Ik had het al gezien, maar idd wat een drama zeg.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:16 schreef amaranta het volgende:
Helaas is zoiets soortgelijks ook mijn buren overkomen... Alleen heeft hun kindje niet zo'n mooie bestemming gekregen als Phileine
lijkt mij nietquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:20 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik snap die test ook niet, ovuleren ze dan allemaal op hetzelfde moment?
Als dat Sandra was 40 volgens de site.quote:
Ja, daar herkende manlief zich nog het meeste in, ook een fanatieke Ajacied.quote:
Clear blue heeft toch zwangerschapstesten waarbij je ten alle tijden kunt testen? Ik neem aan dat ze zo'n test gebruikt hebben. Dan maakt het dus ook niet uit wanneer de eisprong plaats heeft gevonden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:20 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik snap die test ook niet, ovuleren ze dan allemaal op hetzelfde moment?
Ja, maar meestal test je toch meteen zodra je overtijd bent? Nu ze allemaal tegelijk de test hebben gedaan, hebben er dus een paar tussen gezeten die wat langer hebben moeten wachten met testen. Dat lijkt me zo onwaarschijnlijk....je moet dan wachten tot het moment dat je en plein public mag testen. Lijkt mij zelf erg waardeloos..quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Clear blue heeft toch zwangerschapstesten waarbij je ten alle tijden kunt testen? Ik neem aan dat ze zo'n test gebruikt hebben. Dan maakt het dus ook niet uit wanneer de eisprong plaats heeft gevonden.
of zelfs ongesteld zijn....quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:06 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja, maar meestal test je toch meteen zodra je overtijd bent? Nu ze allemaal tegelijk de test hebben gedaan, hebben er dus een paar tussen gezeten die wat langer hebben moeten wachten met testen. Dat lijkt me zo onwaarschijnlijk....je moet dan wachten tot het moment dat je en plein public mag testen. Lijkt mij zelf erg waardeloos..
vlgs mij hebben ze wel hun leeftijd tegen. Zij is al dik in de 30 geloof ik (en anders heeft ze een enorm oude kop). Ik kan me dan voorstellen dat je dan niet te lang wacht met no 3 als die wens er is.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:06 schreef mefke79 het volgende:
O en dat stel dat aan nummer drie begint terwijl nummer twee 4 maanden is:![]()
Respect, het zou mijn keuze niet zijn.
waarom dan nog meedoen? dat gaat toch voorbij aan de opzet van het programma? of zie ik dat nou zo zwart wit?quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:13 schreef milka82 het volgende:
Die test was idd bs,bekenden deden mee en waren 12 weken zwanger toen ze 'enthousiast' moesten reageren op de test
Ik ben vooral benieuwd naar de naam van de derde, mocht het ze lukkenquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:06 schreef mefke79 het volgende:
O en dat stel dat aan nummer drie begint terwijl nummer twee 4 maanden is:![]()
Respect, het zou mijn keuze niet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |