niet andersom (heb geen streams)?quote:Op maandag 24 maart 2008 02:28 schreef HiDiHo het volgende:
Kan brian huub niet even een tegen de vlakte slaan, wordt niet goed van dat gepingel![]()
Wat is het ip-adres van die vleugel Heidi.....kunnen we hem niet laten crashenquote:Op maandag 24 maart 2008 02:28 schreef HiDiHo het volgende:
Kan brian huub niet even een tegen de vlakte slaan, wordt niet goed van dat gepingel![]()
Huub brian tegen de vlakte slaan?quote:Op maandag 24 maart 2008 02:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
niet andersom (heb geen streams)?
Alsof ze daar veel mee opschieten ... Iedereen heeft toch wel een oma of zo en om daar nu over heen te gaan lijkt me iets te voorbarigquote:
oeh, dat zou mooi zijnquote:Op maandag 24 maart 2008 02:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat is het ip-adres van die vleugel Heidi.....kunnen we hem niet laten crashen
ja, ik probeer ook mee te denktanken..quote:Op maandag 24 maart 2008 02:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof ze daar veel mee opschieten ... Iedereen heeft toch wel een oma of zo en om daar nu over heen te gaan lijkt me iets te voorbarig
Waaraan zie jij dat het eend is?quote:Op maandag 24 maart 2008 02:32 schreef willem-jozef het volgende:
zonder eend geen pasen![]()
[ afbeelding ]
De mijne zijn dood, alle vier de grootouders.....quote:Op maandag 24 maart 2008 02:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof ze daar veel mee opschieten ... Iedereen heeft toch wel een oma of zo en om daar nu over heen te gaan lijkt me iets te voorbarig
Aan z'n kippenborst....quote:Op maandag 24 maart 2008 02:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waaraan zie jij dat het eend is?
Behalve de bestandnaam![]()
hacken die meuk.....quote:Op maandag 24 maart 2008 02:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
oeh, dat zou mooi zijn
of een eigen liedje erin zetten![]()
quote:
de 'warmte'..quote:Op maandag 24 maart 2008 02:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waaraan zie jij dat het eend is?
Behalve de bestandnaam![]()
mooie pics tussen!quote:Op maandag 24 maart 2008 02:36 schreef Polonium-120 het volgende:
oude foto's, maar die nazie dingen er tussen [ afbeelding ]
Wow....geweldig polo......zelfs die nazi foto's.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:36 schreef Polonium-120 het volgende:
oude foto's, maar die nazie dingen er tussen [ afbeelding ]
die laatste van dat huilende joch in die put is wel heel veelzeggendquote:Op maandag 24 maart 2008 02:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
fantastisch.....die beelden van een meer dan een halve eeuw terug.....
ik zeg DDOS tijdquote:
Dat is toch niet echt?quote:Op maandag 24 maart 2008 02:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toen vroor het nog af en toe.....![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 maart 2008 02:43 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
doet me denken aan mijn favoriete recept
Kijk naar deze.....in z'n broek gepist van angst dat joch.....mén, wat een prachtige platen....echt!quote:Op maandag 24 maart 2008 02:43 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
die laatste van dat huilende joch in die put is wel heel veelzeggend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |