Zo zijn alle screens tot nu toe. Welcome to de graphics van GTA IVquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:37 schreef DSS24 het volgende:
Is dat een enorme zandvlaag of is het een verneukt plaatje?
roep het van de torens!quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:48 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Zo zijn alle screens tot nu toe. Welcome to de graphics van GTA IV
quote:
Ik zeg al vanaf het begin dat het er gewoon 3x ruk uit ziet, maar niemand gelooft me omdat ze te gefixeerd zijn op ZOMGOZMOZMOZMG GTA4 OZMGOMZOZMZOMG NEW YORK enzoquote:
Dat is nou ook weer onzinquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:48 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Zo zijn alle screens tot nu toe. Welcome to de graphics van GTA IV
Oh ik dacht dat je het over de olieverf-achtige filter had die over elke screen lijkt te zitten.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:32 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Dat is nou ook weer onzin![]()
Je ziet in dit plaatje een rare zandvlaag, misschien door die helikopter gemaakt![]()
Ik heb mij er al bij neergelegd sinds GTA 3 dat het niet de mooiste graphics zijn als je ze vergelijkt met andere games uit dezelfde tijd. Daar gaat het ook helemaal niet om in deze MASTERLIJKE serie. Het is puur de beleving en speelplezier. Ik word er helemaal in opgezogen en zie geen leilijke graphics meer. HELL, ik speel nu nog Vice City met mijn eigen auto's geimporteerd en vind het nog steeds een prachtspel.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:39 schreef jorienvdherik het volgende:
vind die map anders super groot !
kan niet wachten
Als deze map verhouding klopt is het spel zelfs ziekelijk groot!!quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:08 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Gigantische stad.
Trouwens dat nutteloze gezeik over de graphics.![]()
Mensen die de game al hadden gespeeld vonden het weergaloze graphics en dan nog.
Als de game wat mindere grafische pracht had ... het gaat nog altijd om de gameplay.
De meeste screens hebben een grain filter voor artlook doeleindenquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:37 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Is dat een enorme zandvlaag of is het een verneukt plaatje?
Vreemd,... in het FF topic ben je niet zo graphic georienteerd en zit jij ook redelijk vaak ZOMG opmerkingen te geven op games waar de pixels een eigen leven hebben. Ja,... je mag replyen met je aankomende next-gen opmerking ja,....quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:54 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik zeg al vanaf het begin dat het er gewoon 3x ruk uit ziet, maar niemand gelooft me omdat ze te gefixeerd zijn op ZOMGOZMOZMOZMG GTA4 OZMGOMZOZMZOMG NEW YORK enzo
ja, het schijnt bijvoorbeeld ook zo te zijn dat de karakters echt een trap oplopen en niet opzwevenquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:37 schreef -Dries- het volgende:
Ja die physics ben ik echt heel benieuwd naar. Dat je niet meer zweeft over de grond zoals in de vorige GTA's, maar dat je echt daadwerkelijk een stap neerzet. Benieuwd hoe dat eruit ziet en voelt.
om vervolgens in de metro te stappen om naar Queens te rijdenquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:46 schreef HL_Dog43 het volgende:
Of ff plankgas over times square (ja ja heet niet zo) een voetganger aanrijden die realistisch over je wagen heenrolt.
Waar je vervolgens wild om je heen begint te schieten vanuit de auto, die je net gejacked hebtquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:53 schreef kepler het volgende:
[..]
om vervolgens in de metro te stappen om naar Queens te rijden
Ik vraag me af of je, met 16 man, de hele stad tot je beschikking hebt. Dan zou je elkaar amper tegenkomen in zo'n grote mapquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:36 schreef kepler het volgende:
graphics zien er echt goed uitAls je bedenkt dat je zo'n grote stad tot je beschikking hebt zonder laadtijden, en ook nog eens met 16 man tegelijk online kunt knallen dan ziet het er echt prachtig uit. Daarnaast zijn alle previews positief, zeker over de belichting. Ik maak me echt geen zorgen over de graphics. Het zal geen Gears of War worden, of een GT5 maar dat hoeft ook helemaal niet
Zolang er maar veel details, goede physics en veel te doen is
Hide and seek mini-gamequote:Op donderdag 27 maart 2008 11:19 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je, met 16 man, de hele stad tot je beschikking hebt. Dan zou je elkaar amper tegenkomen in zo'n grote map
Dan wordt je ingesloten door de 5-0's en stap je met een gijzelaar uit en houd hem voor je zodat je niet beschoten kan wordenquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:05 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Waar je vervolgens wild om je heen begint te schieten vanuit de auto, die je net gejacked hebt
de host kan gebieden instellen volgens mij, en je kan elkaar vast zien op de mapquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:19 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je, met 16 man, de hele stad tot je beschikking hebt. Dan zou je elkaar amper tegenkomen in zo'n grote map
Maar als ik nou de hele tijd op een realistische manier voetgangers over mn wagen zie rollen, dan word ik fucking misselijkquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:46 schreef HL_Dog43 het volgende:
Of ff plankgas over times square (ja ja heet niet zo) een voetganger aanrijden die realistisch over je wagen heenrolt.
In het FF topic ben ik net zo'n graphics hoer. Ik ben met FFVII gekapt omdat het gewoon voor geen ene fuck uitzagquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vreemd,... in het FF topic ben je niet zo graphic georienteerd en zit jij ook redelijk vaak ZOMG opmerkingen te geven op games waar de pixels een eigen leven hebben. Ja,... je mag replyen met je aankomende next-gen opmerking ja,....
quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:00 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
In het FF topic ben ik net zo'n graphics hoer. Ik ben met FFVII gekapt omdat het gewoon voor geen ene fuck uitzagIX X en XII zijn nog redelijk te doen. Ik verwacht van FFXIII dan ook dat het goed uit ziet, anders gaatie ook de prullebak in
Volgens mij gaat deze kaart uit van een iets te optimistische schaal.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:08 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Gigantische stad.
Mensen die de game al hadden gespeeld vonden het weergaloze graphics en dan nog.
Als de game wat mindere grafische pracht had ... het gaat nog altijd om de gameplay.
Precies, anders zijn het wel heeel brede wegenquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat deze kaart uit van een iets te optimistische schaal.
Het zou best kunnen kloppen. De grootte van de "grid" is in Brooklyn / Queens net zo groot als in Las Venturas. Het stratenpatroon in Manhattan is groter, vanwege de grootte van de "blocks".quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat deze kaart uit van een iets te optimistische schaal.
Heb je daar een bron van? Ik zie net dat er vandaag nog geen GTA nieuws op de site is geweest.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:08 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Gigantische stad.
Haast even dik als die landingsbaan in het Noorden?quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:19 schreef EricG het volgende:
Als je bij die kaart kijkt naar de lengte en de dikte van delandingsbanen van het vliegveld is het zeker wel een optimistische schaal.
Ja tis stoere praat maar mij heb je er niet meequote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:53 schreef Sackboy het volgende:
Benieuwd welk van de twee filmpjes vanavond het meeste aandacht krijgt
quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:12 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
GTA, dat is tenminste wel kwaliteit.
Jammer, dat is namelijk een essentieel gedeelte van mijn levensroepingquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja tis stoere praat maar mij heb je er niet mee
Je kan toch niet zwemmen in GTA IV?quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:33 schreef MMaRsu het volgende:
Registration for the Rockstar Social Club begins on April 15th and anyone can sign up with their Xbox
The Story Gang -- This special single-player leaderboard recognizes players who complete Niko
The Liberty City Marathon -- A ranking of special physical milestones achieved in the game - from the amount of miles walked, driven, or swam - to the number of bullets fired and stunt-jumps jumped. There will be additional special marathon-based competitions in the future from this area as well.
Lees eens.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:51 schreef Snever het volgende:
Wanneer komt die nieuwe trailer dan?
Elf uur geloof ik.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:51 schreef Snever het volgende:
Wanneer komt die nieuwe trailer dan?
Marathon lopen in Liberty Cityquote:The Liberty City Marathon -- A ranking of special physical milestones achieved in the game - from the amount of miles walked, driven, or swam - to the number of bullets fired and stunt-jumps jumped. There will be additional special marathon-based competitions in the future from this area as well.
jawel, al tijdje bekendquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:35 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je kan toch niet zwemmen in GTA IV?
Eh, d'r staat nergens iets over een marathon lopen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:08 schreef kepler het volgende:
Klinkt leuk allemaal![]()
[..]
Marathon lopen in Liberty CityBen ik helemaal voor niks aan het trainen
quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:53 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Eh, d'r staat nergens iets over een marathon lopen?
quote:The Liberty City Marathon
ik omdat het een goede deal was.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:52 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik pre-order juist niet omdat ik er zeker van wil zijn dat ik 'm op de dag zelf heb.
gekeken fucking gaafquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:02 schreef Scarface2004 het volgende:
http://www.rockstargames.com/IV/#?page=videos&content=trailer4
quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:02 schreef Scarface2004 het volgende:
http://www.rockstargames.com/IV/#?page=videos&content=trailer4
negatief ingestelde bonushoer die je ook bentquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:22 schreef SuperFruitig het volgende:
Ow en welk nageboorte heeft die muziek uitgekozen
voor bonushoeren moet je bij sal zijnquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:26 schreef Paxlie het volgende:
[..]
negatief ingestelde bonushoer die je ook bent
Lekker boeiend, gameplay anyone?quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:21 schreef SuperFruitig het volgende:
Looks like fuckKijk eens naar bomen en planten, of de kwaliteit van de textures
Not impressed so far
Wat is dat voor argument? Als ik een huis verkoop en er liggen 100 lijken in de achtertuin ga je toch ook niet zeggen: joa, maar het zit wel nog goed in de verfquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:27 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Lekker boeiend, gameplay anyone?
Nou dan ga je het niet spelen. Moet je nou hier blijven janken dat het er niet uit ziet?quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:21 schreef SuperFruitig het volgende:
Not impressed so far
Wat is dat nou weer voor een kutvergelijking?quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:28 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wat is dat voor argument? Als ik een huis verkoop en er liggen 100 lijken in de achtertuin ga je toch ook niet zeggen: joa, maar het zit wel nog goed in de verf
Waar heb je het over man, GTA4 ziet er schitterend uit, relatief ook een stuk mooier dan SA en VC.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:28 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wat is dat voor argument? Als ik een huis verkoop en er liggen 100 lijken in de achtertuin ga je toch ook niet zeggen: joa, maar het zit wel nog goed in de verf
quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:29 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nou dan ga je het niet spelen. Moet je nou hier blijven janken dat het er niet uit ziet?
Flikker toch een end op dan.
Ja dat is inderdaad wel heel erg vergelijkbaar!quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:28 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Je vergeet Pong en Frogger!quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waar heb je het over man, GTA4 ziet er schitterend uit, relatief ook een stuk mooier dan SA en VC.
Of niet?quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:30 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad wel heel erg vergelijkbaar!
Euphoria enginequote:Op donderdag 27 maart 2008 23:16 schreef RacerDKB het volgende:
Wauuuww
Wat zag het er ineens mooi uit!![]()
op het einde dat die auto ontplofte zag je goed de physics van Niko die door de lucht vliegt.
GTA IV
Graphics whore? GTA heeft nooit high-end GFX gehad live with it en anders hebben we altijd Crysis nogquote:
Het zag er inderdaad erg goed uit zeg,..... verdommequote:Op donderdag 27 maart 2008 23:34 schreef kepler het volgende:
nou, mensen die nu nog zeuren over de graphics![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:21 schreef SuperFruitig het volgende:
Not impressed so far
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |