zover ik kan vinden, betekend blend mtb tot photoshop het samenvoegen van 2 plaatjesquote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:23 schreef Desii het volgende:
Nou Guuskee, zullen we maar beginnen dan..... dit zijn de regels (als jij het goed vind tenminste)
- Je artwerk mag maximaal 550 * 550 pix. (kleiner is uiteraard ook goed)
-- Het thema is de blend van alle miljonairs, die nu nog in het programma zijn (caps mag je zelf kiezen)
--- Je blend mag geen animaties bevatten
----- Je kan inleveren tot donderdag 19:00 (27-3)
Iedereen mag mee doen..... S7
er staat toch dat je een blend van de 5 miljonairs moet maken, in deze dus 5 plaatjesquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:55 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
zover ik kan vinden, betekend blend mtb tot photoshop het samenvoegen van 2 plaatjes
dus...
om mee te tellen voor de wedstrijd moet je minimaal 2 plaatjes gebruiken ?
nee, dat ken ik helemaal niet..... ga gelijk ff googlenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:24 schreef Copycat het volgende:
Heb je nu het logo van het magazine Blend erin verwerkt?
Mensen die niet meedoen toch?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:31 schreef Charmian het volgende:
Wie zitten er eigenlijk in de jury?
Maakt ook niet uit wie er in zit, maar het zou dan wel zo kunnen zijn dat er dan misschien maar één jurylid is (Guuske). En in hoeverre is hij beïnvloedbaarquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mensen die niet meedoen toch?
Maakt het uit wie er in de jury zitten, als niemand het weet dan kan de jury ook niet beïnvloed worden.
Ziet hij is gaaf ..... je hebt de eigenschappen van miljonairs er super in verwerktquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit wie er in zit, maar het zou dan wel zo kunnen zijn dat er dan misschien maar één jurylid is (Guuske). En in hoeverre is hij beïnvloedbaar
zou Amanda hem wel mooi vindenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:24 schreef Ziet het volgende:
die van jou vind ik mooi
die zouden ze zelf misschien ook wel willen hebben
quote:
leukquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:59 schreef mspoez het volgende:
Authentiek knip-plak-en-gum-frutsel:
[ afbeelding ]
We hebben er zin an !!quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:36 schreef Guuskeee het volgende:
ik heb een lijstje met mensen die zich aangemeld hebben als jury. Ik hoor daar natuurlijk zelf niet bij. Wanneer dit wedstrijdje afloopt PM ik hen om de inzendingen te komen bekijken en te oordelen. Tot dan is het niet nodig dat ik hier post wie dat zijn. Maar het zijn er genoeg om een gespreid oordeel te krijgen.
Dus bij deze opheldering daarover.
ghehehe ze lijken wel zombie's (waarbij Amanda de kroon spant)quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:30 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Claire zo groen als gras
Brian zo rood als bloed
Huub zo blauw als de knoop
Aman zo roze als Barbie
En ja Jaap .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |