als je op de site kijkt zie je geloof ik een uitleg voor dat kamertje.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, oh, wat maakt die Caroline toch een domme opmerkingen.... 'het is toch ongelooflijk' als Fanny en Olof vertellen dat ze zijn goedgekeurd voor pleegzorg. Hoezo ongelooflijk dat het zo werkt in Nederland, wil je maar dat iedereen voor andermans kinderen mag zorgen zonder enig onderzoek? Ik vind dat kamertje ook apart, poppejans. En de opmerking over moeder worden als 'beroep' ook...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door bixister op 04-07-2008 13:29:21 ]
Hahaha dat behang was echt grappig!quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:53 schreef amaranta het volgende:
Je kan natuurlijk ook compleet doorslaan in je voetbal fanatisme.....
*Marijntje,vader Jacob, vader Jacob slaapt GGGGHHHij nog, slaapt GHHHHHij nog..*quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:24 schreef alors het volgende:
Ik heb echt weggezapt bij die Limbo's, ik kan ze niet aanhoren en -zien
En toch honderd keer liever bij hun waarvan ik vondt dat de liefde voor kindje echt afstraalde.quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:24 schreef amaranta het volgende:Die Marijn toch!
Zo zie je maar weer dat je je ouders niet voor het kiezen hebt
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:20 schreef Macka66 het volgende:
Ik vind dat Kitty en Marinjo zo te zien heel erg groeien in hun rol als ouder. En ze hebben het nodige gevoel voor humor, en veel liefde voor hun kind. Lijkt mij een prima stel ouders!
En hoe wil ze gaan skieen danquote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:23 schreef Webkim het volgende:
Die alleenstaande moeder, die met haar kindjes al naar Thailand is geweest toen de jongste net drie maanden was. Caloline: "Hoe red je dat?" Zij: "Gewoon doen." Prachtige houding! En dit jaar gaan ze op ski-vakantie. Oudste in de 'rugzak', jongste in de draagdoek.Prachtig, hoe sommige mensen nergens beren op de weg zien.
Waar heb je dat gelezen? Wat sneu voor ze, lijkt me vreselijk..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:14 schreef Vivi het volgende:
Coretty is zwanger van een tweeling, alleen het jongetje daarvan heeft een afwijking waardoor hij zal komen te overlijden bij de geboorte, wel heel zielig.
ach wat vreselijkquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:14 schreef Vivi het volgende:
Coretty is zwanger van een tweeling, alleen het jongetje daarvan heeft een afwijking waardoor hij zal komen te overlijden bij de geboorte, wel heel zielig.
Ik stuitte er per ongeluk op.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ach wat vreselijkwat een nachtmerrie
maar hoe weet je dat? ze post toch nergens meer? of toch weer wel?
Was dat die met die rijke man?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:31 schreef PM-girl het volgende:
En heeft Coretty nog een kindje gekregen?
Ze hebben dr 4 inmiddels, Dariënne, Yashyra, Naeyyssa en Chaevynnquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:38 schreef McLaura het volgende:
Die van Nayyeesssnogiets?
Ik ben benieuwd naar de naam.
Edit : Naeyyessa Chaevynn, zusjes heten Dariënne en Yashyra
Maar goed, ze is dus na die abortus weer zwanger geraakt en heeft het nu wel gehouden?
En de jongen is dan Chaevynn, terwijl zuslief Naeyyessa Chaevynn heet? Ik word oud geloof ikquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ze hebben dr 4 inmiddels, Dariënne, Yashyra, Naeyyssa en Chaevynn
3 meiden en 1 jongen.
Nee, zusje heet alleen maar Naeyyssa. Enige jongen heet Chaevynnquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En de jongen is dan Chaevynn, terwijl zuslief Naeyyessa Chaevynn heet? Ik word oud geloof ik
Ooooh okquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, zusje heet alleen maar Naeyyssa. Enige jongen heet Chaevynn
Chaevynn weet ik niet, En Nee-ie-saa is de uitspraak van Naeyyssaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Chefin? srlsy?of is dit de ingewikkelde schrijwijze van Kevin?
En dat meisje? Nee-issa? Hoe spreek je dat uit?
Ik vind het altijd zo sneu voor de kinderenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Chaevynn weet ik niet, En Nee-ie-saa is de uitspraak van Naeyyssa
Die ouders waren ook sneu dus dan kunnen die namen er ook nog wel bijquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:51 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo sneu voor de kinderen
Na ff googlen (quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Chaevynn weet ik niet, En Nee-ie-saa is de uitspraak van Naeyyssa
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:59 schreef Keshet het volgende:
[..]
Na ff googlen () op die naam:
Chaevynn spreek je uit als tsjeevin! Denk maar aan Ché Guevara en Vin Diesel..!
Bron
Verrek, nu je dat zo zegt, volgens mij heeft lief een neefje die ongeveer zo heet. Die heet j é v i n en dat spreek je volgens de ouders dus hetzelfde uit.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:59 schreef Keshet het volgende:
[..]
Bron
Hoe komt ze nou bij Vin Diesel?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:59 schreef Keshet het volgende:
[..]
Bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |