Was dat die met die rijke man?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:31 schreef PM-girl het volgende:
En heeft Coretty nog een kindje gekregen?
Ze hebben dr 4 inmiddels, Dariënne, Yashyra, Naeyyssa en Chaevynnquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:38 schreef McLaura het volgende:
Die van Nayyeesssnogiets?
Ik ben benieuwd naar de naam.
Edit : Naeyyessa Chaevynn, zusjes heten Dariënne en Yashyra
Maar goed, ze is dus na die abortus weer zwanger geraakt en heeft het nu wel gehouden?
En de jongen is dan Chaevynn, terwijl zuslief Naeyyessa Chaevynn heet? Ik word oud geloof ikquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ze hebben dr 4 inmiddels, Dariënne, Yashyra, Naeyyssa en Chaevynn
3 meiden en 1 jongen.
Nee, zusje heet alleen maar Naeyyssa. Enige jongen heet Chaevynnquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En de jongen is dan Chaevynn, terwijl zuslief Naeyyessa Chaevynn heet? Ik word oud geloof ik
Ooooh okquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, zusje heet alleen maar Naeyyssa. Enige jongen heet Chaevynn
Chaevynn weet ik niet, En Nee-ie-saa is de uitspraak van Naeyyssaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Chefin? srlsy?of is dit de ingewikkelde schrijwijze van Kevin?
En dat meisje? Nee-issa? Hoe spreek je dat uit?
Ik vind het altijd zo sneu voor de kinderenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Chaevynn weet ik niet, En Nee-ie-saa is de uitspraak van Naeyyssa
Die ouders waren ook sneu dus dan kunnen die namen er ook nog wel bijquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:51 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo sneu voor de kinderen
Na ff googlen (quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Chaevynn weet ik niet, En Nee-ie-saa is de uitspraak van Naeyyssa
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:59 schreef Keshet het volgende:
[..]
Na ff googlen () op die naam:
Chaevynn spreek je uit als tsjeevin! Denk maar aan Ché Guevara en Vin Diesel..!
Bron
Verrek, nu je dat zo zegt, volgens mij heeft lief een neefje die ongeveer zo heet. Die heet j é v i n en dat spreek je volgens de ouders dus hetzelfde uit.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:59 schreef Keshet het volgende:
[..]
Bron
Hoe komt ze nou bij Vin Diesel?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:59 schreef Keshet het volgende:
[..]
Bron
volgens mij niet meer... Vind ik wel jammerquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:40 schreef Keshet het volgende:
Whehe, je kan niet altijd scherp zijn he!
Maarreh, ontopque; wordt dit ooit nog weer uitgezonden?
Nou, dat is toch heel logisch? Let op:quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Chefin? srlsy?of is dit de ingewikkelde schrijwijze van Kevin?
En dat meisje? Nee-issa? Hoe spreek je dat uit?
ze zijn in Belgie geweest.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:19 schreef amaranta het volgende:
Ik wil wel wetgeving die het geven van rare namen, en onnodige dubbelgebruik rn toegevoegde letters aan namen verbied.
Ga een partij op richten. De partij van de niet vrije naam keuze.verder wil ik de AOW naar 60 en ik maak er absoluut een breekpunt van.
Hebben die ajaxers weer een eicel gedoneerd gekregen, of is ze op eigen kracht zwanger geraakt?
daar staat ook een naam Florès genoemd. die vind ik wel heel zacht en mooi klinkenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:10 schreef owlet het volgende:
*hier* staat een klein stukje van Coretty en Arnoud over de tweeling.
Ja, dat lijkt me ook leuk!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:10 schreef Pvoesss het volgende:
Ik wil wel een hele nieuwe serie babyboomers
Flores, Spaans meervoud voor bloemen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar staat ook een naam Florès genoemd. die vind ik wel heel zacht en mooi klinken
dat heb ik niet zien staanquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:54 schreef McLaura het volgende:
Nu is het sowieso even een aparte naam.... Stephany Flores.
dan komt t misschien doordat ik t verkeerd zou uitspreken?quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Flores, Spaans meervoud voor bloemen.
Ik vind het het juist hard klinken.
Denk dat McLaura meer bedoelt dat Flores nu raar is ivm Stephany Flores die onlangs vermoord is (naar alle waarschijnlijkheid) door Joran van dr Sloot.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat heb ik niet zien staan
*dochters Florès en Lieke geboren!*
[..]
dan komt t misschien doordat ik t verkeerd zou uitspreken?
zoals ik het zou lezen, zou ik het uitspreken als (prins) Florisquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat heb ik niet zien staan
*dochters Florès en Lieke geboren!*
[..]
dan komt t misschien doordat ik t verkeerd zou uitspreken?
Lijkt me echt verschrikkelijk.. ook omdat 't zo plotseling is gegaan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:41 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ongelofelijk zeg..hoe komt die man dat ooit te boven!
Die moet nu 2 kleine kindjes opvoeden..
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:50 schreef Beboja het volgende:
Jeroen en Diana (Meneer en Mevrouw Ajax) hebben een zoon gekrgen : Moos
een vierde kindje vorige maand Catoquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:31 schreef PM-girl het volgende:
En heeft Coretty nog een kindje gekregen?
waar staat da?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:50 schreef Beboja het volgende:
[..]
een vierde kindje vorige maand Cato
Is dat die ene die een wat oudere man had, waarbij de sterilisatie werd teruggedraaid?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:50 schreef Beboja het volgende:
[..]
een vierde kindje vorige maand Cato
en die al iets van 6 kinderen had?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Is dat die ene die een wat oudere man had, waarbij de sterilisatie werd teruggedraaid?
nee die ik in gedachte heb was zo'n zeurkous met blonde krullen, volgens mij had die er maar 1tjequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:33 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
en die al iets van 6 kinderen had?
Dat is wel dezelfde. Die man was een stuk ouder en had 6 ofzo kinderen uit een vorig huwelijk en een zoontje met haar.Tijdens Babyboom was ze zwanger maar dat eindigde in een miskraam, daarna heeft ze een meisje/jongen tweeling gekregen waarvan het jongetje overleden is.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
nee die ik in gedachte heb was zo'n zeurkous met blonde krullen, volgens mij had die er maar 1tje
toen
oh ik dacht dat je bedoelde dat zij al zes kinderen had, nee hij was inderdaad bezig met zn 2de leg, even heel oneeerbiedigquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:53 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat is wel dezelfde. Die man was een stuk ouder en had 6 ofzo kinderen uit een vorig huwelijk en een zoontje met haar.Tijdens Babyboom was ze zwanger maar dat eindigde in een miskraam, daarna heeft ze een meisje/jongen tweeling gekregen waarvan het jongetje overleden is.
En blijkbaar nu alweer een 4de gekregendat had ik effe gemist
quote:Vanaf 18 mei presenteert Caroline Tensen de tweede reeks van het zeer succesvolle Babyboom. Van de massale zwangerschapstest tot de geboorte van de eerste Babyboom-baby’s: elk facet van de zwangerschap komt aan bod. Met jonge en oudere stellen, jong verliefd of al jaren getrouwd, hetero en lesbiennes, eerste kind of derde op komst. Wil je op de hoogte blijven van de nieuwe serie? Meld je aan voor onze nieuwsbrief.
wil niet spoileren, maar heb de blog op babyboom.ncrv.nl gelezen van dit stel. plaatst de opmerking over dat het vents schuld in een heel nieuw daglichtquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:42 schreef alors het volgende:
Ja ik vond dat jonge stel een stuk volwassener dan dat zeikwijf dat haar 'oude' man de schuld gaf van haar kinderloosheid. Ik kan het vanavond niet zien maar ga het zeker terugkijken.
je maakt me nieuwsgierig!! was sowieso van plan om te kijken vanavond dus ben benieuwd!quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:03 schreef DJMomo het volgende:
[..]
wil niet spoileren, maar heb de blog op babyboom.ncrv.nl gelezen van dit stel. plaatst de opmerking over dat het vents schuld in een heel nieuw daglicht![]()
Preciesquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:14 schreef Aventura het volgende:
Maf stel die Alex en Marianne. Hele babykamer ingericht en namen uitgezocht en nog niet eens zwanger. Hoe kan je zoiets nou doen, dat is de goden verzoeken. En dan nog zeggen, als ik een jongere man had gehad had ik allang kinderen gehad (die man is 46, zij 28).
Pft en sommige andere stellen, wat een leed zeg. Wel lastig om te kijken als je zelf zwanger bent..
Ik denk dat die test nep isquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:42 schreef Aventura het volgende:
Heftig om tegelijk zo'n test te doen. Ik zou er stiekem alvast eentje gedaan hebben denk ik haha.
En wow, 47 van de 100 stellen heeft medische hulp? Zou dat representatief zijn? Ik vind het wel schokkend.
Nou ja, 100 vrouwen die tegelijk testen. Die dus allemaal tegelijk overtijd zijn, en dus tegelijk ongeveer hun eisprong hadden....quote:
Haha inderdaad.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou ja, 100 vrouwen die tegelijk testen. Die dus allemaal tegelijk overtijd zijn, en dus tegelijk ongeveer hun eisprong hadden....
Ik dacht ook wtf... De babykamer al besteld..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:14 schreef Aventura het volgende:
Maf stel die Alex en Marianne. Hele babykamer ingericht en namen uitgezocht en nog niet eens zwanger. Hoe kan je zoiets nou doen, dat is de goden verzoeken. En dan nog zeggen, als ik een jongere man had gehad had ik allang kinderen gehad (die man is 46, zij 28).
Pft en sommige andere stellen, wat een leed zeg. Wel lastig om te kijken als je zelf zwanger bent..
Ja, dit gaat wel erg ver vind ik...quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:48 schreef bitterend het volgende:
Ik vind haar erg obsessief over komen.....
En de naam.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:47 schreef Marloes het volgende:
[..]
Ik dacht ook wtf... De babykamer al besteld..![]()
-edit-
en de kinderwagen...
Of ze is aanhanger van The Secret.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:48 schreef Aventura het volgende:
Belachelijk, hoe kun je de goden zo verzoeken...
Heb je die inrichting van het huis gezien? Dan valt dat petje mee hoorquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:54 schreef bitterend het volgende:
Heeft ie man altijd die lelijk petje op?? vorige keren ook al
Dit koor is ook irritantquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:57 schreef bitterend het volgende:
Ja had ik gezien maar ik vind die petje gewoon irritant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |