Ben godver de godver net macaronie aan het maken met kaasquote:
je zou safari eens moeten proberenquote:Op zondag 23 maart 2008 01:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben godver de godver net macaronie aan het maken met kaas
Da's laat voor het avondeten?quote:Op zondag 23 maart 2008 01:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja klopt en ?quote:
Safari kinkt als sterke drank dat lust ik nietquote:Op zondag 23 maart 2008 01:29 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
safari is een tip [ afbeelding ]
neeeeenquote:Op zondag 23 maart 2008 01:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Safari kinkt als sterke drank dat lust ik niet
kammam wattesquote:Op zondag 23 maart 2008 01:37 schreef Soury het volgende:
Jemig .. Moet je me daar voor lastig vallen.. Ik zit al met een major prio 1 Qua pjoeter gedoe
En de winter begint laat dit jaar, kutsneeuwquote:
Nouja, ies sjlegt weetje... tenminste, dat zeggen ze. Nooit 's nachts eten. Wie weet verander je wel in een weerwolf...quote:
eet eerst je macaroni maar opquote:Op zondag 23 maart 2008 01:37 schreef Soury het volgende:
Jemig .. Moet je me daar voor lastig vallen.. Ik zit al met een major prio 1 Qua pjoeter gedoe
kutsneeuw... is dat net zoiets als roos op je schaamhaarquote:Op zondag 23 maart 2008 01:42 schreef Yavido het volgende:
[..]
En de winter begint laat dit jaar, kutsneeuw
[..]
Nouja, ies sjlegt weetje... tenminste, dat zeggen ze. Nooit 's nachts eten. Wie weet verander je wel in een weerwolf...
Of zoals dat in de film Gremlims ging, dan veranderen die schattige beestjes in duiveltjes
Op je computer?quote:Op zondag 23 maart 2008 01:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet ik veelquote:Op zondag 23 maart 2008 01:50 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
kutsneeuw... is dat net zoiets als roos op je schaamhaar
Ja ik fotosoep mijn eten altijd. Beter dan Sonja Bakkerquote:
quote:Op zondag 23 maart 2008 01:55 schreef Yavido het volgende:
[..]
Weet ik veelIk zou zeggen, probeer het uit....
Ga je schamenquote:
quote:
Ben ik alweer vergetenquote:
quote:Op zondag 23 maart 2008 02:25 schreef Soury het volgende:
Ja zekers ... Ik meur wel een beetje naar knoflook nu Maar goed .
Ga dat maar er ff uitslapen
Speciaal voor jou dan:quote:Op zondag 23 maart 2008 03:01 schreef Coos het volgende:
Zo la la... een tot nu toe youtubevrij topic!
Morgen !quote:Op zondag 23 maart 2008 13:31 schreef Manu82 het volgende:
Is iedereen eieren aan het zoeken ofzo?
Het enige wat ik hoop is dat ze geen kampioen worden en daarna ontiegelijk worden afgeslacht door Feyenoord.quote:Op zondag 23 maart 2008 13:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Morgen ! [ afbeelding ]
Joh, met een beetje mazzel verliezen die neuzen vanmiddag in Enschede. Geen kans meer op de titel, uitgeschakeld in de beker, en op een genante manier het Europese strijdtoneel afgeflikkerd. Laat ze maar lekker een grote sjmoel hebben, lachen toch.
Doen we dat toch.quote:Op zondag 23 maart 2008 13:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het enige wat ik hoop is dat ze geen kampioen worden en daarna ontiegelijk worden afgeslacht door Feyenoord.
Feyenoord ook, aan de stand te zien.quote:Op zondag 23 maart 2008 15:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ajax speelt als een natte dweil.....
Een beetje sparen voor de tweede helftquote:Op zondag 23 maart 2008 15:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het lijkt idd nergens naarquote:Op zondag 23 maart 2008 15:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Twente d'erop en d'eroverquote:Op zondag 23 maart 2008 15:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Een beetje sparen voor de tweede helft
NMNSquote:Op zondag 23 maart 2008 16:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Middag WJ..Lea..
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |