quote:Op zondag 23 maart 2008 18:34 schreef RickoKun het volgende:
Gvd zeg, dat werd tijd, DKB! Dat duurde me veuls te lang! Foei!
quote:Op zondag 23 maart 2008 18:34 schreef RickoKun het volgende:
Gvd zeg, dat werd tijd, DKB! Dat duurde me veuls te lang! Foei!
quote:Op zondag 23 maart 2008 19:55 schreef Kadesh het volgende:
Nou eindelijk, ik zit de hele middag al te wachten op het nieuwe GTA topic.
Neequote:Op zondag 23 maart 2008 20:06 schreef zomgmoz het volgende:
gvd ik wil m ook! Is nou al eens bevestigd dat ie naar de pc komt?
ik vond die gast met die zonnebril op irritantquote:Op maandag 24 maart 2008 01:45 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Best toffe aflevering, alleen ik vind die analist irritant, geen idee waarom eigenlijk
Yep,.... denk de beste optie na GTA als je van die games houdt!quote:Op maandag 24 maart 2008 10:58 schreef J.Herrer het volgende:
Vraagje, is Saints row een beetje net als GTA?
Ik kan van iemand een xbox 360 overnemen oa. met Saints row
Als het echt zo'n type GTA spel is vermaak ik me nog wel een maand
Cool, free roam met 16 spelers ookquote:* GTA Race: 16 Spelers
* Deathmatch: 16 spelers
* Team Deathmatch: 16 Spelers
* Mafiya Work: 8 Spelers
* Team Mafiya Work: 16 Spelers (twee teams van acht)
* Cops N' Crooks: 16 Spelers (twee team van acht)
* Hangman's Noose: 4 Spelers
* Free Roam: 16 Spelers
quote:But GTA4 has the size of Oblivion and the beauty of Gears.
quote:The only time the framerate chugged was in multi, with alot of cops chasing, everyone shooting rockets, and a gas station blowing up
Overmorgen tochquote:Op dinsdag 25 maart 2008 02:43 schreef Merkie het volgende:
Ben benieuwd naar de nieuwe trailer.
Ja ik ookquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:02 schreef Stammies het volgende:
Ik heb toch de SE maar besteld
[ afbeelding ]
Dan zou dit echt de eerste GTA game zijn zonder SP framerate problemen. Ben blij dat ze dit spel zovaak uitgesteld hebben,..... echt zo blij,... hoe pijnlijk vorig jaar oktober ook was,... hij heerlijk we over een maand straks zitten te gamen.quote:
Terecht.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:26 schreef Chocobo het volgende:
Die Rockstargames overigens,.... ze waren al rijk, maar deze release gaat echt een hoop mensen met een goed pensioen sturenDit gaat zoooooooooo verkopen
'Als' ik PC-gamer was dan zou ik voor dit spel een console kopen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:52 schreef HL_Dog43 het volgende:
en IK WIL DE PC VERSIE IN OKTOBER!
Trouwens overmorgen een nieuwe trailer.Smul.
Ik heb daar echt geen geld voorquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:02 schreef Stammies het volgende:
Ik heb toch de SE maar besteld
[ afbeelding ]
quote:Some more info from the Xbox World 360 magazine
- You'll be able to take photos and upload them to share with people.
- There's a bunch of references to Crackdown in it.
- If you rob a bank or murder someone people will find out about it by news tickers around the city. The news tickers will also give your description.
- They point out how there are little graphical details that are really nice. Specifically how in one screenshot you can see that one driver is checking his rear view, another is looking forward and another is looking out the side of his window.
- Videogeddon arcade has a bunch of tongue-in-cheek games as well as posters that reference people that bash games.
- It's twice the size of Vice City.
- Peds will call the cops on you if they see you attacking people on the street.
- They talk about how you can go to the top floor of the Empire State building and you won't see any pop up.
- Niko's hand to hand combat comes from Bas Rutten.
Koop een kale Xbox360. Nu ¤ 199,-quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:58 schreef aerodynamic het volgende:
Balen dat ik geen PS3 heb, maar ach ja... Wachten voor op de PC zal het vast en zeker waard zijn.
www.progamer.nl E86quote:Op dinsdag 25 maart 2008 02:41 schreef jorienvdherik het volgende:
waar
Van een heliquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:28 schreef jorienvdherik het volgende:
leuk die heli
krijg weer een cod 4 gevoel
Ze hebben het over die airstrike(s) of chopper attack aanvallen na +10 kills ofzo per match. Althans,... dat gok ik.quote:
jij kan goed gokkenquote:Op woensdag 26 maart 2008 08:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ze hebben het over die airstrike(s) of chopper attack aanvallen na +10 kills ofzo per match. Althans,... dat gok ik.
Je vindt hem nogal grappig zeker? Dat je hem 3x op een ochtend postquote:
Oei, jah, dat zou een ramp zijn inderdaad..quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:06 schreef Govinda het volgende:
Ik heb het wel eens vaker gedaan met een spel dat ik meteen alles ging uitproberen maar als ik dan begon met de missies moest ik eerst weer een tutorial door... beetje dubbelop dan...
quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:26 schreef DSS24 het volgende:
Wat bedoelen ze op de officiele website met die zin in het begin?
Welcome to Liberty City: A great social experiment gone terribly wrong.
Dat de stad gewoon fucked up is?
quote:The site introduces itself with a view of the Liberty City skyline and "Welcome to Liberty City" followed by one of the following slogans:
"Marketing the city, one strapline at a time"
"Come and visit! You'll be desperate to leave"
"America's melting pot appears to have melted"
"It's not as shitty as the rest of the country"
"Gateway to America! Now, can we just scan your retina and have a DNA sample?"
"Steam comes out of the ground, the people are rude and it costs a fortune"
"At least we're not as racist as the midwest"
"Where the American Dream goes to die"
"Overpriced real estate in a cultural wasteland"
"Because gardens are for wimps"
"The American dream? It's time to wake up"
"Where the people are angry and lonely, and the taxes sky high"
"Great to visit, even better to leave"
"Where capitalism and giant egos collide"
"The center of the known universe, for egomaniacs"
"Proving there is no such thing as society"
"A great social experiment gone terribly wrong"
"Neurotic and deranged welcome here!"
Morgen toch?quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:50 schreef ryangozer het volgende:
Wanneer komt trailer 4 nou? En waarom doet de site het niet bij mij...
[ afbeelding ]
De stad mag wel weten dat je er bentquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:23 schreef -Dries- het volgende:
Wat gaan jullie allemaal het eerst doen als je em hebt? Ik ga denk ik heel rustig de stad verkennen, een beetje naar de gebouwen staren enzo. Een paar auto's uitproberen. en daarna pas een missie.
Je hebt geen body armor.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:03 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
De stad mag wel weten dat je er bent![]()
dus eerst flink veel rellen, auto's stelen, politie treiteren etc.![]()
Ik weet niet of ze bij deze GTA ook hebben gedaan dat je 150 % bodyarmor etc. krijgt als je missies doet, pak ik die ook meteen mee
Zijn inderdaad weer verdwenen. Hier staan ze gelukkig nog.quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zit een hoop verschil in kwaliteit tussen de verschillende screenshots
Als je geen verschil ziet dan kijk je niet naar het plaatje wat ik zie. De San Andreas-pic is echt superlelijk, terwijl die van best mooi is.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zit een hoop verschil in kwaliteit tussen de verschillende screenshots
Scroll eens naar boven..quote:
Ja hoorquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:33 schreef TC03 het volgende:
Hmm, lijkt me 1,5x zo groot als Los Santos ofzo. Valt me een beetje tegen.
Nee, die zijn er in principe nooit van GTA, sowieso hebben veel spellen dat niet.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:55 schreef RaymanNL het volgende:
De game komt over een maand uit heh, zijn er eigenlijk al "echte" ingame screenshots geweest? Dus niet screens waar de camera op een vreemdeplek staat, om er een mooi screenshot van te maken? Dus inc tellertjes in beeld enzo?Dat vroeg ik me eigenlijk af
Ik denk dat ze idd pas komen als bijv. IGN een Hands-on heeft van de game, Die maken dan zelf caps. Bij andere games is het me eigenlijk nog nooit opgevallen ofzoquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:00 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Nee, die zijn er in principe nooit van GTA, sowieso hebben veel spellen dat niet.
Alhoewel, er is één screenshot met daarop heel klein 5 zwarte wanted sterretjes, maar daar kan je ook niet veel van af leiden.
Is dat een enorme zandvlaag of is het een verneukt plaatje?quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:09 schreef Sackboy het volgende:
Deze komt toch aardig in de buurt
[ afbeelding ]
he kijk, een bocht die niet rond isquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:09 schreef Sackboy het volgende:
Deze komt toch aardig in de buurt
[ afbeelding ]
Zo zijn alle screens tot nu toe. Welcome to de graphics van GTA IVquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:37 schreef DSS24 het volgende:
Is dat een enorme zandvlaag of is het een verneukt plaatje?
roep het van de torens!quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:48 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Zo zijn alle screens tot nu toe. Welcome to de graphics van GTA IV
quote:
Ik zeg al vanaf het begin dat het er gewoon 3x ruk uit ziet, maar niemand gelooft me omdat ze te gefixeerd zijn op ZOMGOZMOZMOZMG GTA4 OZMGOMZOZMZOMG NEW YORK enzoquote:
Dat is nou ook weer onzinquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:48 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Zo zijn alle screens tot nu toe. Welcome to de graphics van GTA IV
Oh ik dacht dat je het over de olieverf-achtige filter had die over elke screen lijkt te zitten.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:32 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Dat is nou ook weer onzin![]()
Je ziet in dit plaatje een rare zandvlaag, misschien door die helikopter gemaakt![]()
Ik heb mij er al bij neergelegd sinds GTA 3 dat het niet de mooiste graphics zijn als je ze vergelijkt met andere games uit dezelfde tijd. Daar gaat het ook helemaal niet om in deze MASTERLIJKE serie. Het is puur de beleving en speelplezier. Ik word er helemaal in opgezogen en zie geen leilijke graphics meer. HELL, ik speel nu nog Vice City met mijn eigen auto's geimporteerd en vind het nog steeds een prachtspel.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:39 schreef jorienvdherik het volgende:
vind die map anders super groot !
kan niet wachten
Als deze map verhouding klopt is het spel zelfs ziekelijk groot!!quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:08 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Gigantische stad.
Trouwens dat nutteloze gezeik over de graphics.![]()
Mensen die de game al hadden gespeeld vonden het weergaloze graphics en dan nog.
Als de game wat mindere grafische pracht had ... het gaat nog altijd om de gameplay.
De meeste screens hebben een grain filter voor artlook doeleindenquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:37 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Is dat een enorme zandvlaag of is het een verneukt plaatje?
Vreemd,... in het FF topic ben je niet zo graphic georienteerd en zit jij ook redelijk vaak ZOMG opmerkingen te geven op games waar de pixels een eigen leven hebben. Ja,... je mag replyen met je aankomende next-gen opmerking ja,....quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:54 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik zeg al vanaf het begin dat het er gewoon 3x ruk uit ziet, maar niemand gelooft me omdat ze te gefixeerd zijn op ZOMGOZMOZMOZMG GTA4 OZMGOMZOZMZOMG NEW YORK enzo
ja, het schijnt bijvoorbeeld ook zo te zijn dat de karakters echt een trap oplopen en niet opzwevenquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:37 schreef -Dries- het volgende:
Ja die physics ben ik echt heel benieuwd naar. Dat je niet meer zweeft over de grond zoals in de vorige GTA's, maar dat je echt daadwerkelijk een stap neerzet. Benieuwd hoe dat eruit ziet en voelt.
om vervolgens in de metro te stappen om naar Queens te rijdenquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:46 schreef HL_Dog43 het volgende:
Of ff plankgas over times square (ja ja heet niet zo) een voetganger aanrijden die realistisch over je wagen heenrolt.
Waar je vervolgens wild om je heen begint te schieten vanuit de auto, die je net gejacked hebtquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:53 schreef kepler het volgende:
[..]
om vervolgens in de metro te stappen om naar Queens te rijden
Ik vraag me af of je, met 16 man, de hele stad tot je beschikking hebt. Dan zou je elkaar amper tegenkomen in zo'n grote mapquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:36 schreef kepler het volgende:
graphics zien er echt goed uitAls je bedenkt dat je zo'n grote stad tot je beschikking hebt zonder laadtijden, en ook nog eens met 16 man tegelijk online kunt knallen dan ziet het er echt prachtig uit. Daarnaast zijn alle previews positief, zeker over de belichting. Ik maak me echt geen zorgen over de graphics. Het zal geen Gears of War worden, of een GT5 maar dat hoeft ook helemaal niet
Zolang er maar veel details, goede physics en veel te doen is
Hide and seek mini-gamequote:Op donderdag 27 maart 2008 11:19 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je, met 16 man, de hele stad tot je beschikking hebt. Dan zou je elkaar amper tegenkomen in zo'n grote map
Dan wordt je ingesloten door de 5-0's en stap je met een gijzelaar uit en houd hem voor je zodat je niet beschoten kan wordenquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:05 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Waar je vervolgens wild om je heen begint te schieten vanuit de auto, die je net gejacked hebt
de host kan gebieden instellen volgens mij, en je kan elkaar vast zien op de mapquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:19 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je, met 16 man, de hele stad tot je beschikking hebt. Dan zou je elkaar amper tegenkomen in zo'n grote map
Maar als ik nou de hele tijd op een realistische manier voetgangers over mn wagen zie rollen, dan word ik fucking misselijkquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:46 schreef HL_Dog43 het volgende:
Of ff plankgas over times square (ja ja heet niet zo) een voetganger aanrijden die realistisch over je wagen heenrolt.
In het FF topic ben ik net zo'n graphics hoer. Ik ben met FFVII gekapt omdat het gewoon voor geen ene fuck uitzagquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vreemd,... in het FF topic ben je niet zo graphic georienteerd en zit jij ook redelijk vaak ZOMG opmerkingen te geven op games waar de pixels een eigen leven hebben. Ja,... je mag replyen met je aankomende next-gen opmerking ja,....
quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:00 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
In het FF topic ben ik net zo'n graphics hoer. Ik ben met FFVII gekapt omdat het gewoon voor geen ene fuck uitzagIX X en XII zijn nog redelijk te doen. Ik verwacht van FFXIII dan ook dat het goed uit ziet, anders gaatie ook de prullebak in
Volgens mij gaat deze kaart uit van een iets te optimistische schaal.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:08 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Gigantische stad.
Mensen die de game al hadden gespeeld vonden het weergaloze graphics en dan nog.
Als de game wat mindere grafische pracht had ... het gaat nog altijd om de gameplay.
Precies, anders zijn het wel heeel brede wegenquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat deze kaart uit van een iets te optimistische schaal.
Het zou best kunnen kloppen. De grootte van de "grid" is in Brooklyn / Queens net zo groot als in Las Venturas. Het stratenpatroon in Manhattan is groter, vanwege de grootte van de "blocks".quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat deze kaart uit van een iets te optimistische schaal.
Heb je daar een bron van? Ik zie net dat er vandaag nog geen GTA nieuws op de site is geweest.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:08 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Gigantische stad.
Haast even dik als die landingsbaan in het Noorden?quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:19 schreef EricG het volgende:
Als je bij die kaart kijkt naar de lengte en de dikte van delandingsbanen van het vliegveld is het zeker wel een optimistische schaal.
Ja tis stoere praat maar mij heb je er niet meequote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:53 schreef Sackboy het volgende:
Benieuwd welk van de twee filmpjes vanavond het meeste aandacht krijgt
quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:12 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
GTA, dat is tenminste wel kwaliteit.
Jammer, dat is namelijk een essentieel gedeelte van mijn levensroepingquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja tis stoere praat maar mij heb je er niet mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |