Wow....geweldig polo......zelfs die nazi foto's.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:36 schreef Polonium-120 het volgende:
oude foto's, maar die nazie dingen er tussen [ afbeelding ]
die laatste van dat huilende joch in die put is wel heel veelzeggendquote:Op maandag 24 maart 2008 02:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
fantastisch.....die beelden van een meer dan een halve eeuw terug.....
ik zeg DDOS tijdquote:
Dat is toch niet echt?quote:Op maandag 24 maart 2008 02:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toen vroor het nog af en toe.....![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 maart 2008 02:43 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
doet me denken aan mijn favoriete recept
Kijk naar deze.....in z'n broek gepist van angst dat joch.....mén, wat een prachtige platen....echt!quote:Op maandag 24 maart 2008 02:43 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
die laatste van dat huilende joch in die put is wel heel veelzeggend
Ik word er niet vrolijk vanquote:Op maandag 24 maart 2008 02:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kijk naar deze.....in z'n broek gepist van angst dat joch.....mén, wat een prachtige platen....echt!![]()
[ afbeelding ]
Denove afsette, deooge sluite en omfalle.quote:
Ik voel er weinig bij, misschien als ik de verhalen erachter ken.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is wat anders, maar zo'n prachtig vastgelegde plaat...alsof je erbij staat...
ik zag vandaag een cameraman die sperma in zijn ogen kreegquote:Op maandag 24 maart 2008 02:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is wat anders, maar zo'n prachtig vastgelegde plaat...alsof je erbij staat...
zag ie jou ook?quote:Op maandag 24 maart 2008 02:54 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik zag vandaag een cameraman die sperma in zijn ogen kreeg
Bij spuiten en slikken?quote:Op maandag 24 maart 2008 02:54 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik zag vandaag een cameraman die sperma in zijn ogen kreeg
Ik geniet van die beelden. Heb nog zo'n samengestelde bundel van week- of maandbladen uit de jaren dertig-veertig, "de Spiegel". Wat heb ik daar vaak in zitten bladeren...ook die recepten en breipatronen die daar in staan.....quote:Op maandag 24 maart 2008 02:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik voel er weinig bij, misschien als ik de verhalen erachter ken.
Heb zelf meer met documentaires.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |