En me pc een maand missen?quote:Op maandag 24 maart 2008 02:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik geniet van die beelden. Heb nog zo'n samengestelde bundel van week- of maandbladen uit de jaren dertig-veertig, "de Spiegel". Wat heb ik daar vaak in zitten bladeren...ook die recepten en breipatronen die daar in staan.....![]()
20.000 euro als ik in een tijdmachine een week of vier terug zou kunnen naar die dertiger jaren.....
slaap lekker poloquote:Op maandag 24 maart 2008 02:59 schreef Polonium-120 het volgende:
moet aftaaien, truste allemaal...
Truste Poloquote:Op maandag 24 maart 2008 02:59 schreef Polonium-120 het volgende:
Zou toch mooi zijn als ik een dagje met m'n grootvader mee zou kunnen, met de botter het ijsselmeer op....vissen!quote:Op maandag 24 maart 2008 03:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En me pc een week missen?![]()
![]()
maar idd, doet me een beetje denken aan 'back to the future', blijf je wel van je moeder af
Jij zou er echt alles voor over hebben om in een boot te vissen op het ijsselmeer he?quote:Op maandag 24 maart 2008 03:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zou toch mooi zijn als ik een dagje met m'n grootvader mee zou kunnen, met de botter het ijsselmeer op....vissen!
quote:Op maandag 24 maart 2008 03:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jij zou er echt alles voor over hebben om in een boot te vissen op het ijsselmeer he?
Als ik rijk was kocht ik een boot voor je, wel een simpele natuurlijk.
oeh, is het al snacktijd?quote:Op maandag 24 maart 2008 03:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ok, tijd voor een tosti met satesaus.......
truste poloquote:Op maandag 24 maart 2008 02:59 schreef Polonium-120 het volgende:
zie boven...quote:
Ze straffen hierboven tegenwoordig onmiddellijk....zeker op dit soort dagen...quote:Op maandag 24 maart 2008 03:22 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zie boven...
heb meedere harddisks die op de grond liggen omdat ik vaak wissel, anyways, die primary fucker begon een vreemd geluid te maken en toen de boel op zwart..
Nah...zoveel werk is dat toch niet....quote:Op maandag 24 maart 2008 03:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
oeh, is het al snacktijd?
Ik heb nog niet echt gegeten, heb nog een varkenshaasje liggen. Ik begin wel trek te krijgen
Heb geen zin om 'm te maken![]()
ja, toch maar effe rustig de komende dagen...quote:Op maandag 24 maart 2008 03:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze straffen hierboven tegenwoordig onmiddellijk....zeker op dit soort dagen...
Is dat pindasaus ? Die is wel erg lekkerquote:
quote:Op maandag 24 maart 2008 03:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is dat pindasaus ? Die is wel erg lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |