een mailtje van de hoofd-jury dat we konden gaan jureren........quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
De wedstrijd liep toch tot donderdagavaond 1900 uur ? Of ben ik de tijd kwijt ?
dus dat.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:19 schreef Copycat het volgende:
Dit jurylid wil eerst alle deelnemers complimenteren en bedanken voor hun bijdragen! Stuk voor stuk pareltjes. Maar ... er kan er maar één mijn persoonlijke favoriet zijn ...
quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:41 schreef PeterNB het volgende:
Op nummer 1: Ziet
Ja, er is 'iets' met deze inzending. Mijn eerste reactie was: "dat komt
niet eens in de top 3" maar hoe langer ik er naar kijk, hoe vreemder
ik hem vinden des te meer hij me is gaan boeien.
En nu ik een eindoordeel moet geven: "Ik vind hem de winnaar van
deze ronde !" En ook voor jou natuurlijk: Keep on Ziet !![/b]
Kleine toevoeging: Ziet voldeed volgens mij niet geheel aan de 'eisen' om
ALLE miljonairs te plaatsen. Ik laat eventuele consequenties over aan
het hoofd van de jury
Yep... cap doe ik in overleg met Guuskeequote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:47 schreef Ziet het volgende:
dus: we krijgen nog een cap,
we krijgen een render (wat is een render?)
en daar moeten we iets mee, erin verwerken.
ben heel benieuwd of ik het ook kan
want snappen doe ik het nog niet erg...
Nou je het zegt..................quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:17 schreef Ziet het volgende:verder heb ik naar mijn weten wel ALLE miljonairs erin verwerkt
dus dat laatste moet je me nog maar even uitleggen
yup.... toch brunettequote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:19 schreef mspoez het volgende:
Een 'sig' is een plaatje dat je onderaan je post zou kunnen zetten, toch? Ben beetje blont geloof ik.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:25 schreef Desii het volgende:
[..]
Yep... cap doe ik in overleg met Guuskee
render: uitgeknipt plaatje
heb ff een pb gestuurd
er staat luve in een fout fontjequote:Op zondag 30 maart 2008 23:09 schreef HoneyBunny het volgende:
Hier mijn jury-oordeel:
Op 6 : Nomrc2
Ik snap m niet, heb heel de middag zitten kijken of er nou Luuc stond en me af zitten vragen waarom
![]()
Op 5 : Ziet
Leuk de ringen en de roos. Huub en Claire lijken net Ot en Sien.
Op 4 : Chufi
Mooie kleuren, lekker rustig.
Op 3 : Guuske
Mooi en simpel, top!
Op 2 : Mspoez
Vind m erg mooi, de schaduw van de ring in hartvorm, erg leuk!
Op 1 : Desii
Inderdaad helemaal af!
Luve stond er volgens mijquote:Op zondag 30 maart 2008 23:09 schreef HoneyBunny het volgende:
Hier mijn jury-oordeel:
Op 6 : Nomrc2
Ik snap m niet, heb heel de middag zitten kijken of er nou Luuc stond en me af zitten vragen waarom
![]()
[
i think love = luvequote:Op maandag 31 maart 2008 00:20 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ooooo, hij bedoeld eigenlijk LOVE dan... Wat is luve eigenlijk?
zelfde as een relasiequote:Op maandag 31 maart 2008 00:20 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ooooo, hij bedoeld eigenlijk LOVE dan... Wat is luve eigenlijk?
huub neemt een paar prostitueesquote:Op maandag 31 maart 2008 01:40 schreef Ziet het volgende:
foenetisch dus
maar de rest van je sig mag je ook uitleggen,
watvoor gedachte zit er achter?
+ 1 maar ik zit niet in de jury dus mijn stem telt nietquote:Op maandag 31 maart 2008 08:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja , hoi ik ben er hoor![]()
ik vind deze keer het plaatje van Chufi het mooist. Prachtig hoe de blaadjes van de roos meekleuren in de gezichten. Wel romantisch maar niet té zoet.
Vind de 13 van Mspoez trouwens wel een eervolle vermelding waard
we missen 1 jurylid toch???? dus Leandra meld je ff bij Guuskeeequote:Op maandag 31 maart 2008 17:36 schreef chufi het volgende:
THX Leandra, jammer dat je niet in de jury zit
Volgens mij zijn er net als bij de vorige wedstrijd 5 juryleden, wat op zich wel handig is, een oneven aantalquote:Op maandag 31 maart 2008 17:43 schreef Desii het volgende:
[..]
we missen 1 jurylid toch???? dus Leandra meld je ff bij Guuskeee
Oeh... mag mijn voorstel??quote:Op maandag 31 maart 2008 20:52 schreef chufi het volgende:
gefeliciteerd Desii en de volgende keer doen we een opdracht van een ander
quote:Op maandag 31 maart 2008 13:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik wel een suggestie voor de volgende wedstrijd mag doen:
Een soortgelijk liefdevol tafereeltje van Brian en Amanda....
Hoeft wat mij betreft niet op sigformaat, dat is op FOK! toch niet bruikbaar.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vind de opdracht van Leandra erg leuk!
laten we ff wachten op Guuskeee, doen we één en dezelfde cap??quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:41 schreef Ziet het volgende:
[..]
ik ook
de nieuwe opdracht is dus:
- een bewerking á la Huub en Claire, maar dan voor Brian en Amanda.
- Size: maakt niet uit
- inleveren vóór zondag op maandag 00.00 uur
Ik heb nog geen echte feedback van de juryleden, dus laten we die van Leandra maar doen danquote:Op dinsdag 1 april 2008 16:34 schreef Desii het volgende:
[..]
laten we ff wachten op Guuskeee, doen we één en dezelfde cap??
Dat zou idd een probleem kunnen zijn.... toch maar een "eigen" cap dan?quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:44 schreef chufi het volgende:
Dit is wel weer een niet door een van ons gemaakte cap maar van een externe gebeurtenis, waar we mogelijk te maken hebben met copyrights...?
don't botherquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:44 schreef chufi het volgende:
Dit is wel weer een niet door een van ons gemaakte cap maar van een externe gebeurtenis, waar we mogelijk te maken hebben met copyrights...?
nee hoor, dit is gewoon een foto van nu.nl ( http://www.nufoto.nl/2007/12/04/premiere-the-golden-compass-12/ ) geript door party flock. Foto's op nu.nl worden gemaakt en geplaatst door iedereen die iets leuks ziet, dus vrij van copyright...quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:44 schreef chufi het volgende:
Iedereen mag meedoen, hoe meer zielen hoe meer vreugd...quote:Op woensdag 2 april 2008 00:38 schreef DaniqueV het volgende:
Mag ik hier ook aan mee doen?
Vind het zelf ook wel leuk om met foto's te rommelen, nog niet zo heel lang dat ik dat doe
tuurlijk joh..... hoe meer hoe leukerquote:Op woensdag 2 april 2008 00:38 schreef DaniqueV het volgende:
Mag ik hier ook aan mee doen?
Vind het zelf ook wel leuk om met foto's te rommelen, nog niet zo heel lang dat ik dat doe
Ja doe ik, zit de laatste tijd ook steeds vaker hier te kijkenquote:Op woensdag 2 april 2008 01:01 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Iedereen mag meedoen, hoe meer zielen hoe meer vreugd...
Dus ik kan je bij de lijst spelers zetten? je krijgt dan elke nieuwe opdracht via PM.
moet je wel wat vaken van VOL hiernaartoe komen hoor!![]()
quote:
Tot de volgende dan maar weer fijn weekendquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:57 schreef mspoez het volgende:
Ik doe niet mee deze keer, geen tijd gehad nog en straks een weekendje weg.
Er staan al hele mooie! Succes voor degenen die nog iets gaan pielen!
Deze is veel leuker dan die andere waar ze op posen.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:49 schreef DaniqueV het volgende:
op zich vind ik dit ook nog wel een mooie van brian en Amanda
[ afbeelding ]
Ja daar zijn we nu te laat mee , misschien voor een volgende contestquote:Op zaterdag 5 april 2008 22:12 schreef itsme het volgende:
[..]
Deze is veel leuker dan die andere waar ze op posen.
Toevallig dat ik deze in een map had staan en wie weet kunnen we deze nog een keer gebruikenquote:Op zaterdag 5 april 2008 22:12 schreef itsme het volgende:
[..]
Deze is veel leuker dan die andere waar ze op posen.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:47 schreef Guuskeee het volgende:
tot nu toe zie ik alleen maar mooie staan![]()
even kijken of ik iets af kan kijken hier en gebruiken/verbeteren...![]()
ik ben bang van nietgrrr
quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:47 schreef Guuskeee het volgende:
tot nu toe zie ik alleen maar mooie staan![]()
even kijken of ik iets af kan kijken hier en gebruiken/verbeteren...![]()
ik ben bang van nietgrrr
Hey kniesoorquote:Op maandag 7 april 2008 10:52 schreef Copycat het volgende:
Mijn keuse:
Op drie: Desii: mooie compositie, maar ik vind het jammer dat de tekst niet klopt: It looks like zou het moeten zijn. Noem me een kniesoor.
Twee: Ziet: De kettingen maken het geheel subtiel af.
En op één: chufi: vage compositie en vage tekst, perfect passend bij deze vage liefde.
Haar linkeroog ?? Nou....zelfs als je het erbij vertelt is het moeilijk te zienquote:Op maandag 7 april 2008 15:03 schreef Desii het volgende:
Amanda's blauw geslagen oog, is nog niemand opgevallen.... was't te subtiel
Was mij dus ook niet opgevallen hoor je spelfoutje, maar ook het blauwe oog had ik dus niet gezienquote:Op maandag 7 april 2008 15:03 schreef Desii het volgende:
[..]
Hey kniesoorik schaam me rot; wat een stomme spelfout.... tja wat kan ik zeggen blonT
(Amanda's blauw geslagen oog, is nog niemand opgevallen.... was't te subtiel)
quote:Op maandag 7 april 2008 16:23 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Haar linkeroog ?? Nou....zelfs als je het erbij vertelt is het moeilijk te zien
Chufiquote:Op dinsdag 8 april 2008 00:38 schreef chufi het volgende:
Heb ik gewonnen ? Geweldig... !!! Ik was vergeten te vermelden dat in mijn plaatje Aman Jesus ook nog ff onder zn ballen kietelde
Ze duwt de lap om z'n kruis zelfs nog heel subtiel omhoog door haar hand om Brian z'n nek te leggenquote:Op dinsdag 8 april 2008 00:38 schreef chufi het volgende:
Heb ik gewonnen ? Geweldig... !!! Ik was vergeten te vermelden dat in mijn plaatje Aman Jesus ook nog ff onder zn ballen kietelde
quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze duwt de lap om z'n kruis zelfs nog heel subtiel omhoog door haar hand om Brian z'n nek te leggen
gaaf idee ...... Guuskeeeeeeee!!!!quote:Op donderdag 10 april 2008 11:36 schreef blomst het volgende:
drie verschillende japen of meer in één plaatje verwerkt, bv emoJaap, terrorJaap, angstJaap,slaafJaap enz.
Is dat een Idee?
Ik zeg: perfect!quote:Op donderdag 10 april 2008 17:49 schreef Desii het volgende:
[..]
gaaf idee ...... Guuskeeeeeeee!!!!
wat zegde gij
oeps....zie het nu pas....hoe zet ik dat aan??quote:Op donderdag 10 april 2008 19:21 schreef Guuskeee het volgende:
DaniqueV, zou je je Private Messaging aan kunnen zetten? Ik kan je niet PM-en, en dus geen nieuwe opdrachtjes sturen...
Alvast bedankt!
Zal een beetje uitleggen wat ik ermee bedoel.....opgesloten in de kooi, dus achter trailies.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:59 schreef DaniqueV het volgende:
pfff vond het deze keer behoorlijk pittig maar heb hem klaar.
[ afbeelding ]
jouw achtergrond moet ikniet te lang naar kijken....word er gek van hahahaquote:
Je hebt gelijk het begint te bewegen , maar wel mooi gedaan ook.. En ook de jouwe mag er zijn..quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:35 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
jouw achtergrond moet ikniet te lang naar kijken....word er gek van hahaha
Maar wel mooi gemaakt hoor!
Thanks, die van jou ook, leuk met dat schaakbord op de achtergrondquote:Op zaterdag 12 april 2008 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt gelijk het begint te bewegen , maar wel mooi gedaan ook.. En ook de jouwe mag er zijn..
THX zietquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:50 schreef Ziet het volgende:
ik vind het ook superleuk om te zien wat iedereen er van maakt!![]()
en het was de bedoeling ook om er niet te lang naar te kijken
quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:50 schreef Ziet het volgende:
ik vind het ook superleuk om te zien wat iedereen er van maakt!![]()
en het was de bedoeling ook om er niet te lang naar te kijken
quote:Op zondag 13 april 2008 03:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja effen doorscrollen naar beneden wordt ie nog leuker![]()
[..]
[..]
is wel mooi alleen heb ik geen idee hoe je dat maakt,ik houd het dus maar op gewone foto bewerking, ben blij dat ik dat nu een beetje door heb, ontdek daar ook nog steeds dingen aan.quote:Op zondag 13 april 2008 18:24 schreef chufi het volgende:
Vraagje? Mogen we ook animated GIF's inzenden ipv een star plaatje? Misschien een idee voor een volgende ronde.
ja he wat een gedoe....hoop maar dat Claire mee gaat....van mij mag die familie van Claire de beerput wel open trekkenquote:Op zondag 13 april 2008 19:56 schreef Ziet het volgende:
ik heb ook geen idee hoe je moet animeren
(ben eigenlijk wel blij dat ik deze opdracht gister al af had,
gezien alle commotie nu)
En straks om 22:45 gaat FOK weer tegenwerken en zijn we slechts met ons drietjesquote:Op zondag 13 april 2008 19:56 schreef Ziet het volgende:
ik heb ook geen idee hoe je moet animeren
(ben eigenlijk wel blij dat ik deze opdracht gister al af had,
gezien alle commotie nu)
ik weet ook niet waarom de anderen niet mee hebben gedaanquote:Op zondag 13 april 2008 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
En straks om 22:45 gaat FOK weer tegenwerken en zijn we slechts met ons drietjes
Klopt dat zou heel goed kunnen...misschien anders gewoon de tijd verlengen tot ze ook wat hebben kunnen maken?quote:Op zondag 13 april 2008 22:48 schreef chufi het volgende:
Misschien te druk met iets anders of met streamen
Dit zijn de inzendingen:quote:Op donderdag 10 april 2008 19:16 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Ik zeg: perfect!
Dus:
- 1 plaatje van maximaal 550 x 500 pixels
- 3 verschillende Japen erin, (bv TerrorJaap, HomoJaap, EmoJaap)
- af op zondag (13 april) avond 23:00 uur.
- iedereen vij om zelf caps te kiezen
Ik zou zeggen: SUCCES ALLEMAAL![]()
quote:Op zondag 13 april 2008 23:09 schreef PeterNB het volgende:
Mijn wekelijkse volledig-objectieve jury-oordeel voor deze week:
Op nummer 3: Chufi [ afbeelding ]
Zes Japen in één afbeelding. Hoe krijg je het voor elkaar ?
Leuk gedaan !
Op nummer 2: Ziet [ afbeelding ]
Drie Japen in een ERRUG kleurrijke compositie.
Mooi gedaan maar ik word er GEK! van
Op nummer 1 de winnaar: de tegelwand van DaniqueV [ afbeelding ]
Heel erg mooi gedaan !
Over mijn oordeel kan niet worden gecorrespondeerd; hier zult u het mee moeten doen.
quote:Op maandag 14 april 2008 20:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Erg leuk gedaan Sander, maar ik denk dat die hier thuishoort: [Photoshop]The Golden Cage Fakes 3
Daar is hij iig helemaal op z'n plek![]()
Erg leuk gedaan Sander, maar ik denk dat die hier thuishoort: [Photoshop]The Golden Cage Fakes 3quote:
Ik weet het niet, ik stuur de 2 ontbrekende juryleden wel ff een PM met het verzoek of 1 van 2 zo vriendelijk kan zijn jullie uit je lijden te verlossen, het is ook niet leuk als een uitslag zo lang op zich laat wachten.quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:32 schreef Ziet het volgende:
nog 1 jurylid moet zich ff melden hier
(we moeten deze week wel leuren zeg, wat is er aan de hand?)
quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:57 schreef mspoez het volgende:
Hallo! Ik ben er weer! Druk gehad, werk en privé, even geen tijd gehad. Mag ik nog meedoen? *bedel*
Guuskeee stuurt normaliter altijd een PM als het tijd is voor de jurering. Maar zo te zien is hij al even niet hier geweest?quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:44 schreef Leandra het volgende:
Ik weet het niet, ik stuur de 2 ontbrekende juryleden wel ff een PM met het verzoek of 1 van 2 zo vriendelijk kan zijn jullie uit je lijden te verlossen, het is ook niet leuk als een uitslag zo lang op zich laat wachten.
Klopt, ik had hem gisteren ook al gePM'd, maar ook nog geen antwoord gehad...quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Guuskeee stuurt normaliter altijd een PM als het tijd is voor de jurering. Maar zo te zien is hij al even niet hier geweest?
Ik vond het ook een heel gedoe....wist ook niet wat te maken, ben maar begonnen met de villa...alleen had ik al geen goede foto, heb dus een stuk bij de boom aan zitten maken en meer lucht gemaakt en aan de onderkant ook groter gemaakt..omdat een filmposter altijd rechthoekig is Toen een cap zitten bewerken van het hek en dat erin gezet.....daarna was Brian aan de beurt die bestaat ook weer uit 3 lagen, verhouding van zijn hoofd klopt niet helemaal maar heb dat bewust gedaan, vond dat wel passen bij Brianquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:14 schreef chufi het volgende:
Mooi hoor DaniqueV. Ik weet niet of het mij lukt om nog iets te fabriceren, inspiratie is in dit geval namelijk zeker een vereiste ..
Dank je wel dat je die van mij mooi vind!quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:29 schreef HoneyBunny het volgende:
Sorry Sorry, helemaal vergeten te stemmen!!! Maar ben het meer dan eens met de uitkomst, gefeliciteerd DaniqueV. Zie dat de volgende alweer aan de gang is. Sluiting morgenavond weer??
Ook mooi gemaakt!quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:22 schreef wonka het volgende:
Saaie streams vanavond dus ik doe ook maar een gooi......
[ afbeelding ]
is goed hoor anders is het wel wat je zegt zit je misschien lang te wachten en doen ze toch niet meequote:Op zondag 20 april 2008 17:57 schreef PeterNB het volgende:
Laten we het volgende afspreken: als er niemand voor 22h vanavond laat weten
dat 'ie nog bezig is aan de opdracht van deze week eindigt de inzendingstermijn
gewoon om middernacht zoals vanouds.
Ik heb de juryleden al verzocht om na middernacht hun oordeel te geven.quote:Op zondag 20 april 2008 23:57 schreef chufi het volgende:
Ik pas ook deze keer , geen tijd gevonden
edit : we mogen nog een week denken en pielen lees ik nu
Das heel aardig van je Peterquote:Op maandag 21 april 2008 00:01 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb de juryleden al verzocht om na middernacht hun oordeel te geven.
Maar je mag natuurlijk GRAAG met de opdracht voor volgende week meedoen
Allemaal bedankt,quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:12 schreef Ziet het volgende:
yeah, toch nog een punt![]()
tnx
en wonka,. gefelciteerd!!!!!
quote:Op zondag 27 april 2008 11:58 schreef PeterNB het volgende:
Hallo hallo,
Ik heb buikgriep en voel me alsof ik ieder moment ga overlijden
Van mij dus vanavond effe geen reactie....
quote:Op zondag 27 april 2008 13:33 schreef DaniqueV het volgende:
Wowww Desii !! wat gaaf.....als ik dat zie wil ik ook met gifjes kunnen werken
quote:Op maandag 28 april 2008 00:40 schreef chufi het volgende:
THX Leandra, dat je weer zo genereus de taken van anderen overneemt en ons dit overzicht van een week hard zwoegen voorschotelt.
Laat de jurering maar komen ....
Nope, en Guuskeee is ook nog steeds kwijtquote:Op maandag 28 april 2008 22:19 schreef Ziet het volgende:
is er al iets vernomen van PeterNB, want ik begin me een beetje zorgen te maken
Ik mis Guuskeeeequote:Op maandag 28 april 2008 22:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, en Guuskeee is ook nog steeds kwijt
You're alivequote:Op woensdag 30 april 2008 13:59 schreef PeterNB het volgende:
Nou daar ben ik weer. Buikgriep is grotendeels weg, maar heb er een
chronische hoest overheen gekregen (en DAT kost een energie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |