gaaf idee ...... Guuskeeeeeeee!!!!quote:Op donderdag 10 april 2008 11:36 schreef blomst het volgende:
drie verschillende japen of meer in één plaatje verwerkt, bv emoJaap, terrorJaap, angstJaap,slaafJaap enz.
Is dat een Idee?
Ik zeg: perfect!quote:Op donderdag 10 april 2008 17:49 schreef Desii het volgende:
[..]
gaaf idee ...... Guuskeeeeeeee!!!!
wat zegde gij
oeps....zie het nu pas....hoe zet ik dat aan??quote:Op donderdag 10 april 2008 19:21 schreef Guuskeee het volgende:
DaniqueV, zou je je Private Messaging aan kunnen zetten? Ik kan je niet PM-en, en dus geen nieuwe opdrachtjes sturen...
Alvast bedankt!
Zal een beetje uitleggen wat ik ermee bedoel.....opgesloten in de kooi, dus achter trailies.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:59 schreef DaniqueV het volgende:
pfff vond het deze keer behoorlijk pittig maar heb hem klaar.
[ afbeelding ]
jouw achtergrond moet ikniet te lang naar kijken....word er gek van hahahaquote:
Je hebt gelijk het begint te bewegen , maar wel mooi gedaan ook.. En ook de jouwe mag er zijn..quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:35 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
jouw achtergrond moet ikniet te lang naar kijken....word er gek van hahaha
Maar wel mooi gemaakt hoor!
Thanks, die van jou ook, leuk met dat schaakbord op de achtergrondquote:Op zaterdag 12 april 2008 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt gelijk het begint te bewegen , maar wel mooi gedaan ook.. En ook de jouwe mag er zijn..
THX zietquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:50 schreef Ziet het volgende:
ik vind het ook superleuk om te zien wat iedereen er van maakt!![]()
en het was de bedoeling ook om er niet te lang naar te kijken
quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:50 schreef Ziet het volgende:
ik vind het ook superleuk om te zien wat iedereen er van maakt!![]()
en het was de bedoeling ook om er niet te lang naar te kijken
quote:Op zondag 13 april 2008 03:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja effen doorscrollen naar beneden wordt ie nog leuker![]()
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |