quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:54 schreef Vivi het volgende:
Ik las ergens via via dat Coretty blijkbaar zwanger is van een tweeling!
Ik laat het hier bijquote:
Was dat die vrouw die elke aflevering aan het janken was?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:58 schreef Brighteyes het volgende:
Ik hoop zo dat dat ene stel mss nu toch wel zwanger is. Ik heb geen idee meer hoe ze heten, maar volgens mij had die vrouw heel donker/bijna zwart haar. Die waren het ook al onwijs lang aan het proberen.
Does een linkquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:11 schreef Poppejans het volgende:
Die Esther heeft echt ALLES op internet staan op die site van de kinderen![]()
![]()
![]()
Sorry, ik ben echt retenieuwsgierig altijd
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:27 schreef Poppejans het volgende:
Als dat niet mag moet iemand hem maar weer weghalen, maar hij staat ook op hyves e.d
http://www.koningskindjes.kidzsite.nl/
Nee, 3 in totaal.... toch?!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:35 schreef k_i_m het volgende:
Wacht even hoor, heeft ze nog 3 miskramen gehad na haar laatste kind?????
Neen, 4 in totaal. Uiteindelijk is die abortus niet doorgegaan en is het ook een miskraam geworden.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:39 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nee, 3 in totaal.... toch?!
Mijn god, een soap is er niets bij wat er allemaal in dat dagboek staat
Nee, ik dus ook absoluut niet, 4x een ''ongelukje'' geloof ik dus niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:42 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Neen, 4 in totaal. Uiteindelijk is die abortus niet doorgegaan en is het ook een miskraam geworden.
Maareh..... ik kan mij toch zo niet voorstellen dat als je niet zwanger wil worden je 3 keer achter elkaar zwanger wordt.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:24 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Was dat die vrouw die elke aflevering aan het janken was?.
En alle data van 'wanneer je het gezellig hebt in de slaapkamer' bijhoudt, terwijl je aan de anticonceptie zit. Heel vaag wel...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:42 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Neen, 4 in totaal. Uiteindelijk is die abortus niet doorgegaan en is het ook een miskraam geworden.
Maareh..... ik kan mij toch zo niet voorstellen dat als je niet zwanger wil worden je 3 keer achter elkaar zwanger wordt.
nou dat von dik ook wel vaag.. volgens mij doe je het er dan gewoon om hoor...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En alle data van 'wanneer je het gezellig hebt in de slaapkamer' bijhoudt, terwijl je aan de anticonceptie zit. Heel vaag wel...
Serieusquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:26 schreef p_iglet het volgende:
Als je alle keren dat je ongesteld word met een spiraaltje telt als miskraam, tsja dan wil het wel opschieten![]()
Je bent toch ook niet goed bij je hoofd als je dat allemaal bijhoud en op internet zet...
Nee, volgens mij in juli. Ze houden het wel nog steeds bij op de site van Babyboom, dus je kan een heel stuk bijlezenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:04 schreef PM-girl het volgende:
Ah, er komt een vervolg! Leuk! Is het ajaxpetje eigenlijk al vader geworden?
quote:Babyboom Het vervolg
Aanstaande donderdag 3 juli start op Nederland 1 om 21.20 uur de zesdelige serie Babyboom Het vervolg. Maar liefst 55 Babyboombaby’s zijn de afgelopen maanden geboren. Hoe gaat het met de kersverse ouders? Lukt de combinatie werk en gezin? Sommige ouders zijn op dit moment nog in blijde verwachting, andere ouders was het jonge geluk niet lang gegund. Tot intens verdriet overleden twee baby’tjes, vlak na de geboorte. In Babyboom Het vervolg gaat Caroline langs bij diverse stellen om te horen en te zien hoe het nu met hen gaat.
Echt? Met haar gedwing krijgt ze er dus ook nog twee?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:54 schreef Vivi het volgende:
Ik las ergens via via dat Coretty blijkbaar zwanger is van een tweeling!
quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:38 schreef bibi het volgende:
Coretty en haar man staan niet meer tussen de deelnemers.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:36 schreef Vivi het volgende:
Zoiets jadat beheerdersmens had destijds ook al mijn reacties op Corettty, waarin ik het eigenlijk bijleg met haar (en zij met mij) verwijderd en gewoon een nieuw topic geopend met alleen maar rellerige teksten van anderen over dit topic hier. Echt zo'n ontzettend sneu forum. Kijk, ik vind het heel triest hoor, dat er mensen zijn die zo graag een kindje willen en dat dat dan niet lukt, maar er staan dus ook echt topics over BNers bijvoorbeeld die zwanger worden en dan "Ja, dat was wel logisch, dat zó iemand meteen zwanger wordt" etc etc...nu ja, heel naar iig en de groene afgunst druipt er van af. Verder mag je er alleen maar kuskroelen want anders worden ze helemaal hysterisch...ik had eens een topic geopend over die Reborn poppen, omdat ik nieuwsgierig was hoe zij daar tegen aan keken, nou, ik kreeg alleen maar "BOOOHOOOOH waarom wil jij ons zo'n PIJN doen!!!???
" - toestanden aan mijn broek
.
Het is daar echt; "Wij zijn de heilige onvruchtbare engelen in een wereld van zwangere sloeries-theme park " ofzo.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
![]()
Wat weet je het toch weer mooi te verwoorden
Maar ik zou op haar dezelfde reactie verwachten. Ik bedoel, een Diana en Jeroen en vast nog heeeeel veel anderen krijgen drie pogingen en moeten schrapen voor nummer 4 en heel misschien nummer 5, en zij kan alle pogingen van de wereld kopen. Geen garantie op succes, wel een veel grotere kans dan anderen. Je zou verwachten dat zo'n iemand toch ook afkeer en afgunst wekt?quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:36 schreef Vivi het volgende:
"Ja, dat was wel logisch, dat zó iemand meteen zwanger wordt" etc etc...nu ja, heel naar iig en de groene afgunst druipt er van af.
Nee?quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:38 schreef bibi het volgende:
Coretty en haar man staan niet meer tussen de deelnemers.
Ik ook weerquote:Op donderdag 3 juli 2008 21:29 schreef Brighteyes het volgende:
Ik krijg nog weer tranen in mijn ogen van het verhaal van Diana en *naam kwijt*.
Ik denk het wel. Althans, het zijn er 6, dus als je de rest van de uitzendingen ook gaat kijken is het wel leuk om deze te zien.quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:52 schreef Lemijn het volgende:
Wij hadden vanavond stroomstoring van half 9 tot half 11![]()
Is het de moeite van 'uitzending gemist' waard?
als je op de site kijkt zie je geloof ik een uitleg voor dat kamertje.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, oh, wat maakt die Caroline toch een domme opmerkingen.... 'het is toch ongelooflijk' als Fanny en Olof vertellen dat ze zijn goedgekeurd voor pleegzorg. Hoezo ongelooflijk dat het zo werkt in Nederland, wil je maar dat iedereen voor andermans kinderen mag zorgen zonder enig onderzoek? Ik vind dat kamertje ook apart, poppejans. En de opmerking over moeder worden als 'beroep' ook...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door bixister op 04-07-2008 13:29:21 ]
Hahaha dat behang was echt grappig!quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:53 schreef amaranta het volgende:
Je kan natuurlijk ook compleet doorslaan in je voetbal fanatisme.....
*Marijntje,vader Jacob, vader Jacob slaapt GGGGHHHij nog, slaapt GHHHHHij nog..*quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:24 schreef alors het volgende:
Ik heb echt weggezapt bij die Limbo's, ik kan ze niet aanhoren en -zien
En toch honderd keer liever bij hun waarvan ik vondt dat de liefde voor kindje echt afstraalde.quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:24 schreef amaranta het volgende:Die Marijn toch!
Zo zie je maar weer dat je je ouders niet voor het kiezen hebt
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:20 schreef Macka66 het volgende:
Ik vind dat Kitty en Marinjo zo te zien heel erg groeien in hun rol als ouder. En ze hebben het nodige gevoel voor humor, en veel liefde voor hun kind. Lijkt mij een prima stel ouders!
En hoe wil ze gaan skieen danquote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:23 schreef Webkim het volgende:
Die alleenstaande moeder, die met haar kindjes al naar Thailand is geweest toen de jongste net drie maanden was. Caloline: "Hoe red je dat?" Zij: "Gewoon doen." Prachtige houding! En dit jaar gaan ze op ski-vakantie. Oudste in de 'rugzak', jongste in de draagdoek.Prachtig, hoe sommige mensen nergens beren op de weg zien.
Waar heb je dat gelezen? Wat sneu voor ze, lijkt me vreselijk..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:14 schreef Vivi het volgende:
Coretty is zwanger van een tweeling, alleen het jongetje daarvan heeft een afwijking waardoor hij zal komen te overlijden bij de geboorte, wel heel zielig.
ach wat vreselijkquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:14 schreef Vivi het volgende:
Coretty is zwanger van een tweeling, alleen het jongetje daarvan heeft een afwijking waardoor hij zal komen te overlijden bij de geboorte, wel heel zielig.
Ik stuitte er per ongeluk op.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ach wat vreselijkwat een nachtmerrie
maar hoe weet je dat? ze post toch nergens meer? of toch weer wel?
Was dat die met die rijke man?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:31 schreef PM-girl het volgende:
En heeft Coretty nog een kindje gekregen?
Ze hebben dr 4 inmiddels, Dariënne, Yashyra, Naeyyssa en Chaevynnquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:38 schreef McLaura het volgende:
Die van Nayyeesssnogiets?
Ik ben benieuwd naar de naam.
Edit : Naeyyessa Chaevynn, zusjes heten Dariënne en Yashyra
Maar goed, ze is dus na die abortus weer zwanger geraakt en heeft het nu wel gehouden?
En de jongen is dan Chaevynn, terwijl zuslief Naeyyessa Chaevynn heet? Ik word oud geloof ikquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ze hebben dr 4 inmiddels, Dariënne, Yashyra, Naeyyssa en Chaevynn
3 meiden en 1 jongen.
Nee, zusje heet alleen maar Naeyyssa. Enige jongen heet Chaevynnquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En de jongen is dan Chaevynn, terwijl zuslief Naeyyessa Chaevynn heet? Ik word oud geloof ik
Ooooh okquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, zusje heet alleen maar Naeyyssa. Enige jongen heet Chaevynn
Chaevynn weet ik niet, En Nee-ie-saa is de uitspraak van Naeyyssaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Chefin? srlsy?of is dit de ingewikkelde schrijwijze van Kevin?
En dat meisje? Nee-issa? Hoe spreek je dat uit?
Ik vind het altijd zo sneu voor de kinderenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Chaevynn weet ik niet, En Nee-ie-saa is de uitspraak van Naeyyssa
Die ouders waren ook sneu dus dan kunnen die namen er ook nog wel bijquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:51 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo sneu voor de kinderen
Na ff googlen (quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Chaevynn weet ik niet, En Nee-ie-saa is de uitspraak van Naeyyssa
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:59 schreef Keshet het volgende:
[..]
Na ff googlen () op die naam:
Chaevynn spreek je uit als tsjeevin! Denk maar aan Ché Guevara en Vin Diesel..!
Bron
Verrek, nu je dat zo zegt, volgens mij heeft lief een neefje die ongeveer zo heet. Die heet j é v i n en dat spreek je volgens de ouders dus hetzelfde uit.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:59 schreef Keshet het volgende:
[..]
Bron
Hoe komt ze nou bij Vin Diesel?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:59 schreef Keshet het volgende:
[..]
Bron
volgens mij niet meer... Vind ik wel jammerquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:40 schreef Keshet het volgende:
Whehe, je kan niet altijd scherp zijn he!
Maarreh, ontopque; wordt dit ooit nog weer uitgezonden?
Nou, dat is toch heel logisch? Let op:quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Chefin? srlsy?of is dit de ingewikkelde schrijwijze van Kevin?
En dat meisje? Nee-issa? Hoe spreek je dat uit?
ze zijn in Belgie geweest.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:19 schreef amaranta het volgende:
Ik wil wel wetgeving die het geven van rare namen, en onnodige dubbelgebruik rn toegevoegde letters aan namen verbied.
Ga een partij op richten. De partij van de niet vrije naam keuze.verder wil ik de AOW naar 60 en ik maak er absoluut een breekpunt van.
Hebben die ajaxers weer een eicel gedoneerd gekregen, of is ze op eigen kracht zwanger geraakt?
daar staat ook een naam Florès genoemd. die vind ik wel heel zacht en mooi klinkenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:10 schreef owlet het volgende:
*hier* staat een klein stukje van Coretty en Arnoud over de tweeling.
Ja, dat lijkt me ook leuk!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:10 schreef Pvoesss het volgende:
Ik wil wel een hele nieuwe serie babyboomers
Flores, Spaans meervoud voor bloemen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar staat ook een naam Florès genoemd. die vind ik wel heel zacht en mooi klinken
dat heb ik niet zien staanquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:54 schreef McLaura het volgende:
Nu is het sowieso even een aparte naam.... Stephany Flores.
dan komt t misschien doordat ik t verkeerd zou uitspreken?quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Flores, Spaans meervoud voor bloemen.
Ik vind het het juist hard klinken.
Denk dat McLaura meer bedoelt dat Flores nu raar is ivm Stephany Flores die onlangs vermoord is (naar alle waarschijnlijkheid) door Joran van dr Sloot.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat heb ik niet zien staan
*dochters Florès en Lieke geboren!*
[..]
dan komt t misschien doordat ik t verkeerd zou uitspreken?
zoals ik het zou lezen, zou ik het uitspreken als (prins) Florisquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat heb ik niet zien staan
*dochters Florès en Lieke geboren!*
[..]
dan komt t misschien doordat ik t verkeerd zou uitspreken?
Lijkt me echt verschrikkelijk.. ook omdat 't zo plotseling is gegaan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:41 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ongelofelijk zeg..hoe komt die man dat ooit te boven!
Die moet nu 2 kleine kindjes opvoeden..
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:50 schreef Beboja het volgende:
Jeroen en Diana (Meneer en Mevrouw Ajax) hebben een zoon gekrgen : Moos
een vierde kindje vorige maand Catoquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:31 schreef PM-girl het volgende:
En heeft Coretty nog een kindje gekregen?
waar staat da?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:50 schreef Beboja het volgende:
[..]
een vierde kindje vorige maand Cato
Is dat die ene die een wat oudere man had, waarbij de sterilisatie werd teruggedraaid?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:50 schreef Beboja het volgende:
[..]
een vierde kindje vorige maand Cato
en die al iets van 6 kinderen had?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Is dat die ene die een wat oudere man had, waarbij de sterilisatie werd teruggedraaid?
nee die ik in gedachte heb was zo'n zeurkous met blonde krullen, volgens mij had die er maar 1tjequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:33 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
en die al iets van 6 kinderen had?
Dat is wel dezelfde. Die man was een stuk ouder en had 6 ofzo kinderen uit een vorig huwelijk en een zoontje met haar.Tijdens Babyboom was ze zwanger maar dat eindigde in een miskraam, daarna heeft ze een meisje/jongen tweeling gekregen waarvan het jongetje overleden is.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
nee die ik in gedachte heb was zo'n zeurkous met blonde krullen, volgens mij had die er maar 1tje
toen
oh ik dacht dat je bedoelde dat zij al zes kinderen had, nee hij was inderdaad bezig met zn 2de leg, even heel oneeerbiedigquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:53 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat is wel dezelfde. Die man was een stuk ouder en had 6 ofzo kinderen uit een vorig huwelijk en een zoontje met haar.Tijdens Babyboom was ze zwanger maar dat eindigde in een miskraam, daarna heeft ze een meisje/jongen tweeling gekregen waarvan het jongetje overleden is.
En blijkbaar nu alweer een 4de gekregendat had ik effe gemist
quote:Vanaf 18 mei presenteert Caroline Tensen de tweede reeks van het zeer succesvolle Babyboom. Van de massale zwangerschapstest tot de geboorte van de eerste Babyboom-baby’s: elk facet van de zwangerschap komt aan bod. Met jonge en oudere stellen, jong verliefd of al jaren getrouwd, hetero en lesbiennes, eerste kind of derde op komst. Wil je op de hoogte blijven van de nieuwe serie? Meld je aan voor onze nieuwsbrief.
wil niet spoileren, maar heb de blog op babyboom.ncrv.nl gelezen van dit stel. plaatst de opmerking over dat het vents schuld in een heel nieuw daglichtquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:42 schreef alors het volgende:
Ja ik vond dat jonge stel een stuk volwassener dan dat zeikwijf dat haar 'oude' man de schuld gaf van haar kinderloosheid. Ik kan het vanavond niet zien maar ga het zeker terugkijken.
je maakt me nieuwsgierig!! was sowieso van plan om te kijken vanavond dus ben benieuwd!quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:03 schreef DJMomo het volgende:
[..]
wil niet spoileren, maar heb de blog op babyboom.ncrv.nl gelezen van dit stel. plaatst de opmerking over dat het vents schuld in een heel nieuw daglicht![]()
Preciesquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:14 schreef Aventura het volgende:
Maf stel die Alex en Marianne. Hele babykamer ingericht en namen uitgezocht en nog niet eens zwanger. Hoe kan je zoiets nou doen, dat is de goden verzoeken. En dan nog zeggen, als ik een jongere man had gehad had ik allang kinderen gehad (die man is 46, zij 28).
Pft en sommige andere stellen, wat een leed zeg. Wel lastig om te kijken als je zelf zwanger bent..
Ik denk dat die test nep isquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:42 schreef Aventura het volgende:
Heftig om tegelijk zo'n test te doen. Ik zou er stiekem alvast eentje gedaan hebben denk ik haha.
En wow, 47 van de 100 stellen heeft medische hulp? Zou dat representatief zijn? Ik vind het wel schokkend.
Nou ja, 100 vrouwen die tegelijk testen. Die dus allemaal tegelijk overtijd zijn, en dus tegelijk ongeveer hun eisprong hadden....quote:
Haha inderdaad.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou ja, 100 vrouwen die tegelijk testen. Die dus allemaal tegelijk overtijd zijn, en dus tegelijk ongeveer hun eisprong hadden....
Ik dacht ook wtf... De babykamer al besteld..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:14 schreef Aventura het volgende:
Maf stel die Alex en Marianne. Hele babykamer ingericht en namen uitgezocht en nog niet eens zwanger. Hoe kan je zoiets nou doen, dat is de goden verzoeken. En dan nog zeggen, als ik een jongere man had gehad had ik allang kinderen gehad (die man is 46, zij 28).
Pft en sommige andere stellen, wat een leed zeg. Wel lastig om te kijken als je zelf zwanger bent..
Ja, dit gaat wel erg ver vind ik...quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:48 schreef bitterend het volgende:
Ik vind haar erg obsessief over komen.....
En de naam.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:47 schreef Marloes het volgende:
[..]
Ik dacht ook wtf... De babykamer al besteld..![]()
-edit-
en de kinderwagen...
Of ze is aanhanger van The Secret.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:48 schreef Aventura het volgende:
Belachelijk, hoe kun je de goden zo verzoeken...
Heb je die inrichting van het huis gezien? Dan valt dat petje mee hoorquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:54 schreef bitterend het volgende:
Heeft ie man altijd die lelijk petje op?? vorige keren ook al
Dit koor is ook irritantquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:57 schreef bitterend het volgende:
Ja had ik gezien maar ik vind die petje gewoon irritant
Dat zei ik vanavond nog tijdens Ravage: hoe kan het nou dat ze 100 vrouwen hebben gevonden die allemaal tegelijk een test mogen doen? Die hebben toch niet allemaal tegelijk een eisprong/bevruchting gehad. Drama-tvquote:
Ik had het al gezien, maar idd wat een drama zeg.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:16 schreef amaranta het volgende:
Helaas is zoiets soortgelijks ook mijn buren overkomen... Alleen heeft hun kindje niet zo'n mooie bestemming gekregen als Phileine
lijkt mij nietquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:20 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik snap die test ook niet, ovuleren ze dan allemaal op hetzelfde moment?
Als dat Sandra was 40 volgens de site.quote:
Ja, daar herkende manlief zich nog het meeste in, ook een fanatieke Ajacied.quote:
Clear blue heeft toch zwangerschapstesten waarbij je ten alle tijden kunt testen? Ik neem aan dat ze zo'n test gebruikt hebben. Dan maakt het dus ook niet uit wanneer de eisprong plaats heeft gevonden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:20 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik snap die test ook niet, ovuleren ze dan allemaal op hetzelfde moment?
Ja, maar meestal test je toch meteen zodra je overtijd bent? Nu ze allemaal tegelijk de test hebben gedaan, hebben er dus een paar tussen gezeten die wat langer hebben moeten wachten met testen. Dat lijkt me zo onwaarschijnlijk....je moet dan wachten tot het moment dat je en plein public mag testen. Lijkt mij zelf erg waardeloos..quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Clear blue heeft toch zwangerschapstesten waarbij je ten alle tijden kunt testen? Ik neem aan dat ze zo'n test gebruikt hebben. Dan maakt het dus ook niet uit wanneer de eisprong plaats heeft gevonden.
of zelfs ongesteld zijn....quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:06 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja, maar meestal test je toch meteen zodra je overtijd bent? Nu ze allemaal tegelijk de test hebben gedaan, hebben er dus een paar tussen gezeten die wat langer hebben moeten wachten met testen. Dat lijkt me zo onwaarschijnlijk....je moet dan wachten tot het moment dat je en plein public mag testen. Lijkt mij zelf erg waardeloos..
vlgs mij hebben ze wel hun leeftijd tegen. Zij is al dik in de 30 geloof ik (en anders heeft ze een enorm oude kop). Ik kan me dan voorstellen dat je dan niet te lang wacht met no 3 als die wens er is.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:06 schreef mefke79 het volgende:
O en dat stel dat aan nummer drie begint terwijl nummer twee 4 maanden is:![]()
Respect, het zou mijn keuze niet zijn.
waarom dan nog meedoen? dat gaat toch voorbij aan de opzet van het programma? of zie ik dat nou zo zwart wit?quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:13 schreef milka82 het volgende:
Die test was idd bs,bekenden deden mee en waren 12 weken zwanger toen ze 'enthousiast' moesten reageren op de test
Ik ben vooral benieuwd naar de naam van de derde, mocht het ze lukkenquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:06 schreef mefke79 het volgende:
O en dat stel dat aan nummer drie begint terwijl nummer twee 4 maanden is:![]()
Respect, het zou mijn keuze niet zijn.
An voor een meisje en Tus voor een jongenquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:02 schreef Taartje het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd naar de naam van de derde, mocht het ze lukken
Volgens mij is het sowieso niet verstandig dat zij zich voortplant.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:42 schreef bitterend het volgende:
Alex en Marianne......of hij liet zijn operatie terug draaien of ze ging hem verlatenhallo zeg!
Ik vind het maar een stom wijf eigenlijk.quote:voor ons wondertje zijn het hopelijk mooie beelden hoe hij of zei is onstaan!!!
Die arme man lijkt helemaal te zijn brainwashed door die blonde! heeft ie zelf geen ballen ofzo meer?? zij laat het echt duidelijk merken dat ze het hem erg kwalijk neemt allemaalquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:03 schreef mefke79 het volgende:
Ook zo'n mooie uitspraak van die man van dat leeftijdsverschil: Waarom willen jullie nu een kind? Nou ja, je moet eerst wat van het leven gezien hebben...uh...jij hebt toch al een dochter?
En dan te bedenken dat Jeroens moeder op dat moment heel slecht lag en een paar dagen later is overledenquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:28 schreef Sannne het volgende:
Boehh ik zit keihard mee te janken met de bevalling van Diana en Jeroen op de website![]()
![]()
Volgens mij ook al gekocht hoor. Maar pin me er niet op vast!!quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:28 schreef DJMomo het volgende:
vlgs mij had het leeftijdkoppel nog niets gekocht, alleen uitgezocht. toch!?
*grinnikquote:wij vonden de eerste aflevering echt super mooi, echt helemaal hoe wij zijn,heerlijk!!
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:54 schreef amaranta het volgende:
Nou, wel ff tranen hier hoor.... en dan zie ik het ajax hoesje om zn telefoon en dan denk ik, wat ben je toch ook een frikandel
Ik krijg altijd zo'n idee dat dat hoedje aan z'n hoofd is vastgegroeid.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:54 schreef amaranta het volgende:
Nou, wel ff tranen hier hoor.... en dan zie ik het ajax hoesje om zn telefoon en dan denk ik, wat ben je toch ook een frikandel
Eigenlijk is hij kaal, en ishet gewoon een hoedje met van die haren die vastgeplakt zitten aan de rand.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik krijg altijd zo'n idee dat dat hoedje aan z'n hoofd is vastgegroeid.
Een vriend van Hoedje, dat kan niet missen.quote:
Kan ik me helemaal voorstellen meid...... de eerste serie babyboom wilde ik eigenlijk niet kijken, maar zag af en toe wat... de vooravond van ons traject. En deze serie is voor ons 'achteraf', met veel 'ohja'. Ik hoop dat Babyboom #3 voor jou mag zijn wat #2 voor ons is.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:49 schreef prinseszondererwt het volgende:
Heftig om deze serie te volgen als je zelf in het traject zit... Joyce had de tp door dezelfde arts in dezelfde stoel als ik de 1e keer. En de vorige serie was die alleenstaande vrouw ook al op bekend terrein. Leuk omdat het herkenbaar is, maar ook heel confronterend om zo'n spiegel voor krijgen.
Ja he, vind ik ookquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:05 schreef alors het volgende:
Ik vind die Geneviève echt een schat van een meid
Nou, hè? Ik vind ze heel leuk, en dat heb ik niet gauw met mensen van tv. Hoe ze buiten stonden, hij uitlegde hoe ze ooit naar de gedenkplaats van hun dochter zouden gaan met dikke buik, en zij daar voor het eerst brak.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:24 schreef clauwheee het volgende:
Joyce en Oscar hebben echt m'n hart gestolen. Wat een leuk stel! En weer zwanger
Klopt. Ze was in Egypte ziek geworden.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Joyce en Oscar zijn leuk inderdaadEn die 2 lesbo's vind ik ook lief, heel leuk samen
![]()
Wat ik me afvroeg, dat kindje van dat jonge stel is toch ook niet gepland eigenlijk? Omdat ze dat vertelde van dat de pil niet werkte enzo?
Ik erger me trouwens ontzettend aan Caroline Tensen, ze komt heel onoprecht over.
ja dat snap ik ook net helemaal.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:50 schreef Poppejans het volgende:
Zouden ze zich dan al zwanger hebben opgegeven voor Babyboom??
Of zouden ze zwanger willen worden, maar eigenlijk iets later dan nu het geval is.
Hm beetje vaag
Ja dat vroeg ik me dus ook afquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:50 schreef Poppejans het volgende:
Of zouden ze zwanger willen worden, maar eigenlijk iets later dan nu het geval is.
Hm beetje vaag
ik denk het laatstequote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:50 schreef Poppejans het volgende:
Hm beetje vaag
omg, dat is echt te triestquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:59 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ik denk het laatste
maar vroeg t me ook al af
Ik zit trouwens op die site bij de geboortekaartjes te kijken..Staat er een kaartje van Dean, zoon van Dennis en Diana, broertje van Delinda, Dylan en Dinand...
Helemaal mee eens. Dat stel heeft me echt geraaktquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:24 schreef clauwheee het volgende:
Joyce en Oscar hebben echt m'n hart gestolen. Wat een leuk stel! En weer zwanger
Ik wilde het net zeggen. Hij zal wel niks hebben gedaan ten tijde van nr 1.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:12 schreef Claudia_x het volgende:
Wat ik zo maf vond is dat de man van het 'grote leeftijdsverschil'-stel niet wist wat een romper was en wat er de bedoeling van was. Hij heeft toch al een dochter?
Ik erger me wat aan die prototypische vaders van de tweede leg die ineens wél betrokken zijn. Lijkt me ook nogal wrang voor de ex en de kinderen die er al zijn.
Ik gok zwanger opgegeven, en gezien hun leeftijden uiteraard gelijk goedgekeurd als TV-materiaal.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:50 schreef Poppejans het volgende:
Hm beetje vaag
Ik heb sowieso het idee dat het voor hem allemaal niet zo hoeft, en dat zij vooral een kind wil, hij wil haar alleen maar tevreden houden.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:12 schreef Claudia_x het volgende:
Wat ik zo maf vond is dat de man van het 'grote leeftijdsverschil'-stel niet wist wat een romper was en wat er de bedoeling van was. Hij heeft toch al een dochter?
Ik erger me wat aan die prototypische vaders van de tweede leg die ineens wél betrokken zijn. Lijkt me ook nogal wrang voor de ex en de kinderen die er al zijn.
Op de blog staat dat ze in sep 2009 gestopt was met de pil en in maart 2010 op vakantie gingen. Ze kwamen er begin juni 2010 achter dat ze zwanger was. Dus denk niet dat het niet gepland was.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Joyce en Oscar zijn leuk inderdaadEn die 2 lesbo's vind ik ook lief, heel leuk samen
![]()
Wat ik me afvroeg, dat kindje van dat jonge stel is toch ook niet gepland eigenlijk? Omdat ze dat vertelde van dat de pil niet werkte enzo?
Ik erger me trouwens ontzettend aan Caroline Tensen, ze komt heel onoprecht over.
Kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:08 schreef Susie het volgende:
Ik word heel erg onzeker van dit programma..... ik stop dan ook met kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |