Was dat die met die rijke man?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:31 schreef PM-girl het volgende:
En heeft Coretty nog een kindje gekregen?
Ze hebben dr 4 inmiddels, Dariënne, Yashyra, Naeyyssa en Chaevynnquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:38 schreef McLaura het volgende:
Die van Nayyeesssnogiets?
Ik ben benieuwd naar de naam.
Edit : Naeyyessa Chaevynn, zusjes heten Dariënne en Yashyra
Maar goed, ze is dus na die abortus weer zwanger geraakt en heeft het nu wel gehouden?
En de jongen is dan Chaevynn, terwijl zuslief Naeyyessa Chaevynn heet? Ik word oud geloof ikquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ze hebben dr 4 inmiddels, Dariënne, Yashyra, Naeyyssa en Chaevynn
3 meiden en 1 jongen.
Nee, zusje heet alleen maar Naeyyssa. Enige jongen heet Chaevynnquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En de jongen is dan Chaevynn, terwijl zuslief Naeyyessa Chaevynn heet? Ik word oud geloof ik
Ooooh okquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, zusje heet alleen maar Naeyyssa. Enige jongen heet Chaevynn
Chaevynn weet ik niet, En Nee-ie-saa is de uitspraak van Naeyyssaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Chefin? srlsy?of is dit de ingewikkelde schrijwijze van Kevin?
En dat meisje? Nee-issa? Hoe spreek je dat uit?
Ik vind het altijd zo sneu voor de kinderenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Chaevynn weet ik niet, En Nee-ie-saa is de uitspraak van Naeyyssa
Die ouders waren ook sneu dus dan kunnen die namen er ook nog wel bijquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:51 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo sneu voor de kinderen
Na ff googlen (quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Chaevynn weet ik niet, En Nee-ie-saa is de uitspraak van Naeyyssa
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:59 schreef Keshet het volgende:
[..]
Na ff googlen () op die naam:
Chaevynn spreek je uit als tsjeevin! Denk maar aan Ché Guevara en Vin Diesel..!
Bron
Verrek, nu je dat zo zegt, volgens mij heeft lief een neefje die ongeveer zo heet. Die heet j é v i n en dat spreek je volgens de ouders dus hetzelfde uit.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:59 schreef Keshet het volgende:
[..]
Bron
Hoe komt ze nou bij Vin Diesel?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:59 schreef Keshet het volgende:
[..]
Bron
volgens mij niet meer... Vind ik wel jammerquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:40 schreef Keshet het volgende:
Whehe, je kan niet altijd scherp zijn he!
Maarreh, ontopque; wordt dit ooit nog weer uitgezonden?
Nou, dat is toch heel logisch? Let op:quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Chefin? srlsy?of is dit de ingewikkelde schrijwijze van Kevin?
En dat meisje? Nee-issa? Hoe spreek je dat uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |