Ik weet het niet, ik stuur de 2 ontbrekende juryleden wel ff een PM met het verzoek of 1 van 2 zo vriendelijk kan zijn jullie uit je lijden te verlossen, het is ook niet leuk als een uitslag zo lang op zich laat wachten.quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:32 schreef Ziet het volgende:
nog 1 jurylid moet zich ff melden hier
(we moeten deze week wel leuren zeg, wat is er aan de hand?)
quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:57 schreef mspoez het volgende:
Hallo! Ik ben er weer! Druk gehad, werk en privé, even geen tijd gehad. Mag ik nog meedoen? *bedel*
Guuskeee stuurt normaliter altijd een PM als het tijd is voor de jurering. Maar zo te zien is hij al even niet hier geweest?quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:44 schreef Leandra het volgende:
Ik weet het niet, ik stuur de 2 ontbrekende juryleden wel ff een PM met het verzoek of 1 van 2 zo vriendelijk kan zijn jullie uit je lijden te verlossen, het is ook niet leuk als een uitslag zo lang op zich laat wachten.
Klopt, ik had hem gisteren ook al gePM'd, maar ook nog geen antwoord gehad...quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Guuskeee stuurt normaliter altijd een PM als het tijd is voor de jurering. Maar zo te zien is hij al even niet hier geweest?
Ik vond het ook een heel gedoe....wist ook niet wat te maken, ben maar begonnen met de villa...alleen had ik al geen goede foto, heb dus een stuk bij de boom aan zitten maken en meer lucht gemaakt en aan de onderkant ook groter gemaakt..omdat een filmposter altijd rechthoekig is Toen een cap zitten bewerken van het hek en dat erin gezet.....daarna was Brian aan de beurt die bestaat ook weer uit 3 lagen, verhouding van zijn hoofd klopt niet helemaal maar heb dat bewust gedaan, vond dat wel passen bij Brianquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:14 schreef chufi het volgende:
Mooi hoor DaniqueV. Ik weet niet of het mij lukt om nog iets te fabriceren, inspiratie is in dit geval namelijk zeker een vereiste ..
Dank je wel dat je die van mij mooi vind!quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:29 schreef HoneyBunny het volgende:
Sorry Sorry, helemaal vergeten te stemmen!!! Maar ben het meer dan eens met de uitkomst, gefeliciteerd DaniqueV. Zie dat de volgende alweer aan de gang is. Sluiting morgenavond weer??
Ook mooi gemaakt!quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:22 schreef wonka het volgende:
Saaie streams vanavond dus ik doe ook maar een gooi......
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |