is wel mooi alleen heb ik geen idee hoe je dat maakt,ik houd het dus maar op gewone foto bewerking, ben blij dat ik dat nu een beetje door heb, ontdek daar ook nog steeds dingen aan.quote:Op zondag 13 april 2008 18:24 schreef chufi het volgende:
Vraagje? Mogen we ook animated GIF's inzenden ipv een star plaatje? Misschien een idee voor een volgende ronde.
ja he wat een gedoe....hoop maar dat Claire mee gaat....van mij mag die familie van Claire de beerput wel open trekkenquote:Op zondag 13 april 2008 19:56 schreef Ziet het volgende:
ik heb ook geen idee hoe je moet animeren
(ben eigenlijk wel blij dat ik deze opdracht gister al af had,
gezien alle commotie nu)
En straks om 22:45 gaat FOK weer tegenwerken en zijn we slechts met ons drietjesquote:Op zondag 13 april 2008 19:56 schreef Ziet het volgende:
ik heb ook geen idee hoe je moet animeren
(ben eigenlijk wel blij dat ik deze opdracht gister al af had,
gezien alle commotie nu)
ik weet ook niet waarom de anderen niet mee hebben gedaanquote:Op zondag 13 april 2008 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
En straks om 22:45 gaat FOK weer tegenwerken en zijn we slechts met ons drietjes
Klopt dat zou heel goed kunnen...misschien anders gewoon de tijd verlengen tot ze ook wat hebben kunnen maken?quote:Op zondag 13 april 2008 22:48 schreef chufi het volgende:
Misschien te druk met iets anders of met streamen
Dit zijn de inzendingen:quote:Op donderdag 10 april 2008 19:16 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Ik zeg: perfect!
Dus:
- 1 plaatje van maximaal 550 x 500 pixels
- 3 verschillende Japen erin, (bv TerrorJaap, HomoJaap, EmoJaap)
- af op zondag (13 april) avond 23:00 uur.
- iedereen vij om zelf caps te kiezen
Ik zou zeggen: SUCCES ALLEMAAL![]()
quote:Op zondag 13 april 2008 23:09 schreef PeterNB het volgende:
Mijn wekelijkse volledig-objectieve jury-oordeel voor deze week:
Op nummer 3: Chufi [ afbeelding ]
Zes Japen in één afbeelding. Hoe krijg je het voor elkaar ?
Leuk gedaan !
Op nummer 2: Ziet [ afbeelding ]
Drie Japen in een ERRUG kleurrijke compositie.
Mooi gedaan maar ik word er GEK! van
Op nummer 1 de winnaar: de tegelwand van DaniqueV [ afbeelding ]
Heel erg mooi gedaan !
Over mijn oordeel kan niet worden gecorrespondeerd; hier zult u het mee moeten doen.
quote:Op maandag 14 april 2008 20:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Erg leuk gedaan Sander, maar ik denk dat die hier thuishoort: [Photoshop]The Golden Cage Fakes 3
Daar is hij iig helemaal op z'n plek![]()
Erg leuk gedaan Sander, maar ik denk dat die hier thuishoort: [Photoshop]The Golden Cage Fakes 3quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |