Toevallig dat ik deze in een map had staan en wie weet kunnen we deze nog een keer gebruikenquote:Op zaterdag 5 april 2008 22:12 schreef itsme het volgende:
[..]
Deze is veel leuker dan die andere waar ze op posen.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:47 schreef Guuskeee het volgende:
tot nu toe zie ik alleen maar mooie staan![]()
even kijken of ik iets af kan kijken hier en gebruiken/verbeteren...![]()
ik ben bang van nietgrrr
quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:47 schreef Guuskeee het volgende:
tot nu toe zie ik alleen maar mooie staan![]()
even kijken of ik iets af kan kijken hier en gebruiken/verbeteren...![]()
ik ben bang van nietgrrr
Hey kniesoorquote:Op maandag 7 april 2008 10:52 schreef Copycat het volgende:
Mijn keuse:
Op drie: Desii: mooie compositie, maar ik vind het jammer dat de tekst niet klopt: It looks like zou het moeten zijn. Noem me een kniesoor.
Twee: Ziet: De kettingen maken het geheel subtiel af.
En op één: chufi: vage compositie en vage tekst, perfect passend bij deze vage liefde.
Haar linkeroog ?? Nou....zelfs als je het erbij vertelt is het moeilijk te zienquote:Op maandag 7 april 2008 15:03 schreef Desii het volgende:
Amanda's blauw geslagen oog, is nog niemand opgevallen.... was't te subtiel
Was mij dus ook niet opgevallen hoor je spelfoutje, maar ook het blauwe oog had ik dus niet gezienquote:Op maandag 7 april 2008 15:03 schreef Desii het volgende:
[..]
Hey kniesoorik schaam me rot; wat een stomme spelfout.... tja wat kan ik zeggen blonT
(Amanda's blauw geslagen oog, is nog niemand opgevallen.... was't te subtiel)
quote:Op maandag 7 april 2008 16:23 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Haar linkeroog ?? Nou....zelfs als je het erbij vertelt is het moeilijk te zien
Chufiquote:Op dinsdag 8 april 2008 00:38 schreef chufi het volgende:
Heb ik gewonnen ? Geweldig... !!! Ik was vergeten te vermelden dat in mijn plaatje Aman Jesus ook nog ff onder zn ballen kietelde
Ze duwt de lap om z'n kruis zelfs nog heel subtiel omhoog door haar hand om Brian z'n nek te leggenquote:Op dinsdag 8 april 2008 00:38 schreef chufi het volgende:
Heb ik gewonnen ? Geweldig... !!! Ik was vergeten te vermelden dat in mijn plaatje Aman Jesus ook nog ff onder zn ballen kietelde
quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze duwt de lap om z'n kruis zelfs nog heel subtiel omhoog door haar hand om Brian z'n nek te leggen
gaaf idee ...... Guuskeeeeeeee!!!!quote:Op donderdag 10 april 2008 11:36 schreef blomst het volgende:
drie verschillende japen of meer in één plaatje verwerkt, bv emoJaap, terrorJaap, angstJaap,slaafJaap enz.
Is dat een Idee?
Ik zeg: perfect!quote:Op donderdag 10 april 2008 17:49 schreef Desii het volgende:
[..]
gaaf idee ...... Guuskeeeeeeee!!!!
wat zegde gij
oeps....zie het nu pas....hoe zet ik dat aan??quote:Op donderdag 10 april 2008 19:21 schreef Guuskeee het volgende:
DaniqueV, zou je je Private Messaging aan kunnen zetten? Ik kan je niet PM-en, en dus geen nieuwe opdrachtjes sturen...
Alvast bedankt!
Zal een beetje uitleggen wat ik ermee bedoel.....opgesloten in de kooi, dus achter trailies.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:59 schreef DaniqueV het volgende:
pfff vond het deze keer behoorlijk pittig maar heb hem klaar.
[ afbeelding ]
jouw achtergrond moet ikniet te lang naar kijken....word er gek van hahahaquote:
Je hebt gelijk het begint te bewegen , maar wel mooi gedaan ook.. En ook de jouwe mag er zijn..quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:35 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
jouw achtergrond moet ikniet te lang naar kijken....word er gek van hahaha
Maar wel mooi gemaakt hoor!
Thanks, die van jou ook, leuk met dat schaakbord op de achtergrondquote:Op zaterdag 12 april 2008 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt gelijk het begint te bewegen , maar wel mooi gedaan ook.. En ook de jouwe mag er zijn..
THX zietquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:50 schreef Ziet het volgende:
ik vind het ook superleuk om te zien wat iedereen er van maakt!![]()
en het was de bedoeling ook om er niet te lang naar te kijken
quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:50 schreef Ziet het volgende:
ik vind het ook superleuk om te zien wat iedereen er van maakt!![]()
en het was de bedoeling ook om er niet te lang naar te kijken
quote:Op zondag 13 april 2008 03:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja effen doorscrollen naar beneden wordt ie nog leuker![]()
[..]
[..]
is wel mooi alleen heb ik geen idee hoe je dat maakt,ik houd het dus maar op gewone foto bewerking, ben blij dat ik dat nu een beetje door heb, ontdek daar ook nog steeds dingen aan.quote:Op zondag 13 april 2008 18:24 schreef chufi het volgende:
Vraagje? Mogen we ook animated GIF's inzenden ipv een star plaatje? Misschien een idee voor een volgende ronde.
ja he wat een gedoe....hoop maar dat Claire mee gaat....van mij mag die familie van Claire de beerput wel open trekkenquote:Op zondag 13 april 2008 19:56 schreef Ziet het volgende:
ik heb ook geen idee hoe je moet animeren
(ben eigenlijk wel blij dat ik deze opdracht gister al af had,
gezien alle commotie nu)
En straks om 22:45 gaat FOK weer tegenwerken en zijn we slechts met ons drietjesquote:Op zondag 13 april 2008 19:56 schreef Ziet het volgende:
ik heb ook geen idee hoe je moet animeren
(ben eigenlijk wel blij dat ik deze opdracht gister al af had,
gezien alle commotie nu)
ik weet ook niet waarom de anderen niet mee hebben gedaanquote:Op zondag 13 april 2008 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
En straks om 22:45 gaat FOK weer tegenwerken en zijn we slechts met ons drietjes
Klopt dat zou heel goed kunnen...misschien anders gewoon de tijd verlengen tot ze ook wat hebben kunnen maken?quote:Op zondag 13 april 2008 22:48 schreef chufi het volgende:
Misschien te druk met iets anders of met streamen
Dit zijn de inzendingen:quote:Op donderdag 10 april 2008 19:16 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Ik zeg: perfect!
Dus:
- 1 plaatje van maximaal 550 x 500 pixels
- 3 verschillende Japen erin, (bv TerrorJaap, HomoJaap, EmoJaap)
- af op zondag (13 april) avond 23:00 uur.
- iedereen vij om zelf caps te kiezen
Ik zou zeggen: SUCCES ALLEMAAL![]()
quote:Op zondag 13 april 2008 23:09 schreef PeterNB het volgende:
Mijn wekelijkse volledig-objectieve jury-oordeel voor deze week:
Op nummer 3: Chufi [ afbeelding ]
Zes Japen in één afbeelding. Hoe krijg je het voor elkaar ?
Leuk gedaan !
Op nummer 2: Ziet [ afbeelding ]
Drie Japen in een ERRUG kleurrijke compositie.
Mooi gedaan maar ik word er GEK! van
Op nummer 1 de winnaar: de tegelwand van DaniqueV [ afbeelding ]
Heel erg mooi gedaan !
Over mijn oordeel kan niet worden gecorrespondeerd; hier zult u het mee moeten doen.
quote:Op maandag 14 april 2008 20:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Erg leuk gedaan Sander, maar ik denk dat die hier thuishoort: [Photoshop]The Golden Cage Fakes 3
Daar is hij iig helemaal op z'n plek![]()
Erg leuk gedaan Sander, maar ik denk dat die hier thuishoort: [Photoshop]The Golden Cage Fakes 3quote:
Ik weet het niet, ik stuur de 2 ontbrekende juryleden wel ff een PM met het verzoek of 1 van 2 zo vriendelijk kan zijn jullie uit je lijden te verlossen, het is ook niet leuk als een uitslag zo lang op zich laat wachten.quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:32 schreef Ziet het volgende:
nog 1 jurylid moet zich ff melden hier
(we moeten deze week wel leuren zeg, wat is er aan de hand?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |