ze zijn in Belgie geweest.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:19 schreef amaranta het volgende:
Ik wil wel wetgeving die het geven van rare namen, en onnodige dubbelgebruik rn toegevoegde letters aan namen verbied.
Ga een partij op richten. De partij van de niet vrije naam keuze.verder wil ik de AOW naar 60 en ik maak er absoluut een breekpunt van.
Hebben die ajaxers weer een eicel gedoneerd gekregen, of is ze op eigen kracht zwanger geraakt?
daar staat ook een naam Florès genoemd. die vind ik wel heel zacht en mooi klinkenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:10 schreef owlet het volgende:
*hier* staat een klein stukje van Coretty en Arnoud over de tweeling.
Ja, dat lijkt me ook leuk!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:10 schreef Pvoesss het volgende:
Ik wil wel een hele nieuwe serie babyboomers
Flores, Spaans meervoud voor bloemen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar staat ook een naam Florès genoemd. die vind ik wel heel zacht en mooi klinken
dat heb ik niet zien staanquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:54 schreef McLaura het volgende:
Nu is het sowieso even een aparte naam.... Stephany Flores.
dan komt t misschien doordat ik t verkeerd zou uitspreken?quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Flores, Spaans meervoud voor bloemen.
Ik vind het het juist hard klinken.
Denk dat McLaura meer bedoelt dat Flores nu raar is ivm Stephany Flores die onlangs vermoord is (naar alle waarschijnlijkheid) door Joran van dr Sloot.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat heb ik niet zien staan
*dochters Florès en Lieke geboren!*
[..]
dan komt t misschien doordat ik t verkeerd zou uitspreken?
zoals ik het zou lezen, zou ik het uitspreken als (prins) Florisquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat heb ik niet zien staan
*dochters Florès en Lieke geboren!*
[..]
dan komt t misschien doordat ik t verkeerd zou uitspreken?
Lijkt me echt verschrikkelijk.. ook omdat 't zo plotseling is gegaan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:41 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ongelofelijk zeg..hoe komt die man dat ooit te boven!
Die moet nu 2 kleine kindjes opvoeden..
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:50 schreef Beboja het volgende:
Jeroen en Diana (Meneer en Mevrouw Ajax) hebben een zoon gekrgen : Moos
een vierde kindje vorige maand Catoquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:31 schreef PM-girl het volgende:
En heeft Coretty nog een kindje gekregen?
waar staat da?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:50 schreef Beboja het volgende:
[..]
een vierde kindje vorige maand Cato
Is dat die ene die een wat oudere man had, waarbij de sterilisatie werd teruggedraaid?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:50 schreef Beboja het volgende:
[..]
een vierde kindje vorige maand Cato
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |