quote:
ja, die interviews met dat soort idioten kunnen ze beter ook cancellenquote:Op zondag 23 maart 2008 16:33 schreef Py het volgende:
[..]
3 goals van Twente.![]()
Volgens Huntelaar lag het aan de niet gegeven kpennel
Zat hier al te wachtenquote:Op zondag 23 maart 2008 16:35 schreef willem-jozef het volgende:
oja, pasen gaat dit jaar niet door
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 maart 2008 16:35 schreef willem-jozef het volgende:
oja, pasen gaat dit jaar niet door
[ afbeelding ]
Moet eerlijk zeggen dat ik van het kampioensfeest 06/07 niet veel meer van af weetquote:Op zondag 23 maart 2008 17:18 schreef Jappie het volgende:
Some memories are best forgotten!
Na gister was ik overigens het laatste sprankje hoop al kwijt; dus de schok is gelukkig niet blijvend van aard.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik van het kampioensfeest 06/07 niet veel meer van af weet
Ik lees wel wat mee heurquote:Op zondag 23 maart 2008 17:25 schreef Jappie het volgende:
Waar is iedereen eik...allemaal paaseieren zoeken in de sneeuw ?
Je zit dus te wachten op gewillig vrouwenvlees ?quote:Op zondag 23 maart 2008 17:30 schreef Py het volgende:
[..]
Ik lees wel wat mee heur![]()
Ben dus 'latent' aanwezig
Passeert dat hier geregeld dan?quote:Op zondag 23 maart 2008 17:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je zit dus te wachten op gewillig vrouwenvlees ?![]()
Tsja het is zondag....ik zou zeggen start iets relwaardigs op en grote kans dat Vonnequote:Op zondag 23 maart 2008 17:35 schreef Py het volgende:
[..]
Passeert dat hier geregeld dan?![]()
Misschien kun jij een seintje geven als er één langs wipt. Jij kent de pappenheimers hier al aardig goed immers, dacht ik
quote:Op zondag 23 maart 2008 17:42 schreef Jappie het volgende:
BTW...gottago...tis happy hour op de WoW server...dubbele XP![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |