Nah...zoveel werk is dat toch niet....quote:Op maandag 24 maart 2008 03:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
oeh, is het al snacktijd?
Ik heb nog niet echt gegeten, heb nog een varkenshaasje liggen. Ik begin wel trek te krijgen
Heb geen zin om 'm te maken![]()
ja, toch maar effe rustig de komende dagen...quote:Op maandag 24 maart 2008 03:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze straffen hierboven tegenwoordig onmiddellijk....zeker op dit soort dagen...
Is dat pindasaus ? Die is wel erg lekkerquote:
quote:Op maandag 24 maart 2008 03:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is dat pindasaus ? Die is wel erg lekker
nog plannen morgen?quote:Op maandag 24 maart 2008 03:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah...zoveel werk is dat toch niet....
idd, 1 schijf erin en de rest externquote:Op maandag 24 maart 2008 03:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
WJ, waarom wissel jij zo vaak met schijven dan? Je kunt toch een klein sannetje kopen?
Op zeker ben ik de meest linkse......met mijn voyeuristische inslagquote:Op maandag 24 maart 2008 03:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nog plannen morgen?
[ afbeelding ]
nu minder, maar voorheen met grote filmklussies en inladen van film was dat makkelijk. zit nu veel op een appel te werken. ben eigenlijk te lui om die disks een keer terug te stoppen waar ze horen..quote:Op maandag 24 maart 2008 03:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
WJ, waarom wissel jij zo vaak met schijven dan? Je kunt toch een klein sannetje kopen?
ja, was wel slimmer geweest, maar ja, soort traditie. binnenkort maar ff opnieuw xp installen op andere disk want die schijf doet vaker raar..quote:
Mooie klus voor tweede paasdag.....quote:Op maandag 24 maart 2008 03:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nu minder, maar voorheen met grote filmklussies en inladen van film was dat makkelijk. zit nu veel op een appel te werken. ben eigenlijk te lui om die disks een keer terug te stoppen waar ze horen..
haha.quote:Op maandag 24 maart 2008 03:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooie klus voor tweede paasdag.....
Weltrustequote:Op maandag 24 maart 2008 03:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Iedereen eten....mooi!
Dag ga ik nog even lurken links en rechts en ook plat.....Tot ziens heren.....
slaap lekker!quote:Op maandag 24 maart 2008 03:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Iedereen eten....mooi!
Dag ga ik nog even lurken links en rechts en ook plat.....Tot ziens heren.....
Verder slaapt iedereen zeker?quote:
Heeeeel lang slapenquote:Op maandag 24 maart 2008 04:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
We weten hoe het met Bennie is afgelopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |