Ik had het al gezien, maar idd wat een drama zeg.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:16 schreef amaranta het volgende:
Helaas is zoiets soortgelijks ook mijn buren overkomen... Alleen heeft hun kindje niet zo'n mooie bestemming gekregen als Phileine
lijkt mij nietquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:20 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik snap die test ook niet, ovuleren ze dan allemaal op hetzelfde moment?
Als dat Sandra was 40 volgens de site.quote:
Ja, daar herkende manlief zich nog het meeste in, ook een fanatieke Ajacied.quote:
Clear blue heeft toch zwangerschapstesten waarbij je ten alle tijden kunt testen? Ik neem aan dat ze zo'n test gebruikt hebben. Dan maakt het dus ook niet uit wanneer de eisprong plaats heeft gevonden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:20 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik snap die test ook niet, ovuleren ze dan allemaal op hetzelfde moment?
Ja, maar meestal test je toch meteen zodra je overtijd bent? Nu ze allemaal tegelijk de test hebben gedaan, hebben er dus een paar tussen gezeten die wat langer hebben moeten wachten met testen. Dat lijkt me zo onwaarschijnlijk....je moet dan wachten tot het moment dat je en plein public mag testen. Lijkt mij zelf erg waardeloos..quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Clear blue heeft toch zwangerschapstesten waarbij je ten alle tijden kunt testen? Ik neem aan dat ze zo'n test gebruikt hebben. Dan maakt het dus ook niet uit wanneer de eisprong plaats heeft gevonden.
of zelfs ongesteld zijn....quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:06 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja, maar meestal test je toch meteen zodra je overtijd bent? Nu ze allemaal tegelijk de test hebben gedaan, hebben er dus een paar tussen gezeten die wat langer hebben moeten wachten met testen. Dat lijkt me zo onwaarschijnlijk....je moet dan wachten tot het moment dat je en plein public mag testen. Lijkt mij zelf erg waardeloos..
vlgs mij hebben ze wel hun leeftijd tegen. Zij is al dik in de 30 geloof ik (en anders heeft ze een enorm oude kop). Ik kan me dan voorstellen dat je dan niet te lang wacht met no 3 als die wens er is.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:06 schreef mefke79 het volgende:
O en dat stel dat aan nummer drie begint terwijl nummer twee 4 maanden is:![]()
Respect, het zou mijn keuze niet zijn.
waarom dan nog meedoen? dat gaat toch voorbij aan de opzet van het programma? of zie ik dat nou zo zwart wit?quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:13 schreef milka82 het volgende:
Die test was idd bs,bekenden deden mee en waren 12 weken zwanger toen ze 'enthousiast' moesten reageren op de test
Ik ben vooral benieuwd naar de naam van de derde, mocht het ze lukkenquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:06 schreef mefke79 het volgende:
O en dat stel dat aan nummer drie begint terwijl nummer twee 4 maanden is:![]()
Respect, het zou mijn keuze niet zijn.
An voor een meisje en Tus voor een jongenquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:02 schreef Taartje het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd naar de naam van de derde, mocht het ze lukken
Volgens mij is het sowieso niet verstandig dat zij zich voortplant.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:42 schreef bitterend het volgende:
Alex en Marianne......of hij liet zijn operatie terug draaien of ze ging hem verlatenhallo zeg!
Ik vind het maar een stom wijf eigenlijk.quote:voor ons wondertje zijn het hopelijk mooie beelden hoe hij of zei is onstaan!!!
Die arme man lijkt helemaal te zijn brainwashed door die blonde! heeft ie zelf geen ballen ofzo meer?? zij laat het echt duidelijk merken dat ze het hem erg kwalijk neemt allemaalquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:03 schreef mefke79 het volgende:
Ook zo'n mooie uitspraak van die man van dat leeftijdsverschil: Waarom willen jullie nu een kind? Nou ja, je moet eerst wat van het leven gezien hebben...uh...jij hebt toch al een dochter?
En dan te bedenken dat Jeroens moeder op dat moment heel slecht lag en een paar dagen later is overledenquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:28 schreef Sannne het volgende:
Boehh ik zit keihard mee te janken met de bevalling van Diana en Jeroen op de website![]()
![]()
Volgens mij ook al gekocht hoor. Maar pin me er niet op vast!!quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:28 schreef DJMomo het volgende:
vlgs mij had het leeftijdkoppel nog niets gekocht, alleen uitgezocht. toch!?
*grinnikquote:wij vonden de eerste aflevering echt super mooi, echt helemaal hoe wij zijn,heerlijk!!
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:54 schreef amaranta het volgende:
Nou, wel ff tranen hier hoor.... en dan zie ik het ajax hoesje om zn telefoon en dan denk ik, wat ben je toch ook een frikandel
Ik krijg altijd zo'n idee dat dat hoedje aan z'n hoofd is vastgegroeid.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:54 schreef amaranta het volgende:
Nou, wel ff tranen hier hoor.... en dan zie ik het ajax hoesje om zn telefoon en dan denk ik, wat ben je toch ook een frikandel
Eigenlijk is hij kaal, en ishet gewoon een hoedje met van die haren die vastgeplakt zitten aan de rand.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik krijg altijd zo'n idee dat dat hoedje aan z'n hoofd is vastgegroeid.
Een vriend van Hoedje, dat kan niet missen.quote:
Kan ik me helemaal voorstellen meid...... de eerste serie babyboom wilde ik eigenlijk niet kijken, maar zag af en toe wat... de vooravond van ons traject. En deze serie is voor ons 'achteraf', met veel 'ohja'. Ik hoop dat Babyboom #3 voor jou mag zijn wat #2 voor ons is.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:49 schreef prinseszondererwt het volgende:
Heftig om deze serie te volgen als je zelf in het traject zit... Joyce had de tp door dezelfde arts in dezelfde stoel als ik de 1e keer. En de vorige serie was die alleenstaande vrouw ook al op bekend terrein. Leuk omdat het herkenbaar is, maar ook heel confronterend om zo'n spiegel voor krijgen.
Ja he, vind ik ookquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:05 schreef alors het volgende:
Ik vind die Geneviève echt een schat van een meid
Nou, hè? Ik vind ze heel leuk, en dat heb ik niet gauw met mensen van tv. Hoe ze buiten stonden, hij uitlegde hoe ze ooit naar de gedenkplaats van hun dochter zouden gaan met dikke buik, en zij daar voor het eerst brak.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:24 schreef clauwheee het volgende:
Joyce en Oscar hebben echt m'n hart gestolen. Wat een leuk stel! En weer zwanger
Klopt. Ze was in Egypte ziek geworden.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Joyce en Oscar zijn leuk inderdaadEn die 2 lesbo's vind ik ook lief, heel leuk samen
![]()
Wat ik me afvroeg, dat kindje van dat jonge stel is toch ook niet gepland eigenlijk? Omdat ze dat vertelde van dat de pil niet werkte enzo?
Ik erger me trouwens ontzettend aan Caroline Tensen, ze komt heel onoprecht over.
ja dat snap ik ook net helemaal.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:50 schreef Poppejans het volgende:
Zouden ze zich dan al zwanger hebben opgegeven voor Babyboom??
Of zouden ze zwanger willen worden, maar eigenlijk iets later dan nu het geval is.
Hm beetje vaag
Ja dat vroeg ik me dus ook afquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:50 schreef Poppejans het volgende:
Of zouden ze zwanger willen worden, maar eigenlijk iets later dan nu het geval is.
Hm beetje vaag
ik denk het laatstequote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:50 schreef Poppejans het volgende:
Hm beetje vaag
omg, dat is echt te triestquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:59 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ik denk het laatste
maar vroeg t me ook al af
Ik zit trouwens op die site bij de geboortekaartjes te kijken..Staat er een kaartje van Dean, zoon van Dennis en Diana, broertje van Delinda, Dylan en Dinand...
Helemaal mee eens. Dat stel heeft me echt geraaktquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:24 schreef clauwheee het volgende:
Joyce en Oscar hebben echt m'n hart gestolen. Wat een leuk stel! En weer zwanger
Ik wilde het net zeggen. Hij zal wel niks hebben gedaan ten tijde van nr 1.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:12 schreef Claudia_x het volgende:
Wat ik zo maf vond is dat de man van het 'grote leeftijdsverschil'-stel niet wist wat een romper was en wat er de bedoeling van was. Hij heeft toch al een dochter?
Ik erger me wat aan die prototypische vaders van de tweede leg die ineens wél betrokken zijn. Lijkt me ook nogal wrang voor de ex en de kinderen die er al zijn.
Ik gok zwanger opgegeven, en gezien hun leeftijden uiteraard gelijk goedgekeurd als TV-materiaal.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:50 schreef Poppejans het volgende:
Hm beetje vaag
Ik heb sowieso het idee dat het voor hem allemaal niet zo hoeft, en dat zij vooral een kind wil, hij wil haar alleen maar tevreden houden.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:12 schreef Claudia_x het volgende:
Wat ik zo maf vond is dat de man van het 'grote leeftijdsverschil'-stel niet wist wat een romper was en wat er de bedoeling van was. Hij heeft toch al een dochter?
Ik erger me wat aan die prototypische vaders van de tweede leg die ineens wél betrokken zijn. Lijkt me ook nogal wrang voor de ex en de kinderen die er al zijn.
Op de blog staat dat ze in sep 2009 gestopt was met de pil en in maart 2010 op vakantie gingen. Ze kwamen er begin juni 2010 achter dat ze zwanger was. Dus denk niet dat het niet gepland was.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Joyce en Oscar zijn leuk inderdaadEn die 2 lesbo's vind ik ook lief, heel leuk samen
![]()
Wat ik me afvroeg, dat kindje van dat jonge stel is toch ook niet gepland eigenlijk? Omdat ze dat vertelde van dat de pil niet werkte enzo?
Ik erger me trouwens ontzettend aan Caroline Tensen, ze komt heel onoprecht over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |