Dat zou idd een probleem kunnen zijn.... toch maar een "eigen" cap dan?quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:44 schreef chufi het volgende:
Dit is wel weer een niet door een van ons gemaakte cap maar van een externe gebeurtenis, waar we mogelijk te maken hebben met copyrights...?
don't botherquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:44 schreef chufi het volgende:
Dit is wel weer een niet door een van ons gemaakte cap maar van een externe gebeurtenis, waar we mogelijk te maken hebben met copyrights...?
nee hoor, dit is gewoon een foto van nu.nl ( http://www.nufoto.nl/2007/12/04/premiere-the-golden-compass-12/ ) geript door party flock. Foto's op nu.nl worden gemaakt en geplaatst door iedereen die iets leuks ziet, dus vrij van copyright...quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:44 schreef chufi het volgende:
Iedereen mag meedoen, hoe meer zielen hoe meer vreugd...quote:Op woensdag 2 april 2008 00:38 schreef DaniqueV het volgende:
Mag ik hier ook aan mee doen?
Vind het zelf ook wel leuk om met foto's te rommelen, nog niet zo heel lang dat ik dat doe
tuurlijk joh..... hoe meer hoe leukerquote:Op woensdag 2 april 2008 00:38 schreef DaniqueV het volgende:
Mag ik hier ook aan mee doen?
Vind het zelf ook wel leuk om met foto's te rommelen, nog niet zo heel lang dat ik dat doe
Ja doe ik, zit de laatste tijd ook steeds vaker hier te kijkenquote:Op woensdag 2 april 2008 01:01 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Iedereen mag meedoen, hoe meer zielen hoe meer vreugd...
Dus ik kan je bij de lijst spelers zetten? je krijgt dan elke nieuwe opdracht via PM.
moet je wel wat vaken van VOL hiernaartoe komen hoor!![]()
quote:
Tot de volgende dan maar weer fijn weekendquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:57 schreef mspoez het volgende:
Ik doe niet mee deze keer, geen tijd gehad nog en straks een weekendje weg.
Er staan al hele mooie! Succes voor degenen die nog iets gaan pielen!
Deze is veel leuker dan die andere waar ze op posen.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:49 schreef DaniqueV het volgende:
op zich vind ik dit ook nog wel een mooie van brian en Amanda
[ afbeelding ]
Ja daar zijn we nu te laat mee , misschien voor een volgende contestquote:Op zaterdag 5 april 2008 22:12 schreef itsme het volgende:
[..]
Deze is veel leuker dan die andere waar ze op posen.
Toevallig dat ik deze in een map had staan en wie weet kunnen we deze nog een keer gebruikenquote:Op zaterdag 5 april 2008 22:12 schreef itsme het volgende:
[..]
Deze is veel leuker dan die andere waar ze op posen.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:47 schreef Guuskeee het volgende:
tot nu toe zie ik alleen maar mooie staan![]()
even kijken of ik iets af kan kijken hier en gebruiken/verbeteren...![]()
ik ben bang van nietgrrr
quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:47 schreef Guuskeee het volgende:
tot nu toe zie ik alleen maar mooie staan![]()
even kijken of ik iets af kan kijken hier en gebruiken/verbeteren...![]()
ik ben bang van nietgrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |