quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:54 schreef amaranta het volgende:
Nou, wel ff tranen hier hoor.... en dan zie ik het ajax hoesje om zn telefoon en dan denk ik, wat ben je toch ook een frikandel
Ik krijg altijd zo'n idee dat dat hoedje aan z'n hoofd is vastgegroeid.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:54 schreef amaranta het volgende:
Nou, wel ff tranen hier hoor.... en dan zie ik het ajax hoesje om zn telefoon en dan denk ik, wat ben je toch ook een frikandel
Eigenlijk is hij kaal, en ishet gewoon een hoedje met van die haren die vastgeplakt zitten aan de rand.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik krijg altijd zo'n idee dat dat hoedje aan z'n hoofd is vastgegroeid.
Een vriend van Hoedje, dat kan niet missen.quote:
Kan ik me helemaal voorstellen meid...... de eerste serie babyboom wilde ik eigenlijk niet kijken, maar zag af en toe wat... de vooravond van ons traject. En deze serie is voor ons 'achteraf', met veel 'ohja'. Ik hoop dat Babyboom #3 voor jou mag zijn wat #2 voor ons is.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:49 schreef prinseszondererwt het volgende:
Heftig om deze serie te volgen als je zelf in het traject zit... Joyce had de tp door dezelfde arts in dezelfde stoel als ik de 1e keer. En de vorige serie was die alleenstaande vrouw ook al op bekend terrein. Leuk omdat het herkenbaar is, maar ook heel confronterend om zo'n spiegel voor krijgen.
Ja he, vind ik ookquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:05 schreef alors het volgende:
Ik vind die Geneviève echt een schat van een meid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |