An voor een meisje en Tus voor een jongenquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:02 schreef Taartje het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd naar de naam van de derde, mocht het ze lukken
Volgens mij is het sowieso niet verstandig dat zij zich voortplant.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:42 schreef bitterend het volgende:
Alex en Marianne......of hij liet zijn operatie terug draaien of ze ging hem verlatenhallo zeg!
Ik vind het maar een stom wijf eigenlijk.quote:voor ons wondertje zijn het hopelijk mooie beelden hoe hij of zei is onstaan!!!
Die arme man lijkt helemaal te zijn brainwashed door die blonde! heeft ie zelf geen ballen ofzo meer?? zij laat het echt duidelijk merken dat ze het hem erg kwalijk neemt allemaalquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:03 schreef mefke79 het volgende:
Ook zo'n mooie uitspraak van die man van dat leeftijdsverschil: Waarom willen jullie nu een kind? Nou ja, je moet eerst wat van het leven gezien hebben...uh...jij hebt toch al een dochter?
En dan te bedenken dat Jeroens moeder op dat moment heel slecht lag en een paar dagen later is overledenquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:28 schreef Sannne het volgende:
Boehh ik zit keihard mee te janken met de bevalling van Diana en Jeroen op de website![]()
![]()
Volgens mij ook al gekocht hoor. Maar pin me er niet op vast!!quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:28 schreef DJMomo het volgende:
vlgs mij had het leeftijdkoppel nog niets gekocht, alleen uitgezocht. toch!?
*grinnikquote:wij vonden de eerste aflevering echt super mooi, echt helemaal hoe wij zijn,heerlijk!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |