en die al iets van 6 kinderen had?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Is dat die ene die een wat oudere man had, waarbij de sterilisatie werd teruggedraaid?
nee die ik in gedachte heb was zo'n zeurkous met blonde krullen, volgens mij had die er maar 1tjequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:33 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
en die al iets van 6 kinderen had?
Dat is wel dezelfde. Die man was een stuk ouder en had 6 ofzo kinderen uit een vorig huwelijk en een zoontje met haar.Tijdens Babyboom was ze zwanger maar dat eindigde in een miskraam, daarna heeft ze een meisje/jongen tweeling gekregen waarvan het jongetje overleden is.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
nee die ik in gedachte heb was zo'n zeurkous met blonde krullen, volgens mij had die er maar 1tje
toen
oh ik dacht dat je bedoelde dat zij al zes kinderen had, nee hij was inderdaad bezig met zn 2de leg, even heel oneeerbiedigquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:53 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat is wel dezelfde. Die man was een stuk ouder en had 6 ofzo kinderen uit een vorig huwelijk en een zoontje met haar.Tijdens Babyboom was ze zwanger maar dat eindigde in een miskraam, daarna heeft ze een meisje/jongen tweeling gekregen waarvan het jongetje overleden is.
En blijkbaar nu alweer een 4de gekregendat had ik effe gemist
quote:Vanaf 18 mei presenteert Caroline Tensen de tweede reeks van het zeer succesvolle Babyboom. Van de massale zwangerschapstest tot de geboorte van de eerste Babyboom-baby’s: elk facet van de zwangerschap komt aan bod. Met jonge en oudere stellen, jong verliefd of al jaren getrouwd, hetero en lesbiennes, eerste kind of derde op komst. Wil je op de hoogte blijven van de nieuwe serie? Meld je aan voor onze nieuwsbrief.
wil niet spoileren, maar heb de blog op babyboom.ncrv.nl gelezen van dit stel. plaatst de opmerking over dat het vents schuld in een heel nieuw daglichtquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:42 schreef alors het volgende:
Ja ik vond dat jonge stel een stuk volwassener dan dat zeikwijf dat haar 'oude' man de schuld gaf van haar kinderloosheid. Ik kan het vanavond niet zien maar ga het zeker terugkijken.
je maakt me nieuwsgierig!! was sowieso van plan om te kijken vanavond dus ben benieuwd!quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:03 schreef DJMomo het volgende:
[..]
wil niet spoileren, maar heb de blog op babyboom.ncrv.nl gelezen van dit stel. plaatst de opmerking over dat het vents schuld in een heel nieuw daglicht![]()
Preciesquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:14 schreef Aventura het volgende:
Maf stel die Alex en Marianne. Hele babykamer ingericht en namen uitgezocht en nog niet eens zwanger. Hoe kan je zoiets nou doen, dat is de goden verzoeken. En dan nog zeggen, als ik een jongere man had gehad had ik allang kinderen gehad (die man is 46, zij 28).
Pft en sommige andere stellen, wat een leed zeg. Wel lastig om te kijken als je zelf zwanger bent..
Ik denk dat die test nep isquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:42 schreef Aventura het volgende:
Heftig om tegelijk zo'n test te doen. Ik zou er stiekem alvast eentje gedaan hebben denk ik haha.
En wow, 47 van de 100 stellen heeft medische hulp? Zou dat representatief zijn? Ik vind het wel schokkend.
Nou ja, 100 vrouwen die tegelijk testen. Die dus allemaal tegelijk overtijd zijn, en dus tegelijk ongeveer hun eisprong hadden....quote:
Haha inderdaad.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou ja, 100 vrouwen die tegelijk testen. Die dus allemaal tegelijk overtijd zijn, en dus tegelijk ongeveer hun eisprong hadden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |