Tot zoquote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:04 schreef CarOnline het volgende:
Oké ik ga mn wasgoed naar mn vriendin bregen, later!
Ik hoop dat je het ook netjes hebt gestrekenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:04 schreef CarOnline het volgende:
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het ook netjes gaat strijken
neem dat van mij dan ook even meequote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:04 schreef CarOnline het volgende:
het beloofd een gezellige avond te wordenquote:
Ja soms he? Wil ik wat corrigeren en dan maak ik het van kwaad tot ergerquote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het beloofd een gezellige avond te worden
Heeft die ook een ban dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:53 schreef Soury het volgende:
Voor Veulenst die nog steeds niet wil en kan posten op Fok![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Lange tenen die door de sneeuw moeten. Gelieve niet op trappen. Alvast bedankt
Yepquote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:00 schreef Soury het volgende:
Nou dan ga ik ook maar ff de kroeg in..[ afbeelding ]
Kan dat paard niet eens vrijgegeven worden dan?quote:
Op msn vermoed ik.......vraag het aan Gert, die zal het vast wel weten.....'t is volgens mij z'n lievelingetje.....getuige z'n zuurgraad als je er ook maar iets over zegt.....quote:
Als ze nou ff haar pm box sharedquote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Op msn vermoed ik.......vraag het aan Gert, die zal het vast wel weten.....'t is volgens mij z'n lievelingetje.....getuige z'n zuurgraad als je er ook maar iets over zegt.....
Allemaal foute opmerkingen, zowel van mij als van jou, krijg je vroeg of laat op je brood hier......quote:
Sssst..quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Allemaal foute opmerkingen, zowel van mij als van jou, krijg je vroeg of laat op je brood hier......![]()
Don't mention the L name.....
ik ben aan het wachten op interviews en persconferentiequote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:33 schreef APK het volgende:
[..]
geef maar aan mij, dat verkoop ik zonder moeite voor 50¤ per gram.
Palm Pasenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:00 schreef Manu82 het volgende:
Is er vanavond een reden waarom kerkklokken moeten rammen om dit tijdstip?
en je lege stoel bij de deurquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Deal!!
![]()
Maar dan wel m'n lege urn met een White Widow bij je op de vensterbank.
Eieren zoeken?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:00 schreef Manu82 het volgende:
Is er vanavond een reden waarom kerkklokken moeten rammen om dit tijdstip?
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:50 schreef Soury het volgende:
Kan ook niet ff weg en er is nog niks hier
Haai Polo daar... en Coos word het toch nog gezelligquote:
dacht dat jij naar een cafe gingquote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Haai Polo daar... en Coos word het toch nog gezellig
Jep en weer thuis .. Ik trek die drukte nietquote:Op zondag 23 maart 2008 00:02 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dacht dat jij naar een cafe ging
dacht dat ik wel wat gewend was, maar dit trek ik nietquote:Op zondag 23 maart 2008 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Jep en weer thuis .. Ik trek die drukte niet
Ik ook nietquote:Op zondag 23 maart 2008 00:07 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dacht dat ik wel wat gewend was, maar dit trek ik niet![]()
Ja ik heb ook liever Thais (eten dan he?)quote:
misschien gaat het om de 42-jarige Manuel Uribe )mexicaan) die 230 kilo is afgevallenquote:
Slank voetjequote:Op zondag 23 maart 2008 00:27 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
misschien gaat het om de 42-jarige Manuel Uribe )mexicaan) die 230 kilo is afgevallen![]()
[ afbeelding ]
Nog 48 uur, komt goed.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kan dat paard niet eens vrijgegeven worden dan?
En waar blijft Lobasca eigenlijk?
een thaiquote:Op zondag 23 maart 2008 00:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik heb ook liever Thais (eten dan he?)
en je weet wat ze zeggen over grote voetenquote:
Oi geen grote maar slankequote:Op zondag 23 maart 2008 00:51 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
en je weet wat ze zeggen over grote voeten
Ze stinken welquote:
Ben godver de godver net macaronie aan het maken met kaasquote:
je zou safari eens moeten proberenquote:Op zondag 23 maart 2008 01:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben godver de godver net macaronie aan het maken met kaas
Da's laat voor het avondeten?quote:Op zondag 23 maart 2008 01:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja klopt en ?quote:
Safari kinkt als sterke drank dat lust ik nietquote:Op zondag 23 maart 2008 01:29 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
safari is een tip [ afbeelding ]
neeeeenquote:Op zondag 23 maart 2008 01:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Safari kinkt als sterke drank dat lust ik niet
kammam wattesquote:Op zondag 23 maart 2008 01:37 schreef Soury het volgende:
Jemig .. Moet je me daar voor lastig vallen.. Ik zit al met een major prio 1 Qua pjoeter gedoe
En de winter begint laat dit jaar, kutsneeuwquote:
Nouja, ies sjlegt weetje... tenminste, dat zeggen ze. Nooit 's nachts eten. Wie weet verander je wel in een weerwolf...quote:
eet eerst je macaroni maar opquote:Op zondag 23 maart 2008 01:37 schreef Soury het volgende:
Jemig .. Moet je me daar voor lastig vallen.. Ik zit al met een major prio 1 Qua pjoeter gedoe
kutsneeuw... is dat net zoiets als roos op je schaamhaarquote:Op zondag 23 maart 2008 01:42 schreef Yavido het volgende:
[..]
En de winter begint laat dit jaar, kutsneeuw
[..]
Nouja, ies sjlegt weetje... tenminste, dat zeggen ze. Nooit 's nachts eten. Wie weet verander je wel in een weerwolf...
Of zoals dat in de film Gremlims ging, dan veranderen die schattige beestjes in duiveltjes
Op je computer?quote:Op zondag 23 maart 2008 01:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet ik veelquote:Op zondag 23 maart 2008 01:50 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
kutsneeuw... is dat net zoiets als roos op je schaamhaar
Ja ik fotosoep mijn eten altijd. Beter dan Sonja Bakkerquote:
quote:Op zondag 23 maart 2008 01:55 schreef Yavido het volgende:
[..]
Weet ik veelIk zou zeggen, probeer het uit....
Ga je schamenquote:
quote:
Ben ik alweer vergetenquote:
quote:Op zondag 23 maart 2008 02:25 schreef Soury het volgende:
Ja zekers ... Ik meur wel een beetje naar knoflook nu Maar goed .
Ga dat maar er ff uitslapen
Speciaal voor jou dan:quote:Op zondag 23 maart 2008 03:01 schreef Coos het volgende:
Zo la la... een tot nu toe youtubevrij topic!
Morgen !quote:Op zondag 23 maart 2008 13:31 schreef Manu82 het volgende:
Is iedereen eieren aan het zoeken ofzo?
Het enige wat ik hoop is dat ze geen kampioen worden en daarna ontiegelijk worden afgeslacht door Feyenoord.quote:Op zondag 23 maart 2008 13:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Morgen ! [ afbeelding ]
Joh, met een beetje mazzel verliezen die neuzen vanmiddag in Enschede. Geen kans meer op de titel, uitgeschakeld in de beker, en op een genante manier het Europese strijdtoneel afgeflikkerd. Laat ze maar lekker een grote sjmoel hebben, lachen toch.
Doen we dat toch.quote:Op zondag 23 maart 2008 13:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het enige wat ik hoop is dat ze geen kampioen worden en daarna ontiegelijk worden afgeslacht door Feyenoord.
Feyenoord ook, aan de stand te zien.quote:Op zondag 23 maart 2008 15:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ajax speelt als een natte dweil.....
Een beetje sparen voor de tweede helftquote:Op zondag 23 maart 2008 15:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het lijkt idd nergens naarquote:Op zondag 23 maart 2008 15:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Twente d'erop en d'eroverquote:Op zondag 23 maart 2008 15:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Een beetje sparen voor de tweede helft
NMNSquote:Op zondag 23 maart 2008 16:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Middag WJ..Lea..
quote:
quote:
ja, die interviews met dat soort idioten kunnen ze beter ook cancellenquote:Op zondag 23 maart 2008 16:33 schreef Py het volgende:
[..]
3 goals van Twente.![]()
Volgens Huntelaar lag het aan de niet gegeven kpennel
Zat hier al te wachtenquote:Op zondag 23 maart 2008 16:35 schreef willem-jozef het volgende:
oja, pasen gaat dit jaar niet door
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 maart 2008 16:35 schreef willem-jozef het volgende:
oja, pasen gaat dit jaar niet door
[ afbeelding ]
Moet eerlijk zeggen dat ik van het kampioensfeest 06/07 niet veel meer van af weetquote:Op zondag 23 maart 2008 17:18 schreef Jappie het volgende:
Some memories are best forgotten!
Na gister was ik overigens het laatste sprankje hoop al kwijt; dus de schok is gelukkig niet blijvend van aard.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik van het kampioensfeest 06/07 niet veel meer van af weet
Ik lees wel wat mee heurquote:Op zondag 23 maart 2008 17:25 schreef Jappie het volgende:
Waar is iedereen eik...allemaal paaseieren zoeken in de sneeuw ?
Je zit dus te wachten op gewillig vrouwenvlees ?quote:Op zondag 23 maart 2008 17:30 schreef Py het volgende:
[..]
Ik lees wel wat mee heur![]()
Ben dus 'latent' aanwezig
Passeert dat hier geregeld dan?quote:Op zondag 23 maart 2008 17:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je zit dus te wachten op gewillig vrouwenvlees ?![]()
Tsja het is zondag....ik zou zeggen start iets relwaardigs op en grote kans dat Vonnequote:Op zondag 23 maart 2008 17:35 schreef Py het volgende:
[..]
Passeert dat hier geregeld dan?![]()
Misschien kun jij een seintje geven als er één langs wipt. Jij kent de pappenheimers hier al aardig goed immers, dacht ik
quote:Op zondag 23 maart 2008 17:42 schreef Jappie het volgende:
BTW...gottago...tis happy hour op de WoW server...dubbele XP![]()
![]()
Wou je rellen?quote:Op zondag 23 maart 2008 19:31 schreef remlof het volgende:
Effe rustig Py. En laat yvonne die laatste post maar niet lezen
Denk dat hij qua geheugen ff moet graven...quote:
Oh!!!! is ongewillig ook welkomquote:Op zondag 23 maart 2008 17:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je zit dus te wachten op gewillig vrouwenvlees ?![]()
Hé Soury, al een eitje gegeten vandaag?quote:
Ja twee met baconquote:Op zondag 23 maart 2008 20:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hé Soury, al een eitje gegeten vandaag?![]()
Denk niet dat ik dat wil zienquote:Op zondag 23 maart 2008 20:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=e0DbcUUO-hI
hee heidel, alles goed ouwe!quote:Op zondag 23 maart 2008 20:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=e0DbcUUO-hI
komt hij weerquote:Op zondag 23 maart 2008 20:34 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee heidel, alles goed ouwe!![]()
wherethefuckwereyaat?
moet ff weg, hoop je later nog te sprkn![]()
http://youtube.com/watch?v=HTN6Du3MCgI
Oh nee dank je ga ff aan mijn 2 gangen paas diner . Boerenkool en worstquote:
Doe maar luxequote:Op zondag 23 maart 2008 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh nee dank je ga ff aan mijn 2 gangen paas diner . Boerenkool en worst
Wel Hema worst he !!!quote:
Schaal vol .. Maar die neem ik denk ik maar mee naar me werk ik vreet ut nietquote:
Ja de krullen met je u tubs..quote:Op zondag 23 maart 2008 20:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ohhhhh........![]()
![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=c5API2FBJMs
Twas niet zo erg als ik dacht...quote:Op zondag 23 maart 2008 20:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ohhhhh........![]()
![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=c5API2FBJMs
Zo erg ben ik nou ook weer nietquote:Op zondag 23 maart 2008 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Twas niet zo erg als ik dacht...![]()
Dacht aan zonder verdoving gecastreerde biggen
Nee o.k.quote:
Sjesus..quote:
Heb je dan tijd teveel of nietquote:
Ja ik verbaas me soms echt !!!! Maar gelukkig zijn die creatievelingen erquote:
Lol, waarom heeft ie een handdoek omquote:Op zondag 23 maart 2008 21:39 schreef Soury het volgende:Ohhh deze kwam ik tegen op onzin.. Slappe hap die een pic maakt van een kale poes ... Gelukkig slap anders zou ik mijn bedenkingen hebben
[ afbeelding ]
Gewoon een T shirtquote:
Ohhhh, geen extra large zo te zienquote:
Die LUL heeft het niet in de gaten gehad denk ikquote:
Ik heb het ook nooit door als ik voor het raam in me nakie me poes fotograveerquote:Op zondag 23 maart 2008 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Die LUL heeft het niet in de gaten gehad denk ik
Nah ja er zijn rare knakkers iid. Bij mij aan de overkant woont ook zo'n mafketel die het grappig vind om naakt voor het raam te staanquote:Op zondag 23 maart 2008 22:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb het ook nooit door als ik voor het raam in me nakie me poes fotograveer
Hoelang heb je staan kijkenquote:Op zondag 23 maart 2008 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah ja er zijn rare knakkers iid. Bij mij aan de overkant woont ook zo'n mafketel die het grappig vind om naakt voor het raam te staan
Verrekijker in de aanslagquote:
'Sterrenkijker'quote:
Gelukkig heb ik die kant nooit mogen aanschouwenquote:
Is ook lastig een foto nemen in het raamquote:Op zondag 23 maart 2008 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik die kant nooit mogen aanschouwen
quote:Op zondag 23 maart 2008 22:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is ook lastig een foto nemen in het raam
Say cheesequote:
Sterway to heavenquote:
quote:
quote:Op zondag 23 maart 2008 22:49 schreef Soury het volgende:
En nog wat sterren voor de liefhebbers ik krijg de paas haas op bezoek.
Nog meer eieren![]()
[ afbeelding ]
Ik Kies eikels voor me geld ..quote:
quote:
quote:
ik segquote:Op maandag 24 maart 2008 01:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
bedankt![]()
jij ook, ouwe junk!![]()
[ afbeelding ]
is je naam charquote:Op maandag 24 maart 2008 01:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
net niet genoeg om mevrouw polonia toch zwanger te krijgen.
quote:Op maandag 24 maart 2008 01:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
bedankt![]()
jij ook, ouwe junk!![]()
[ afbeelding ]
da's 't uitzichtquote:Op maandag 24 maart 2008 01:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ziet er best knap uit..
[ afbeelding ]
Bizar toch....zes jaar vast zonder een rechtzaak......en maar blijven samenwerken met die fucking VS....tijd voor een wereldwijde boycot lijkt mij persoonlijkquote:Op maandag 24 maart 2008 01:17 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
da's 't uitzicht![]()
[ afbeelding ]
Hebbie een eitje op??quote:Op maandag 24 maart 2008 01:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bizar toch....zes jaar vast zonder een rechtzaak......en maar blijven samenwerken met die fucking VS....tijd voor een wereldwijde boycot lijkt mij persoonlijk
hoi nmns!quote:Op maandag 24 maart 2008 01:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bizar toch....zes jaar vast zonder een rechtzaak......en maar blijven samenwerken met die fucking VS....tijd voor een wereldwijde boycot lijkt mij persoonlijk
die ene kerel is net een dikkere versie van balkenendequote:
de vs heeft meer van dat soort achtertuintjesquote:Op maandag 24 maart 2008 01:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 maart 2008 01:34 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
die ene kerel is net een dikkere versie van balkenende
bushquote:Op maandag 24 maart 2008 01:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Hebbie een eitje op??
Eindelijk neem ik je serieus.
Het is inderdaad te gek voor woorden! Nu gaat de VS de rest van de wereld op de veiligheidstop in Roemenië dicteren meer mens en materieel in te zetten in Irak (straks Iran) en Afghanistan.
Ik zeg maar zo; het is hun feestje.![]()
(het kost ze een paar centen, driehonderd miljard per week, maar dan hebbie ook wat.)
het kan alleen maar beter worden als george vertrekt..quote:Op maandag 24 maart 2008 01:39 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
de vs heeft meer van dat soort achtertuintjes![]()
je wordt van de straat geplukt en je zit jaren vast zonder rechtssysteem
het zou mij niets verbazen als hij op een poetin achtige manier aan de touwtjes mag trekken na zijn regeerperiodequote:Op maandag 24 maart 2008 01:43 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
het kan alleen maar beter worden als george vertrekt..
lijkt me stug. brian zal na de kooi ook uit de picture verdwijnen..hahaquote:Op maandag 24 maart 2008 01:46 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
het zou mij niets verbazen als hij op een poetin achtige manier aan de touwtjes mag trekken na zijn regeerperiode
haha, de dikke basgitaristquote:Op maandag 24 maart 2008 01:52 schreef Polonium-120 het volgende:
maar wij hebben jan pieter [ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 maart 2008 02:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik haat amerikanen......![]()
Daarnaast ook de meeste andere mensen, maar dat terzijde....
Die is lokvogel geworden......quote:Op maandag 24 maart 2008 02:05 schreef Polonium-120 het volgende:
waar hangt eend tegenwoordig uit?
[ afbeelding ]
bush heeft meteen een oude groupie gescoordquote:Op maandag 24 maart 2008 01:55 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
lijkt me stug. brian zal na de kooi ook uit de picture verdwijnen..haha
[ afbeelding ]
een beetje make up doet wonderenquote:Op maandag 24 maart 2008 02:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die is lokvogel geworden......
ja, die moetquote:Op maandag 24 maart 2008 02:05 schreef Polonium-120 het volgende:
waar hangt eend tegenwoordig uit?
[ afbeelding ]
lijkt me ook. iedereen loopt te janken over z'n zakgeld.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe kranten (en het CBL) je ook bij de benen nemen......![]()
Nederlanders kopen massaal in met Pasen
DEN HAAG (ANP) - Nederlanders geven steeds meer uit aan paasinkopen. Volgens het Centraal Bureau Levensmiddelen (CBL) zullen de uitgaven dit jaar oplopen tot ruim 680 miljoen euro. Dat is ruim 40 miljoen euro meer dan vorig jaar en 80 miljoen meer dan twee jaar geleden.
Dat extra geld uitgeven is volgens mij niets anders dan dat er hogere prijzen gehanteerd worden.....
allemaal de prostitutie inquote:Op maandag 24 maart 2008 02:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Invaliden en ouderen moeten ook opzouten.....'t zijn gewoon kostenposten....
die eieren worden ook ieder jaar groterquote:Op maandag 24 maart 2008 02:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe kranten (en het CBL) je ook bij de benen nemen......![]()
Nederlanders kopen massaal in met Pasen
DEN HAAG (ANP) - Nederlanders geven steeds meer uit aan paasinkopen. Volgens het Centraal Bureau Levensmiddelen (CBL) zullen de uitgaven dit jaar oplopen tot ruim 680 miljoen euro. Dat is ruim 40 miljoen euro meer dan vorig jaar en 80 miljoen meer dan twee jaar geleden.
Dat extra geld uitgeven is volgens mij niets anders dan dat er hogere prijzen gehanteerd worden.....
niet andersom (heb geen streams)?quote:Op maandag 24 maart 2008 02:28 schreef HiDiHo het volgende:
Kan brian huub niet even een tegen de vlakte slaan, wordt niet goed van dat gepingel![]()
Wat is het ip-adres van die vleugel Heidi.....kunnen we hem niet laten crashenquote:Op maandag 24 maart 2008 02:28 schreef HiDiHo het volgende:
Kan brian huub niet even een tegen de vlakte slaan, wordt niet goed van dat gepingel![]()
Huub brian tegen de vlakte slaan?quote:Op maandag 24 maart 2008 02:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
niet andersom (heb geen streams)?
Alsof ze daar veel mee opschieten ... Iedereen heeft toch wel een oma of zo en om daar nu over heen te gaan lijkt me iets te voorbarigquote:
oeh, dat zou mooi zijnquote:Op maandag 24 maart 2008 02:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat is het ip-adres van die vleugel Heidi.....kunnen we hem niet laten crashen
ja, ik probeer ook mee te denktanken..quote:Op maandag 24 maart 2008 02:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof ze daar veel mee opschieten ... Iedereen heeft toch wel een oma of zo en om daar nu over heen te gaan lijkt me iets te voorbarig
Waaraan zie jij dat het eend is?quote:Op maandag 24 maart 2008 02:32 schreef willem-jozef het volgende:
zonder eend geen pasen![]()
[ afbeelding ]
De mijne zijn dood, alle vier de grootouders.....quote:Op maandag 24 maart 2008 02:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof ze daar veel mee opschieten ... Iedereen heeft toch wel een oma of zo en om daar nu over heen te gaan lijkt me iets te voorbarig
Aan z'n kippenborst....quote:Op maandag 24 maart 2008 02:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waaraan zie jij dat het eend is?
Behalve de bestandnaam![]()
hacken die meuk.....quote:Op maandag 24 maart 2008 02:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
oeh, dat zou mooi zijn
of een eigen liedje erin zetten![]()
quote:
de 'warmte'..quote:Op maandag 24 maart 2008 02:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waaraan zie jij dat het eend is?
Behalve de bestandnaam![]()
mooie pics tussen!quote:Op maandag 24 maart 2008 02:36 schreef Polonium-120 het volgende:
oude foto's, maar die nazie dingen er tussen [ afbeelding ]
Wow....geweldig polo......zelfs die nazi foto's.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:36 schreef Polonium-120 het volgende:
oude foto's, maar die nazie dingen er tussen [ afbeelding ]
die laatste van dat huilende joch in die put is wel heel veelzeggendquote:Op maandag 24 maart 2008 02:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
fantastisch.....die beelden van een meer dan een halve eeuw terug.....
ik zeg DDOS tijdquote:
Dat is toch niet echt?quote:Op maandag 24 maart 2008 02:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toen vroor het nog af en toe.....![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 maart 2008 02:43 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
doet me denken aan mijn favoriete recept
Kijk naar deze.....in z'n broek gepist van angst dat joch.....mén, wat een prachtige platen....echt!quote:Op maandag 24 maart 2008 02:43 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
die laatste van dat huilende joch in die put is wel heel veelzeggend
Ik word er niet vrolijk vanquote:Op maandag 24 maart 2008 02:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kijk naar deze.....in z'n broek gepist van angst dat joch.....mén, wat een prachtige platen....echt!![]()
[ afbeelding ]
Denove afsette, deooge sluite en omfalle.quote:
Ik voel er weinig bij, misschien als ik de verhalen erachter ken.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is wat anders, maar zo'n prachtig vastgelegde plaat...alsof je erbij staat...
ik zag vandaag een cameraman die sperma in zijn ogen kreegquote:Op maandag 24 maart 2008 02:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is wat anders, maar zo'n prachtig vastgelegde plaat...alsof je erbij staat...
zag ie jou ook?quote:Op maandag 24 maart 2008 02:54 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik zag vandaag een cameraman die sperma in zijn ogen kreeg
Bij spuiten en slikken?quote:Op maandag 24 maart 2008 02:54 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik zag vandaag een cameraman die sperma in zijn ogen kreeg
Ik geniet van die beelden. Heb nog zo'n samengestelde bundel van week- of maandbladen uit de jaren dertig-veertig, "de Spiegel". Wat heb ik daar vaak in zitten bladeren...ook die recepten en breipatronen die daar in staan.....quote:Op maandag 24 maart 2008 02:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik voel er weinig bij, misschien als ik de verhalen erachter ken.
Heb zelf meer met documentaires.
En me pc een maand missen?quote:Op maandag 24 maart 2008 02:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik geniet van die beelden. Heb nog zo'n samengestelde bundel van week- of maandbladen uit de jaren dertig-veertig, "de Spiegel". Wat heb ik daar vaak in zitten bladeren...ook die recepten en breipatronen die daar in staan.....![]()
20.000 euro als ik in een tijdmachine een week of vier terug zou kunnen naar die dertiger jaren.....
slaap lekker poloquote:Op maandag 24 maart 2008 02:59 schreef Polonium-120 het volgende:
moet aftaaien, truste allemaal...
Truste Poloquote:Op maandag 24 maart 2008 02:59 schreef Polonium-120 het volgende:
Zou toch mooi zijn als ik een dagje met m'n grootvader mee zou kunnen, met de botter het ijsselmeer op....vissen!quote:Op maandag 24 maart 2008 03:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En me pc een week missen?![]()
![]()
maar idd, doet me een beetje denken aan 'back to the future', blijf je wel van je moeder af
Jij zou er echt alles voor over hebben om in een boot te vissen op het ijsselmeer he?quote:Op maandag 24 maart 2008 03:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zou toch mooi zijn als ik een dagje met m'n grootvader mee zou kunnen, met de botter het ijsselmeer op....vissen!
quote:Op maandag 24 maart 2008 03:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jij zou er echt alles voor over hebben om in een boot te vissen op het ijsselmeer he?
Als ik rijk was kocht ik een boot voor je, wel een simpele natuurlijk.
oeh, is het al snacktijd?quote:Op maandag 24 maart 2008 03:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ok, tijd voor een tosti met satesaus.......
truste poloquote:Op maandag 24 maart 2008 02:59 schreef Polonium-120 het volgende:
zie boven...quote:
Ze straffen hierboven tegenwoordig onmiddellijk....zeker op dit soort dagen...quote:Op maandag 24 maart 2008 03:22 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zie boven...
heb meedere harddisks die op de grond liggen omdat ik vaak wissel, anyways, die primary fucker begon een vreemd geluid te maken en toen de boel op zwart..
Nah...zoveel werk is dat toch niet....quote:Op maandag 24 maart 2008 03:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
oeh, is het al snacktijd?
Ik heb nog niet echt gegeten, heb nog een varkenshaasje liggen. Ik begin wel trek te krijgen
Heb geen zin om 'm te maken![]()
ja, toch maar effe rustig de komende dagen...quote:Op maandag 24 maart 2008 03:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze straffen hierboven tegenwoordig onmiddellijk....zeker op dit soort dagen...
Is dat pindasaus ? Die is wel erg lekkerquote:
quote:Op maandag 24 maart 2008 03:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is dat pindasaus ? Die is wel erg lekker
nog plannen morgen?quote:Op maandag 24 maart 2008 03:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah...zoveel werk is dat toch niet....
idd, 1 schijf erin en de rest externquote:Op maandag 24 maart 2008 03:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
WJ, waarom wissel jij zo vaak met schijven dan? Je kunt toch een klein sannetje kopen?
Op zeker ben ik de meest linkse......met mijn voyeuristische inslagquote:Op maandag 24 maart 2008 03:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nog plannen morgen?
[ afbeelding ]
nu minder, maar voorheen met grote filmklussies en inladen van film was dat makkelijk. zit nu veel op een appel te werken. ben eigenlijk te lui om die disks een keer terug te stoppen waar ze horen..quote:Op maandag 24 maart 2008 03:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
WJ, waarom wissel jij zo vaak met schijven dan? Je kunt toch een klein sannetje kopen?
ja, was wel slimmer geweest, maar ja, soort traditie. binnenkort maar ff opnieuw xp installen op andere disk want die schijf doet vaker raar..quote:
Mooie klus voor tweede paasdag.....quote:Op maandag 24 maart 2008 03:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nu minder, maar voorheen met grote filmklussies en inladen van film was dat makkelijk. zit nu veel op een appel te werken. ben eigenlijk te lui om die disks een keer terug te stoppen waar ze horen..
haha.quote:Op maandag 24 maart 2008 03:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooie klus voor tweede paasdag.....
Weltrustequote:Op maandag 24 maart 2008 03:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Iedereen eten....mooi!
Dag ga ik nog even lurken links en rechts en ook plat.....Tot ziens heren.....
slaap lekker!quote:Op maandag 24 maart 2008 03:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Iedereen eten....mooi!
Dag ga ik nog even lurken links en rechts en ook plat.....Tot ziens heren.....
Verder slaapt iedereen zeker?quote:
Heeeeel lang slapenquote:Op maandag 24 maart 2008 04:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
We weten hoe het met Bennie is afgelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |