thxquote:Op maandag 24 maart 2008 15:09 schreef Copycat het volgende:
Warhol. Niet Warhole ...
Ja, maar ik denk dat Andy zich omdraait in zijn grafquote:Op maandag 24 maart 2008 15:17 schreef Guuskeee het volgende:
thx![]()
Gelukkig wist je toch wie er bedoeld werd
het is .......Warholaquote:Op maandag 24 maart 2008 15:09 schreef Copycat het volgende:
Warhol. Niet Warhole ...
Dan ligt ie bottom up dus??quote:Op maandag 24 maart 2008 15:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat Andy zich omdraait in zijn graf.
quote:Op maandag 24 maart 2008 15:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan ligt ie bottom up dus??![]()
Das in Andy z'n geval wel zo makkelijk dan... zeker als hij al Warhole genoemd is....![]()
BTW: Geweldige OP Guuskeee![]()
![]()
voor m'n liefste kop(p)ij(n)katquote:Op maandag 24 maart 2008 15:38 schreef Copycat het volgende:
Zijn officiële naam is idd Warhola, Andrew Warhola. Maar zijn artiestennaam is uiteraard Warhol, Andy Warhol.
cheers luvquote:Op maandag 24 maart 2008 17:03 schreef Copycat het volgende:
Dan krijg je van mij:
Mét cameo van Andy.
Okee.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:53 schreef chufi het volgende:
Aangezien ik al vermeld sta met 2 plaatjes ben ik dus al een deelnemer. Tot hoelang gaat de strijd door ? Einde DGK ?
Wanneer er een wedstrijdje begint krijg je een minuut of 10-15 vantevoren een PM.quote:Op maandag 24 maart 2008 17:27 schreef Ziet het volgende:
Ik doe ook mee
wanneer moet het plaatje hier neergezet worden?
Ben en Miguelquote:Op maandag 24 maart 2008 17:03 schreef Copycat het volgende:
Dan krijg je van mij:
Mét cameo van Andy.
zover ik kan vinden, betekend blend mtb tot photoshop het samenvoegen van 2 plaatjesquote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:23 schreef Desii het volgende:
Nou Guuskee, zullen we maar beginnen dan..... dit zijn de regels (als jij het goed vind tenminste)
- Je artwerk mag maximaal 550 * 550 pix. (kleiner is uiteraard ook goed)
-- Het thema is de blend van alle miljonairs, die nu nog in het programma zijn (caps mag je zelf kiezen)
--- Je blend mag geen animaties bevatten
----- Je kan inleveren tot donderdag 19:00 (27-3)
Iedereen mag mee doen..... S7
er staat toch dat je een blend van de 5 miljonairs moet maken, in deze dus 5 plaatjesquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:55 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
zover ik kan vinden, betekend blend mtb tot photoshop het samenvoegen van 2 plaatjes
dus...
om mee te tellen voor de wedstrijd moet je minimaal 2 plaatjes gebruiken ?
nee, dat ken ik helemaal niet..... ga gelijk ff googlenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:24 schreef Copycat het volgende:
Heb je nu het logo van het magazine Blend erin verwerkt?
Mensen die niet meedoen toch?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:31 schreef Charmian het volgende:
Wie zitten er eigenlijk in de jury?
Maakt ook niet uit wie er in zit, maar het zou dan wel zo kunnen zijn dat er dan misschien maar één jurylid is (Guuske). En in hoeverre is hij beïnvloedbaarquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mensen die niet meedoen toch?
Maakt het uit wie er in de jury zitten, als niemand het weet dan kan de jury ook niet beïnvloed worden.
Ziet hij is gaaf ..... je hebt de eigenschappen van miljonairs er super in verwerktquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit wie er in zit, maar het zou dan wel zo kunnen zijn dat er dan misschien maar één jurylid is (Guuske). En in hoeverre is hij beïnvloedbaar
zou Amanda hem wel mooi vindenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:24 schreef Ziet het volgende:
die van jou vind ik mooi
die zouden ze zelf misschien ook wel willen hebben
quote:
leukquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:59 schreef mspoez het volgende:
Authentiek knip-plak-en-gum-frutsel:
[ afbeelding ]
We hebben er zin an !!quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:36 schreef Guuskeee het volgende:
ik heb een lijstje met mensen die zich aangemeld hebben als jury. Ik hoor daar natuurlijk zelf niet bij. Wanneer dit wedstrijdje afloopt PM ik hen om de inzendingen te komen bekijken en te oordelen. Tot dan is het niet nodig dat ik hier post wie dat zijn. Maar het zijn er genoeg om een gespreid oordeel te krijgen.
Dus bij deze opheldering daarover.
ghehehe ze lijken wel zombie's (waarbij Amanda de kroon spant)quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:30 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Claire zo groen als gras
Brian zo rood als bloed
Huub zo blauw als de knoop
Aman zo roze als Barbie
En ja Jaap .....
Commentaar altijdquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
ghehehe ze lijken wel zombie's (waarbij Amanda de kroon spant)
we mogen toch wel commentaar geven toch?
De wedstrijd liep toch tot donderdagavaond 1900 uur ? Of ben ik de tijd kwijt ?quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:01 schreef Guuskeee het volgende:
De inzendingen van het eerste wedstrijdje:
Desii
[ afbeelding ]
Ziet
[ afbeelding ]
mspoez
[ afbeelding ]
Guuskeee
[ afbeelding ]
chufi
[ afbeelding ]
Claire zo groen als gras
Brian zo rood als bloed
Huub zo blauw als de knoop
Aman zo roze als Barbie
En ja Jaap .....
En nu is het wachten op de beoordelingen van de jury
Ik kreeg een mailtje van de hoofd-jury dat we konden gaan jureren........quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
De wedstrijd liep toch tot donderdagavaond 1900 uur ? Of ben ik de tijd kwijt ?
dus dat.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:19 schreef Copycat het volgende:
Dit jurylid wil eerst alle deelnemers complimenteren en bedanken voor hun bijdragen! Stuk voor stuk pareltjes. Maar ... er kan er maar één mijn persoonlijke favoriet zijn ...
quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:41 schreef PeterNB het volgende:
Op nummer 1: Ziet
Ja, er is 'iets' met deze inzending. Mijn eerste reactie was: "dat komt
niet eens in de top 3" maar hoe langer ik er naar kijk, hoe vreemder
ik hem vinden des te meer hij me is gaan boeien.
En nu ik een eindoordeel moet geven: "Ik vind hem de winnaar van
deze ronde !" En ook voor jou natuurlijk: Keep on Ziet !![/b]
Kleine toevoeging: Ziet voldeed volgens mij niet geheel aan de 'eisen' om
ALLE miljonairs te plaatsen. Ik laat eventuele consequenties over aan
het hoofd van de jury
Yep... cap doe ik in overleg met Guuskeequote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:47 schreef Ziet het volgende:
dus: we krijgen nog een cap,
we krijgen een render (wat is een render?)
en daar moeten we iets mee, erin verwerken.
ben heel benieuwd of ik het ook kan
want snappen doe ik het nog niet erg...
Nou je het zegt..................quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:17 schreef Ziet het volgende:verder heb ik naar mijn weten wel ALLE miljonairs erin verwerkt
dus dat laatste moet je me nog maar even uitleggen
yup.... toch brunettequote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:19 schreef mspoez het volgende:
Een 'sig' is een plaatje dat je onderaan je post zou kunnen zetten, toch? Ben beetje blont geloof ik.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:25 schreef Desii het volgende:
[..]
Yep... cap doe ik in overleg met Guuskee
render: uitgeknipt plaatje
heb ff een pb gestuurd
er staat luve in een fout fontjequote:Op zondag 30 maart 2008 23:09 schreef HoneyBunny het volgende:
Hier mijn jury-oordeel:
Op 6 : Nomrc2
Ik snap m niet, heb heel de middag zitten kijken of er nou Luuc stond en me af zitten vragen waarom
![]()
Op 5 : Ziet
Leuk de ringen en de roos. Huub en Claire lijken net Ot en Sien.
Op 4 : Chufi
Mooie kleuren, lekker rustig.
Op 3 : Guuske
Mooi en simpel, top!
Op 2 : Mspoez
Vind m erg mooi, de schaduw van de ring in hartvorm, erg leuk!
Op 1 : Desii
Inderdaad helemaal af!
Luve stond er volgens mijquote:Op zondag 30 maart 2008 23:09 schreef HoneyBunny het volgende:
Hier mijn jury-oordeel:
Op 6 : Nomrc2
Ik snap m niet, heb heel de middag zitten kijken of er nou Luuc stond en me af zitten vragen waarom
![]()
[
i think love = luvequote:Op maandag 31 maart 2008 00:20 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ooooo, hij bedoeld eigenlijk LOVE dan... Wat is luve eigenlijk?
zelfde as een relasiequote:Op maandag 31 maart 2008 00:20 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ooooo, hij bedoeld eigenlijk LOVE dan... Wat is luve eigenlijk?
huub neemt een paar prostitueesquote:Op maandag 31 maart 2008 01:40 schreef Ziet het volgende:
foenetisch dus
maar de rest van je sig mag je ook uitleggen,
watvoor gedachte zit er achter?
+ 1 maar ik zit niet in de jury dus mijn stem telt nietquote:Op maandag 31 maart 2008 08:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja , hoi ik ben er hoor![]()
ik vind deze keer het plaatje van Chufi het mooist. Prachtig hoe de blaadjes van de roos meekleuren in de gezichten. Wel romantisch maar niet té zoet.
Vind de 13 van Mspoez trouwens wel een eervolle vermelding waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |