Toevallig dat ik deze in een map had staan en wie weet kunnen we deze nog een keer gebruikenquote:Op zaterdag 5 april 2008 22:12 schreef itsme het volgende:
[..]
Deze is veel leuker dan die andere waar ze op posen.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:47 schreef Guuskeee het volgende:
tot nu toe zie ik alleen maar mooie staan![]()
even kijken of ik iets af kan kijken hier en gebruiken/verbeteren...![]()
ik ben bang van nietgrrr
quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:47 schreef Guuskeee het volgende:
tot nu toe zie ik alleen maar mooie staan![]()
even kijken of ik iets af kan kijken hier en gebruiken/verbeteren...![]()
ik ben bang van nietgrrr
Hey kniesoorquote:Op maandag 7 april 2008 10:52 schreef Copycat het volgende:
Mijn keuse:
Op drie: Desii: mooie compositie, maar ik vind het jammer dat de tekst niet klopt: It looks like zou het moeten zijn. Noem me een kniesoor.
Twee: Ziet: De kettingen maken het geheel subtiel af.
En op één: chufi: vage compositie en vage tekst, perfect passend bij deze vage liefde.
Haar linkeroog ?? Nou....zelfs als je het erbij vertelt is het moeilijk te zienquote:Op maandag 7 april 2008 15:03 schreef Desii het volgende:
Amanda's blauw geslagen oog, is nog niemand opgevallen.... was't te subtiel
Was mij dus ook niet opgevallen hoor je spelfoutje, maar ook het blauwe oog had ik dus niet gezienquote:Op maandag 7 april 2008 15:03 schreef Desii het volgende:
[..]
Hey kniesoorik schaam me rot; wat een stomme spelfout.... tja wat kan ik zeggen blonT
(Amanda's blauw geslagen oog, is nog niemand opgevallen.... was't te subtiel)
quote:Op maandag 7 april 2008 16:23 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Haar linkeroog ?? Nou....zelfs als je het erbij vertelt is het moeilijk te zien
Chufiquote:Op dinsdag 8 april 2008 00:38 schreef chufi het volgende:
Heb ik gewonnen ? Geweldig... !!! Ik was vergeten te vermelden dat in mijn plaatje Aman Jesus ook nog ff onder zn ballen kietelde
Ze duwt de lap om z'n kruis zelfs nog heel subtiel omhoog door haar hand om Brian z'n nek te leggenquote:Op dinsdag 8 april 2008 00:38 schreef chufi het volgende:
Heb ik gewonnen ? Geweldig... !!! Ik was vergeten te vermelden dat in mijn plaatje Aman Jesus ook nog ff onder zn ballen kietelde
quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze duwt de lap om z'n kruis zelfs nog heel subtiel omhoog door haar hand om Brian z'n nek te leggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |